- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Hobby elektronika
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Autóhifi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
laccczka
tag
válasz julius75 #100131 üzenetére
Teljesen igazad van.
A STOP jelzésnél meg is állt...aztán elindult.
Mint fentebb írtam láttam őket sőt még a szemkontaktus is megvolt.
Sokan csinálják, hogy a táblánál megállnak majd előrébb araszolnak.Nah, ő egy elég nagyot araszolt!
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Pocee
senior tag
válasz julius75 #100131 üzenetére
nagy +1,szerencsétlenül jártál oké,de ez lehetett volna úgy is,hogy a jobb első sárvédőbe vágódsz bele(na akkor kihajtott egyértelműen eléd),de majdnem utol sem érted,csak elestél,itt az történt,hogy szarul mérte fel a távolságod sebességed,Te bambultál,vagy más irányba néztél,nem tudom,majd megijedtél és perec.De ez tényleg védhető lett volna.
Jó tanács,ahogy már írták előttem,defenzív vezetés,egyszerűen közlekedj úgy,mint ha mindenki rád vadászna,és ne hidd el soha,hogy figyelnek Rád,én is így csinálom,még ha nem is leszel akkora májer a hungárián szlalomba,de nem is fognak fellökni sávváltás miatt(csak példa).Mr.Brightside
-
vlevi
nagyúr
válasz julius75 #101007 üzenetére
Nekem a Tracer nagyon furcsa volt. Teszem hozzá, a nagy helykínálat hiánya miatt, amihez a V-Stromon kb 13-14 év alatt hozzászoktam
Sokkal kompaktabb, szerintem ahhoz, hogy nekem jó legyen, még emelni kellene rajta. Ülés, kormánykiemelő, plexi,... Habár, olyan embert is ismerek, aki a BMW 1200GS Adventure-el is így van
Szóval az, hogy a V-Stromon elterpeszkedek, van hely a váltónál, fékpedálnál, satöbbi, tudok az ülésen csúszkálni ide-oda, mert van szabad hely.
A Traceren viszont annyira nem tudtam elsőre kényelembe helyezni magam. Nem tudom miért, de fékezéskor folyamatosan csúsztam rá a tankra.
Megjegyzem, hogy ugyanez az MT09-en már valahogy annyira feltűnően nem jött elő. Lehet, azért, mert az naked, azon mégjobban előre van terhelve az ember, és jobb ez a természetesebb testhelyzet, és oda ez a jó. És az is lehet, hogy 1-2 hosszabb út a Traceren, és hozzászoknék. Vagy 10-20 túra után is úgy szállnék le róla, hogy nem az igazi??? Nem tudom. Menni kellene vele egy hosszabb kört.
A Tracer GT-ből viszont nem tudom, hogy bármit is hasznosítani tudnék a simához képest.
TFT kijelző, hát szép, meg jó, de ha nincs, akkor azért a sima LCD-ről is le lehet olvasni mindent.
A két koffer szerintem kicsi. Lehetne nagyobb. Pár napra persze, 1 személynek biztosan bőven elég, és, mivel nem nagyon lóg ki oldalra, ezért fixen fenn is lehet hagyni, hosszabb útra meg fel kell rakni hátra még egy dobozt. A V-Stromon pont fordítva vagyok, 1 doboz állandóra fenn van, a 2 oldalsó csak a többnapos utakra kerül fel. De akkor már kegyetlen széles a V-Strom.
Gyorsváltó, hát, az előbb leírtam. Én kuplung nélkül finomabban tudok váltani a V-Stromon, mint ahogy nálam a gyorsváltó váltott a Traceren. Akkor, meg, ha már kuplungolnék, akkor pedig teljesen felesleges a dolog. Vagy, hát, ez is lehet, hogy szokás kérdése, mert, lehet, hogy máshogy kell váltani, és akkor nincs gond. De alacsony fordulaton, amikor csak éppen húztam a gázt, és tettem volna feljebb, akkor egy csúnyát rántott. Ez nem tetszett benne.Ez után a Traceres kör után mentem egyet az 1000-es V-Strommal. Természetesen elfogult vagyok a nagy mérete miatt, de azon rögtön otthon éreztem magam. Valahogy azon nem érezni annyira, hogy hűdenagyon menne, pedig megy az is, csak annnyira nem jön át az érzés, mint a Tracer, vagy az MT09 esetén.
-
vlevi
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz julius75 #101270 üzenetére
Nem mindenhol nézik jó szemmel. Olyan is volt már, hogy visszaküldtek hátra. Országa válogatja...
Egy biztos, azóta már mindenhol előremegyünk, csak nem teljesen!(#101271) runner 125
Egyelőre még hozzá tartozik a logóhoz, de folyamatosan "evolválódik"!
Visszanéztem régi videóm, ott még eredeti, lassú sebességgel megy. Na aaaaaz nagyon gáz!
Amúgy már nem minden videónál van![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz julius75 #102091 üzenetére
Jó atyám 27 évet húzott le összesen, BRFK bűnügyi helyszínelő, közlekedés, majd baleset helyszínelőként.
Ezért írtam egészen biztos, hogy traffit nem fordítanak utánad. Pusztán rákérdeztem.Kővezzetek meg de üres úton a 110-120 szerintem sem durva eset, ne álszenteskedjünk szerintem az itteniek közül kevesen közlekednek 0-24 50,90,130-cal max.
+1 az Aldisnak, kettő van itthon egyik 4-5 éves a másik 3, hibátlanok és tudnak motor módot.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz julius75 #102100 üzenetére
Csak lusta...
Másfelől nézve, amikor lenne időm elmenni a boltba, akkor inkább motorozok.
De jövőre ígérem, kidobom.
Tudom, ezt ígértem 2 éve isMondjuk, a motor akksi (legalábbis nálam) kisebb igénybevételnek van kitéve, mint a kocsi akksija. Télen benn van a szobában, olyan havonta 1-2 napra rárakom a töltőre, jóidőben, pedig, amikor megyek vele, akkor csak nagyon ritkán megyek vele rövid távokat.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz julius75 #102130 üzenetére
Szlovénia Bled érintésével, majd onnan lecsorogva Horvátországon keresztül a tengerparti úton Montenegróba. Kotori öböl, Lovcen nemzeti park, durmitor... Szeptemberben elég szépen lehet haladni ezen a tengerparti úton, mert nincsenek turisták. Szállás is lesz bőven szezon ár alatt. Ha tovább merészkednétek, akkor folytassátok az utat Albániába.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz julius75 #102130 üzenetére
Mi most jártunk arra, nagyon szép táj!
Első nap Maribor és Velenje között sok off-road szakasz van, azt nem javaslom ha nem szeretitek az ilyet! (Amúgy nagyon jól járható, és karban tartott kavicsos út, de attól még nem aszfalt. és eső után tartogathat meglepetéseket!)A térkép linkek sokaknál rosszul jelentek meg a cikkben, de a második nap útvonalát itt megtalálod:
Mangart és sok olasz kanyar. Viszont már Velenje után gyönyörű a táj, pláne azon a részen, ahol egy pár kilométer erejéig átmentünk Ausztriába. Határátkelés ugye már csak jelképes... Onnan Bled-ig mentünk, ahol rettenetesen nagy kocsisor volt! Szerencsére előre tudtunk lopózni, de nem mindenki nézte jó szemmel. Bled után Vintgar szoros kötelező! Belépős, de gyönyörű! (Ha nagy a sor, bent is lehet jegyet kapni - de ezt későn vettük csak észre!) Onnan mi már legközelebb Mangarton álltunk meg! Motorosként kötelező! Megnéztük, fotóztunk, mentünk tovább, mert sok volt még vissza, így is alig találtunk az olaszoknál szállást, azt is jó drágán! Drágább volt, mint Svájcban!3. nap útvonalának legfontosabb eleme nálunk Stelvio volt, odáig még szép volt az idő, de mire Svájcba értünk, már esett, de még így is gyönyörű volt a táj!
4. nap volt "A" legszebb! A Furka, Grimsel, Susten Pass útvonalak egymást érik, és olyan helyek vannak, olyan látvány, és olyan magasságok, hogy ihaj! Nem győztem betelni a látvánnyal! Szerintem sokkal szebb, mint a Mangart és a Stelvio együtt!
Zürichbe azért mentünk, mert ott láttak a barátaim vendégül minket, de aki nem megy fel oda, annak melegen ajánlom még a Klausen Pass-t, és a felette lévő kis hágót is, amin visszafelé mentünk! Ezeket mind össze lehet fűzni akár egy napba is szerintem!Útközben mi megnéztük a Duna forrását (a csicsásat és az igazit is), de az inkább csak amolyan bakancslistás dolog volt - ráadásul a rögzítést is csak visszafelé kapcsoltam be véletlenül.
Hazafelé természetesen mentünk egy Grossglocknert is! Az is egy kötelező móka, ha belefér az ember idejébe! Mi néztük végig az időjárást, és egy nappal előrébb kellett hoznunk, így aznap pályáztunk sokat, ami ugyan dög unalom, viszont így ragyogó napsütésben mentünk fel! Fent már egy hegycsúcs nem látszott. Kajáltunk, utána KV, és akkor volt egy hatalmas dörgés. Gyorsan indultunk is, de (szerencsére csak) a hegy lábánál kaptunk esőt. Másnap már hólánc nélkül nem engedték fel az embereket, mert a hóhatár lejött 1800m-re! Elég rendesen esett állítólag, így jó döntésnek bizonyult a pálya...Kihagytunk egy csomó látványosságot, de mi most motorozni mentünk, és pár sort kihúzni a bakancslistáról! Pl. Svájcban láttam először gleccsert, sőt, egy palack vizet is megittunk egy gleccserből! Ha Zürichbe nem megyünk, akkor sokkal több svájci hágó fért volna bele, de igazából a vendéglátóink voltak a fő célunk, Ők hívtak minket vendégségbe!
Szóval nem azt mondom, hogy a mi utunk a jó, de ötletadónak azért nem rossz!Szerk.:
túra közben egy-két képet azért feltettem facebookra is, bár néha a képek közé mentette, néha bejegyzésként (szerintem logikátlanul). Ha érdekel, kattints bátran: facebook.com/MotorosVandor
Mondanám, hogy lesz videó is, de az még 1 év szerintem![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102265 üzenetére
Tudok, elég sokat bicikliztem, de úgy látszik motorral többet kell gyakorolnom. "Jajj"
Többiek: köszönöm, elméletben tudom, bár úgy gondolom nem volt kimérve a 10m, ez csak egy rögtönzött pálya volt mobil akadályokkal és az oktató talán rövidebbre is vette a folyosót, hangsúlyozta is, hogy itt még nem kell időre menni, én meg próbálkoztam. Videókon elnézve hosszabbnak tűnik. Minden esetre gyakorolni fogok, 3 próbálkozás még nem a világ.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102512 üzenetére
Ahamm, és ezt mire alapozod? Német tesztek szerint egy közepes helyen végez, szokás szerint ez a Motul féle minőség, mint a motorolajokban is.
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102522 üzenetére
Általánosságban, nem egy német tesztben végeznek közepes helyen, más termékekkel is. Gondolom hasonló kaliberű technikai tesztet nem végeztél több láncolajjal, ezért nyilván a német tesztet tartom megbízhatóbbnak, szóval ez alapján fogok választani. Azért köszönöm a véleményeket.
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102542 üzenetére
Pont a motul ne fizetné meg bőségesen az ilyen teszteket? Illedelmesen megköszöntem a véleményedet, de úgy látszik nem tudod elviselni, ha nem fogadom meg, ilyenkor jön az arrogáns fellépésed, ami miatt ki lettél tiltva onnan. Továbbra is küldheted privátban az ultimátumokat, ott már tiltottalak, de úgy látszik kénytelen leszek a kommentjeited is rejteni, mert a stílusod továbbra is alpári.
-
Chris0321
addikt
válasz julius75 #103245 üzenetére
Hello.
Nekem van utólag felszerelve ködlámpa az autómra. Bementem egy autósboltba és vettem egy párat. Az fontos, hogy külön kapcsolható legyen és ha jól emlékszem nem éghet amikor bekapcsolod a távolságit. Plusz nem lehet túl magasan az első, persze nem tudom van-e a kocsidon elől a ködlámpának előkészített rész mert akkor olyan alakút kell venned, hogy be lehessen szerelni. Az enyémen nincs így felkerült a lökhárítóra. -
Teasüti
nagyúr
válasz julius75 #103248 üzenetére
Én csak floodlight fényszórókat láttam Ali-n és Ebay-en, a derítőfény meg tiltott dolog. Ködlámpa csak egy vékony horizontális sávban világíthat és éles kontúrja van a képén. Erre csak a HID vagy projektoros ködfényszórók képesek amennyire én tudom.
Ledesből még is nem láttam irányított fényűt. Ez előbbiek meg drágák.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz julius75 #103255 üzenetére
Floodlight-ot tilos közúti forgalomban használni. Ilyet kizárólag offroad-on az erdő közepén lehet felkapcsolni.
Igen, az egy irányított fényű ködfényszóró, mutatják is szépen, h csak horizontálisan vetít, ahogy kell. Nem véletlenül kerül annyiba.
Szerk: Amúgy szerintem felesleges a ködlámpa. Mentem már akkora ködben kocsival, h kb a motorháztető elé láttam el csak.
Ezen a ködlámpa igazából nem segített. Le-, felkapcsolgattam és nem tudtam eldönteni hogy a jobb.
Úgyis lassan fogsz menni 10 méteres látótávolságnál, motoron meg amúgy is magasabban ülsz, nagyobb a panoráma, viszont a sisakodat kell törölgetni a párától folyamatosan. Szerintem nem nagyon lennél előrébb egy floodlight-tal (sőt, magadat vakítanád el).Ha jót akarsz magadnak, akkor a ráfutásos balesetektől kellene félned inkább. Én hátra raktam fel egy bazi erős féklámpát, amin ködben "feltekerem a fényerőt".
(Meg úgy kb 2000 lumen-nel csinál 50 ms-es impulzusokat, azt biztos meglátják. )[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz julius75 #103245 üzenetére
- E9 az EU homologizációs szám
- a rendőr akkor fog kiszúrni, ha a fénye szétszóródik és pl elvakítja. ekkor megfordul, megállít és megkeresi a homológ jelet rajta, majd a bejegyzést a forgalmiban
- műszaking minden előre irányított lámpának tudnia kell világítania és mindegyiken rajta kell, hogy legyen a homologizációs szám.
- a kínai projektorosok között is vannak, amik tök jól irányíthatóak és nagyon jól elkülönülnek bármilyen háttértől, de mégsem vakítják el a szembe jövőket.
- ettől még éjszaka felkapcsolni ezt valaki mögött irtó nagy bunkóság (és veszélyes)
- aki stroboszkóp funkcióra állítja és úgy megy ki közútra, annak meg egyenként törném el az ujjacskáit, hogy felépülés közben legyen ideje átgondolni miért kapta
- forgalmiba a gyárit vagy "méretpontos utángyártottat" (ami típus specifikus, mint pl a PUIG) nem szoktak és nem is kötelező beírni, de ez tényleg drága.
- rá lehet fogni amúgy, hogy DRL, de az kresz szerint csak akkor éghet, ha se a tompított, se a helyzetjelző nem világít, szóval feleslegesen sok módosítás a nem ősrégi motorokon, ahol még nem kapcsol automatikusan a tompított indulásnál
- ettől még nálam is otthon lapul egy pár ilyen kínai ledes "ködlámpa" és ha egyszer veszem a fáradtságot, hogy jól felszereljem és bedrótozzam, akkor fel fogom tenni, mert akinél lefelé van irányítva, azokat egész szépen leválasztja a háttérről még naplementével szemben is ... csak épp nem szabályos.#metszéspontok
-
imibogyo
veterán
válasz julius75 #103273 üzenetére
Egy jól beállított kiegészítő lámpa (pár) miért is kellene hogy azonnal seggfejet csináljon a motorosból?
Mert sokan akkor is használják amikor nem kellene. Azon gondolatmenet mentén, hogy "ha már felraktam hadd világítson...", vagy "hú de menőn néz ki, mi lenne, ha este az M5-ön is így mennék végig Szegedtől Budapestig...". Sőt személyesen hallottam már olyan "okos" embert is, aki magyarázta, hogy mióta fenn vannak neki a GS-en, azóta sokkal jobban tisztul előtte a sáv... Persze mert rohadtul nincs kedve senkinek a vakítását élvezni, inkább lehúzódnak akkor is, amikor egyébként ezt nem tennék meg. Nem csak motoros téma ez természetesen, de nekem is a sok vakító barom miatt van úton egy automatikusan sötétedő visszapillantó, elegem lett folyton átbillentgetni az én manuálisomat...
Tudom, hogy te beleírtad a "jól beállított" kritériumot és ez sok esetben meg is oldja a problémát, de még egy jól beállított is tud zavaró lenni, ha akkor használják, amikor nem kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz julius75 #103273 üzenetére
Olyan, h jól beállított floodlight nem létezik.
Ha te azt felrakod a motorra, az úgy 130°-ban mindenkit vakítani fog. A legtöbb terméknél feltüntetik a kizárólagos offroad használatot. De a rendes ködlámpánál is köhém rendeletek írják elő a fényszóró tulajdonságait és elhelyezését a járművön. A Kresz meg annak a használatát.
A seggfejet meg arra értem, h ki ne találjuk már, hogy ködlámpával kell közlekedni indokolatlanul*! Az ilyen emberek egytől egyig seggfejek; mindegy, hogy autóval van vagy motorral. Aki a saját önös érdekeit mások biztonsága elé helyezi, az nálam seggfej. A szembejövő vakítása meg egyértelmű zavarás.
Te ne legyél az, így is sok van már belőlük!*Az egyetlen elfogadható indok, hogy köd van.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz julius75 #103278 üzenetére
Off-ba teszem, mert a kérdésedben nem tudok segíteni, bár azért hozzátennék pár dolgot még:
10W az ledből nem kevés. Megjegyezném, h a Cree ledek pl - amiket előszeretettel pakolnak ilyen járműre aggatható floodlight-okba - wattonként 100-300 lument tudnak, típustól függően. Ebből 10W combosabb fényt csinál, mint egy H7-es izzó távolsági fényszóróban.
Hadd kérdezzem meg, ha a tompított fényszóró szerinted nem elég, h meglássanak, akkor hogy tervezed kivilágítani magad a szembejövő vakítása nélkül?
Nem vagyok híve a motor "fénypontok" és azok fényudvara mögé rejtésének, ezt régebben már kifejtettem miért.
A zavaráshoz kapcsolódóan meg saját tapasztalatom, h de. Ha van annyira zavaró, h félre kell néznem, akkor kvázi vakon vezetek. Periférikus látómezőből hogy pontos legyek, de majdnem ugyanaz. És ez azért nem olyan ritka.A mögöttem naplemente egy speciális eset, ezen egyedi feltételek mellett nem vonom kétségbe, h van némi értelme kivilágítani magad. De oda fogsz figyelni akkor a környezeti fényviszonyokra és csak akkor kapcsolod fel, mikor naplementében keleti irányban haladsz és a szembejövőt vakítja a nap? Mennyire életszerű ez?
Szerintem nem az. Az átlag inkompetens sofőr még a ködlámpáját se használja szabályosan, akkor hogy tehetnénk (döntéshozóként tegyük fel) ilyen engedményeket?
Szerintem nem a szembejövő szemébe kell világítani, hanem defenzíven vezetni. Bár mit tudhatnék én, hisz én csak 12 éve vezetek.Régebben körüljártam ezt a motorra ködlámpa dolgot, de aztán inkább elengedtem. Elég ingoványos terület.
Inkább egy hátsó ködkísérőben gondolkoznék, ahogy feljebb már írtam.
Főleg ha netalántán régi pislákoló halogén izzók vannak a féklámpában.[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz julius75 #103277 üzenetére
De egy motoros számára még fontosabb a láthatósága.
100%-osan egyetértek. De csak addig a pontig, amíg ez nem megy más rovására. Nappal alapvetően nem is tud mások rovására menni (szerintem), legalábbis én még nem találkoztam ilyennel, de este igen sűrűn. Azért is írtam mindenhol, hogy én sötétben vezetésről/vakításról beszélek. -
veze
őstag
válasz julius75 #103464 üzenetére
nálam is mindenki tapasztaltabb, de nekem rossz beidegződés hogy a kuplungot mindig behuzom, vagy gázt huzok vagy kuplung behuzva.. guruláskor is. Anno mz-n szoktam ezt meg mert gázelvételnél rosszul viselte ha nem volt szabadonfutás. Aztán így maradt. Mivel jobb láb nyomja a fék ,a kuplung meg behuzva, automatice rugdosom levelé a váltót ballal, már oda se figyelek erre csinálja magától a bal. ( persze, ha tul gyorsan kell megállni, nem érek le a váltó aljára de kettő három akkor is visszamegy akár hogy fékezek.aztán onnan már lehet csusztatni ha nincs idő tovább válltani) a kerékblokkolás meg nem érdekel , mert a lámákat segítő abs ott figyel. motorfék híján a betétek biztos jobban fogynak, de hát úgyis fogyóeszköz..
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz julius75 #103515 üzenetére
Én nem sokat motoroztam 98 óta mikor megszereztem a jogsit, 2 éve vezettem egy robogót míg a kocsim műszakiztatták. Nem mentem 100 km-ert sem egy nyitott bukóban amin volt plexi, kölcsönbe kaptam. Ekkora távolságon is előfordult, hogy berepült a plexi alá egy bogár és meg kellett állnom kiszedni. Elég síetősen álltam meg, szerencsére nem volt mögöttem senki. Plusz ha az állrészt felhajtod az a rész szabadon van az arcodból és akár egy darázs vagy más csípős rovar akár kavics eltalálhat azon a részen. Én jövőre mikor elkezdek motorozni zárt bukót veszek mindenféleképp biztos ami biztos. Soha nem voltam szerencsés, inkább biztosra megyek amennyire lehet.
-
duni84
aktív tag
válasz julius75 #103513 üzenetére
meseszép állam van, a szemeim meg csúnyák. egyikért kár lenne, a másikért nem viccet félretéve: egyszerűen nem bízok annyira az univerzumban, hogy áll nélküli sisakban motorozzak. a plexit sokkal gyorsabban és biztonságosabban tudom fel-le nyitogatni, mint egy állrészt, amikor le szeretném hűteni magam vagy épp látom előre, hogy valakit utólérek/szennyezett útszakaszra érek/stb. a sok bogarat meg nem kell bemutatni, mert nyaranta van, hogy naponta áztatom le őket a plexiről, de általánosságban egész sok előrejelző van a bogaras szakaszokról: pl picit magasabb páratartalom, az út szélén felbukkanó nádasok, a gps képén látni, hogy tavak vannak a környéken, szimpla helyismeret, megy le a nap, alacsonyan röpködnek a madarak, skóciában vagy és reggel óta már 5000 kis vörös vérszívő megharapott, simán szezonja van, stb szoktam kikönnyezni jó sokat még így is, mert a nagy számok törvénye alapján be kell, hogy pislogjak párat, de rovar miatt még csak egyszer kellett megállnom és az is a valahogy a dzseki alá ment be, nem a szemembe végezte (darázs, természetesen nyakon is csípett)
#metszéspontok
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz julius75 #104422 üzenetére
[link] - sajnos qrva lassan töltődik be.
(#104424) geresics: most direkt megmértem, nekem 11-12 másodperc. Erős asztali gép (adatlapomon), invitel 100/8 mbites Invitel kábeltévés net. Minden más oldal villámgyors.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz julius75 #104422 üzenetére
Itt találod. Árak a legalján.
(A "cikk" erős kifejezés, inkább csak összehasonlítom a két modellt...(#104423) Bogyó bá'
Nálam 1-1,5mp alatt betölt (PC + Digi-net)[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz julius75 #105779 üzenetére
Ezentúl mint az őranggyal követlek ha átléped csak 4-5km/h-val a határt kapom elő a kamerát.
M.Richárd.... ez alapján egy ismerten de nem bizonyítottan maffiózóhoz hasonlítottad a motorost.
Műszaki, NKH.... TÜV papíros, forgalmiba jegyzett ültetés kifog rajtuk és vitaárán megy át. Nagyon nagy szakemberek kérem főleg a váciak...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz julius75 #105786 üzenetére
Volt nem kettő baleset a családban. Egyiket sem előzte volna meg ha 95-100 helyet 70-nel mennek. A sebesség legfeljebb a sérülések mértékét növeli meg ezen akármennyit vitatkoztam eddig mind faterommal mind volt kollégaival ezt többször bizonyították régi helyszín fotókkal... 27 év alatt összegyűlt pár.
Második etapba nem mennék bele, se nem akarok személyeskedni se nem akarok dorgálást a vitát meg pláne feleslegesnek tartom a véleményünk alapvetően hasonló, a kifejezés módunk nem.
Ha nekem van igazam magasan leszrom milyen drága jó magyar bürokrácia által alkotott szervezettel vitatkozunk. Az az autó ami átment a Németeknél a műszakin, TÜV papír van az ültetésről benne volt a kinti forgalmiban, ezt átvezették a magyarba majd elviszem vonóhorog miatt utólag újra műszakira az autót és ezen állnak le az emberrel szarozni**.... ettől csak a típus azonos dolgok miatti szöszölést szeretem jobban, ha nem volt az adott kiegészítő az adott felszereltségen de egyéb eltérő típus azonos gépen gyári szerelék volt szintén felesleges a szöszölés...
Én befejeztem a témát részemről.
**a tré bekötés megint más kérdés, azt már a műhellyel boxolom le majd és irány vissza.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz julius75 #105818 üzenetére
2 részes Bering van nekem is, szerintem legalább 8 éves már, sima egyszerű fekete. De tökéletes a mai napig, elégedett vagyok vele. Szerencsére még bukta nem volt benne, évi 2x átmosom és leápolom, de bírja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz julius75 #105841 üzenetére
Nem fogom. Nem ismernek. Mindig, mindent véghez vittem, elértem amit akartam. Itt sem lesz másképp.
Egyéb iránt számomra az egészben az a legmegdöbbentőbb, h egy "cégnek" 51.000ft-ot miért ér meg az, h egy ilyen miatt kockáztatják, h bemocskolódjon a nevük, elbukjanak egy halom vevőt és ezzel forgalmat, margint?
Mennyire kell ostoba proli véglénynek lenni ahhoz, h ezt ne fogják fel?
Nem áll távol tőlem ez a szféra. Pontosan ezért megdöbbentő számomra, h ilyen tróger tetű gondolkodással egyáltalán valaki ebben a világban próbál érvényesülni.. Pfejj!zgospel
Jahm, amúgy hozzá is akartam fűzni, h bocs a sok hosszú storyzgatásért.. Megfordult a fejemben, h a végén azt gondoljátok már (pláne a csendes olvasók) a jó néhány ilyen postom után, h mentális, pszichés zavarral átitatott, feltűnési viszketegségben szenvedek, elvárom h foglalkozzanak velem, reagáljanak a postjaiimra.., és azért írok ilyen velős történeteket.
De 'sajnos' nem. Ez van, zajlik az élet körülöttem, én meg szeretek kommunikálni, írni. S, persze ezzel segíteni is. Őszintén.vendingo
Hujjuj, most lesz izgalmas majd az Edigi üzletpolitikája, ugyanis kollaborálnak az Emag-gal.
Akik köztudottan egy problémás, román cég.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz julius75 #106861 üzenetére
A GT 20 literes dobozait kicsinek tartottam. A DL-en 3db 40literes doboz volt. Azt mondjuk sosem tudtam telepakolni, de egynapos guruláson is azért a 40lityis topcase elég rendesen meg volt pakolva, kaja, pia, fényképezőgép, satöbbivel.
Idén egyébként eléggé megemelte a Yamaha az árakat, de a Tracert még tavalyi áron adták, a GT-t viszont nem, így már majdnem 800 ezer lett volna az árkülönbözet a kettő között.
Nekem a gyorsváltó volt, amit tavaly próbáltam (akkor egy GT volt a tesztmodell), de pont a visszaváltás hiányzik belőle. Felfelé váltással nincs bajom -
-Mosquito-
őstag
válasz julius75 #106932 üzenetére
Első egy használt F3,majd új F3. Mind ujjak F5 XT és F5 MC. Némelyiket kb ~1 szezont használtam és garival eladtam. Legtovább (3év) az F5 MC volt,mert nem lehetett onnan tovább lépni,majd jött a Tour. Tényleg jó,ha nem lenne nem venném. Telefonhoz,Garmin Zumo 396 LM csatlakozik.
A linkelt bolt ebay-en is fent van. Annyiért itthon 1db Tourt kapsz (85eFt),jah' és nem 1 hanem 2 év garival árulja. [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Formula-1
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest