Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dzso22

    senior tag

    válasz z0l1ka #55707 üzenetére

    Ha TK Japan karbid van ott a tűszelep hibája miatt szokott túlfolyni az anyag ,de ha ez elszáll orrba szájba folyna a benzin. Ezeknél nem nagyon szokott félig meddig megdögleni.
    Mikor lehúztad a vákum csövet azért változott az alapjárat mert fals levegőt kapott a motor.
    Ettől függetlenül mindenképp ellenőrizd a vákumcsapot ahogy Den írta és ha nincs semmi baja akkor Valószínű Megkopott a karbi.
    1-2000 forint egy felújító szett hozzá de típusra pontosan kell venni,még pedig arra a típúsúra ami a karbi oldalára van írva. (4lv,4jp,3kj,3yj stb.)
    Ha ez után sem lesz jó Próbáld átfúvókázni.
    A Dellorto-nál ugyan ez a helyzet.
    Ehhez is lehet kapni felújító készletet,viszont nem tudom erre a típúsra mennyibe fájna.

    [ Szerkesztve ]

    A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!

Új hozzászólás Aktív témák