Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
larpi
tag
Üdv. mindenkinek!
Piaggio Liberty 50ccm 2T és 4T. Külcsínre azonosak, még a szinük is. A négyütemű egy évvel fiatalabb (2004), a futott km. megint csak közel azonos 18000. Kereskedőnél találhatóak akinek nincs rossz híre, szerinte a motorok műszakilag egyben vannak, szervízkönyvesek.
A 2T 110000e, a 4T 160000e. Első robogóm lenne. Egyiket megvenném de melyiket? -
larpi
tag
válasz oliwire #61439 üzenetére
Mohácsról, Szegedre hoztunk egy Scarabeo-t, kölcsönzött utánfutón. Magasítós futót kértünk hogy jól lehessen rögzíteni a robogót. Sztenderre állítva, némi kipárnázással racsnis rögzítő szalagokkal sikerült úgy rögzíteni hogy hazáig bírta, igazítás nélkül.
A futót reggel kivettük, délután vissza adtuk ha jól tudom 1500ft-ba került.[ Szerkesztve ]
-
larpi
tag
válasz tatabike #61943 üzenetére
Néháhy évig volt egy berugós Roller a családban. Motorikusan nem volt rá panasz, talán csak annyi hogy nyáron a nagy délutáni hőségekben nem szerette a városi közlekedést, hajlamos volt túlmelegedni.
Az elektromos berendezései viszont jóval több hibát produkáltak. Sok volt a kontakt hiba a csatlakozóknál, kapcsolóknál, sűrűn kiégett égők stb...
Én nem szerettem de, eddig ez volt az egyetlen kis kerekű robogó amit használtam.
Ha jó akkor az 55 ezret megéri. -
larpi
tag
válasz Tothgera30 #62635 üzenetére
Már egy hete nézegetem én is. Le cserélném a simsont és ez nagyon megfelelne. Azt a randa első csomagtartót levenném, a lápát kell csak valami pofás megoldással feltenni. A kürtöt biztos el lehet rakni a burkolat alatt valahová. Az a baj hogy itt Szegeden nem láttam kereskedőnél, legközelebb Kecskeméten hirdetik. Pedig jó volna megnézni, nehogy valami "fapados" változat legyen, mert pl. az irányjelzőket sem találom a fotókon.
-
-
larpi
tag
Egy kérdés: Mi teszi a robogót robogóvá? A fokozat mentes meghajtás, a kényelmes összefüggő egyenes padló, a "málházható" és szélfogó váz és burkolat kialakítás?
Csak azért kérdem mert a mai robogók formailag, egyre jobban hasonlítanak a sima motorkerékpárhoz. -
larpi
tag
válasz Tothgera30 #62954 üzenetére
A régebbi (2010 előtti) sok robogóba igen.(12V 35/35W BA20D9) Az ujjabbakat nem ismerem.
-
larpi
tag
válasz Tothgera30 #62959 üzenetére
Két lámpásnál gondolom már a foncsolozás különbözik, ezért kell bele egyforma égő.
-
larpi
tag
válasz zoltanz #63815 üzenetére
Az égő cseréhez a kormányburkolat hátsórészét kel levenni 6db csavar, 10perc az egész. A légszűrő kivétele: baloldalt a szűrő doboza alján egy kb. 3x10 cm-es fedél két csavarral. A csavarok kivétele után ezt kilehet húzni mint egy fiókot, ebben van a szivacs. Neki kell feküdni.
-
larpi
tag
válasz norbert1998 #64392 üzenetére
A képeket látva vetődött fel bennem egy kérdés.
Tavaly vettem egy 50 2T Scarabeot, az óta közel 3000km-t mentem vele. Jól megy semmi baj vele, na de mikor is kell meghajtó szíjat cserélni? Futott x km után, vagy szemrevételezéssel lehet eldönteni? Esetleg érezhető valami előjele az elhasználódásnak?
Az árak is eléggé szórtak 3,5e - 13e-ig kapni 5 félét. A legdrágább a kevlár szíj, megéri-e az árát? -
larpi
tag
válasz norbert1998 #64395 üzenetére
Köszi a választ!
A hétvégén megtekintem az enyémet, és valószinűleg addig beszerzek egy újat is. Ha úgy döntök hogy cserélek akkor megúszom egy szereléssel. -
larpi
tag
válasz norbert1998 #64397 üzenetére
Nekem meg van az évjárat szerinti szervízkönyve (net) és onnét néztem ki a méretet, ez mellet a bolt honlapján a típushoz is ugyan azt a méretet adják.
De lehet hogy megnézem előbb, nem nagy dolog lekapni azt a burkolatot. -
larpi
tag
válasz sityupityu #64400 üzenetére
Köszönöm az infókat.
Akkor a hétvégén megnézem pontosan a fent lévő szij méretét és a szerint vásárolom az ujjat. -
larpi
tag
válasz Rivaul #64621 üzenetére
Szerintem sima kopott hengerbe nem szabad nagyobb dugót rakni, mivel a kopás nem egyenletes, ugyanis a henger oválisra kopik a hajtókar irányába. Egy kopott gyári hengerbe bele sem tudod rakni a 40,25-os dugót.
Amikor felfúrják vagy köszörülik stb... akkor kell a +,25 vagy +,50-es dugó és gyűrű. -
larpi
tag
válasz Rivaul #66839 üzenetére
Véleményem szerint az olajlehúzó gyűrűnél lehet a baj (kopott, sérült), mikor az olaj felmelegszik egyre hígabbá válik és a hibás gyűrű egyre többet átenged, az olajszinten ennek látszódnia kell.
Ezeknél a tipusoknál nagyon kicsi a levegőszűrő szívónyílása a szivacs kitölti a házat ezért a kis felület nagyon gyorsan elrakodik, ekkor a benzintől fulladozik. Sűrűn kell tisztítani. -
larpi
tag
Üdv!
Van egy 50ccm-tis aprilia Scarabeom, 2002-es. Tegnap megállt útközben, hosszas önindítózás és rugdosás után is száraz maradt a gyertya, gondoltam dugulás. Haza vergődtem.
Ma délelőtt kivettem az akkut mert lemerült, mivel tegnap a gyújtás is rajtamaradt. Az ülés leszerelése közben fedeztem fel hogy az olajtartály tök száraz. A visszajelző megadta magát. Abban biztos vagyok hogy a motor a tegnapi leálláskor nem szorult meg, az önindító is könnyedén tekerte.
Létezik olyan opció hogy az olaj kifogyása esetén a benzint is lezárja a karbi?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen