- NVIDIA® driverek topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #5680 üzenetére
Véleményem szerint a gyári fék bőven jó. Ahhoz a játék zsíros villához, simán elég, még így is beblokkolt nekem, hiába rakják lőre a hűtőt, tankot, még mindig könnyű az eleje. Versenycélokra sem szokták lecserélni, úgy emlékszem. Egy betétcsere azt csókolom. Egyszerűen nem kell nagyobb, mivel nem tudsz több fékerőt átvinni a robogók stipikus súlyelosztása miatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5686 üzenetére
Oké ezt vágom, hidd el, nálunk is volt Scarabeo Kupa, tavalyelőtt. És nem hinném hoy szériában mindenki 6 kilós Paioli vagy Bitubo futóművel menne. Ez a Motorrevüs kép tényleg fantasztikus. Csak a blokköntvényen kívül semmi sem gyári.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5690 üzenetére
Kollégámnak 2008-as Runner Sp-je van. Ugyanolyan zsíros, mint a Piaggio NRG-n, Sőt a blokk, a műszerfal a futómű, a kerekek, mind ugyanazok ezen a két típuson. De megnéztem az Easyparts.nl-en és eznem létezik, hogy olajos.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5698 üzenetére
aszittem azt írtad, hogy olajos villa van azúj Runnereken. Ez esetben félreértettem, srry.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5702 üzenetére
viszont bontókban szerintem 5-7 000 nél nem kerülhet többe, hiszen a rövid levegős Minarellikhez is ennyibe kerül. Talán egy-az-egybe bele lehetne rakni azt is?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5705 üzenetére
Hát korábbi évjáratú szerintem Minarelli. Az Aprilia oldalán 2000-2006-ig írja a Minarelli blokkot. De volt 100 köbös is, amibe az Aerox blokkot rakták, ami ugyancsak Minarelli.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5733 üzenetére
Mehetünk jövő héten, de ne Pesten, hanem kifelé kanyargós utakon. Belvárosba úgyis csak leszorítanak, meg kijönnek eléd.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5740 üzenetére
Igen, nálam is a kesztyű az achilles-sarka ezeknek a túráknak. Hiába víz-szél-hidegálló, a kihűlés valszeg a kezek keringése miatt következik be. Ettől eltekintve 0 fokban kellemesen utazok 15 km-ert, főleg ezzel a géppel. Ha megy óra szerint 83 nál többel, akkor én is beszerzek "muffot" a kormányra. addig megfelel a téli kesztyű is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5742 üzenetére
Kvassay- Szabadkikötő útra gondolsz? Ott én sem érzem biztonságban magam ezzel a végsebességgel, de már nézem a megfelelő karbit-hengert-kipufott, hogy megoldjam a problémát
Könyves Kálmán istenes. Autósok közül többen elengednek, meg tényleg vigyáznak. Komolyan, sírni tudnék micsoda változások a régi robogós éveim óta... Emlékszem, kb 10 évvel ezelőtt a taxisokkal bodychekkeltem a Soroksái úton, és akkor ez volt a természetes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5745 üzenetére
Nos, azt nem mondanám, hogy lehúzódok, de nem az út közepén mek. Az uticélnak én Vácegrest néztem ki, az egy kb 80 km oda-vissza, ami nekem ugye bőven jó lesz a 11,5 literes tankommal bibibí emlékeim szerint robogóknak is kihívást jelentő kanyarok is vannak, a te végsebességeddel úgyis várnod kell majd rám én megyek elöl de mehetünk hvölgy felé is, a lényeg a kanyar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5744 üzenetére
Jah, hétfőn be kell ugranom egy rövid melóra, ha rövid lesz, utána mehetünk, ha hosszú, akkor kedd. A térdvédőt odaadom, persze, ha megtetszik, akkor ócsóé megveheted. mittom én egy 5 ös.Vagy amit gondolsz érte.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5752 üzenetére
Igazad van, azt hittem belefér még, végülis fórumos túra szervezés arról nem tehetünk, hogy halott a topic, meg hogy minuszba megyünk, de igyekszünk legközelebb privátba elintézni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5760 üzenetére
Ezt-azt én is hozzátennék. Szerintem a kipu rozsdásodás nem árul el semmiféle megtett km ert, csupán kort. Nem a megtett km el arányosan rozsdásodik, sőt, minél kevesebbet van használva, kívülről annál jobban korrodálódik, főleg ha kap esőt is.
A teljesítménylyukak keresgélése azért csalóka, mert erőátviteli probléma is lehet egy tök jó blokk mellett. Az import motorokra igazán jellemző nagy, alkatrész cserével járó hibákat keresném, mivel nagyon kevés embernek van olyan tapasztalata, hogy összehasonlítson két négyütemű 200 as blokkot.
Import robogóknál nem ritka a vázhegesztés se, amit idombontás nélkül nem láthat meg az ember, de még próbaúton sem sokszor érzékelhető. Alapvetően nagyon rossz állapotban kell lennie ezeknek a robogóknak, ha valamit megérez, vagy meghall az ember. Tehát én mindenképp egy hozzáértővel mennék. Nincs igazából minden helyzetre érvényes tanács, csak ez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Egy ilyen 2JA volt életem első robogója. Ez soha nem megy 75 öt. Az óra 60 ig kottázva, kb 65 ig kimegy utána elakad. De nagyon nehezen viszi ki addig. Ha próbaútra kerülne sor elindulásnál finom gázzal indulj, hogy sokáig csússzon a kuplung. Ha ilyenkor remegve indul el akkor a hajtóműnek vége van az öntvénnyel együtt. Jobb esetben csak kuplungrugó hiba, vagy a kuplung pofa csapja van kikopva, de a legjellemzőbb egy ilyen idős robogónál, hogy a felsoroltak mindegyike játszik
Legfőképp a gondoskodás hiánya miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ennek a 2JA nak ha jól emlékszem 10" os kereke van. Az enyémnek 13. Valamennyivel jobb vezetni, de mivel én nagy motorhoz vagyok szokva sokszor ez is okoz meglepetéseket, pl ha durvábban rakom ívre, szinte vissza kell kormányoznom, hogy ne dőljek a kanyar belső íve felé. Amióta ezzel járok mindenhova és télire leraktam a nagyot, azóta megszoktam, nem éreztem ilyet többet. Szóval rutin kérdése. Persze az újabb robogók minőségre, kényelemre szeintem sokkal jobbak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5802 üzenetére
Az szép. Nexus az gyönyörű. A nagyrobik között szerintem a legjobb. Két ismerősömnek is van. Egyszerre vették. Kaptak ajándékba egy Finstert, és bejáratás alatt már feltették. Szép hangja volt, de megragadt, állítólag azért, mert a jobb öblítés kiszívta az olajat a dugattyúcsapszegről. Ezt a szerviznen mondták. Szerintem kamu. Nem tudom elhinni, hogy ilyet tud csinálni egy nyitott cső.
Visszatérve 2T 50 cm3 szerintem megérzi a hideget, pl hidegben a Jogomra mindig raktam egy papírlapot ( a hűtőventillátor elé) mert elszegémyedett. Az Area karbija valamilyen okból kifolyólag nem 100% os, -6 ban végig szivatóval megyek, 82 es főfúvókával. Már legmagasabb állásba raktam a tűt, melegebb időben jól működik. Szóval én automata szivatósnál is éreztem a hideget. Mivel egyfolytában csőgázzal megyek, rosszabra számítottam a 4 literes fogyasztásnál. De ami tetszik, hogy egy hetet állt kint a tartósan -5 alatti időben, és kb 6 rúgás után beindult. Az akkum oda van, de ez megy mindenhogyan
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5797 üzenetére
Mivel te is arrafelé járkálsz melóba, mint én és ismerem a minőségét az utaknak , meg nagyon elfogult is vagyok én csak az Area 51 et ajánlom. Nem tudja kinyírni a villáját az útburkolat-mivel nincs is villája. A váza olyan erős, mint egy Runnernek, nem jön közelebb a kormány ha húzol egy elsőféket, és nem lesz kónusztöréses nyakcsapágybetegsége, ami a robogók tipikus betegsége, ha a villájuk zsíros. A műanyag perselyek kikopnak, az útburkolati hibák tovább növelik a kikopott csuszócső és villa holtjátékát, utána következik a nyakcsapágy. Jogomnál 5000 km alatt jelentkezett ez.
Én az Areát 150 ért vettem, ezt-azt kell még rajta csinosítani, beállítani, de nem sikított a hajtómű, nem remegett a kuplung, nem volt holtjátéka a kerekeknek, stb.
Aerox is nagyon jó dög, ugyanaz a blokk, mint az Area. Végülis bármit vehetsz amiben Minarelli van. Olcsób árszegmens még a Gulliver, ebben is vizes minarelli van, hatalmas sisaktartóval. Aprilia Gullivert kapsz 100 alatt is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5805 üzenetére
Érdekes a hátsó lengővilla és a fogasszíjhajtás. Talán a Mana automata blokkját rakják bele, hogy ilyen a meghajtás?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5815 üzenetére
Ezt néztem én is, egyedül az zavart, hogy újra van fényezve. Inkább legyen kopott gyári, akkor olcsóbb, és látom, mit kapott. Ez egy svajci, nem hozzávaló kipufogóval, rettenetesen olcsón újrahúzva az ülése... Ennyi pénzért...
Nagyon drágán adják őket, de nem érnek ennyivel többet. 125 össel azért nem érdemes összehasonlítani, mert az még + költség lesz később, szóval nem annyira olcsó az.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5816 üzenetére
aprilia sonic, SR a régi, Yamaha Jog RR, ennyi jutott eszembe. Ha jól tudom a vizesek nikaszilos hengeresek, de nem biztos. Ennyi a különbség. Scarabeo is jó döntés nap mint nap bejárogatáshoz, bár azzal még nem mentem, nem tudom hogy megy, de olcsó nagyon, nagy kerekekkel. Kevesebb pénzből én azt akartam venni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5819 üzenetére
Én megnéztem egy Runnert olcsóbb lett volna, mint ahogy ezt vettem, de mivel sokat járok vele belvárosba, fő a biztonság. Meg a futóműve komolyabb ennek. De nagy dilemmában voltam, de nem döntöttem rosszul, ugyanis hamarabb bent vagyok ezzel a kicsivel, mint az R6-al
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Gyárekek! -9 ben rúgásra indul. Elsőre. Komolyan sírni tudnék. 28000km és kint állt a csillagos ég alatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5844 üzenetére
A karbija jó, csak kicsi. Jobban bedúsítani nem tudom, csak szivatóval. Szivató nélkül csuklik a hidegben. De mukodik
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5878 üzenetére
ezt legalább nem tekergették. Én inkább az állapotát nézném meg, meg hogy csörög-zörög -e. Persze lehet rossz is ennyi km el, de ha karban volt tartva akkor jobb is lehet, mint egy "10000" km es.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5890 üzenetére
Olajról jut eszembe. A legelső Areám vákuumcsöve totál elmálott. A vákuumot a forgattyúsházból szedi, ahol már benzin- olaj keverék van. A cső csak addig málott, amíg fel tudott kúszni a keverék. A mostani Areámon gyári a bilincs, és gyári a vákuumcső is, pedig már 10 éves. Most vagy az van, hogy Svájcban valamit raknak a benzinbe, vagy egész egyszerűen a fullszint olaj megeszi a csövet. Jah tele volt az olajtartáj peros olajjal, a szaga is fullszint volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz NINJA_V #5896 üzenetére
nem, olyant a versenytézébe raktam, mert olcsóbban tudtam szerezni, mint a fullszintit. Értelmetlen volt maximális 7000 fordulatszámhoz, meg olyan illesztéshez, dehát olyan árért... Rá volt írva, hogy pumpás olajozáshoz nem szabad használni, valszeg meg is ragadt volna vele egy robesz. meg használat előtt közvetlen felkeverni és azonnal elhasználni. Kicsit macera volt, de finom volt az illata
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5914 üzenetére
Neem, a gyújtást nem állítják, ahhoz egy "belsőrotoros" lendkerék kell. Vagy át lehet építeni digitálisra, 12 féle gyújtásgörbére az MVTáltal. Így lesz egy CDI dobozod is. Kb 100 000 ből kijön.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5914 üzenetére
Jah, egyébként nekem teljesen jól bírja a termosztátom. Mindig 4 csík van a hőjelzőmnél, szóval semmi gáz vele. Az nem baj, ha a hűtőhöz ki sem nyitja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Úgy nézem, Hollandiából előbb jön meg az alkatrészem, mint Győrből
Az miért van, hogy egy oldaltámasz Areához itthon 7990 forint, míg a Hollandoknál 4000 alatt van? Ha idehozatom egy b*szottnagy hajóval, még akkor is olcsóbb pár száz forinttal nem veszik észre micsoda konkurenciájuk van???Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Dupla
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5956 üzenetére
Micsoda???
Máris veszem az Rs 125 ot megfeleNem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen