- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- OLED TV topic
- LG LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Annyira azért nem húznak el melletted, főleg csúcsforgalomban. Persze elég jól kell ismerni az útvonalat, hogy lendületesen vedd az akadályokat, minél kevesebb lasítással, de elég lendületesen lehet haladni. Én mostanában járkálok egy Jog Sport Editionnal a Dózsa Gy út környékén illetve a Nyugatinál, de az autók sehol sincsenek, pedig nem is sietek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
AC???
olyan nincs benne.
karburátort kellene beállítani, vagy el van tömődve az alapjárati fúvókád? Vagy nincs is vákuum, ami kinyitná a vákuumos benzincsapot? A magas fordulatszám az is lehet, hogy már nagyon kevés a benzin a karbiban. Minden csövet rákötöttél elöl a tankra illetve a forgattyúsházba és a tanknál lévő vákuumcsapra?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Csak azért, mert a szokásos módszer, hogy a dugattyú vákuuma kinyitja ezt a benzincsapot, és nem neked kell kézzel ugyebár elzárnod, ha leállítod a motort. Ha leáll a motor, megszűnik a vakuum, megszakad az üzemanyagellátás is. Ez praktikus, viszont az Areának annyira nincs fent az üzemanyagtartálya, úgyhogy én is elgondolkdtam, hogy ejtőtartályosra hogyan sikerült kivitelezniük... Lehet, hogy tényleg pumpa lesz az? Bár nekem volt Areám, de ezt nem szúrtam ki benne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ééértem már!
Azt hiszem.
Mivel a dugattyú nem szív egyfolytában ugyebár mert forog körbe a főtengely ezért van egy szakasz ahol szív, majd a membránt ugye elmozdítja, ami a pumpában van. Amikor a dugattyú felfelé mozog a vákuum megszűnik, a benzinpuma membránja visszaáll a az eredeti helyzetbe. Azaz pumpál. Legalábbis így volna logikus.
Akkor viszont mindenhol szivattyúként szolgálna az, mire mindenki azt mondja, hogy benzincsap? HmmmNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
holnap Kakucson leszek, mer' olcsó
edzek egyet, már le van beszélve, meg szervizbe kell vinnem a másik vasat, nem jössz inkább a kakucsi pályára?
tökéletes a NagybandinakNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #4313 üzenetére
Ha nincs rendszáma nem nagyon kéne belemenni szerintem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #4315 üzenetére
az ötvenes papír az azt jelenti, hogy az adásvételibe bekarikázzák az smkp feliratot, aztán csókolom. A rendőrnek ezt hiába mutatod. Az alkatrész ellátásról nem tudok, de fel kellene hívni valamelyik ezzel foglalkozó boltot és ott kérdezősködni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #4317 üzenetére
Egész biztos kötekedési pont a rendőr számára. A vázszámod mindent elárul.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #4319 üzenetére
Valószínű franciául Eliséo-nak írják, ettől függetlenül nincs teszt róla.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ngabor2 #4331 üzenetére
neeem, nem kell leereszteni semmit, inkább ellenőrizd a fagyállót, hogy kibírja-e a maínuszt, meg dugaszold be a kipuffot, hogy ne menjen be a pára a hengerbe, aztán rozsdásodjon valami. A karbit érdemes leereszteni talán. Az lján szokott lenni egy leeresztőcsvar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4333 üzenetére
A kipufogóba hiába nézel bele, ott fojtást nem nagyon találsz. A karbit lődd be, de előtte a légszűrőt mosd ki, és csepegtess nagyon kevés olajat a széleire meg a közepére és gyűrd alaposan össze, majd fogj egy rongyot és azzal együtt gyűrd össze, hogy a felesleget feligya. Ezután állítsd be a karbit, ja és persze üzemmeleg motornál.
Bár ezt a metódust én leegyszerűsíteném arra, hogy alapjáratállítócsavart fel addig amíg nem akar elindulni a hátsó kerék, aztán forgatni a levegő csavart. A legnagyobb fordulatnál alapjárati csavart vissza, normális fordulatszámra. Én még szoktam gázfröccsöket húzogatni, hogy lássam, hogy veszi a gázt, ha fullad, akkor kevesebb levegőt adok neki, addig, amig a hirtelen gázfröccsökre teljesen jól nem reagál.
mod:
most olvasom, hogy ehhez valaki szétszedi atomokra a robeszt???
bukótartó leszed? Érdekes. Egy karbibeállításhoz ezek szükségtelen szerelésnek tűnnek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4349 üzenetére
Vákuumos benzincsap. Ha jár a motor akkor folyik csak a benzin.
ööö... Említettem, hogy vannak szerelők is az országban, akik ezzel foglalkoznak?
Akik abból élnének, hogy ilyenkor odaviszi a más szakmával rendelkező egyén... De valamilyen titokzatos módon nem tudnak megélni. És ugyanilyen titokzatos módon rengeteg gányolt motor szaladgál Magyarország útjain...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4354 üzenetére
pfff...
hja, a garanciális javítások... Telejsen érthető te szempontod is. Hát akkor nincs más hátra, mint előre. A benzin akkor jön, ha a vékonyabbik csövet szívod meg. azaz meg kell szívnod a vákuumcsövet, persze a karbiról azért vedd le . És ha jön a benya akkor semmi baj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4349 üzenetére
Visszatérve ehhez a hsz-edhez.
Az sajnos Nem Minarelli, de még csak nem is lincensz. Nagy valószínűséggel.
Én Minarellihez (Jog Sport Edition) vettem mindenféle alkatrészt: hátsó fékpofa, légszűrőház, karburátorcsonk stb. DE! Mindegyik tajvani volt és mindegyiknek más volt a mérete, mint a japán Minarelli blokkba valónak! A fékpofák egy icipicit kisebbek, így a fékkulcsnál a mutató azt jelezte a vadonatúj fékbetétekre, hogy kopottak. Tudom, állítsak a kulcson. De akkor minek veszek új fékpofát? A légszűrőház, amit oly szeretettel adnak el, mint gyári 3KJ, megkeményszik olyannyira, hogy a szívócsonk nem tömít rendesen, nagyon rövid idő után, kb fél év és falsot szív. Egy év után a csonk kiesik a légszűrőházból, de úgy, hogy annyi tömítőpasztát használtam el a visszarakásához, hogy abból egy bontott japánt vehettem volna. A csonk torokátmérője megintcsak nem stimmel, A karburátor tűjének helyzetét kellett megváltoztatnom, olyan sok levegőt kapott. Szóval nem vagyok kibékülve a tajvani alkatrészekkel 'Minarelli blokkhoz'Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4360 üzenetére
Egyértelműen rossz karbibeállításod van. Nem tudod beállítani a karbit, ennyi. Nincs dugulásod. Kövesd pontról pontra a karbibeállítást. Van két csavar. az egyik az alapjáratot állítja, azaz olyan, minta a gázmarkolatot húznád meg egy kicsit, és rögzítenéd. Feljebb nyomja a súbert, ennyi. A másik csavar a levegő. Csavargatod az alapjáratit. Onnan ismered fel, hogy a fordulat változik, de nem fulladozik, meg ilyesmi. SZóval felcsavarod, hogy pörögjön, de ne akarjon elszállni a robogó, meg ezerrel ne menjen a hátsó kerék. Akkor ezek után csavargatod a másik csavart, a levegőt. Ekkor vagy fel fog menni a fordulat, vagy esik. Ha esik nem jó. A legmagasabb fordulatnál úgyhagyod, és az alapjárati csavart visszacsavarod, úgy, hogy normális alapjáratot kapj. A biztonság kedvéért húzz rá egy két gázt, ha fullad, akkor szegényre sikeredett. A fojtások eltávolításához újabb fúvóka szett kell, azt inkább nem piszkálnám, vagy szakinak adnám, mert könnyen megragaszthatod a hengert, ha nem állítod utána a krabit. A Del orto 21 az gondolom 21 mm torokátmérő a 19 az meg 19 mm torokátmérőjű karbi.
A légszűrőt kellene megnézni mennyire koszos. Esetleg benzinben ki kell mosni. Ne feledd bemelegített motornál kell beállítanod a karbit.
NEm hiszem hogy bármilyen dugulás lenne a motorodban. Ezek rossz beállítások.Ha a Minarelli blokkot vették alapul a kínaiak akkor a kipuf fojtásod a henger kipufogó résében van, egész pontosan a kipufogórésed fele be van öntve. Ezt ki kellene marni, csak úgy tudod eltávolítani, de ismételten figyelmeztetlek, hogy a fojtások eltávolítása után a karbit megint be kell állítani, viszont nem a részterhelést, hanem a főfúvókát kell kicserélni. További fojtás a variónál van, egy alátét, ami nem engedi, hogy 45 km/h-nál többel menjen a motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
Ehh. Bocs, célravezetőbben fogalmazok:
Az alapjárati csavart ha betekered akkor a gázkar holtjátékod nagyobb lesz. Ez leállított motornál is meg tudod nézni, és teljesen biztos lehetsz abban, hogy melyik csavar mire szolgál.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mindkettőn más testhelyzetben, más technikával kell motorozni. Egy gyorsaságin máshol van a súlypontod, mint egy crosson. A cross egyébként verseny motor, gondolom enduróra gondoltál...
Mindkettővel máshogyan kell motorozni, tehát hülyeségeket mondtak a haverok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz joykiller #4380 üzenetére
Tudomásom szerint nincs ilyen oldal, ahol szerelni tanítanak robogót, mert elég csúnya dolog lenne így agyonvágni egy szakmát.
De ha szét is szeded, honnan tudod megállapítani, hogy milyen alkatrész mire való, illetve hogy melyikben mi a hiba?
A lámpa pislákolása gondolom az, hogy alapjáraton gyengébben világít, mint fordulaton. Ez nem hiba.
Egy kicsit konkrétabban kellene leírnod, hogy hogyan viselkedik a motor.
Kis állás után után rendben-e minden,
hogyan indul, nehezen, vagy könnyen, stb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz joykiller #4382 üzenetére
ha léghűtéses, -úgy tudom, hogy az a NEo's - akkor akár ebben a hidegben túlhűtheti a hengert a turbós hűtése. Nekem a Jogom ezt csinálta. Takard le egy kis papírlappal a ventillátor szívóoldalát, de ügyelj arra, hogy csak a felét, hogy hűtsön valamennyit. Ezt csak akkor csináld, ha kis állás után minden rendben van, és fokozatosan gyengül. Ha már kisvagy hosszabb állás után is gyenge, akkor valószínű a karburtátort kell állítani, vagy meg kell nézni a légszűrőt, légszűrőházat, hgyo hol szív falsot. Persze ezek csak tippek, más baj is lehet.
Nem lett hangosabb a motor, nem szuszog?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
a japánokkal, meg olaszokkal biztos nincs gond az újak közül, viszont nagyon drágák. A kínai, taiwani dolgokról meg nem nagyon vagyok képben, mert annyi van belőlük... És nem nagyon szereztem velük tapasztalatot. De Kymco t láttam futármotorként is sokat, sőt, Hyosungot is. Ha futárok használják, annyira nem lehet gázos.
Igazából Den kellene ide ilyenkor, ő minden ilyesmit tud kapásbólNem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4432 üzenetére
Minél erősebb a kontrasztrugó, annál később engedi a szíjat a variótárcsánál kívülre. Viszont úg ykell belőni, hogy ne ess át a ló túloldalára, hogy a végsebességet meg teljesen lerontsa. Azaz hogy legyen ereje a röpsúlyoknak összenyomni a variótárcsát a kontrasztrugó ellenében, de úgy, hogy ez a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszámtartományba essen. Na ez nagyon nem egyszerű.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
igaz.
arra kell rájönni, hogy melyik periféria milyen beálltása hozza a kívánt menetdinamikát, viszont a perifériák által befolyásolható tulajdonságok közt igen nagy az átfedés. Ezért inkább arra nehéz rájönni, melyik alkatrész beállítása hatott igazából az eddigi viselokedésre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #4434 üzenetére
na, itt egy link, ahol ha jól olvasom, csak a variátort illetve röpsúlyt cserélt meg szíjat, semmi mást.
ahhoz képest akasztja a 40 mérföldet.
[link]német íbéjen meg 670 Euró környékén kapsz Zoomert, úgyhogy nem kell 550 000 -et összegyűjtened.
Nekem is nagyon tetszik, gondolkodom, hogy beszerzek egyet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen