Hirdetés
-
Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
gp Hamarosan végre bárki belevetheti magát a két fős csapat alkotásába.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sword
őstag
válasz 4Grider #104449 üzenetére
Hol olvastad, hogy arra írtam?
Eredeti felvetés, amire reagáltam:
"A szolgáltatásoknak van olyan paramétere, hogy éves rendelkezésre állás."
Erre hoztam egy általános, igen magas 99.9%-os rendelkezésre állás esetén "megengedhető" hibaszámosságot példának.IP reset sem a mobilszolgáltatóknál van, amire a felvetés érkezett egyébként, hanem pl. Digi, Telekom...
Viszont így már mentünk is off-ba.Visszatérve a Yettelhez, ha már mobilnet-es rendelkezésre állás: messze magasabb, mint amit a Vodafone vezetékes produkált
99.9% nyilván csak egy szám, valószínűleg nem is így kalkulálják, egyszerű matekkal, lehet korlátozva van az egy időegység alatti szolgáltatásszünet is, talán szolgáltatástípusonként is. A lényeg, hogy a 99.9 nem is olyan jó, ha nem leírva van, hanem meg kell élni[ Szerkesztve ]
The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
goop
őstag
válasz 4Grider #104443 üzenetére
Igen telekom nettel. De az a telefon végig azon a wifin volt. A többi, ami nem egy helyen volt, azokkal semmi gond. Most majd nézem sűrűbben, max állítok be ennek az egy telefonnak egy rutint, hogy minden éjjel 1 percre tegye magát repülőbe, majd vissza. De ami érdekes, hogy a bejövő hívást meg fogadta.
[ Szerkesztve ]
-
martonl
senior tag
válasz Sword #104448 üzenetére
Hol olvastál mobilnet 99,9%-os rendelkezésre állásáról? Hát vezetékest? Sehol sincs ilyen garantált célérték megadva, tehát ezzel számolgatni is felesleges. A mért érték, azaz, hogy ők mit mérnek, az megint egy másik dolog.
Egyébként most megnéztem, pl. a Telekomnál csak azt találtam, hogy legfeljebb 7 nap folyamatos kapcsolat a rendelkezésre állás. Na ez aztán elég pongyola, 7 nap és legfeljebb. Százalékról egy szót nem találtam.Nem azt írtam, hogy nincs igazad, de sajnos a szolgáltatóknak is van üzletpolitikájuk, ami sokszor nem az előfizetőnek kedvez.
-
Sword
őstag
válasz martonl #104455 üzenetére
Egy példa volt, hogy még az is durva lenne, ha annyi kimaradás lenne amit a 99.9% lefed. Sok szolgáltatásnál számszerűsítve van és pont azt írtam,hogy szerencsére a szolgáltatók nem ezzel jönnek elsőre, hogy oké,hogy szar de benne van a rendelkezésre állásban.
Ha meg ennyire nem releváns, minek dobtad be?
The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
4Grider
nagyúr
-
zoli62
addikt
Egyébként ha a szolgáltatók nem foglalkoznának a rendelkezésre állással, akkor például a nominálisan elérhető maximális letöltési sávszélességet vonatkozó hibabejelentésekkel sem foglalkoznának. Pedig nekem nem ez a tapasztalatom főleg vezetékes internet tekintetében mind a Telekom, mind a Digi esetében nagyon is komolyan veszik az ilyen bejelentéseket.
-
martonl
senior tag
válasz Sword #104456 üzenetére
Mert az a baj, hogy tényleg nem lehet sokszor ezzel mit kezdeni. Nyilván jó dolog a szolgáltatók részéről, hogy nem olyan a olyan hozzáállás, hogy "kimértük b+ és a célértékek megvannak", de az IP csereberéik meg a vonalszaggatásaik sajnos benne vannak a pakliban.
Egyébként még mindig nem találtam olyan ÁSZF-et, ahol lakossági, vezetékes internet szolgáltatás százalékos rendelkezésre állásáról írnának, de ha van időd, nézd meg nyugodtan, lehet rossz helyen kerestem. Ami tényleg durva, mert én is úgy emlékszem, régebben valóban voltak benne %-ok, és ahogy írtad, elég magasak, bár 99,9-re akkor sem emlékszem.
Mobilnál meg ott van az ominózus 0/0 garantált sávszélesség. Ez nem azonos persze a kapcsolat megszakításával, de felhasználói értelemben kb. ugyanazt jelenti.
[ Szerkesztve ]
-
Sword
őstag
válasz martonl #104462 üzenetére
Cloud, stb. szolgáltatásoknál van ennyi. Direkt csak példa volt hogy ez az extrém magas rendelkezésre állás is pocsék, ha tényleg csak annyi lenne.
Amit ajánlottál Yettel bérelt vonali szolgáltatás 99.5%, le van írva a honlapon amit linkeltél, tehát a matekos példát megszorozhatod öttel, ha ezzel akarnának jönni, akkor még rosszabb lenne a helyzet.
Szerencsére csak te jöttél elő ilyesmivel,hogy a kötelező rendelkezésre állást tudja, a szolgáltatók inkább kijavitották a hibát, megoldották a problémát vagy legalább igyekeztek (Vodafonenak nem sikerült, fel is mondtam).The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
martonl
senior tag
válasz Sword #104463 üzenetére
Cloud szolgáltatást ne hasonlítsunk össze internet szolgáltatással, ott könnyebb "összehozni" a 99,9-et. Eddig nem is volt erről szó.
Ez van, vagy hadakozol velük, és remélhetően sikerül eredményt elérni, hogy valamelyest jobb legyen a szolgáltatás, vagy elő kell fizetni egy, a normál internet szolgáltatásnál magasabb rendelkezésre állású szolgáltatásra. -
martonl
senior tag
válasz Sword #104466 üzenetére
Ja, számokat lehet, de a két dolognak nincs akkor sem köze egymáshoz. Én is leírtam már többször. Nem bonyolult szerintem sem.
Leírtad, hogy neked mennyire kritikus, hogy kevés hibával működjön a netkapcsolat. Én erre írtam, hogy akkor el kell gondolkodni egy komolyabb szolgáltatáson. De hogy jön ide a cloud? Felesleges ezen megsértődnöd, nem akarok én rosszat. -
akaszajanos
tag
Sziasztok,
Egy érdekes jelenség ütötte fel a fejét nálam: van egy 5G routerem (a ZTE, amit amúgy a Yettel is ad, de független és saját), amit egy ideje már használok. Bár nálunk csak 4G van, de a modernizáció már hozzánk is elért, így a 200 megabit is megvan esetenként.
De a streaming, valamint a YouTube szenved. Például most is, hiába van rendben minden, a YT alig akad betölteni 1440p-ben, miközben a Speedtest szerint simán van 100 megabit a net aktuális sebessége (vasárnap délután inkább ez a jellemző, gondolom, sokan nyúzzák). Az AppleTV+ ugyanez. Minden más, a böngészés és miegyebek villámgyors, mint mindig.
Mi lehet az oka? Több eszközön is ellenőriztem, a MacBookom vezetékesen csatlakozik (Cat6, gigabites, bizonyítottan jó átalakítóval), de az iPad is ezt csinálja wifin keresztül.
Meglepne, ha a 100 megabit nem lenne elég 1440p-s videókhoz, vagy egy 4K-s streamhez. Korábban ennél sokkal rosszabb értékekkel is szépen ment.
[ Szerkesztve ]
M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
sfdrakex
nagyúr
válasz akaszajanos #104470 üzenetére
Speedtestel gondolom itthoni szerverre mérsz, a youtube és többi videó amit néznél lehet külföldi szerveren van és lehet oda karcsú a sáv.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
martonl
senior tag
válasz akaszajanos #104470 üzenetére
A streaminget nem tudom, a Yt mostanában elkezdett hadakozni a reklámblokkolók ellen. Ha ilyened lenne, próbáld ki annak tiltását, ill. ideiglenesen Chrome böngésző használatát, Firefoxon is akadhatnak gondok. De mint írtam, ez csak a normál böngészős Yt-ra vonatkozik, de úgy tudom, minden platformon.
+ Amit sfdrakex írt.
[ Szerkesztve ]
-
Sword
őstag
válasz akaszajanos #104470 üzenetére
Tesztelj egyet egy VPN-nel, akkor is akad vagy megjavul hirtelen?
The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
akaszajanos
tag
válasz sfdrakex #104471 üzenetére
Román és szlovák szerverrel is ugyanazt az eredményt kapom.
#104472martonl – igen, tudom (magam is írtam róla cikkeket az egyik nagy lapba ), de semmi ilyesmi nincs a gépemen, már legalább 5 éve. Próbáltam az alapértelmezett Safari mellett a Chrome-ot és az Edge-et is, de sajnos ugyanaz. Ezért sem értem, mégis mi lehet az, ami miatt ennyire köhög a dolog.
(Még ránézek majd a windowsos gépemen, csak az vagy egy hónapja nincs már összedugva. )M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
martonl
senior tag
válasz akaszajanos #104474 üzenetére
DNS nem lehet esetleg?
-
donjohnson
addikt
válasz akaszajanos #104470 üzenetére
ahogy már mások is írták, egyrészt google dns-t használj a szolgáltatói dns helyett, mert azzal gyorsabban eléred a google szolgáltatásait.
másrészt beállíthatod a router webes felületén hogy 1 fix frekvencián legyen, ami gyors (pl.: b1 vagy b3) és akkor nem fog átváltani lassabb frekvenciára (ha ez a lassulás oka).
a zte webes részén ha beléptél, utána ezen az oldalon tudod állítani a frekvenciákat:
http://192.168.0.1/index.html#debug_pagea band selection részt nyugodtan használd, ha meguntad, visszarakod az All-ra és kész. alatta a cell lock viszont olyan hogy azt csak factory reset-tel lehet törölni, ha meguntad a használatát (szóval azt nem ajánlom egyelőre).
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
-
drunkyboy
aktív tag
Sziasztok! Igénybe venném a Yettel alkalmazásban a 10ezres kuponkódot hűségidő végén történő készülékcseréhez, de nem találom hova tudom beírni.
Azt írja kell hozzá az app, el kell fogadni a hírlevelet,de mindig átirányít a böngészőbe, ott meg csak a rendelést gombot látom. -
Masato
tag
Sziasztok,
A VoWiFi elérhetőségének hallatán egy ismerősömmel azt be akartam kapcsoltatni, mivel emlékeztem, hogy a lakásán szar a térerő (régen egy adott helyre kellett állnia, ha telefonálni akart, 10 éves távlatban sem lett olyan frankó). A készüléke iPhone 11 Pro, a nemhivatalos kompatibilitási tábla szerint mennie is kéne a VoWiFi-nek a Yettellel.
A következő történt:
Elküldettem vele az SMS-t, pár perc múlva jött, hogy bekapcsoltuk a szolgáltatást, de semmi jele nem volt annak, hogy működne is. Majd elkezdtem keresgetni, hogy hol van az iPhone-ban a Wi-Fi hang kapcsoló. Némi keresgélés után kiderült, hogy abban a menüben, ahol lennie kéne, hiányzik.
Eszembe jutott, hogy esetleg régi a SIM a telefonban (pár hete egy Vodás ismerősömmel mentünk emmiatt cseréltetni). Elrángattam a legközelebbi Yettelbe, ahol egyből már eSIM-re cseréltettem a régi SIM-jét, majd ismét elküldettem vele ugyanazt az aktiváló SMS-t. Ekkor már az "Önnek nincs jogosultsága..." stb. SMS jött vissza, de mivel olvastam, hogy ez nem feltétlenül gond, vártam, hogy megtörténjen a csoda.
Nem történt. A VoWiFi továbbra sem működik és az ájfonból ugyanúgy hiányzik a Wi-Fi hívás menüpont. Az ismerősöm magán, nem flottás előfizetésben van. Ez lehet a gond? Egy másik ismerősöm iPhone 14-est használ, akinek meg mindig is ott volt a menüpont, csak ugyebár eddig nem volt hatása. Ő flottás, neki működik is.
Valaki járt már így? Hol van a hiba? Egyszerűen csak várni kell, mire bekapcsolja a szolgáltató mindenkinek?
tl;dr az iPhone-ból hiányzik a Wi-Fi hang kapcsoló és a szolgáltatás nem működik SIM csere után sem
-
MODERÁTOR
-
Masato
tag
válasz Viktor0610 #104482 üzenetére
Igen, direkt megkérdeztem, hogy lefrissítette-e.
-
Fecó88
tag
válasz akaszajanos #104470 üzenetére
Szia nálam is szokott szenvedni a YouTube a yettel el én ilyenkor újra szoktam telepíteni az App ot meg újra indítom a telefont akkor egy jó ideig nem csinálja. Nem használok reklám blokkolot mer prémiumos vagyok. Pl a vodás számommal a tik tok csinálja ugyan ezt.
Ipone13 Samsung Galaxy A22 5g Samsung galaxy tab s6
-
pjen
félisten
Be akarok lépni az app ba. Kiirja: hajjaj, hálózati problémád akadt, kerlek kapcsold be a netet. Közben 30 megával ranta van a voda WIFI. Ha kikapcsolom 7 megát mérek a yettel mobil neten. Minden más megy.
-
burgatshow
veterán
válasz Masato #104483 üzenetére
Biztonság kedvéért nyissa meg a Beállítások - Általános - Névjegy részt hátha felugrik egy szolgáltató frissítés.
Ugyanitt nézze meg, hogy a Yettel hálózati szolgáltató (network provider) verziójáa 57.0-e.
Ha ezek rendben vannak, akkor már csak én is arra tudok gondolni, hogy rossz helyen keresitek a kapcsolót a funkcióra. Ezt nézzétek meg.
-
Változott az app viselkedése. Az ünnepi meglepetéseknél felhozza a díjmentes 2 GB 7 napra ajánlatot, ami a szolgáltatásoknál már korábban szerepelt az "Ajánlataid" alatt. A 10 ezres ajánlatra bökve pedig nem történik semmi. Eddig legalább feldobta a Hoppá-t.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
pjen
félisten
válasz donjohnson #104495 üzenetére
Kimentem qz udvarra, ott se több, de aztán újra indítottam és belépett. Előtte a voda 30 megás WkFi jével se lépett be. Már megy. Most is B20 van.
-
Masato
tag
válasz burgatshow #104493 üzenetére
Sajnos user error volt. Az iOS 16-ra volt frissítés, iOS 17-re meg nincs elég szabad hely a telóján. Remélhetőleg a frissítéssel megoldódik.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
-
zoli62
addikt
Az Otthonnethez a futár által kihozott routeren hol találhatók a wi-fi belépési adatok, nanokártya illik bele, illetve a Tp-link NX510v milyen Wi-fi képességekkel rendelkezik? Esetleg érdemes saját Wifis routert használni?
-
Fecó88
tag
válasz aprokaroka87 #104485 üzenetére
Szia megy nálam is yettel el a 4k videó YouTube on csak időnként újra kell telepíteni az app ot.
Ipone13 Samsung Galaxy A22 5g Samsung galaxy tab s6
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen