Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz macilaci78 #71288 üzenetére

    A felesegem tavaly kezdtem tanitani robogozni. Meg nagyon nagy biciklis multja se volt, csak B-s jogsi, de eleg regota nem vezetett autot se (6-8 eve).
    Ugy keztem vele, hogy uljon ra, es finoman huzza a gazt, addig amig nem kezdi erezni hogy megindulna a robogo. Par kiserlet utan, mikor mar kezdte megerezni, hogy mi az a pont, akkor elkezdtem setalni es mondtam neki, hogy probaljon abban a tempoban mellettem haladni.(Ugye ilyenkor finom gaz es kicsi fek, valamint egyensuly gyakorlas a lenyeg.)
    Ez volt a nehezebbik resze, de egy ido utan belejon, hogy hogy lehet finoman, lassan menni vele es hogyan mennyire kell adagolni a gazt.
    Utana pedig a parkoloban napokig melo utan lassu vagy picit gyorsabb tempoban korozes, jopar kor utan iranyt cserelve, hogy a jobb/bal oldali doles/kanyarodas es egyensuly valamint gaz/fek korrekcio rogzuljon a "kezebe".

    Ha joerzeke van hozza, akkor 1 het utan mar nagyjabol magabiztos lesz, nem fog annyira megijjedni, ha hirtelen nagyobb gazt kell adni es mi tortenik olyankor.

    Sztenderre: minden csak technika kerdese. Amellett hogy suly is szukseges hozza, eleg ha rajon a technikajara, hogy honnan/milyen iranybol kell ranehezkedni a sztenderre es mennyit kell finoman rasegiteni.
    Az elso robogomnal sokszor vert izzadtam, mire sztenderre raktam. Aztan nagyjabol rajottem, hogy hogyan erdemes taposni, illetve finoman huzni, hogy semmi erofeszitessel sztenderre menjen. Mostani robogom 150kg es en meg 62-63kg korul mozgok, semmi problemat nem okoz.

    [ Szerkesztve ]

  • MrChef

    aktív tag

    válasz macilaci78 #71288 üzenetére

    A tanulómotor Kawasaki ER-5-öt kis gyakorlás után simán és mindig középsztenderre raktam, később a saját GS-500-asomat csak párszor bírtam odatenni, pedig egy súlyban vannak. Motoronként különböző, hol vannak a kitámasztók, jó tervezés kérdése. Nekem azt mondták, hogy először annyira lépjek rá, hogy a sztenderd jobb- és baloldali talpa érje a földet, ekkor már nem dől el a motor, fogjam a kormányt, majd lépjek rá, kicsit húzzam fel és hátra a motort.

Új hozzászólás Aktív témák