Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • piaggionrg

    újonc

    válasz sityupityu #73027 üzenetére

    Ezeket kapta a moci: -Polini Sport 70ccm-es öntöttvas hengerszett (AC) -Naraku Performance Evolution főtengely -Polini High Speed Kit csapágy és szimering szett -Dellorto 19 PHBG karburátor manuális szívatós (jelenleg 85-ös főfúvóka) -Malossi MHR 2000 variátor -Giannelli Rekord sportkipufogó -Malossi red filter légszűrő -Tommaselli Formula Cross gyorsgázkar -TNT Racing benzincsap (15mm - manuálisan zárható - 90 fok) -DR Evolution benzinszűrő (6mm) -Motorforce tiltásmentes CDI -BR8ES új pipával Cseréltem még szívócsonkot, membránházat, bovdeneket, bovdenházakat, km spirált, csavarokat tömítéseket stb. ülést újrabőröztettem. A szíj szinte új volt azt nem cseréltem. A kuplung még gyári jó eséllyel az nem fogja bírni. Valamint a gyújtásalap és a lendkerék maradt meg a gyári, egyenlőre jók. Tegnap kihézagoltam normálisan a variátort, tettem bele 6 grammos görgőket (3,8g, 4g, 4,3g, 6g sajnos csak ilyenek voltak). Dekli nélkül megnéztem hogy jár. A főtengely biztosan nem üt nem is tudtam tolómérővel mérni semmi ütést. Kerültem vele pár km-t és igazából csak 15km/h alatt rezonál és alapjáraton sem olyan vészes szóval jó lesz ez szerintem :)) Most már más gondom van. Fényszórók, indexek, órán a ledek működnek. Önindító és a duda viszont nem jó :D Erre valami ötlet valakinek?? A testeléseknél már megcsiszoltam megkaparásztam hogy áthúzzon. mert festve lett a váz. Ha direktbe adok 12V-t az aksiról akkor jó a duda is, önindító is. Sajna mérőműszerem az nincs.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák