Hirdetés
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
piaggionrg
újonc
Sziasztok,
A gyári Piaggio NRG robogómon cseréltem főtengelyt telisonkás naraku-ra, kapott 70-es polini hengert, polini szimeringet, NTT csapágyakat, 19-es Dellorto PHBG karburátort, Malossi variátort, Gianneli rekord kipufogót.
Nagy nehezen sikerült beindítanom. állóhelyzetben így járatgattam 1-2 napig ameddig még szereltem. A mai nap mentem is vele egy kört. Azt vettem észre hogy erősebb rezonancia lett mint a gyári szétkopott hengeremmel (a főtengelyen már csúszkált a csapágy) de már alapjáraton is. Ez normális? Az az igazság hogy az új főtengelyt nem centríroztattam. Minden új a motoron, kapott membránházat is szívócsonkot, minden tömítést, csavart kicseréltem. Ami maradt az a gyújtásalap-lendkerék meg a végáttétel amit nem bántottam, ennek ellenére jelenleg rosszabbnak tűnik a moci mint volt..... A hajtást még nem hangoltam be rendesen hézagolva sincs még. Ez lenne a másik kérdésem mivel bejáratós a hengerszett így hogy hangoljam be a hajtást? Jelenleg 4,5 grammos görgőt, lila 40kg-os Malossi kontrasztot, gyári kis rugót tettem bele. Induláskor nagyon rángat. Gondolom a gyári gyenge kis rugók miatt, hamar engednek. Bármi tippet tanácsot szívesen fogadok -
piaggionrg
újonc
válasz nyogo83 #73023 üzenetére
Köszi a választ! A blokkot ha nem muszáj nem bontanám már meg félek a csapágyak is sérülnének tőle. Órám persze nincs. esetleg valahogy odarögzítek egy tolómérőt a főtengely környékére és a furatmérő részével talán megtudom mérni de ott már tizedeknek kell lenni hogy észrevehető legyen az "ütés". Újonnan rendeltem Naraku evolution főtengelyt. Egyébként nem egy komoly tuning ez szerintem még belépő szint. Jobban nem is akarok belemélyedni ez így működjön üzembiztosan húzzon szépen legyen egy 70-80 a vége és elégedett lennék...
[ Szerkesztve ]
-
piaggionrg
újonc
válasz sityupityu #73027 üzenetére
Ezeket kapta a moci: -Polini Sport 70ccm-es öntöttvas hengerszett (AC) -Naraku Performance Evolution főtengely -Polini High Speed Kit csapágy és szimering szett -Dellorto 19 PHBG karburátor manuális szívatós (jelenleg 85-ös főfúvóka) -Malossi MHR 2000 variátor -Giannelli Rekord sportkipufogó -Malossi red filter légszűrő -Tommaselli Formula Cross gyorsgázkar -TNT Racing benzincsap (15mm - manuálisan zárható - 90 fok) -DR Evolution benzinszűrő (6mm) -Motorforce tiltásmentes CDI -BR8ES új pipával Cseréltem még szívócsonkot, membránházat, bovdeneket, bovdenházakat, km spirált, csavarokat tömítéseket stb. ülést újrabőröztettem. A szíj szinte új volt azt nem cseréltem. A kuplung még gyári jó eséllyel az nem fogja bírni. Valamint a gyújtásalap és a lendkerék maradt meg a gyári, egyenlőre jók. Tegnap kihézagoltam normálisan a variátort, tettem bele 6 grammos görgőket (3,8g, 4g, 4,3g, 6g sajnos csak ilyenek voltak). Dekli nélkül megnéztem hogy jár. A főtengely biztosan nem üt nem is tudtam tolómérővel mérni semmi ütést. Kerültem vele pár km-t és igazából csak 15km/h alatt rezonál és alapjáraton sem olyan vészes szóval jó lesz ez szerintem Most már más gondom van. Fényszórók, indexek, órán a ledek működnek. Önindító és a duda viszont nem jó Erre valami ötlet valakinek?? A testeléseknél már megcsiszoltam megkaparásztam hogy áthúzzon. mert festve lett a váz. Ha direktbe adok 12V-t az aksiról akkor jó a duda is, önindító is. Sajna mérőműszerem az nincs.
[ Szerkesztve ]
-
piaggionrg
újonc
válasz nyogo83 #73045 üzenetére
Végül eltudtam jutni szerelő ismerőshöz akivel átnéztük a dolgokat. A dudát a vízhőfok csatival összekevertem. Az önindítót jól mondod a fék szakította meg mégpedig úgy hogy most kötöttem le az olajzást és a tank szintmérő csatijáról ment tovább egy szál a hátsófékhez visszadugtuk a szintjelzőt és rögtön jó lett. Boldogság
-
piaggionrg
újonc
-
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Dellorto PHBG típusú karburátorral kinek van komolyabb tapasztalata?
A beállítása előtt állok, fúvókázni akarom és lehet másik tű is kell bele.
Valahol azt olvastam/hallottam hogy ezeknél a keverékállító csavarral nem a levegő mennyiségét szabályozzuk. Ez igaz lehet? -
piaggionrg
újonc
Vásároltam a régi kopott variátorszíjam helyett egy új szíjat. A gondom az hogy 17 x 8 x 802 a mérete a régi pedig szerintem 3-4 milivel hosszabb. Attól tartok kevesebb lesz a végsebességem. Szerintetek?
-
piaggionrg
újonc
Lassan lezárom a bejáratás szakaszt 300 km-t letudtam sikeresen az új szettemmel.
Tegnap megnéztem mit tud végsebességre.
Polini race öntöttvas 70ccm,
Naraku evo telisonkás főtengely, NTN csapágy, polini szimmering,
Dellorto PHBG 19mm 40 alapjárati 92 főfúvóka W7 tű,
Malossi varió 5,3g görgő, hátul gyári kontrasztrugó, közepes polini kisrugóval,
Malossi red filter szűrő a gyári házba,
Giannelli rekord kipufogó,
Óra szerint 95 GPS szerint 77 km/h. A végáttételem gyári. Egész gyorsan eléri ezt a sebességet de kicsit keveslem. Többen írják itt hogy a gyári motor hasonlóan megy. Valamin tudnék még variálni, változtatni? Gyertyakép szerint nem kap keveset. Szerintem elég jól behangoltam a hajtást is karbit is. Van 3,5-től 9 grammig görgőm. Mindenféle fúvóka a karbiba. Kontrasztrugóból a gyárin kívül egy lila malossim van ami a gyári rugónál 82%-al erősebb. Ez már nem volt jó hozzá túl erős volt. Most még szerzek a gyárinál csak kicsit erősebbet de nem hinném hogy sokat számítana. Ennyi lenne ebbe? -
piaggionrg
újonc
Még mindig Dellorto 19 PHBG beállításával szenvedek.
Sokat evett a gép 7,8-8 liter körül. 84 kilómmal nem túl magas fordulatszámra hangolt robogóval eléggé sokallom ezt...oké hogy 70-es de szerintem 6-nál többnek nem kellene lennie. A vadi új Dellorto úszóház tömítés könnyezett de valószínűleg egyébként is sokat kapott mert a kipufogó eléggé olajos nekem meg a gyertyaképem is meglehetősen szar. Újra kezdtem fúvókázni plusz most ollóval én vágtam úszóház tömítést ami kicsit vastagabb mint a gyári de szerintem nincs 1 mm a különbség. A könnyezés megszűnt de most valami más meg beszart. Semmilyen fúvókával illetve semmilyen seeger helyzetben nem akar jó lenni. Alapjáraton eddig is azt produkálta hogy ha hirtelen odarántottam lehörög meg szerintem nem elég gyors a gázreakció. 38-40-45 alapjáratival ezt csinálja. 45-össel 3 teljes fordulatot kitekert állítócsavarral valamennyire tűrhető de koránt sem tökéletes pedig szerintem már az is túl nagy. Akit kérdeztem 70-es öntöttvas hengeresek közül ilyen 35 körüliek a jellemzőek. Igazából a nagyobb bajom ami most kezdődött hogy ha nyélgázt húzok mintha kifogyna a benzin nem akar húzni. Le nem fullad de visszább kell engednem a gázt különben majdhogynem alssulok. Fél-háromnegyed gázálláson tudok csak felgyorsulni. 89-92-94 fóvúkával mind ugyanez. Amióta összeraktam a gépet sehogy nem sikerül a barna gyertyaképet még csak megközelíteni sem. Mihez nyúljak már? Mit változtassak? W7 tű van a karburátorba. Ezzel még nem babráltam. Úszószintet hogy lehet állítani PHBG-n? Egyáltalán lehet? Csak hajlítgatással tudom elképzelni. Bocsi hogy nagyon hosszú lett de már nagyon elegem van belőle.... -
piaggionrg
újonc
Köszi a tippeket! Ez egy Polini henger és 300 km már benne van.Ezt 92 főfuvival 50 alapjáratival tettem bele mert én is nagyon tartottam tőle hogy megragad. (Ezért nem is értem hogy mi történt most hogy semmivel nem akar jó lenni.) De nem volt jó ez a beállítás neki igaz hogy eddig nem fulladt, nem darált de gyertyakép elég rossz volt meg tényleg 8 litert ne egyen már nem is hajtottam hiszen bejáratós..Szerzek kisebb főfúvókát, hátha jobb lesz. Az alapjáratival az a baj hogy már 38-assal se tudtam neki semmilyen keverékcsavar állásba normális alapjáratot beállítani.
-
piaggionrg
újonc
Kézi szivatós nemtudom hogy ellenőrizhetném hogy zár e rendesen. Gondolom nagyjából biztosan mert ahogy felhúzom felpörög a motor ahogy visszaengedem lecsendesedik. Gyári légszűrőházba van Malossi red filter szűrőm.
-
piaggionrg
újonc
Alapjáraton ha ráadom a szívatót nem áll le, elkezd jobban pörögni akkor akar megfulladni ha így próbálok vele menni és gázt húzok. Tegnap kaptam egy tippet hogy fúrkáljam meg a légszűrőház fedelét ma azt megpróbálom majd beszámolok.
-
piaggionrg
újonc
válasz Jakab66[hun] #73905 üzenetére
Azt mondják hogy valószínűleg a gyári légszűrőházam nem tud elég levegőt biztosítani ennek a szettnek. Egy-két kis furat lehet segítene. Először valami pormentes helyen megnézem szivacs nélkül mit mutat.
-
piaggionrg
újonc
válasz sityupityu #73911 üzenetére
Először megnéztem szivacs nélkül. Sokkal rosszabb lett mint vele. Még hamarabb lehörög hirtelen gázadásra. Nem fúrtam ki semmit nem ez a baj. De akkor mi lehet? Akkor meg sok a levegő? Nemtudom honnan szívhat farsot most lett összerakva a blokk, minden új, csapágyak szimmeringek, kapott elegendő blokk tömítőt. Fogalmam sincs mit csináljak már vele :/
-
piaggionrg
újonc
Valaki szerelt már be ilyesmi fordulatszámmérőt? Jók ezek?
Tervezem hogy rendelek egyet de nem vagyok nagy elektronikai szakember. Mit mire kellene kötnöm?
Ezeknél mindegy hogy 2 vagy 4 ütemű a motor?
Mert aliexpressen erről nincs leírás viszont a vásárlói véleményeknél ahogy néztem többen 4t motorra szerelték.
Két kábel ami az óra világításáért felel azzal gondolom elbírok. Van egy kábel ami a gyertya kábelre kell. A maradék két kábel hova? -
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Megint találtam magamnak mit csinálni a gépezeten. 40-50 km/h felett sípoló/visító hang hallatszik. Hátulról hallom és nem szélzaj mert sztenderen is próbáltam. Más tünetem nincs de ez elég zavaró. Alapból is nagyon hangos a robogóm (70-es henger sportkipufogóval) de ha még mellé visítok is az fantasztikus Amit nagy bontás nélkül lehetett ellenőrizni már átnéztem de a hang nem változik. Hajtóműolajat lecseréltem. A hajtásba 500 km van (variátor+szíj). A variátor lapátja nem a legjobb állapotú de annak lehet ekkora hangja? Esetleg még a hajtómű fogaskerekeire gondoltam hogy szétszedem megnézem de az elég nagy munka. Ötlet? -
piaggionrg
újonc
válasz nyogo83 #74194 üzenetére
Hát nem egyszerű a dolog menetközbe hallom jobban akkor meg nem tudom nézni sztenderen annyira nem hallatszik. Azon a teljesítményen ahol előjön nem is igazán tudom sztenderen tartani mert elmászik minden fele. Nagyon remélem nem a főtengely környékén valami mert ott minden új 5-600 km van mindenbe. Hátul viszont a hajtást még egyszer se bontottam meg.
-
piaggionrg
újonc
sziasztok
tegnap azt vettem eszre hogy a gyertyam egyik fele szep barna a masik fele viszont elegge vilagos. mitol lehet ez? baj lehet belole? -
piaggionrg
újonc
sziasztok
egy par napig allt a moci es egy olajfolt lett alatta. a dekninel csopog a hajtomu olajam. meghalhatott a hajtomu fedelenek a tomitese? nagy szivad azt leszedni? regi hosszu piaggio blokk. -
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Karbi beállítással szívok. Most hogy hűvösebbek vannak nem úgy akar menni a gép hidegen. Beindul szépen (manuális szívató) elveszem, jár szépen. utána elindulok vele 30 méteren keresztül okádja a füstöt aztán ha kiégett ez szépen felpörög bírok vele menni de elérek az utca végére meg kell állnom és utána egy csomót kell játszanom a gázzal mire felbírom pörgetni. Kis gázadásra is leesik a fordulat meg akar fulladni. Szerintem a levegő csavarral kellene valamit csinálni meg az alapjárati fúvókával de én már mindkettőt minden variációba végig próbáltam és eredményt elérni nem sikerült.. persze nem gyári semmi 70es alu henger dellorto 19phbg meg ilyenek vannak a piaggiomba. ötlet? -
piaggionrg
újonc
sziasztok!
ezekbe a hidegekbe szinte sehogy nem bírom beindítani a robogóm. múlthéten kb a 30. rúgásra beindult. mentem vele pár kilométert most ma meg már egyáltalán nem indul be. egyébként pár száz km van a hengerbe meg úgy kb minden új a gépen. valami ötlet? 2t piaggio nrg[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gaming notebook topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Revolut
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest