- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Notebook hibák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
válasz feri19 #34794 üzenetére
Szia !
Én is R19-ből ültem a dci-be...
Hát az én vásárlásomomat sokan nem hiszik...
lizinges kocsi volt, mint utólag kiderült 1.5 dci 86 lóval.
Vásárlás előtti átvizsgálás annyiból állt, hogy beindítottuk a motort... az egyéb elektromos kütyük nem is kerültek kipróbálásra. Végülis megvettem mert, nagyon tetszett a bézs külső belső együttessel.
Ez történt négy éve 50.000 km-el ezelőtt. Azóta ami komolyabb beavatkozás volt az a klíma utántöltés 8 éves korában. Azóta is teszi a dolgát. Harmadszor vittem műszakira úgy, hogy hozzá sem nyúltam. Pedig a vezérléscserét, ill. a féktárcsa cserét már nem nagyon kellene tovább halogatnom...Az első és szerintem utolsó olyan autóm, ami termeli a gázolajat
A leendő gépedre csak annyit, hogy tudomásom szerint a Megane 2 ph1 100 lőerős változatát 6-os váltóval szerelték... a 20.000 km-es olajcsereperiódus - habár előírásszerű- de mondhatni, hogy eltúlzott...
El kell menni meg kell nézni és lehetőség szerint kipóbálni.
Ha a keret engedi inkább ph2-őt vegyél, néhány gyermekbetegségét javították.Én az enyém vásárlása előtt néztem egy másikat full-full-os francia import volt , hát alapjáraton bedadogott aztán megállt. Azt inkább kihagytam... azt mondta a kereskedő, hogy biztos felkapott valami koszt , ja az agyonszűrt gázolajból.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
sladka_pani
aktív tag
válasz feri19 #34830 üzenetére
Ahogy a kolléga írja, csak elsőre nehéz, aztán álmodból felkelve is menni fog Egyébként nem akarom reklámozni magam, de 5 évig csak R19-ekkel foglalkoztam minden típus és utolsó csavarig ismerem őket, ha Győr megyében valakinek kell segítség csak szóljon!
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
dhgm
tag
válasz feri19 #35303 üzenetére
Ha beleférne a pénzügyi keretbe inkább 2006-ost vagy utáni keress. Sokat módosítottak rajta jó irányba...
Ne hidd, hogy a benzinest nem kell javítani. Sőt ... ( okoskerék, trafósor etc.) a többi alkatrésze meg ugyanugy kopik mint a dci.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
válasz feri19 #36210 üzenetére
Nemrég cseréltettem, gyári minőségű saint gobain, színezet de nem zaj és hővédős, szereléssel, zselével 35k.
A zajszigetelt egy tizenpárezerrel drágább (minimálisan veszem észre, hogy nem zajszigetelt. Az előző az volt, de tényleg elhanyagolható SZERINTEM a különbség). A hővédős, az meg majdnem a duplája.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz feri19 #36429 üzenetére
Fordítsd meg a kérdést mi a vélemény az autóról?
Válasz: élőben megnéz majd 10-20k ért márkaszervizben leellenőrizni/állapotfelmérés és ott megkapod a választ a műszaki állapotára vonatkozóan illetve hogy tényleg látott e szervizt. Km szerintem kevés a vezető ülés elégé meg van gatyásodva, de lehet csak széles volt aki vezette.
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #37779 üzenetére
Minden cserélhető otthon ha van hozzá szerszámod.
A gyertyához pl. gumis gyertyakulcs kell,mert mélyen a gyújtótrafók alatt van.
Ez kell bele.A pollen szűrőt meg majd mycsoék elmondják, hogy csináld, mert elsőre meg lehet vele szívni, utastérben van onnan kell cserélni.
Renault power
-
Tosee
őstag
válasz feri19 #37779 üzenetére
Nemrég cseréltük pont ezeket...
Az olaj ill. az olaj szűrő cseréhez le kell venni az alsó motor védő burkolatot, ezért ehhez szerelő akna kell! Az olajszűrőhöz kicsit nehézkes a hozzáférés a szűk hely miatt...Pollenszűrő a kesztyűtartó mögött található, ennek cseréjéhez sajnos ki kell venni a kesztyűtartót!
Ez alapján cseréltük ki!A levegőszűrő pedig a motorháztető alatt található, szerintem ez nem okoz problémát!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
-
feri19
csendes tag
válasz feri19 #37868 üzenetére
Széthúztam a csatlakozót, mentem egy próbakört nem vettem észre változást, a klímában, illetve semmiben sem, csak már nem búg! Mára készen van a pillangószelep tisztítás is! Az alapjárati fordulatom 750-800 és már egyből reagál a gázadásra, tisztítás előtt kissé befulladt, nem állt le csak egy pillanatra fulladt!
2004 1,4 16v benzin 152600km -
válasz feri19 #37922 üzenetére
Szia, ilyen sz@r a kialakítása. A munkahenger végén a bepattintós rész műanyag, viszont a pedálon a tüske fém. Egy idő után kikotyogósodik és szétpattan.
Nem egyedi eset, vagy a munkahenger rápattintós részét kell körbefűzni kábelkötegelővel és akkor ismét erősen a pedálra pattintható vagy hosszú kötegelővel simán a pedál + a munkahenger szárát összerögzíteni, hogy ne tudjanak szétcsúszni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Szendwich
tag
válasz feri19 #39514 üzenetére
Több dolog is lehet:
* a kombiknál ismert hiba a csomagtér lemez alulról történő beázása,ha jól tudom akkor "teknő" ragasztva van a karosszériába ez szokott elengedni és onnan jut fel a víz.
* a fenéklemezen ellenőrizd a gumidugók meglétét.
* ha vonóhorgos, akkor ott is lehet a probléma,hanyag volt aki felszerelte,ellenőrizd a kábelköteget be van vezetve valamelyik hátsó lámpába ott is lehet tömítés probléma,illetve a csavaroknál ellenőrizd,valamint a lökhárító alatt. -
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #42083 üzenetére
Ami el van kopva azt illik.
HA felüt akkor felütközés gátlót, ha kopog akkor toronycsapágyat és szilentet is ha kivan a lelke.
Amúgy ha csak a lengéscsillapÍtó halt meg akkor azzal mást nem kell esetleg porvédőt kell venni hozzá, ha ki van repedve.Én a két csöves Bilsteinre tenném a voksom.
Azzal nem lehet mellé nyúlni.Renault power
-
Cane
őstag
-
_NCT
őstag
válasz feri19 #47121 üzenetére
Látom ez a Pajzs nevű csodavédelem, szerintem vidd el az egyik szervizükbe, vagy hívd ki őket, mert elég komplex lehet a védelem, kitudja hogy tanították fel a kütyüt és mit tilt le,melyik vezérlőt kötötték rá. Sajnos ezt házilag elég nehéz lesz megoldani. Btw amúgy szoktak manuális nyitási lehetőséget biztosítani, amelyet rejtett helyre szoktak tenni és azzal le lehet tiltani az egységet. Nálam így van, igaz nem is Pajzs védelem van az autómban. De pont az ilyen önszopatás ellen szokták megtenni....
Amúgy amiket írtál simán lehet ECU hülyülés is, mondanám hogy takarítgasd meg, lehet a párától hülyült meg, de mivel nem tudod nyitni a motorháztetőt így szívás.....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz feri19 #47136 üzenetére
És 12 évnél idősebb autót meg sem néznek, ki sem szállnak? Úristen... Ha ez tényleg így van, csak örülök hogy nem hozzájuk vittem az autóm ezelőtt 4 évvel.
Amúgy ez netto f@szság, szeretem mikor a 10 évnél idősebb autókat itthon már kb roncsnak nézik, és nem is foglalkoznak velük a nagyobb szervizek, Casco nincs rá. Miközben a hazai autósok nagy része 10 év körüli autóval járkál, mert ezt engedhetik meg maguknak....
-
feri19
csendes tag
-
-
diablo1984
veterán
válasz feri19 #48921 üzenetére
beszélj a pajzsosokkal, mert az nem renault technika! az tudtommal egy elektromágnes, amit egy kapcsolóval lehet oldani, na ha a kábel szakadt valahol akkor cumi..... fater verdájában drótos nyitásúvá lett megcsinálva, mert az is minden kb 10. kísérletre nyitotta a motorteret, volt hogy a szervízben ki sem tudták nyitni...nem hülyeség, de mint egy riasztó ha beszarik, kurva kellemetlen tud lenni!
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz feri19 #52323 üzenetére
Ha már egyszer saját magad szedted ki a hibás alkatrészt, akkor minek ide a szerelő?
Hibás helyett veszel egy jót és a helyére belerakod.Én a helyedben inkább az új alkatrészre költeném a drága pénzt és nem a munkadíjra... de ha a szerelőd egy ismerős és nem fog lehúzni, akkor vigyed hozzá.
BLUE TORNADO: Volt-e törve
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #60089 üzenetére
Ami kéken füstöl az fogyasztja az olajat.
Csak nagy valószínűséggel benzinnel pótolja, ezért nem látod a pálcán. Szagold meg a nívót, ha kihúzod, és benzin szaga van az baj.
Kéne egy kompresszió mérés az a 4 henger sajnos nem lesz azonos értéken ezt szinte borítékolom.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz feri19 #60092 üzenetére
Nekem 1.6 16v de erősen gyanakszok én is a gyertyara, nekem úgy emlékszem azóta dadog hidegen alapjáraton enyhén. Diagra meg nem tudtam elvinni, de hamarosan jön egy Elm327es kütyü azzal is talán látok néhány adatotm
Lehetséges, hogy ennyire érzékenyek ha nem a gyárilag ajánlott gyertya van benne? Euqiem vagy Champion.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Mobil flották
- Politika
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs