- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #34835 üzenetére
Nem értek a dieselekhez de én első körben
ezt
Illetve ezt záratnám ki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
kk831228
addikt
válasz norbert1998 #34835 üzenetére
Nem tudom rönóknál jellemző-e ,de vw tdi-nél ugyanez a jelenség önindító hiba szokott lenni... Ez csak tipp...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #34842 üzenetére
Motorhőmérséklet jeladó? Az ha szórakozik az értékekkel, tud ilyen jelenséget okozni. Diaggal utána lehet járni az összes jeladónak. Akkor kell élő adatot olvasni, amikor nem akar beindulni. Lehet nyomásmérő a nagynyomású szivattyúban is.
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #34851 üzenetére
Azt nem ártana tudni, hogy milyen érzékelőre gondoltak, ez szerintem csak lerázós duma volt, mert fogalmuk sincs mi lehet a baja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #37597 üzenetére
Az!
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #37605 üzenetére
Bontó 20k körül tuti kapsz
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #37616 üzenetére
Igen én értettelek azért mondtam, hogy a jeladót kell kicserélni annak a rögzített kilométerhez semmi köze.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #37621 üzenetére
Kontakt hiba akkor
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #37623 üzenetére
Akkor vedd ki az óracsoportot és a csatlakozókat csiszold meg és kontaktspray-el fújd át.
Renault power
-
szőröscica
addikt
válasz norbert1998 #37634 üzenetére
Ez nagyon tuti kis gép, igazán meg lehet hülyülni a kormánya mögött, egyszer vezettem ilyet.
-
g.gergo
senior tag
válasz norbert1998 #38026 üzenetére
Hogyan lehet kibányászni az óracsoportot, és hol van a jeladó az autóban?
Leveszed a kormányburkolatot, majd az a-oszlopok oldalsó takaróit, kicsavarod a felső műszerfalhéj 3 csavarját, ami majdnem a szélvédő tövében van (kintről benézve fogod látni), majd szintén a felső héj 2 oldalsó csavarját, ami ajtó zsanérok környékén van, majd a felső héjat beülve az autóba húzod magad felé, amikor elengedett, akkor felfelé le tudod venni. Onnantól már menni fog.
[ Szerkesztve ]
-
bandi94
tag
válasz norbert1998 #38114 üzenetére
Valami probléma lesz a hajtásláncban-difi, váltó-.-szerintem. vagy lefékezi a kilométeróra
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #38118 üzenetére
Cseréltük a jeladót (jól eldugták az autó aljának közepére), talán műdödik már és talán rángatni se fog. Majd kitapasztaljuk.
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38566 üzenetére
Az egy perc utáni zárást a computerben kell kikapcsolni.
A testkábeleket érdemes lenne megnézni, mert ez kontakthibának tűnik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38569 üzenetére
Lámpáknál, motor és aksi.
Illetve a műszerfalnál a műszercsoportnál a csatit le kell húzni párszor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38571 üzenetére
Nem kell a műszerfalat lebontani csak a fedelét.
Szóval valóban nem fél óra, mert 5 percRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38573 üzenetére
Az átméregetés a biztosíték hibát zárta ki.
Nem rossz, hogy megcsinálta.
Ha hazaértem leírom, de éppen nyaralok és fejből nem megy.
Nekem meganeom van ügye.Renault power
-
dhgm
tag
válasz norbert1998 #38592 üzenetére
1,5 dci-t három teljesítménnyel kínálták 65/86/110 az enyém 86 pacis... elvileg 30%-al növeli a nyomatékot, ami kb a 110 pacisé. Ezt ugye meg nem mindig használom ki, egyszóval remélem nem árt. Az biztos, hogy jobban gyorsul... A fogyi egy csöppet emelkedett. De lehet a MOL-os nyári go. az OMV alpesi diesel váltás miatt...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz norbert1998 #38596 üzenetére
Megan2 -nél még a műa. kisajtót is vissza tudod tenni semmi gond, befér mögé...
Igen ha kihúzom visszaáll eredeti soft-ra.
Beüzemelésnél kell figyeklni, hogy befejezze a műveletet. Egy led villog benne mg indithatóvá nerm válik a gép.
Szerintem a legegyszerűbb megoldás...
Mondjuk aki ért hozzá azt monjda, hogy egy újraprogramozással nem ér fel. Nem is kerül annyiba, az kb egy kiló, ahol megbízhatóan meg tudják csinálni. Az is visszaállíthatő eredeti állapotába, de a művelet nem oldható meg házilag.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38602 üzenetére
Én ezeket nem javaslom.
A motor élettartamát lerövidítik.
Valamint némelyik csak user tuning nem valós.
Berakod nyomod neki és elhiszed, hogy ettől jobb.De nem mondom azt, hogy mindegyik bóvli, csak sok a gagyi közte.
Renault power
-
szőröscica
addikt
válasz norbert1998 #38602 üzenetére
Ilyen OBD-s kütyükkel én sem mókolnék, átveri az ECU-t, valamelyik szenzor adatait meghamisítja, és így kényszeríti többletüzemanyag befecskendezésére. Nagyon nem tesz jót a motornak.
Nekem egyébként chippelt az 1.9 dci-m, 100 ezer km-t tettem bele így, de legközelebb inkább alapból elegendően erős autót veszek, nem berhelem.
-
rob210
Topikgazda
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #40846 üzenetére
Nem tudom, Josi kolléga mennyire aktív itt, de ha kérdeni, igen, a franciakulcs volt az.
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #40846 üzenetére
Duda gombos kérdésre valaki?
-
Szendwich
tag
válasz norbert1998 #40854 üzenetére
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #41518 üzenetére
Nem én vezettem, én aludtam éppen, de megkérdeztem, a STOP, a gyújtás és a vízhőfok lámpa villant fel.
-
speedydb23
senior tag
válasz norbert1998 #41519 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ez inkább az üzemanyag rendszerhez kapcsolódó hiba, porlasztó/magasnyomású szerintem.
Hasonló gondom volt nekem is, csak azért mondom.
Szerk.:
Mondjuk nekem a vízhőfok jelző nem villant fel, nekem a 3. lámpa a motorhiba jelző volt.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41519 üzenetére
ha leáll az autó menet közben akkor persze, hogy reklamálja, hogy mi fáj neki, itt jelezve, hogy gyújtás van, de semmi más sincs. szerintem is inkább üzemanyag ellátás, bár azért kis átmenetes lenne a leállás, tehát kis átmenettel gyengül és off, de magától nem lőheti le a gyújtást, az már gáz lenne(szervó, minden rásegítés leáll, baleset veszélyes). inkább kiabálna és tiltana, de ez nem egy tervezhető hiba!
nem lehet, hogy egyszerűen dermed a gázolajad? és valahol megakadt egy rög, a gázolaj szűrőbe belenéznék a helyedben egy hidegebb este után! gyanúsan hangzik.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41523 üzenetére
hát tisztázni nem árt előtte vele, hogy ilyenkor mizu, van olyan szerszám, ami ki tudja szedni a beletört gyertyát is úgy, hogy közben a forgácsot is összeszedi, nem esik be, de ez kurva drága, ezért senkinek sincs, ha beleszakad, akkor hengerfej levesz, és úgy kibarmol a gyertya, majd síkol+új hengerfej tömítés+új csavarok és mehet is vissza a helyére(persze szívó és kipuff sor tömítés csere, valamint ami még bontva lett! ez egy 50k-s történet is lehet alsó hangon, ezért szokták a szerelők elsunyulni, szólni, ha beletörik, akkor neked szopás, vagy ha nem vállalod, akkor nézz másik szerelő után.......
-
speedydb23
senior tag
válasz norbert1998 #41523 üzenetére
Nekem is 1.5dci van, igaz egy 2003-as Clio, de a motor ugyanaz, én is most cseréltettem izzítógyertyát, de a szerelő mondta, hogy ezekbe nem szokott beleszakadni a gyertya...
1.9dci az ami ilyen szempontból érintett, szóval elvileg nagyon kicsi az esélye, hogy beleszakítsák ha meg van a szakértelem!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #41537 üzenetére
Igen ez Így van az 1.9 DCI tipushibája a hengerfejbe szakadó izzÍtó gyertya.
Az 1.5 nél nagyon ritka és igazi baromnak kell lenni hozzá, vagy nagyon össze kell, hogy gyógyulva legyen.
Egyébként az 1.9 nél is ki lehet szedni nagyon kicsi hibaszázalékkal, csak nem meleg motornál.
Sok szerelőnél azért törik bele, mert ó persze jöjjön csak kicseréljük 30 perc az egész.
Aztán törik bele mint a ropi nem is egy láttam már olyan hengerfejet amibe 3 at beletört a PÉK bácsiRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41537 üzenetére
persze, meghúzási nyomatéknak hívják és adott is! csak sokan leszarják és húzd meg annyira, amennyire bírod, mert úgy tömít! utána eltelik pár év és beleköt a gyertya, kifelé meg szakad......
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41602 üzenetére
és azt az agyából is ki lehet olvasni, az nyomtalanul nem ténykedik! ez már dci tele elektronikával nem egy manuális adagolós....
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #41602 üzenetére
Is Ott a nagynyomású pumpa és a nyomásszabályzó szelep is ezek mind tudnak ilyet produkálni
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #41606 üzenetére
Ok csak megemlítettem hogy a cr dízel összetettebb mint egy hagyományos így több dolog végett is lehet ilyen hiba
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #41608 üzenetére
Jaja alap dolgokra tökéletes ( de inkább vag csoportnál képes több dolgot mutatni) de nagy dologra nem alkalmas sajnos
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #41610 üzenetére
Ja ilyen apróságokkal el lehet vele bohóckodni de a rönyónál ami ér is valamit ha komolyabban rá akarsz lesni a gépre akkor az sajna a gyári diag lesz csak.
-
-=Tiger=-
tag
válasz norbert1998 #41613 üzenetére
Hol vetted ennyiért?
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #41613 üzenetére
Jó hát alap hogy a gyári diag 150-200k De az nem is kell neked az legyen a szerelőnek
-
Szendwich
tag
válasz norbert1998 #41617 üzenetére
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #41617 üzenetére
Nem kevered a kínai nem frissíthető szoftos ahogy linkelték is 50k körül van a hivatalos gyári annyi amit én mondtam.
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #41621 üzenetére
Jah bocs nem ébredtem még fel
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41623 üzenetére
az nagyon nem természetes, hisz a kompresszió elszökik ott, így indulási nehézség is lehet, erőtlen is a gép, egy idő után meg elkormolja a gyertyát és azt vedd ki, ha beleég az izzító gyertya!
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41639 üzenetére
Ha nem ismeri a meghúzási nyomatèkát, akkor a nyomatèkkulccsal sem tud mit kezdeni!
Az állás utáni nehezen indulásnál nem levegős a gázolaj rendszer? Üzemanyag nyomás hiba nem volt az agyában? Mert akár a nagynyomású szivattyú vagy a porlasztók is szivathatnak......
-
speedydb23
senior tag
válasz norbert1998 #41639 üzenetére
Izzítógyertya csere után ha még mindig nehezen indul, akkor érdemes lenne a rail nyomást és a résolajat megméretni.
-
speedydb23
senior tag
válasz norbert1998 #41643 üzenetére
A rail nyomás mérés az az, hogy milyen hamar állítja fel a szükséges nyomást a rendszered.
Most cseréltek porlasztót az 1.5dci Cliomba, ugyanilyen tünetek miatt mint ami neked is van, annyi különbséggel, hogy nekem a résolajam brutál sok volt a 2-es porlasztónál.
Konkrétan még a minimális 150bar se állt fel, annyira elengedte a nyomást, miután ledugózták a rossz porlasztót pöcc-röff indult.
Viszont mivel neked elvileg jó a résolajad, így már csak a magasnyomású maradt mint hiba lehetőség az üzemanyag rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #41644 üzenetére
Ezt már megbeszéltük, én is írtam már , hogy szerelő cimborám teljesen ezekre rendezkedett be.
Napi 2-3 esik be hozzá turbó és vagy motor felújítás miatt.
Nem Renault specifikusan de azt szereti a legjobban csinálni.
Ford, Renault opel.
Mind a 3-elég sokat termel ebből a motorból.Neki azóta nagyon jól megy.
Vett fel két új szerelősrácot.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs