Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dtsdexter

    csendes tag

    válasz siti #66266 üzenetére

    Én közvetlen SKF-től vettem, nem volt vészes az ára. A nagyobb baj míg leszenveded. Főtengelyről, kuplungházból ... na az a nagyszop@s ... elektronikán kívül azzal szívtam eddig a legtöbbet.

    ... esküszöm, gyári főnök ;)

  • forandor

    tag

    válasz siti #66266 üzenetére

    A cserétől féltem, mert a blokkot már végképp nem volt humorom széthúzni. Szerencsére a gyári csapágy még minidig nagyon jó. Az összegyógyult csavarok kicsavarásával, így is eleget szenvedtünk. Szimering csere után pöccre indult a kis Zip. Indult? Utána is kellet rohanni :D.

    Utána meg ránéztem a Keeway-re is, panasz volt a magas alapjáratra. A gyanúm a sok levegővel kapcsolatban beigazolódott, csak nem épp abban a feltálalásban, ahogy elképzeltem. A légszűrőház csonkja nemhogy elrepedt, hanem el is szakadt. Egy vékony kis centihosszú részen maradt egy kis hártyavastagságú rész, ami még fogta. Nem megfelelő légszűrőház rögzítés, és a rázós utak eredménye. A csonkot epoxy-val megragasztottam, ma reggelre elkönyvelhetjük véglegesnek a ragasztó megkötését.
    Végül úgy döntöttem, hogy kipucolom a kínai karbit, melyről most tudtam meg, hogy Japán. Sose volt még szétszedve a 6-7 ezer km alatt, pedig amilyen helyeken volt és van használva a motor...
    Dellorto-k után kissé fura volt a (talán Mikuni névre hallgató) kis csoda, de hogy abban mennyi dzsuva volt! Nem is értem, hogy bírta. Egyedül az volt az idegesítő, hogy az úszótartó "szög" szorul a helyén. Fél óráig szenvedtem mire kiimádkoztam. Összerakásnál is úgy kellet a helyére verni,
    Ugyanazokkal a beállításokkal, mint ahogy pucolás előtt volt, a Keeway is elakart szaladni. Menekülnek előlem a motorok, ennyire durva lennék? :D. Ma megkapja a légszűrőt, beállítom, és meglátjuk, hogy tiszta karbival, hogy muzsikál Qianjiang robogós zászlóshajója.

Új hozzászólás Aktív témák