- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Bluetooth hangszórók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
kinél tanulsz most?
tudod néma gyereknek... mondd el az oktatónak hogy mi nem megy és mire van szükséged! azt is tőle tudod megkérdezni hogy a vizsgát lehet-e csúsztatni, szerintem itt senkinek fingja nincsen erről
nem lehet hogy csak szimplán mindent jól nyomsz és azért nem foglalkozik veled? tolni kell nyolcasban, szlalom, fékezés... emlékszem nulla motoros multtal mentem oda és nekem is egész jól ment az elejétől, nem olyan nagy cucc ha fogékony vagy rá...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KubanitoS
veterán
Itt van ez a totalbikeos link. A cikket olvasd el, ha érdekel, de főleg az utána lévő kommenteket javaslom. Ott le szokták írni az olvasók a saját oktatós tapasztalataikat, illetve, hogy kit javasolnának. Olvasd a többi B125-ös cikket is, ott is hasonló a helyzet a kommenteknél.
A kérdésedre visszatérve: a rutinpályán igazából nem is nagyon lehet mást, mondani, minthogy játssz a kuplunggal. Hiszen főleg erről szól az egész, na meg az első körben a nézelődésről. Ha valami konkrét problémád van, beszéld meg vele. Ha semmi sem segít és csak a kuplungot hajtogatja örökké, nézd meg, hogy az oktatód véletlenül nem-e egy kibernetikus organizmus a jövőből, akinél lemerült a duracell elem és ezért nem tud mást mondani.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
stifi
senior tag
én spec nem szerettem kuplungolni órákon át, inkább ráadtam a szivatót hogy ne rángasson
a kettessel az a baj, hogyha állóra fékezel valami miatt vagy nagyon lelassulsz vissza kell rakni 1-be, kevés rutinnal nagyobb a valószínűsége hogy le kell tenni a lábad, az meg ugye buktató...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
Első sorban szerintem neki kellene eldönteni, h mégis milyen stílusút szeretne venni. S, persze a rászánt max. keret sem utolsó tényező.
Egy cruiser-en gond nélkül elfér egy nagyobb pilóta is, de meglehet, h nem tetszenek neki.
Mai 600-as - pláne japó - sportok pl. kifejezetten kicsik, GP vonalat követve egyre kisebbek.
Így azok pl. kényelmetlenek lehetnek. Ellenben az ezredforduló környéki darabokkal, amelyek kifejezetten behemótok még.
Ha, mégis kedveli a sportos formát, de kényelmesebb gépet szeretne, akkor a VFR800 (igen, ez már nem 600), CBR 600-F is jó döntés lehet.De, pl. ha egy túrás-mászkálós gépet szeretne, akkor gyakorlatilag a Fazer, Bandit, Hornet sor 4 vonaltól elkezdve, még túrásabb - kezdőmotorosabb sor 2 Kawa ER6, Honda CB500, Suzuki GS500-ig is nézelődhet.
De, kifejezetten magasabb építésű túra / túra-enduro vonal is ajánlható javarészt V2-es blokkal. Mint, pl. Varadero, V-Strom.Összességében hatalmas a választék, ezért első körben neki kellene kicsit kategorizálni minden tekintetben.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
DL-650. Azon garantáltan elférsz. Nyújtott lábbal, kényelmesen, egyenesen ülve.
Ha van rá módod, legalább egy üléspróbát ejts meg, próbálj meg felülni naked, túra, enduró jellegű gépekre, hogy megtapasztald, neked melyik üléspozíció jön be leginkább.
Másik dolog, hogy mire kell?
Hosszabb pályázáshoz? Mert ahoz is más az ideális. Városi tekergés? Oda meg a súly a lényeg, minnél könnyebb legyen, és minél magasabb. Szerpentines kanyargás? Oda meg megintmás.
Ideális középút (szóval egyikben sem kiemelkedő ) a V-Strom. Magas építése miatt a városban átlátsz az átlag autók felett, kanyargászni is lehet vele, és az autópálya tempótól sem jön zavarba. -
alvaro
senior tag
Én, ha akkora lennék, esélyes, hogy V-stromot vennék (állandósult hátsó dobozzal). Esetleg NC700X-et, ha eléggé el lennék engedve egy új motorhoz. A saját szempontjaim alapján. Kinek mire kell, ugye.
(Esetleg maradnék a "családban", és F650GS Dakar / G650GS Sertao jönne még a képbe, jobban is tudnék rajtuk földutazni, mint a mostani CS-sel, valószínűleg többet is csinálnám velük)
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Én 195 vagyok, jelenleg sv650-et nyúzok, de elfértem a k4-es 600-as gsxr-n is, ültem már R6-on is de az éppen határeset volt. A helyedbe én is túraendurók között keresgélnék.
A többiek már mondtak jó alternatívákat rá, én még hozzátenném az xt660x / r / z-t.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
..egyébként mindenkinek más a kényelmi faktora, ráadásul az emberi arányok is mások, így könnyen előfordul, h egy veled azonos magasságú usernek kényelmes az adott motor, de neked már nem.
Ezért célszerű minimum felülni rájuk, jobb esetben kipróbálni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A Monster szerintem az egyik legkisebb naked bike.
Egyszer Sopronban láttam egyet, mentem a járdán, messziről azt hittem valamilyen csupaszított 125-ös Cagiva Mito, majd közelebb érve láttam, h ez egy Monster.
Irtó pici volt, nem véletlenül látni sokszor csajokat rajta."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
stifi
senior tag
én meg 175 vagyok és 60 kiló (most épp elhagytam valahol pár kilót és nem találom), vígan tudom tologatni a 200 kilós motort..
persze nem emelkedőn vagy padkán, ott tologassa a halál(#10511) doc: én elsőre mindenből szart vettem, szóval osztom a véleményt.. a szart úgy értem, hogy kényelmetlen volt, kicsi volt, nagy volt, gagyi volt, meguntam hamar stb.. másodikra már jobban a zsebembe nyúltam (drágább sisak, ruha, motor stb) és egyiket sem bántam meg, de akkor már jól tudtam hogy mire van szükségem..
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
én is így voltam anno. nekem a forgalom másik városban volt, el kellett odáig vinnem a vizsgabázis motorját. kb. 30km, mehettem 70-el kb. az oktató előtt végig, de frenetikus volt, gondoltam bárcsak lenne vagy 80km-re a másik város
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Type-R
őstag
Nincs viszonyítási alapom ami a jogosítványt illeti. Utoljára 8 éve csináltam jogsit, B-t, és akkor az is 100.000 Ft körül volt.
Nekem ez most ideális, mivel csak hétvégén érek rá, és ők tudtak biztosítani oktatót, és tanfolyamot.OFF
Azért Győrben a fizetések is magasabbak, az ország többi részéhez képest, kivéve persze BP-t. Ez viszont meglátszik a magas albérleti költségen is. -
tutis
őstag
A felső egy axo testpáncél vagy protektoring, az alsó egy dainese mellkaspáncél (chest protector)
sok márkából találsz testpáncélt, illetva van olyan megoldás is (pl Knox, alpinestars) ahol a gerincvédőt és a mellkaspáncélt össze lehet csatolni..
Egyik legjobbnak tartott márka a forcefield, ott mindenfajta protektort megtalálsz, www.shox.hu, ők árulnak ilyen márkát. De szinte minden motoros ruházati boltban árulnak protektorokat, és sok jó van.
De elég sok márka van amit érdemes venni, dainese, alpinestars, axo, sixixone, knox, forcefield, stb, nem folytatom a sorolást mert kb 50 márkát fel lehetne sorolni..
Mellkaspáncélt külön a nagyobb gyártóknál lehet találni, viszont itt sajnos már kisebb a választék, és mint pl a videó is mutatja, nem mindegyiket szabad megvenni, mivel van amelyik csak egy puha szivacslap..Ha protektoringet veszel, javaslom hogy elől ne középen legyen a zippzár, mivel ott megtörik a védelem, oldalt zippzárosat vegyél, így középen összefüggő felület van.
Pl ez a jó:Nyáron nagyon jó szolgálatot tesz a protektoring, munkába én mindig ebbe járok..Jó a szellőzése, és relatíve kényelmes is, mivel hálós anyagból van többnyire, így nem kényelmetlen a viselete. Mindenképp ajánlom..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
őstag
Nekem 35.000 volt a 8 éves motoromban.
Aztán megtaláltam azt a szerelőt aki előtte is szerelte. Ő elmondta, hogy kb 30-at visszatekertek. Leszartam, két szerelő is látta a motort mindkettő azt mondta róla, hogy látszik rajta, hogy törődnek vele. Külsőre: Versenydob, Karbon védőset méregdrága túradobozok. Belsőre kopóalkatrészek / Lánc olaj fékbetét / cserélve, új gumik, ..... meg is vettem.Sok helyen mondják, hogy használt gépeknél állapotot veszünk nem kilométert-állást.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
runner 125
nagyúr
Az egy mocsok szar film.
A legnagyobb jelentek amikor valamelyik Ducati sportmotorral tépnek 200-zal sisak nélkül, ugratnak az erdőbe, és a fa tövén átfordul..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
4ezer alatt nem nagyon kell venned terelőbóját, már ha arra gondolsz, amit úttestre szoktak rakni, és vízszintes fehér csíkok vannak a narancs alapon.
ez mókásabb verzió [had gúglizzam meg neked]
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Bogyó bá'
nagyúr
Biztosítékot mindenképpen építs be elé a vezetékbe, ha csak telefon / GPS lesz róla üzemeltetve, akkor 2A-es elég. Gyújtáskapcsoló után kösd be a +12V-ra, mert úgy nem lehet "rajta felejteni", nem fogja váratlanul leszívni az akksit. Ha tényleg semmi affinitásod a járművillamossághoz, akkor meg tényleg bízd szakemberre.
Ellenőrizni kell azt is, hogy a motor váza tényleg testen van-e (az enyém pl. nincs), mert ha nem, akkor a testet is oda kell vinni hozzá egy másik mazzaggal...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen