Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mike1334

    veterán

    Ja és persze:

    A spanyolországi kereskedő kész megjavítani a hibás fényképezőgépemet. Kinek kell fizetnie az oda- és visszaküldés költségét?
    Az uniós szabályozás értelmében a kétéves szavatossági idő alatt a fogyasztóknak semmilyen költséget nem kell viselniük a hibás termékek javításával és cseréjével összefüggésben. Ez vonatkozik a szállítási költségre is. A kereskedőnek kell tehát fizetnie a teljes szállítási költséget (tehát a termékhibás fényképezőgép visszaküldésekor, illetve a megjavított készülék kézbesítésekor felmerülő költséget is).

    Előfordulhat azonban, hogy a kereskedő ellenőrizni akarja, hogy a fényképezőgép valóban hibás volt-e már akkor is, amikor Ön megvásárolta. Ebben az esetben elképzelhető, hogy Önnek kell fizetnie a készülék visszaküldésének költségét, utólag viszont, ha a kereskedő egyetért azzal, hogy a fényképezőgép termékhibás, Ön kérheti a szállítási költség visszatérítését.

    De Oroszország nem ez tagállam.

    [ Szerkesztve ]

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

Új hozzászólás Aktív témák