Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #34533 üzenetére
Szinte tuti, h már ez is Piaggio konszern.
Attól függetlenül, h a mélyépítésű bálnarobogók soha nem voltak a kedvenceim között, ez bejön. Arányos mindene, és összforma is szép, tényleg eltalálták."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #34552 üzenetére
Motorikusan 99,9%-ban Piaggio.
Jellemző eltérések: vezérlő számítógép, üzemanyagpumpa (idáig ezekről tudok). De még a vezérlés is Piaggio logós, csak tudomásom szerint nem csereszabatos - bár lehet hogy az, de még nem tudok emberről aki kipróbálta volna De pl.: légszűrő egy az egyben Vespa GTS, motortartó himba 100%-ban MP3 250.
Alkatrészellátás itthon minden megoldható (spéci alkatrész, burkolat, plexi nehézkesen), de magam részéről mindent kivétel nélkül külföldről (Németo.) rendelek, mert olcsóbb és gariztatás sem olyan c.gány módon megy, mint itthon. (pl.: csomagtartó konzol egy vagyon németeknél is - kb. 65k, de itthon 90k-ért akarták adni.)
Amit videót láttam korábban itt, az egy Geopolis, lényegében a Satelis nagykerekű testvére, de lehet hogy a videón 400-as van, de ennél az én 250-esem is jobban gyorsul
Csomagtartó hatalmas, minden túlzás nélkül. Egy kisebb bevásárlás simán befér, de egy egy 15" notebook táskával együtt belefér, olyan széles .
Kényelem egész jó, 180 magas vagyok, rendesen elférek. A magasságom mondjuk pont akkora ülve, hogy a gyári plexi a sisakom felső 5 centijére vágta a levegőt, ezért rohadt hangos volt, de vettem kisméretű plexit, így bár telibe kap a szél, mégis radikálisan halkabb.
Egyébként én pont ezen gondolkozom, hogy feljebb lépnék, simán vennék ugyanebből 4/500-ast. A kasztni 100%-ban azonos, de a nagyobbakon pl. dupla tárcsa van elöl. (van egy eladó 250-esem ) Fotó alapján a 400-as teljesen jónak néz ki, élőben is megnézném, enyém is kb. hasonlóan néz ki 21k km. után, nálam pedig a futásteljesítmény garantált, újonnan vettem, első tulaj vagyok
Az injektorhiba még detektálás alatt van, egy hónapja várok garanciális cserére (ebből mondjuk két hét postázás), ahogy megvan a cseredarab, megy vissza a szervízbe részletes diagnosztikára.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #34867 üzenetére
Ez a szíj durva.
Noh újabb konklúzió, h gagyi no name szart nem szabad megvenni. Egyértelműen kuka, és az az oka, h ennyire lecsökkent a végsebességed. Ahogy látom van olyan felső szakasza, ahol már rendesen anyaghiányos...Görgők még 4-5000-et lazán elmennek, külső tárcsa is nyugodtan mehet vissza.
Hézagolóra pontos választ nem tudok adni, csak annyit, h próbáld ki nélküle is, talán a rajtot nem befolyásolja annyira. Ha, meg az rendben lesz, akkor a végsebességen kicsit még emelni is fog a változtatás. - Elméletben, kérdés a motorerő h bírja.Persze, h erősebb.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34867 üzenetére
Látom minden szépen megkopott, azaz kellett a csere... A sárga rugó persze hogy erősebb a gyárinál, ha jól rémlik a piros a legerősebb a sárga előtt, de ennek jobb azért utána nézni már elfelejtettem....:/ Illetve a görgők hogy nem azonosan kopnak ez természetes, nem kell vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34872 üzenetére
Még éppen maradhat de majd lassan cserélni kell azért. A kopásukat értelemszerűen a súrlódás okozza mikor nyit illetve zár, ez természetes dolog, illetve a kopás is így néz ki azaz ne úgy képzeld el elvékonyodik és kész. Nekem is mindig hasonlóan kopott.
A variátorod is malossi amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34874 üzenetére
Hogy mivel jár ha nem cseréled? Nem fog úgy menni a motor annyi, de az alkatrészek tovább ezzel nemfognak sérülni, max ha annyira lekopik a görgő ha már a fémen megy, akkor ugye sérti a variátor házat, de azért ennyire senki se szokta húzni a dolgot.
Amúgy ezeket általában szettbe érdemes venni, mert ugye ha külön veszel más-más cuccot, ékszíj/görgő/rugók akkor nemfog úgy menni a motor mintha szettbe vetted volna, mivel azokat már direkt összehangolták.
Amúgy ha kicseréled a kopott görgőket újra egyből észreveszed a különbséget, ezeknél pont az a lényeg minél simább felülete legyen. De majd ezeket észreveszed te is ha többet csinálod, pl a görgők súlyát már ha kicsit megváltoztatod már teljesen máshogy fog menni a motor (természetesen nem úgy értem hogy 6 görgőből 3-3 más xy grammosat raksz bele, hanem komplett 6-nak más súlyúnak kell lennie..., de ez gondolom neked is evidens ).
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34874 üzenetére
Na majd írd meg mit tapasztaltál, azért olyan eszméletlen csodát ne várj, de 100% érezni fogod.
Szíjakkal is lehet játszani azért, pl mhr/polini/malossi szíjaim voltak azonos motorba, és mindegyik máshogy befolyásolta a motor teljesítményét + persze gyártón belül is vannak más-más fajták azonos típúshoz.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #34874 üzenetére
mi a runneren annó mindenféle spec szerszém nélkül cseréltünk kontraszot.
leszedtük a kuplungot, leszedtük róla a tányért, rá a rugót, tányér vissza, marokban kézzel összenypm, addig valaki rátekerte az anyát és kész. egyátslán nem.volt nehéz.
szombaton megnézzük műxik e így a Nexusos is. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #34965 üzenetére
És milyen rohadt drága egy dugókulcs hozzá! Pláne, hogy 3/4"-es
meghajtása van a "légkulcsnak" meg 1/2"-es, szóval adapter is kell.
Picit több, mint 5K összesen, csak azért, hogy rugót cseréljek?Szerk: mondjuk a kuplungfelújítós leírásban vmi ütögetéssel lazítják le.
Ezt még nagyjából értem is, de hogy hogyan húzzák meg, az érdekes.[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #35066 üzenetére
Igen, nem is úgy gondoltam a hátrafordulást, mint mondjuk tolatásnál. Bal és jobb oldaliban is látom, hogy mi van mögöttem, de mindig oda is nézek - már csak a motor miatt is bennem van - illetve valóban nagyok a holtterek. Meg a nézést sem úgy értettem természetesen, hogy belebámulok, mint egy birka.
Motorral mindig középen megyek, szerintem veszélyes a szélén. Csak arra ösztönzöd őket, hogy kerüljenek ki. Mint pl. a T betű a kocsin.akos3:
Az utolsó tetszik eléggé, de szerintem nem lehet átforgatni. Gyárilag kör alakú van szerintem, de az elég hülyén néz ki.
Jobb oldali gondolom senkinek sem kell.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
válasz DigitXT #35066 üzenetére
Biztos embere válogatja, én rengeteget lesek hátra pillanat szerűen. Belém rögzült és a tapasztalat alapján nem felesleges. Ne haragudj meg, de megint a SMKP-al jössz te is. Megint elmondom, ha akarok akkor tudok "gyorsan-gyorsabban" menni. 95%-ban nem tudja elnézni a tahó autósa, hogy én haladok, az út közepén esetenként. Azért a közepén mert a jobb széle olyan veszélyes, hogy előfordult már, hogy a teló koppra felment és még ütött a robogón. Azóta ott megyek ahol jó az út nem pedig amit előír a KRESZ. 50-es táblánál 70-el még kielőznek (valós példa), sőt ahol 70-et lehet menni és megyek 70-et GPS szerint még ott is !!!! Nagyon kevés van akár reggel is aki végig tud velem jönni. Gyakran utol is érem ezeket a célállomásom előtt mert még ők belefutnak a pirosokba, én már a zöldhöz érek oda. Van egy ősrégi opel akinek már akarok szólni, hogy baszd meg megéri? Mert kb minden nap ez van.
Kb azt érzem, hogy akármennyivel mehetnék nekem ott szerintük nincs keresni valóm. Napi szinten szoktam meleg helyzetekbe kerülni ahol én pontosan tudom, hogy nekem van elsőbbségem, de szarnak rá az autósok. Pl amikor én kis ívbe jobbra mennék, de a másik balról nagyban szintén megindul majd még nekem emelgeti a kezét, hát bekaphatod mivel eléd jöttem be majd jössz mögöttem 30-al kis hernyó, ha már ezt csináltad. Vagy amikor jövök és a kocsi mellékútról kivág elém mert meglátja, hogy robogó mögé jönne ki. Vészfék és mivel jobbat nem tudok megyek mögötte még a birkája felgyorsul utazóra.
Úgy érzem ez agyban megy, ha más lenne alattam más lenne a megítélés, talán már egy rendszám is segítene. Meee az nem 50CCm
Az alátámasztom, hogy ahol 90-el lehet menni ott viszont nekem a jobb szélen van a helyem és ott is megyek.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #35139 üzenetére
Én is gondolkozom a burgi ülésének átvariálásán ( nem csak húzatni szeretném hanem a tömésén is variálnék ) hogy hosszabb úton kényelmesebb legyen. Ha valaki csináltatott ilyet egy körülbelüli ár engem is érdekelne
Hirdetési oldalakon ( pl.[link] ) van több ajánlat is ez a szomszéd faluban lenne.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #35246 üzenetére
Tudom, hogy a szivató megemeli, nem ezzel van a gond. Hanem tegnap óta úgy pörög a kerék, mintha minimum félgázon lenne... Lehet, hogy túl sok benzint ad a szivató először? (automata szivató van benne).
szerk. Köszi értettem
szerk.2: Még egyszer megpróbálok nekifutni... Szóval rúgás, elindul a motor, és olyan, mintha kapásból húznék neki egy kövér gázt (fájdalmasan magas fordulatszám, és pörög a kerék). Utána fék, és visszaáll a rendes fordulatszámra (emeltre, szivatóval).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #35270 üzenetére
Köszönöm a sok információt mindkettőtöknek!
Lenne még pár kérdésem
Szóval... Eddig is forgott a kerék, de csak minimálisat. Így a rugók tényleg lehet, hogy csereérettek lesznek.
Következő kérdés... Tudtok Budapesten (III. kerület környéke előny) jó szerelőt, aki átnézné egy kicsit, meg ilyeneket megcsinálna rajta? Az alap dolgokat én is megtudom, de legtöbbször időm nincs rá
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #35286 üzenetére
én is Bésekkel jártam As kreszre. én voltam a kakukktojás. főleg amikor feltett egy kérdést az oktató és mosolOgtam a buta válaszokon.
más: micsurin: nem gondolom hogy a magasság miatt ekkora hangsúlyt kell fektetni a súlypontra kanyarban. (hacsakl nem versenypályán akar vele versenyezni)
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #35325 üzenetére
Az alsó elég sz*rul néz ki. Épp időszerű volt a cseréje. Holnapra már jobb időt jósolnak...
Más: ne haljak meg hülyén, áruljátok már el, hogy bizonyos motorokon, (chopper, speed, túra), mi a t*kömért szokták a kipufogó könyököt ilyen marha ronda bandázsszalaggal (azbeszt?) betekergetni? Annyira igénytelen, kókány jelleget ad egy többmilliós motornak is, hogy az valami hihetetlen. Van valami gyakorlati haszna, értelme?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vikcsi
aktív tag
válasz DigitXT #35315 üzenetére
Visszajön az index, néha. Ha nem jó, akkor épp folyamatosan világít a visszajelző, indexek meg semmi.
Ez akkor érintkezés gyanúsELADÓK: IBM T60 bontás, ssd-k, pc alkatrészek, Nikon P4 digi fényképező, Panasonic FULLHD kamera, stb... cserélek is; KERESEK régi/hibás CPU-kat gyűjteménybe!
-
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #35491 üzenetére
A variátor csapszeg végére kell és a külső szíjtárcsa elé, mert vannak olyan esetek, hogy túl közel van a két tárcsa ezért szorul a szíj és nem tud kifutni na meg a külső tárcsát se fogja oda szorítani az anya.
[link] Itt a képen látszanak a hézagolók. Hozzáteszem nem mindenhol kell, pl nekem a leohoz nem kell, de amit csináltam amico-t(minarelli) oda kellett. Ismerős is egyik nap a hézagoló nélkül rakta össze a malagutiját azt alig ment.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #35494 üzenetére
Az pont a hézagoló gyűrű, ha nélküle jól megy nem érzel rendellenességet, akkor ne tedd vissza pár száz km után nézz rá, hogy nem kopik-e nagyon a szíj. Ez amúgy gyári fojtásként is szolgál ezzel is szokták korlátozni a kis gépeket. Mondom a leo-n nekem sincs, de az Amicohoz kellett mert nélküle nem tudott kifutni a szíj túl közel volt a külső tárcsa a varió tárcsához. Malossi szíj a héten jön nekem is ez a kib@szott dayco túl hosszú és bizonyos fordulaton hozzáér a blokkhoz most vettem csak észre egyik nap.
Mivel most a szíj közelebb van az alátét kivétel miatt így ugye jobban kitolódik ahogy írtad is ezért nem forog 9000-et viszont így a fogyasztásod csökken meg végre jobban kell mennie. Nekem amúgy nem is jönnek be a multivarhoz adott 9grammos görgők túl nagy fordulaton jár a motor indulásnál is idegesít a 9.5-el sokkal jobb nekem, hogy előbb indul meg nem forog mint a szemét.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
- Parfüm topik
- BestBuy topik
- Óra topik
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs