- HTPC (házimozi PC) topik
- ASUS notebook topic
- HiMedia lejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Steam Deck
- Androidos tablet topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Elindult a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése (PC)
gp A premierrel együtt kaptunk a fejlesztőktől egy launch trailert is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy a 2-es Clio (FL) változatában utólagos tempomat kiépítése lehetséges?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz rob210 #63706 üzenetére
A kérdés arra irányul igazán , hogy mennyire macerás a dolog, hogy alapból van neki kiépített része (műszerfal visszajelzés) és csak egy "kapcsoló" cseréje és mondjuk egy feltanítás az egész. Vagy teljes update kell neki ami szinte nem is éri meg.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Sziasztok , van valakinek tapasztalata az 1.5 DCI motor 86 lóerős változatával ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz rob210 #81947 üzenetére
2015-ben vettem utoljára egy Opelt , akkor sem volt kutya a helyzet. Vagy fél évig kerestem mire olyant találtam amire azt mondtam hogy bemehet az udvarba . Azóta apukám használja és mai napig jön megy , de a lényeg hogy a használt piac maga a fertő , sok idő és ideg kell hozzá meg egy nagy adag szerencsével meg fűszerezve .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Sziasztok.
Clio 2 & Tháliaban található 1.5DCi 80 lóerős változata is olyan betegágy mint a 65 lóerős változataA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Ganz-[HUN] #83839 üzenetére
Legalább ? Ezek szerint lenne több is ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Sziasztok.
Megane 2-ről szeretnék informálódni.
Ha most vásárolnék ( kialakításától és motortól függetlenül) Jó választás lehet még ez a típus az elkövetkező 1-1,5 évre?Van olyan motor amit ajánlott az elkerülése? (mindegy ,hogy benzin vagy dízel)
Esetleg szerkezeti vagy típus hiba amit érdemes lenne megnézni vásárlás elött?
Egyáltalán van olyan kombináció amivel kis hazánkban ajánlott keresni?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz rob210 #87807 üzenetére
Értem , szóval ha PH2-est nézek , akkor 1.6-2.0 benzin és 1.9-2.0 DCI jó választás lehet ?
Fene a gesztusomat de a szedán tetszik a legjobban.
Körbe nézek és visszatérek egy két jelöltel.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz diablo1984 #87813 üzenetére
Szia , áhh egy régi ismerős arc
Jól emlékszel , tényleg volt egy olyanom is három éve ezelőtt .
Azóta egy céges 2017-es Dacia Logan 1.5DCI-el tettem napjaimat , ami vissza olvasható Dacia csoportban . Amit az elején utaltam , de a végére nagyon megszerettem , közben volt egy 1.0SCE borzadály szintén Dacia Logan céges bestia , az azt hiszem 2020-as volt talán .Mivel munkahelyet váltottam , így kell valami amivel az elkövetkező egy évben tudok ide-oda járkálni
Minap egy ismerősöm jött értem egy Megane 2-el és így jött az ötlet , hogy utánna nézzek milyen árban mozognak.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #87823 üzenetére
"A 2017es dci az már golyóállóbb cucc mint a 2000es évek dci-je."'
Közel öt év alatt és lassan 200,000 -km megtétele után nem mondhatom azt, hogy a motorral bármi baj lett volna. Igazából semmi.
-De hátsó fék egyszer szétesett .
-Izzókat úgy ette, mint Bud Spencer a hagymás chilis babot.Topciban ( Dönci) beírásával olvasható vissza története.
1.0 SCE fuuu
20,000-kM alatt volt pedálhoz tartozó mechanika, motortatóbbak cserék, meg ami nem jut eszembe.
De a topicban (Sanci) nevet beírva lehet olvasgatni a beszámolóimat.Vissza Megane II kutatásához.
Ez nem is tűnik annyira rossznak. Bár a kutatást most kezdtem igazán mert most lett rá időm.
Szerintem maradok a benzines vonalon.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #87828 üzenetére
Ebben az árban már a Lagunák is benne vannak. Ez a széria jobb mint az előző kettes?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #87836 üzenetére
Ebben az árban nagyobb választék is van és jobban is tetszik. Akkor Megane törölve és meg van az új irány.
Még annyi, amihez társítva van az automata váltó (elég gyakori) azok hagyományos bolygóműves felépítésű vagy ez már az EDC ami kerülendő?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz rob210 #87838 üzenetére
Tudom , hogy nem volt előtérben a Laguna . De az árban adott mindkettő típus , akkor egyértelmű a döntés .
Az hogy most benzin vagy dízel azt az elején is írtam , hogy számomra mindegy .
Sima lag 3 ban nincs edc!
Ez szuper , ha hagyományos , akkor még jó is lehet .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
4 Control az mennyire ördögtől való , főleg ebben a korban és ennek javítási költsége ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
forceberg & mycso
Köszönöm az információkat.Hétvégén megyünk egyet megnézni ( akkor ér haza a bácsi).
Addig meg aktiválva van a Hahu vadász.
Cél kitűzve , már csak türelem kell és sok-sok szerencseA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Meg volt az első Laguna megtekintése .
Munkatársam jelezte , hogy környezetében lenne egy eladó , ennyi információ állt kézre . ( Se képek se semmi más )
Egyeztettünk és pár napra rá megtekintettük .
Nem először veszek használt autót sem és próbálom magam mindig felkészíteni ( látványra , szituációkra stb) ezért sem vettem zokon mikor üres kézzel jöttünk haza.Pár sort az autóról . Körbejárva az autót átlagosnál jóval lelakott érzést nyújtót kívül-belül . Körben parkolási sérülések hada , legtöbbje polírozással talán megoldható lehetett volna.
De a szakadt tetőkárpitot és sérült hátsóülés már-már elegendő volt arra , hogy el engedjük.
De hab a tortán , hogy a tulaj közli , két napja nem tudd beállni sem kiállni az udvarból mert a váltó feladta a harcot .
Kérdem én , mikor a telefonban kértem tőle egy leírást az autóról , akkor miért kell azt állítani , hogy oké minden .
Hát ennyi lett volna .
Folyt köv ,…A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz rob210 #87885 üzenetére
Munkatársammal még nem vettem fel a kapcsolatot azóta , de azért megemlítettem neki , hogy esetleg élőben is látta-e az autót ?
Hahu Vadász aktív , így nem szomorkodom .
Kettő ígéretes lenne , de mindegyik több mint háromszáz kilométerre van tőlem . Így kell egy kis matek , hogyan oldjuk meg .hermanyi
Anno mikor vettem az Opelt akkor majdnem egy évig vadásztam , tudom milyen érzés .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #87951 üzenetére
Szerintem igen
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs