- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti N95
aktív tag
Sziasztok.
Nemrég vettem egs Peugeot Jetforce C-tech robogót. Amik vannak benne: Malossi Multivar váltó, Doppler SX86 kuplung, Tun'r hûtött harang. Giannelli Extra kipufogó.Egy aprócska gondom van vele, elég magas fordulaton nyit a kuplungja, 6-7 ezer. Fehér rugó van benne, és ugye lehet állítani ezt a kuplungot, a leg gyengébbre van vissza tekerve. Ha feltekerem, olyqn 9-10 ezres fordulaton nyit.
A kérdésem az volna, hogy milyen rugóra kellene cserélnem a benne lévő fehéret, hogy ne ilyen magas fordulaton induljon el a motor?
Ha gyengébbre cserélem, sokkal lomhábban fog indulni? Mert most eléggé ugrik, csak engem idegesít ez a baromi nagy fordulat, és nedves úton eléggé dobja a hátulját is kerezbe★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
Sziasztok.
Egy úgynevezett vizes karbi van a Jetforce-omon, de nincsen belekötve a víz cső.
Kérdés: mire jó ez? Mi fog változni ha a forró hűtőfolyadék fűti a karbit?
Érdemes bekötni?★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz mumtaz #62717 üzenetére
Egyébként nekem is volt már ilyen dionál. Szerintem azért fordulhatbelő, mert elég silány anyagból vannak ezek az utángyártott dugattyúk, és nagyot hőtágul... Sajnos elég nehéz vele bejáratni!
Egyébként hol, és milyen dugattyút vettél? Mennyibe került.l?Szerk. Az én C-tech-emet is ezzel a xadoval használták, de az itteni szerelők inkább a motult ajánlották hozzá, főleg hogy az enyém baromira pörög, és full szintetikus 7100 2-t-t raktam bele.
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz mumtaz #62719 üzenetére
A tsdi-nek, meg a C-tech nek a dugója, hengere egyforma?
Ha hónolva van, (mert ugye ezeketva hengereket nem fúrják..) ilyenkor nem is túlméretes az új dugó, gyűrűk? 1 vagy két gyűrű van rajta?
Még nincs baj az enyémmel, sőt nagyon is jó erőben van, csak érdekel, mire számítsak, ha elkopik...★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz Chereiose #62801 üzenetére
Nem kell minden tankolásnál töltögetni, és főleg nem a benzinhez!
A különolajzásnak van egy tartálya, ami kb másfél literes. Ebbe teszel jó minőségű 2T olajat, lehetőleg teljesen szintetikus legyen!
Néha jópár tankolásonként belekukkantasz a tartályba, öntesz bele. Kb ennyi.★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz Chereiose #62803 üzenetére
Ha nincs kikötve az olajzása, (és megfelelően működik) akkor nem kell a benzinhez is olaj, adagol ő magának megfelelő mennyiséget. A lényeg, hogy ezen nem szabad spórolni, és jó minőségűt kell bele venni!
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62892 üzenetére
Szia. Ez inkább csak a 4 üteműekre vonatkozik, vagy 2 üteműre is?
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62894 üzenetére
Arra, hogy a 2ütemű Peugeot is legalább annyira rossz választás volt szerinted mint a 4 ütemű?
Ezek ugye karbisok, semmi befecskendező, meg magas nyomású izé nincs bennük. Mondjuk azthiszem az én Jetforce-omon az olajpumpa az elektromos... Ettől tartok is egy kicsit, mert jól fel van idegesítve a vas, pörög mint egy láncfűrész...★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62898 üzenetére
Uh . Szerinted mivel lehetne kiváltani, és hogyan?
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62900 üzenetére
Igen, ilyenem van, még a színe is
Én is olvastam ezt a cikket, mosolyogtam is rajta. Na nekem ezt a magas fordulaton nyitó kuplung dolgot még megfejelték egy Doppler verseny kuplunggal, ami mondjuk tényleg elég nagy fordulaton nyit, nekem ez kicsit zavaró is...★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62903 üzenetére
Én így vettem, hogy kicsit ki volt már hegyezve.
Malossi Multivar váltó, Doppler SX86 kuplung, Tun'r hûtött harang. Giannelli Extra2 kipufogó, és a karbi asszem Naraku, legalábbis az hasonlít a legjobban hozzá. Meg egy Doppler szűrő van rajta.A kuplung rugóra én is gondoltam, hogy gyengébbre cserélem, de nem találtam hozzá. Ugye gyárilag a fehér van benne, amit meg lehet hozzá kapni az piros, gondolom az erősebb... Állítani már csak felfelé lehet.
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62907 üzenetére
Köszi a részletes választ, mostmár kezdem érteni....
Elvileg 50-es a henger, de alu.
A karbit még nem szedtem le, de azt mondták 17,5-ös, és csak azért került rá ez a szűrő, mert a gyárit nem lehet ketté szedni, hogy szivacsot cserélj benne, hanem kompletten cserélni kell, de elég drága. De megkaptam hozzá a gyári szűrőt is, majd felrakom milyen vele.
Akkor szerintem nem csesztetem a kuplungját, mert marha jól megy, csak kicsit zavar, hogy olyan 6ezer körül nyit...
Viszont kicsit olyan az egész, mintha mindig kicsivel nagyobb fordulaton menne, mint kéne... Folyamatosan pörög menet közben a motor, átlag 10-11 ezret, ha a Koso fordulatszámmérőnek lehet hinni. 5grammos színén Doppler görgők vannak benne, nem kopottak, csak picit.
Nem tudom van e értelme növelni a görgők súlyát, fel-egy grammal, lehet nem pörögne ennyire folyamatosan, de lehet nem is menne ilyen jól... Mi a véleményed?
Igazából nem verseny célra van, arra ott a gixer. De viszont tetszik hogy szedi a lábát, előtte egy Malaguti F12 volt, azzal akármit csináltam hulla volt, ez meg 2x úgy gyorsul, viszont fele annyit eszik★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62909 üzenetére
Sokszor ha gázt adok, vagy startolok forog 14et is....
Hallgatok rád, és nem piszkálom, csak valamennyire szeretném hogy tartós legyen a cucc! Ezért is öntöttem bele egyből Motul 710 2T-t.[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62911 üzenetére
Nem régóta van nálam, január végén vettem. Remélem nem lesz vele semmi gond... Rengeteget megyek vele, mióta meg van a nagyot be sem indítottam. Már lehet meg is sértődött. Dehát mit csináljak, ez az új kedvenc... Asszonynak egy tuning 70-es dioja van, sokat gurulunk együtt
Köszi a sok jó tanácsot, megfogadom őket
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #63215 üzenetére
Nekem teszi rendesen a dolgát az SX86, már majdnem 2 hónapja használom.
Alu hengeres karbis Jetforce-omon van hűtött haranggal.★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz mumtaz #63685 üzenetére
Nekem hátul contitwist van, szerintem jó gumi. Nem nagy éreztem még hogy megcsúszott volna... Ellentétben az elsőveo, ahol még a gyári 2005-ös gumi van, na az csúszik, hiába van még rajta elég jó minta!
Szerintem előre is contitwistet teszek, tetszik a mintája is! Olyan 8ezer körül már lehet kapni, olcsóbban nem találtam csak használtat.★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz mumtaz #63704 üzenetére
Hát igen, nekem is furcsa a TSDI Jetforce blokkon lévő dekli ugye műanyagból van, ami baromi sokat nem merevít. Nekem a C-technek rendes öntvény dekli van amit csomó csavar fog. Az azért biztos jobban merevít...
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
Peugeot blokkos, de nagyon sok minden fekvő mina kompatibilis... Hajtás asszem egy az egyben minarelli... Amúgy jó kis motor, gyári karbis, a tsdi-vel szemben fele annyi elektronika, jobban is megy... Stb Szeressük!
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
-
Peti N95
aktív tag
Ez a motor gyári karbis, és mégis van rajta. Fentebb raktam be egy képet, az új szerzeményről, az is gyári karbis, és azon is van.. Sőt, ez a pdf darabka a gyári karbis C-tech manualjából van, és mostmár nagyon érdekel, hogy gyárilag mit csinált ez az alkatatrész, mert mindkét motornál ki van iktatva...
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
Az egyik motornál ki van szedve, egy lemez van a helyére csavarozva. A másikban benne van, és a két cső le van dugózva (egy kis darab csővel van össze dugba k két kiálló rész). Amelyikből ki van szedve, odaadták hozzá. Egy csapágy van a belsejében, amit gondolom excentrikusan nyomkod, így csinál nyomást... 2db elég hosszú cső van rajta...
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #65868 üzenetére
Akkor ez örök rejtély marad
Annyit már sejtek, hogy az eggyik vége a légszűrő házra megy, mert ott van egy ledugózás, és az pont a hosszabbik cső, a bemeneti. De hogy a másik hova mehet? Valaki mondott olyat, hogy a kartelba fújja a levegőt... Mondjuk logikus is lehet, mert a főtengely lökdösi (pumpálja) így elősegítheti az öblítést, vagy ilyesmi...[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
Biztos hogy nem! A gyári C-tech es robbantott ábrán is látható ez az alkatrész, csak az nem látszik hogy hova van bekötve!
A tsdi nek nem pont így néz ki ez a cucc, meg mintha csak egy cső menne rá, de ez nem biztos..[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
Persze, ez a műszerfala. Biztos hogy gyári karbis, volt a közvetlen közelemben tsdi, annyi dologban különbözik, hogy fel sem tudom sorolni... Szerelgettük is, nem keveset! Pont ezért vettem C-tech et, mert kinézetre tetszett a motor, de nem akartam szívni a magasnyomású cuccokkal!
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
Az eggyiben benne van, a másikba meg vissza teszem amit adtak hozzá. Csak jó lenne kideríteni hogy egy karbis motornál mi lehetett a szerepe, és miért van mindkét motorban kiiktatva...
Lehet azért torpangatnak meg...
Mindkét motornál fennáll az a probléma, hogy dombnak felfelé elkezd lassulni, majd egyszercsak megindul, holott nem fogyott el az emelkedő... Gyengének nem gyengék, mert hegymenetben is szedik a lábukat rendesen, csak egyszer egyszer elgyengül, lassul, majd meglódul...
Variátornál minden rendben, tiszta és könnyen jár a tárcsa a csúszkán, stb...
Mintha üzemanyag ellátási gond lenne, de a karbi is rendben... Levegőt is kap★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Peugeot Jetforce C-tech - re fel lehetne e tenni egy fekvő minarellis kipufogót? Létezik valami közdarab, vagy átalakító a henger és a kipu közé? Ahogy néztem, csak a dőlésszöge más, a csavarok jó helyen lennének... Köszi előre is!
Ő lenne a dob... Egy Giannelli Extra helyére menne föl... Vélemény?
Arra is gondoltam, hogy a könyököt egy az egyben átrakni...[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz Narancs #66878 üzenetére
Autómata szivatód van? Lehet hogy nem működik, és nem zár el. Hidegen még kell neki a plussz benya, melegen meg belefullad... Vedd ki, nézd meg hogy kitolja e. Ha az ujjaddal befogod a helyét, akkor kivéve járó motornál tudod szemlélni a működését
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
Új hozzászólás Aktív témák
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen