- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- E-book olvasók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befut a teljes változat.
-
A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
ph Három LED LCD televízióba kerül bele első körben a viszonylag újnak számító smart platform.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #63703 üzenetére
A kérdés az, hogy kifizeted,e, mert tempomat mindenbe szerelhető.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Luck Dragon #63709 üzenetére
Ha jól látom, három állása van a szerkezetnek, így három sebességtartományba lőhetjük be az autót. Annyi buktatója van a dolognak, hogy ha hirtelen kell fékezni, akkor borítékolható a baleset. Ugyanis itt nem fogja deaktiválni magát a rendszer, ha rálépünk a fékpedálra.
-
rob210
Topikgazda
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Luck Dragon #83838 üzenetére
ha delphi befecskendezés van, előfordulhat hogy lesz vele bajod, legalább azzal.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Luck Dragon #83846 üzenetére
elhanyagolt olajcseréből adódó problémák többnyire.
kopott henger falak/dugattyú gyűrűk, hajtókar csapágyak.Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87804 üzenetére
Én azt szoktam mondani abból élek, hogy az M2 létezik.
Meghibásodás elég sok van, csakúgy mint típushiba.
Ha teheted ph2est (2005.05. utánit) vegyél.
Motor, na ez az amibe nem lehet belekötni, se benzines se diesel fronton.
Mindegyik elpusztítható, de komolyan tenni kell érte.
A legjobb választás egy 2.0dci kombi manual 6os váltóval, de ez nagyon ritka.
Amit én nem vennék az az 1.4 benzin 98le. Nagyon nem megy.
Illetve a 106 le dpfes 1.5 dci, ezzel előfordulnak komolyabb bajok.Amit meg kell nézni vételkor:
Minden elektromos dolog működjön.
Hátsó lámpák, csomagtérajtóban a kábelátvezető, első hátsó rugók. (Alaposan meg kell nézni, van, hogy nehezen vehető észre a rugótörés.)
Motortartó bakok, ha nyitott motorháztetőnél meg tudod rángatni a motort, akkor az nyomatékra gondolj bele mekkorát mozdul.
Diag legyen nálatok, hibakód mentes legyen.
A többi úgy is vétel után derül kiRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87808 üzenetére
A sedan török gyártás, ezt vedd számításba.
Nem rossz egyébként, de a sedanságnak van hátránya is nem csak előnye.
De a piacon nagyobb választék van belőle.
Az 1.5 dcivel is veheted, csak ne a dpfes106ossal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87810 üzenetére
Az 1.5 se mind delphi!
2005 után már bosch.
Az 1.9 nekem személy szerint nem a kedvencem, de sokan szeretik.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87810 üzenetére
Mi lett a h astráddal, vagy rosszul emlékszem?
Az a baj, hogy elektromos anomáliák a ph2es megane2 esek esetén is előfordulhatnak, igaz kevesebb mint a ph1 esetén, de ne feledjük 15 év körül van a legfiatalabb belőle. 1,9 dci és 1,5 dci esetén a hajtőkar csapágy gondok előfordulhatnak, sőt valszeg már ennyi idő alatt túlvan egy(vagy több) cserén, ha hosszú olajcsere periódust tartottak, akkor biztos. Az a legnagyobb gond, hogy dízelből viszonylag olcsón is lehet venni, de könnyen a vételárat rá lehet locsolni egy nagynyomású rendszerre, nem hiába az 1,4 benzin és 1,6 benzines drágább, benzines fronton a gyújtótrafó is tud hiba lenni, de egyébként szög egyszerű motorok, de az elektronikai hibák nem véletlenül nyomták rá a renaultra a bélyeget, hogy szar az elektronikára, ezt a 2000es években érdemelte ki a clio 2, megane2 és laguna 2 idejében(is), előtte-utána nem jellemző.
Én ennyi idősen és pláne astra h 1,6 16v után úgy gondolom nem a kihívásokat keresed, így a dízeleket nem ajánlanám(ki lehet fogni jót is, de sok a fos közöttük, sajnos több mint a jó). -
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87822 üzenetére
A 2017es dci az már golyóállóbb cucc mint a 2000es évek dci-je. Azok is jól fogyasztanak, ha épp nem a végét járja bennük a befecskendező és a műszerfalon nem írja ezt. Biztos lehet jót kifogni, de rosszat könnyebb, ha rizikókerülő vagy akkor benzinesben veszel, annak sokkal kevesebb nyűgje van, kasztni ügyileg nem rohadósak, peregni tud róluk a lakk, beltérre tudnak pusztulni, a vezető ülés szét tud málni ennyi idősen, kormány is csúnyán kopik, de sokat visszapörgetnek, sok volt taxi, vagy mivel a békasegge alatt van az ára nem költenek rá. Van a dízelekben rizikó faktor, a benzines, akár az 1,4 98 ló, igaz nem túl fürge, de nincs sok bermuda háromszög benne, max a 3 hengerezés, de arra Rob tudja a megoldást.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87828 üzenetére
Ritkábbak a nagy benzinesek és nem túl takarékosak, lehet a kettő összefügg.
Régen az biztos, hogy a laguna2esekben az IDE blokk volt kerülendő, de azt 2008ra szerinten kigyomlálták már. -
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87828 üzenetére
Ha megnézve is szép akkor ez megvevős.
Az ilyen (reméljük) jó állapotúakat nem sokáig hirdetik.Renault power
-
válasz Luck Dragon #87828 üzenetére
Ebben az árban már a Lagunák is benne vannak. Ez a széria jobb mint az előző kettes?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87834 üzenetére
Sokkal jobb és a 2 literes, láncos dci az nagyon jól megy!
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87834 üzenetére
Itt azért a diesel vs. benzin megint előkerül.
Ha ehhez hozzá kell nyúlni, bár leszögezem szerintem a 2.0 dci a világ legjobb diesel motorja, akkor az zsebbe nyúlós.
Viszont ritkán kell hozzányúlni.
A kényelem a menetdinamika, a nagyautós érzés, teljesen más a 2 es meganehoz képest.
HA teheted és nem napi 5km-re veszed akkor egyértelmű laguna3
Csak eddig erről szó se volt.
Meg azért a diesel kínálatnak sose szabad az alját megvenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87843 üzenetére
Persze, mert megane 2 facelift benzin arany árban van, laguna 3ból 2 literes dízel az ritka, mint a benzines motor lagunában.
-
forceberg
veterán
válasz Luck Dragon #87857 üzenetére
Arra készülj fel a L3 esetén, hogy mintha végig rázókövön mennél vele az egyre xarabb magyar utakon.
De legalább nem esik szét.Rob:
Esetleg vannak verziók, amelyikeknek puhább a futóműve?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
mycso
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87857 üzenetére
A 4control nagyon jó,ha szeretsz tempós,kanyargós utakon vezetni.
Ha megkotlik, akkor többszázezres tétel. Ami pozitívum,hogy nem nagyon hallottam lagunánál ilyen hibáról (talismannál már igen).
Automatája aisin, kicsit buta,kicsit lassúcska, de tartós cucc.#87858forceberg:
Milyen érdekes ez is...nekem meg pont az a véleményem, hogy ez egy jó futómű, de akár lehetne keményebb is.(mondom ezt 20" felnivel)#87861zaskar:
Tudomásom szerint "lifetime", de nyilván azért nem ennyire egyszerű. Olyan 300k km körül érdemes átnézetni, konkrét cserére nincs elöírás. Egyébként a lánc az bírja, tudtommal a lánckerekek szoktal kopni.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hermanyi
őstag
válasz Luck Dragon #87883 üzenetére
Én is így vagyok . Nézegetem az autókat a héten megnéztem kb 5 őt a scenic böl . Olcsóbb drágább , de eddig csak a fekete grand az amire azt mondom ,hogy drága de tetszik ahogy van . Pedig azon is vannak apró hibák .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87883 üzenetére
Munkatársad, nem a jóakaród
Remélem legalább tartotta vagy 1.5millióra a tyúkketrecet.
Sajnos sok ilyennel fogsz még találkozni.
De meglesz az igaziRenault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen