- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Mini-ITX
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Projektor topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
simonzé
addikt
válasz sharpapa #681 üzenetére
Nem is ér 4-6 kilót, pedig a legmodernebb technika van bennük. Én feleennyir szánnék max. robogóra, annyiért meg vehetek egy jó Runnert/Leonardot/stb. Azokkal sem lennék sokkal szabálytalanabb (B kat. jogsi + ''nagy'' lökettérfogat), mint egy 80-nal száguldozó 50ccm-essel.
A kötelező azért volt 1250, mert friss adásvételid van. Ilyenkor időarányosan kell fizetned az év hátralévő részére. Ja, az érvényesség 2005. dec. 31 lehet maximum, nem 2006. Onnan tudom, hogy múlt csütörtökön kötöttem.I don't fit in. I fit out.
-
Den
veterán
válasz sharpapa #779 üzenetére
azért a teljes sztori érdekelne, mert ez így a szokásos, ''szar mert egy haveromnak így meg úgy'' netes legendánál nem több.
utánaolvasva a cpi-nek, nem ma kezdték az ipart, ha ez álltalános lenne amit leírtál rég nem lennének a piacon.
pl. ki volt aki havonta szétszedte? szervíz, vagy haver a sufniban, etc....
az meg hogy max 50-et megy, teljesen normális egy hivsatalosan eladott 50-esnél ugyanis max 48km/h lehet rendszám nélküli smkp sebessége, ezért lefojtják. de azt ugye utána meg lehet szüntetniwww.simson4t.hu
-
oceanearth
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #797 üzenetére
Az igazság az, hogy én megtanultam csak a saját tapasztalataimban hinni... Ez sokkal megbízhatóbb, mint amit ''mások '' mondanak. Honnan tudod, hogy hogyan használta a gazdája? Lehet, hogy cseszett bele olajat rakni, aztán megragadt egy párszor a dugó, aztán mégiscsak be tudta indítani, persze nem olyan kompresszióval. Aztán a balhét rákente a szervizesekre. Nem hiába nem érvényesítik a garit, ők sem hülyék, gondolkodj logikusan! Csak nem fogja magát égetni a haverod, ha ilyen ''jó fej'', hogy hazavágta az új CPI-t. Ne higgy el mindent... Én sem teszem.
Azonkívűl konkrét bajokról továbbra sem tudsz beszámolni... Csak hogy megsült, valamiért nem tudják cserélni stb. Ez nekem kevés...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #799 üzenetére
Miután kihozta a szalonból szétszedte és átkente? Gratulálok... Gondolom ''a fater'' otthon, nap mint nap fojtogatja a magyar ipart a sufniban... A kínai cuccokhoz én is fenntartással viszonyulok, de a CPI legújabb modeljéről nem hallottam rosszat. Hiába ágálsz, nem mozdítottál egyik irányba sem...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #806 üzenetére
Azért az mégis nevetséges, hogy kihozod a szalonból, és egyből szétszeded. Arra van a garancia, hogy ezeket ők csinálják meg. Ezen az elven egy Simsont is vehettél volna, azt is ugyanannnyit kell szerelni. De ilyet még nem is hallottam, hogy szétszedi valaki a vadonatúj motort.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #872 üzenetére
Örülhetsz, hogy nem egy húsz éves Tactot kaptál a segged alá. Én aztán megjártam anno a rutinon (VF 750), meg a forgalomban is. Mindkétszer lerobbant a nem fiatal konstrukció.
Mondjuk nekem tetszenek ezek a minimal robogók. Semmi sallang, csak a szükséges dolgok. Semmi kamu. Akárcsak a Sachs Beast. Ez a jövő, nem pedig az agyonbonyolítás.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #880 üzenetére
Hát igen, védőfelszerelés 1000 fokban is. Na meg persze elővigyázatosság. Gondolom hányingered van a motoroktól. Ilyenkor derül ki, mennyire szereted. Ha egy hónap múlva ''nevetve'' gondolsz rá vissza, akkor nem fogod lecserélni autóra. Kíváncsi vagyok, átmész-e a tűzkeresztségen?
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #885 üzenetére
Az a legjobb, ha az emberben minél előbb tudatosul, hogy árnyoldala is van ennek a divatos hobbinak. Sajnos vagy szerencsére... sikkes lett motorozni. Ennek én speciel nem örülök. Nem szeretek olyan dolgot csinálni, amit sok birka csinál. Mindegy, remélhetőleg ezek után nem fogsz vagánykodni a barátnődnek meg a haveroknak, ha egyszer nagyobb vas kerül a kezed ügyébe.
Azt mondtad öt éve motorozol? Akkor 9 évesen kezdted? Mire ültél rá 9 évesen?
Vagy elszámoltad?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #894 üzenetére
Tök mindegy, hogy kit mi hajt a motorozásra, mert minél több a motoros, annál jobb ez a motorozásnak. Egyre jobban odafigyelnek ránk, az autósok is, meg talán a törvényhozók. Nagyobb erejű lesz az érdekképviselet, ami ismételten jó. De ezzel fel is hígul a motorostársadalom. Nagyon nincs kultúrája hazánkban a motorozásnak... sem. Le kellett vezetnem munkából kifolyólag 1500 km-t 3 nap alatt. Egy kezemen meg tudtam számolni, hogy hány motoros van rendesen felöltözve, a többi pólóban(!) és szandálban motorozott minimum 600-as gépeken. A menetszél lassan már a pólójukat is letépte. Természetesen kevlár bukót sem láttam nagyon a fejükön. Elkeserítő, hogy mennyire nem tanítják meg motorozni ezeket a balfaszokat. Vagy nincs kitől példát venni?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #896 üzenetére
Nem, szerintem egész egyszerűen a felelőtlenség, meggondolatlanság az oka ennek. Egyszerűen részletre meg lehet venni az összes motort, még a 170 lóerős ezres gépeket is. Megveszik, de ruhára már nem akarnak áldozni 300E forintot. Ez azért nevetséges, hogy egy 3 000 000 + reg adós ZX-10-en, egy pólóban meg egy Grexben húzza a gázt a barom. De akkor meg miért nem vesz olcsóbb gépet ÉS börruhát+bukót? És itt megint belép a képbe a ''morbus hungaricus'' azaz az irigység, meg a hülye komplexusok kiélése. Persze, hogy nem fog egy olcsóbb gépet venni, ha megkaphatja a legerősebbet, a leghalálosabbat. Ezeknek az embereknek megmutatnék néhány motorbalesetet, hogy lássák, mit tud művelni az aszfalt, a szalakorlát, vagy egy másik autó az emberrel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Adris
csendes tag
válasz sharpapa #901 üzenetére
Hogy ki mennyire tudja megosztani a figyelmét egyidejűleg két különböző dolog között az teljesen egyénfüggő. Szóval van aki kézben tartott telefonnal is tökéletesen biztonságosan vezet, míg van aki kihangosítóval se tud már a vezetésre figyelni normálisan. A legújabb kutatások is ezt igazolták, sőt a tesztalanyok legnagyobb részénél a kihangosítóval történő vezetés is ugyanolyan mértékű figyelemkihagyást eredményezett mint a kézben tartottal. Egyetlen kivétel az SMS írás és olvasás volt, ami mindenkinél drasztikus mértékű figyelemelvonást eredményezett. De ugyanez igaz a cigarettázásra is, ami ugyan napjainkban már visszaszorulóban van, de majd' száz évig az autósok többsége dohányzott vezetés közben. Sőt a zenehallgatás is ugyanilyen mértékben zavarja a figyelemkoncentrációt. Ennyi erővel tehát betilthatnák a vezetés közbeni telefonálást, a cigarettázást, a zenehallgatást, sőt a beszélgetést is. Mivel ezek vezetés közbeni végzése mind figyelemmegosztást kíván. A sok tiltással csak az a baj hogy létrejön a túlszabályozott társadalom (napjainkban az országok nagytöbbségében ilyen van, különös tekintettel a volt szocialista országokra) : vagyis az emberek a sok, számukra értelmetlennek, feleslegesnek vagy egyenesen károsnak tűnő szabály miatt elkezdik semmibe venni magát a szabályozást is, és vele még a legésszerűbb tiltásokat is. (Ez persze a jogrendszer egészére igaz, nem csak az autóvezetésre) Persze a jelenlegi gépjárművezető-képzés nem képes arra hogy kiszűrje kik azok akik egyszerűen nem képesek arra hogy vezetés közben mást is csináljanak. Ráadásul ha esektól megvonják az autóvezetés jogát akkor mi lesz a ''minden ember egyenlő'' elvvel ? Szóval nagyobb baj az hogy azokat se képes kiszűrni akik autóba ülve úgy érzik mindenki más alsóbbrendű az utakon, zebrán a gyalogosokra rádudálnak, motorosokat leszorítják, más autóknak nem adnak elsőbbséget, stb. Ez utóbbiak egy része persze előbb-utóbb vmilyen komolyabb balesetet szenved, amibe vagy beledöglik, vagy észhez tér utána. (több törött csont, pár hónapos mozdulatlan fekvés, ágytálazás, injekciókúra, meg az ezek közbeni fájdalmak, pláne a balkáni magyar kórházakban még a legmenőbb hülyegyerekeket is képes észhez téríteni) De ezek miatt a sofőrök miatt nem lesz soha biztonságos a vezetés.
Ez a ''biztonságos közlekedést'' hisztéria ugyan olyan mint amcsiban a mesterségesen generált terrorista pánikkeltés, amire való hivatkozással csorbítják az emberi jogokat (pl. fogvatartási indok), hamarosan bevezetik az ujjlenyomattal ellátott személyit és útlevelet, a new yorki metrón megmotozzák az utasokat (sőt újabban már csak a kinézetre ! arab származásúakat). Pedig pont egy régi amcsi elnök mondta hogy aki biztonsága érdekében hajlandó feláldozni szabadságát az egyiket se érdemli meg. Talán Lincoln volt, fene tudja. A lényeg: az életben igenis minden tevékenységnek megvan a maga kockázata. De a legveszélyesebb mégis maga az élet, mivel abba mindenki előbb-utóbb belehal. Így tehát aki tökéletes biztonságra törekszik az meg se szülessen. Motorra ülni pl. még üres úton is veszélyesebb mint autóval közlekedni 100 olyan másik autós között aki közben az utasával beszélget, telefonál, vagy cigizik. Mégis hány motoros szavaz arra hogy a biztonsága érdekében többé soha nem ül motorra? És mi a helyzet az extrém sportok kedvelőivel? Akik saját bevallásuk szerint is a vészhelyzetben érzett adrenalinlöket miatt vállalnak sokkal nagyobb kozkázatot, nemegyszer életveszélyt. Emiatt a veszélyérzékelő ingerküszöbük nekik sokkal nagyobb mint az átlagembernek. Ezért aztán az utakon is potenciális veszélyt jelentenek. Szóval rajta, tiltsák be az extrém sportokat? Mondjuk egy motorversenyző nagyobb sebességgel képes akkora biztonsággal közlekedni az úton mint egy mezei motoros. Vagy egy streetfighter simán mehet egykeréken ott ahol a többiek csak 2őn. De mi van ha a figyelmük egy percre kihagy, vagy nincsenek aznap formában, vagy csak vmi előre kiszámíthatatlan dolog történik? De ezek a dolgok megtörténnek a mezei átlagvezetővel is, aki bizony szintén ezek miatt okoz balesetet. Akkor most engedélyezzék az egyénre szabott sebességhatárokat és szabályokat? Pl. a motorversenyző mehessen 80al ott ahol az átlag csak 50el, a 80 éves aggastyán vagy a hátsó ülésen levő gyermekére figyelő anyuka meg csak 30al ?? Ez utóbbiak vajon mennyire fogják feltartani a többieket, ezzel potenciális veszélyhelyzetet (szabálytalan előzés, stb) előidézve?? A közlekedést egyféleképpen lehet csak szabályozni: meghozni olyan szabályokat amik mellett az emberek TÖBBSÉGE még biztonságosan képez közlekedni, ám még nem annyira szigorúak, hogy azokat az emberek TÖBBSÉGE feleslegesnek minősítse és ezért ne tartsa be. Jelenleg szerintem ez utóbbi eset forog fenn hazánkban (is). Például az emberek hány %a NEM képes biztonságosan közlekedni egy pohár sör után? Viszont ez ugyanúgy tilos mint részegen vezetni, vagyis így a felelősségrevonás kockázata ugyanakkora ha vendégségben vacsora előtt iszik vki egy felest és azután ül kocsiba, mint ha egy buli után tökrészegen vezet. (Még a büntetési tétel SEM magasabb !, mert az első esetben bevonja a rendőrség a jogsit saját hatáskörben + pénzbüntetés, míg a második esetben bíróság elé kerül az ügy, ahol kiszabnak pénzbüntetést, de a jogosítványt sokszor kevesebb időre vonják be) Ez a szabályozás vajon mekkora mértékben felelős azért hogy ha vki vezetni akar nem áll meg egy pohár sörnél, gondolva így is, úgy is megbüntetnek HA elkapnak? Na ez pl. a túlszabályzás tipikus példája. A saját képességeiket, határaikat nem ismerő, vagy egyszerűen beszámítható gondolkodásra, viselkedésre nem képes egyének ellen ugyanúgy nem véd meg semmilyen szabály a közlekedésben SEM, mint az élet egyéb területein. -
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #997 üzenetére
Az lehet, de ne felejtsd el, hogy ezek a legkiforrottabb, legmegbízhatóbb és egyben a legkisebb kerekű modelek. Lehet, hogy egy 12-es kerekű nagyobb testű stabilabb, de drágább is, ráadásul nem egy súlycsoportba tartoznak. Viszont ott legyűrhetetlenek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zippofcy
senior tag
válasz sharpapa #1164 üzenetére
Az NSR nagyon jó moci, csak az a baj vele hogy nincs az a hülye rendőr aki elhiszi hogy 50es. A robogóknál a burkolat miatt nyugodtan lehet járni 125össel rendszám nélkül, rengeteg haver csinálja. Amelyik hülye és rendőrautókat előzget 100al azt leállítják és ha bizonygatja hogy igenis 50es, legfeljebb elküldik KPM vizsgára. Bólogat, aztán b@szik elmenni. Eddig még egyikükért se jött este a fekete autó ... pedig milyen jól mutatna másnap a Fókuszban
Kár hogy Svájcba az utiköltség (benzin, kaja, szállás) szerintem annyi hogy 3 motornál is épphogy csak megéri ... ráadásul ha lebuksz a határon akkor mi van? Lefoglalják amíg nem fizetsz vmi sarcot ÁFA, adó vagy vmi hasonló címen?Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #1174 üzenetére
Én akkor egy ETZ 250-nel voltam, jogsim persze nem volt ( elég régen volt). A haverom már nem emlékszem mivel volt, csak azt tudom, hogy nagyobb volt annál, aminek fel volt tüntetve. Ő kifogott egy mikrobusznyi rendőrt, Én meg nem menekültem, mert nem akartam felkenődni valamelyik fára. Nem lett semmi ügy belőle, szerencsére a jófej rendőröknek. Azóta is hálás vagyok, hogy ilyeneket fogtam ki, és tanultam az esetből.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #1259 üzenetére
Na várj egy kicsit! Te a Leonardóval hasonlítottad össze, ami ugyebár 125. Úgyhogy ez értelmetlen volt, csak ennyi a bajom.
A régi modellel az összehaonlítást nem nagyon értem. Nem változtattak a fényezésen kívűl túl sokat rajta.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pini1020
tag
válasz sharpapa #1357 üzenetére
AZ JÓ Nekem meg rendszámos a gépem ugyhogy én elvilge vihatnék embert de mivel 'kezdő' jogsim van ezért nem vihetek embert még 2 évig de ez általában nme akadály a számomra csodálom hogy ezért még nem kaptak el Pedig van amikor neonnal megyek 2 személyel de szerncsére ezért még nme kaptak el csak el ne kiabáljam.
Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
vtechun
veterán
válasz sharpapa #1470 üzenetére
tajvani nem kinai, keeway meg társai kinai, de olvasgass a honlapjukon [link] , amugy van kis akaszto, 2 fajta sztender, stb. végsebességet természetesen nem teszteltem, de volt hogy azon vetem észre magam hogy 45-el megyek, es lett volna még tartalek, de természetesen nem akarom bejáratósan hajtani annyira. Már a rendes sárvédővel van szerelve...
[Szerkesztve] -
ovecs
senior tag
válasz sharpapa #796 üzenetére
''Amikor egy Aerox, Runner, Slyder,Katana, sr50, Cpi-t látok, akkor nem lepődöm meg ha egy mamakedvence (nem a PH!-s user) mindent megkapó kinyalt hülyegyerek ül rajta,fekete plexis grex sisakkal, műszerfal mögé lapuló fejjel, és széttett térdekkel. Ezért szeretem a Leonardómat, mert az ilyen 60-al repesztő barom el kezd keménykedni, azt félgázzal odaverek neki. ''
LOLLL
A hugomnak is ilyen van, én is szoktam vele menni. Az egyik barátja foglalkozik tuninggal, szal alposan meg van piszkálva(görgők, sportkuplung, gianelli silencer.....), pár másodperc alatt már 85-ön van
Miért itélsz el valakit az alapján, hogy milyen robogója van? Nem is tudhatod, hogy honnan, emnnyiért, vagy hogy szerezte az emberAquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik
-
etnies
senior tag
válasz sharpapa #3141 üzenetére
Jó, hogy megúsztad!
Az a baj, ha nem vagy mindig bunkó robogós, akkor nem tudod jól felveni a stílust. Ezért legyél mindig bunkó robogós. Visszatérve a témára, igen, vannak tipikus esetek, amikor az ember nyugodtan végigondolva rájön, hogy hülyeséget csinált, nekem is volt már ilyen, de én megúsztam ezeket szerencsére.
Én bukó, kabát, nadrág, gerincvédő. Te?"önmagam hite vagyok magamban"