- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Projektor topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- iPad topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Nordik #16337 üzenetére
Kb. 1 éve van szemüvegem, de robogón csak 1-2x vettem fel
(én marha először akkor, amikor épp megkaptam, tehát még
a járás sem volt triviális benne, nemhogy a motorozás, LOL),
igazából nem látok annyival rosszabbul nélküle, hogy megérje
a vacakolást (a jogsimba nincs "beütve", monitorhoz kaptam).Egyébként annyira nem zavaró csak felvenni, levenni macera,
ha zárt bukód van (márpedig nekem az van). Szerintem van
olyan bukó is, amiben van kialakítva "mélyedés" a szemüveg
szárának, de mivel nem kerestem, nincs ezzel tapasztalatom.
(Van egy szemüveges kollégám, aki mindig abban motorozik,
neki felnyitható / nyitott bukója van, holnap megkérdezhetem,
hogy mik a tapasztalatai e téren.) Ettől függetlenül, amikor
rajtam volt, nem nyomott, nem zavart, sőt ugye vmivel jobban
is láttam, meg ha résnyire nyitva volt a plexi, akkor sem pont
a szemembe jött a szél, hiszen előtte volt a szemüveg.Szerk: na igen, pl. napszemüveget nagyságrendekkel többen
hordanak motorozáskor, aztán annak is van szára. Bár van
amúgy sok olyan sisak, amiben van beépített "napszemüveg".[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Nordik #16337 üzenetére
Nekem is robis sisakom van, nyáron ha lassan araszolok (0-50km/h körül) a hűségben akkor nyitott plexivel megyek, szemüveg úgy is véd a bogaraktól (már amennyit tud), viszont úgy 40C fölött elég jól szellőzik és nem kapok hőgutát. Ha gyorsabban tekerek (általában 60kmh fölött) akkor lehajtom a plexit, de sohasem nyomott és számomra olyan mint ha természetes lenne, mert minden nap hordom. Tehát ha jó szemüveget választasz ami nem áll nagyon e a fejedtől akkor észre sem fogod venni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
válasz Nordik #16337 üzenetére
Semmi baj nincs vele, kényelmesen elfér. Először a bukót veszed fel, utána a szemüveget. Bőőven elfér.
Ha eső van akkor nagyon szar, párásodik a plexi ha lehajtod, ha nem hajtod le akkor meg tiszta víz lesz a szemüveged és azért nem látsz.
Nálam olyan kombinált szitu volt hogy eset az eső, szitált a köd, ráadásul éjszaka volt és lakott területen kívül 10 km-t kellett megtenni. A vége az lett hogy az autópálya felhajtó sávban találtam magam, és a kormányt az utolsó utáni pillanatban kaptam el.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
mocsanisi
senior tag
válasz Nordik #17354 üzenetére
Majd a többiek tuti mondanak valamit, de jah, van valamennyi idő ami alatt meg kell kötni a biztosítást. Netrisk-en megkérdezi hogy mióta van jogsid, szóval feltételezem hogy jogsi is kell hozzá.
Zárójelben megjegyzem, hogy megveszed, meglesz a jogsid, eladod papíron anyukádnak a motort, majd ő eladja neked. Papír bevisz, és lám nem kell semmilyen plussz költséget fizetni."Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tothgera30
Ármester
válasz Nordik #17354 üzenetére
...meg asszem beszélt valami olyat, hogy főtengely csapágyat mondták neki szervizben, hogy majd idővel lehet cserélni kéne... - Ha már szervizben ilyet mondanak akkor komplett felújítás, az Minára munkadíjjal, szét és összeszereléssel vagy 60-70k-ból lesz meg, ez ugye új csapágyakat, felújított/új főtengőt, hajtókart, új dugót, stb. jelent. Aeroxoknál pedig elég sok 2003-ast látok, nagy a gyanúm rá hogy korábbi kivitel, jó sok tinédzser tulajjal. Én nem venném meg, annyiból vehetsz egy jó kis F12-est, amire azért nem verték a tizenéves srácok annyira, blokkra pedig ugyan az, sőt kaszni ügyben kisebb, tehát jobban is repít.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Nordik #17358 üzenetére
Én hagynám...
#17359 sz_abika: Jah, és az még levegős, egy vizesbe sokkal több, legalábbis a szerviz többet kér.
#17360 kkrisi: Szerintem ezt te se gondolod komolyan. Össze-vissza nézegetsz, mindenféle motorokat, szóval gondolom még te sem tudod mit akarsz. Nézz valami normális motort, vedd meg és örülj neki. Bár ennek a vége úgy is az lesz hogy végül semmit sem veszel.
#17370 g@bo: Ilyenkor nálam nagy vigyor van, ha a forgalom ritmusában megyek akkor 2,5 literben megáll . Pedig ez 2T, megy is ahogy kell neki, és befecsis .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
m3tr0
senior tag
válasz Nordik #17613 üzenetére
Nekem volt. Még nincs egy éve ,hogy eladtam.( 140.000-ért vitték el alku nélkül..)
Én nagyon szerettem, pont tegnap éjszaka gondolkodtam rajta, hogy eddig az volt a legjobb robogóm, illetve az ami a legjobban tetszett és amellett jó is volt. (volt egy Jog 2JA-m is egyszer, az is nagyon jó volt abban az időben)A 491 szerintem nagyon szép, ritka motor, viszont ezért cserébe nehéz hozzá burkolatot találni ha törik. Egyéb alkatrészt találsz hozzá mivel fekvő minarelli blokkos, vízhűtéses. Megbízható, jó motor.
Olaszokra jellemzően ennék is az első futómű elég kemény, inkább visszaüt mint csillapít, persze csak durvább úthibákon.Nekem egy bosszantó "baja" volt, a hűtővíz tartály kupakját nem lehetett rendesen rátekerni, ki volt kopva a tartály szájnál a menet és nem zárt rendesen. Amúgy semmi gondom nem volt vele. Benzin meg olaj ment bele és kész.
Persze amikor megvettem akkor kis felújítás, átnézés megvolt.
(görgőcsere, hengerfejtömítés csere, csak a biztonság kedvéért (még gyári volt benne!))Ez volt az! Nem tudtam képet berakni...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
válasz Nordik #19243 üzenetére
30k az átírás, biztosítés besorolástól függ. Baleseti adóval együtt azt hiszem idén 4800 volt nekem, szóval elenyészően drágább az 50-eshez képest.
Plusz súlyadó. Vidéken lakom, itt olcsóbb, 1610Ft.
Persze itt rendszámos történetről beszélek.Ennyi.
Fogyasztásuk elenyészően több, sőt, 125-180-as korrekt állapotú 2t gyakorlatilag annyit eszik, mint egy jobb 50-es. A 4t-k kicsit kevesebbet.
SzlobiG
Fentebb írtam már, nem kell ennyire tartani a 2t-től. Robogóban tök más a technika. Az automata váltó is sokkal egyszerűbb, s abszolút nincsenek kihegyezve. A könnyebb szerelhetőség, olcsóbb alkatrészek miatt én biztosan 2t-t javasolnék 200 ccm alatt. (Mint, ahogy nekem is az van, volt.)
Bealkudva az a Runner is frankó választás lehet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
-
üszök
őstag
válasz Nordik #65138 üzenetére
A Runner jó robogó,nekem is van 180-as. kényelmes,jó a futóműve, viszont kicsi a sisak tartója. De ez injektoros kerüld el nagy ívben ha nem akarsz cummantani. Keveset eszik, jól megy,de ha besz@rik vakarhatod a fejed,és az ötvenesekben mint ebben is a sz@r zsíros első teló van ami semmire nem jó. Az olajos első villákat 30-40k ért árulják bontottan.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Narancs
őstag
válasz Nordik #65138 üzenetére
Runner nagyon megy. Nekem 90 a vége (óra szerint). Én úgy vettem, hogy szar volt a vákuumos benzincsap, nem működött a hőm. visszajelző és a benzinszint jelző sem. Ezek jellemző Runner gondok. Na most a képen úgy látszik, hogy az adott motoron a visszajelzők jók. A benzincsapot úgy tudod csekkolni, hogy leállítod a mocit, vársz 10 percet, és ha nem indul pöccre, akkor szar.
Ki kell próbálnod a gépet, ha jó akkor 70-ig kurvára húz, aztán még elmegy 90-ig, és hidegen-melegen pöccre kell induljon. A futómű tényleg gatya.
Beauty is pain
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen