- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
Hirdetés
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
Konzolokra is megjelent a System Shock Remake
gp A premier alkalmából egy launch trailert is kaptunk a készítőktől.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
-
mumtaz
senior tag
Hézagoló alátéteket (gyűrűket) kell venni. Készletben szokták árulni. Több darab van a csomagban 2-3 különböző méretben. Ezeket a külső tárcsa és a hüvely közé kell tenni. Azt határozza meg, hogy a külső tárcsa mennyire legyen bent és ezzel az ékszíj pozicióját is nyugalmi helyzetben. Ha nincs rendesen kihézagolva, vagy nincs bent hézagoló, akkor a szíj magasabban áll a varió és a külső tárcsa között.
Az a jó hézagolás, ha az ékszíj épphogy nem ér hozzá a hüvelyhez.
Én úgy szoktam hézagolni, hogy felrakom a hüvelyre a szíjat és annyi hézagolót teszek fel, hogy alig érezhetően, de a szíj hüvelyre ülő bordázott része épphogy lelógjon egy picit a hézagolásról.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Csak hegerem és ékszíjam volt Naraku. Meg voltam vele elégedve.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
addikt
És szerinted (nem tudom, ccak kérdezem) más a két nyomólap? Szerintem nem gyártanak két (sok) félét (sok értelme nem lenne). Amit külön veszel az fekete csúszkás, ha kiadsz pénzt egy komplettért, akkor piros. Marketingszagú. Szerintem
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
üszök
őstag
Abban a lábad közt a kis kulcsos izében van ha jól emlékszem,és YB4L-B kell bele talán. Ebben a videóban 0:40 től látható. Vagy YTX5L-BS gondozás mentes. Ennek a méreteit is megtaláltam: 114x71x106mm
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
mumtaz
senior tag
Nem inkább motort mentene?
Én majd most figok bütykölni a szabim alatt. 2 hete áll a gép, mert semmi időm nem volt rá. Ott az új kipufogó meg az injektort is ki kell tisztítani, meg tömítést cserélni benne. Minden meg van, de nem volt rá időm.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Mi bajod van vele? "Csak" ott bactam el, hogy túl hidegben egy fárasztó munkanap után álltam neki nyomástartó szelepet cserélni és barom módon a régi O gyűrűkből raktam be párat és nem az újakat, mert véletlenül összekevertem. Most meg az egyiknél átengedi a benyát a nyomástartó mellett és nincs meg a kellő üzemanyag nyomás.
Ezt a hibát kell korrigálni, de nem szórakozok. Kikapom az egész blokkot, felhozom a melegbe és itt bütykölöm szépen.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
barack1997
senior tag
-
mumtaz
senior tag
Vagy trükközés, mint nálam. Én a dekninél a tömítés helyét kinyomtal olajálló tömítőpasztával, majd egy műanyag lapot lefújtam szilikonnal és a deknit ráfektettem a pasztával lefelé és hagytam megszáradni. Egy darabig szétnyomta a dekni súlya. Mikor megszáradt, a kiálló részeket levágtam, de ami a műanyagon feküdt, azt nem bántottam. Ott szép egyenes lett.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
"olykor darál, mint ha összeérne"
Járó motornál, és csak néha?
Az alkatrészek kicserélésével megváltozott az optimális belső távolság. A szerencsésebbik eset az, amikor megnő a hézag (nem tudod berúgni a motort), mert ilyenkor egy hézagolással a variátor mögött meg lehet szüntetni a hibát. A te esetedben pont az ellenkezője van. Egyébként erre a részre nem szokás semmi dekni tömítést használni, de ez esetben mégis megoldás lehet.
Viszont nekem az továbbra is fura, hogy miért csak néha csinálja? Ha ez a hiba akkor elméletileg folyamatosan kéne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Az nem számít, hogy új minden. A variátorszettnél sem. Gondolom egyébként nem a gyári variátor lett beépítve? Ami egyébként egyáltalán nem baj! Ha kicsit is jobbá akarod tenni a robogód az ott kezdődik, hogy egy másik variátor nem pedig egy rezonátor, normális esetben az csak utána jön. Ilyenkor csak az a baj, hogy ha meg van bolygatva ez az egész akkor összerakásnál újra ki kell méricskélni aprólékosan mindent. Hiába tetted be a hozzá adott hézagológyűrűt. Látod, hogy nem jó. Itt fél milliméterek is számítanak. Nem tudnak mindenre felkészülni a gyárilag hozzáadott cuccokkal. Egy hangyaf@sznyival vékonyabb hézagolót kéne, hogy belerakjál.
Chereiose A Runner és az SR 50 jó választás, de szerintem az SR 50 jobb. Hiába szépek, a kilométeróra állásokat soha ne vedd komolyan! Az 50-es 4 üteműt szerintem felejtsd el, harmatgyenge.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
őstag
kcsa: zseniális kifejezést használtál, mindent leír
Jó, nyilván a 125cc sem egy 600cc-s motor, de azért kategóriákkal használhatóbb, mint egy 50cc... 110-120km/h körül van a vége, 90-100km/h-t simán utazol vele ha kell, és 3,5 liter körül kér enni.
De nyilván minden attól függ mire használnád. Nekem a városban már az 50cc nem volt elég, a 125cc-vel teljesen jól elvagyok, épp annyira dinamikus és nyomtékos amennyire kell, viszont nekem szempont az alacsony fogyasztás is, ezért ültem egy 180cc-s 2T Runner után 125 4T-re ...
Ha Pestről Balatonig akarsz motorozni és nagyrobogóban gondolkozol akkor már nyilván a 250, 400, 600cc-s kell, oda a 125cc valóban "kutya f..a", de rövidebb távokra városban szerintem elég jó kategória -
Topikgazda
Előfordul, hogy egy idő után cserélni is kell benne egyébként is.
Hogy több gyapotot beletenni?.......hát nem tudom, megpróbálhatod, de baromi nagy csendesedést szerintem ne várj. Milyen Gianelli amúgy?(#63124) Tothgera30 Jó, igazad van, ez nézőpont kérdése. Én jobbnak tartom.
Ami mindenkit érint az az, hogy alkatrész árakban is van különbség. Egy olcsóbb példa: A haverom a piaggio blokkos SR50-hez a szívócsonkot kb 8 ezerért veszi, a vizes minarelli-hez megveszed a feléért. Ráadásul szó szerint évente kell cserélnie, mert berepedezik neki mindig, hiába fújogatja minden félével.
Ami nem mindenkit érint de engem,és a hozzám hasonlólat igen, hogy jobban lehet tuningolni a minarelli-t és szintén olcsóbban. Nem véletlenül a tuningolok kedvenc robogója az Aerox a vizes minarelli blokkjával.
Egyébként jó a piaggio blokk is, egy szóval nem mondom, hogy rossz lenne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kcsa
veterán
Pedig elég egyszerű a döntés B125 és A között.
Nézd meg az árkülönbséget egy 125-ös és egy hasonló állapotú 150/180-as robogó között. Vagy semmi árkülönbség nincs, vagy (és ez jellemzőbb) a 150-es olcsóbb, mert B125-el nem lehet vezetni, az árkülönbséget meg hozzáteheted jogsihoz.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
benceman00
tag
Nem akarok vészmadár lenni de majd fognak érdekelni. Rendőr minden kötekedés nélkül egy rutin ellenőrzés során elkéri az alvázszámot és a motorszámot. Rá egy hétre ott virít a vastag csekk a postaládában.
Egyébként egy jól beállított 70es 2Tből simán ki lehet hozni 14LE-t ami egész jó.
[ Szerkesztve ]
Üdv, ASZPi
-
Topikgazda
Szerintem nem éri meg az egészet.
Ha nem érdekelnek a törvények akkor vegyél egy 180-as runnert. Pár éve rövid ideig volt nekem is. Ahhoz hozzá sem kel nyúlnod, megy mint a szél. Viszont alváz-motorszám alapján szerintem jelen helyzetben simán utána tudnak már nézni, nem tudod bemagyarázni a rendőröknek, hogy 50-es.(#63253) benceman00 Erősen zsebbe nyúlva akár 20 lovat is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Tökéletes hangolással a Malossi sportból max 10-11 lovat lehet kihozni. Persze ha minden megfelelően van behangolva, megfelelő cső van rajta stb.
A pontos végeredményt meg ahogy benceman00 is írta, padon lehet lemérni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest