- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Multibit
veterán
válasz dgyuri0123 #3368 üzenetére
A hangnak nincs FPS-e, csak a videónak.
Jártam már úgy, hogy egy 25 FPS-es filmre felraktam egy 23.976 FPS-es film hangját. Egy az egyben. Egyszerűen idő alapon ráillett.
Nem kell túlgondolni! Ha a hangelcsúszás konstans, csak shiftelni kell a hangot. Ha nem, lehet próbálkozni pl. eac3to-val. A paraméterezés itt is azt sugallja, hogy FPS konverzió történik, de igazából csak hang nyújtást, vagy zsugorítást végzünk. Ha ez sem segít, akkor szívás van! Eltérő vágásról (edition) van szó. Ekkor nincs mit tenni, egy hangeditorral szabni kell a hangot (vagy a videót vágni a hanghoz).[ Szerkesztve ]