- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
g.gergo
senior tag
válasz Sly189 #23706 üzenetére
Ha valós a 120e km, akkor még szerintem felesleges a csere, főleg, hogy 86LE. 180-200e-nél illik cserélni.
Költségek: motorolaj, szűrő, csapágy, tömítés: kb. 25e+ munkadíj, ha nem magad csinálod. Szerelés menete.(#23701) just: én azzal használom.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Sly189 #23725 üzenetére
Kb. mindig ugyanakkor jelez, függ 1-2 dologtól, de nagyságrendileg mindig ugyanakkor.
A 3,2 meg pillanatnyi fogyasztásnak 90 körül tökéletes. Jól mutatja a dolgokat alapjában véve, persze pár dl eltérés lehet a tankolás utáni számoláshoz képest, ami szintén több dolog függvénye, hogy mennyi lesz az érték.
-
g.gergo
senior tag
válasz Sly189 #23745 üzenetére
egyébként ilyet ajánlottak : "gázolajszűrőből csak delphi hdf 907 ha nem vizérzékelős,ha igen akkor hdf 917vGY 937ES ÉVENTE!!!
Ezt nagyon helyesen ajánlották, szinte kötelező a gyári. Viszont ha rám hallgatsz, akkor inkább hdf937-est vegyél, mert az 2mikronos, a többi 5mikronos. És csere 15e km-ként.
-
FerNandor
őstag
válasz Sly189 #24007 üzenetére
hali,
termeltétek ám a hsz-eketOlajszüröböl jó a purflux ls932, Champion F136, meg Mann valami.
Olaj, Elf Evolution SXR 5W40. (Elvileg az excellium is ugyanolyan jó)Bárdinál szerintem qrva drága. én innen vettem: [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24162 üzenetére
Borsod?
Merre, én miskolci vagyok. Illetve jöhet kép és leírás az első hozzászólásba, ahogyan a többi autónál és én berakom.( #24167) tresh: végülis nem olyan rossz a gyári felni, egy időben nekem is tetszett, csak valahogy nekem olyan túl egyhangú/egyszerű.
Illetve árban picit túlzóak, amit linkeltél azért sem adnék 60-nál többet.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz Sly189 #24165 üzenetére
Az év első felében is egész sokat, de nyáron konkrétan egész nyáron az autóval pepecseltem
Majd még jövőhéten kell vennem fagyállót, meg a szélvédőmosót is télivel feltölteni, ha ezek megvannak, akkor készen van a kocsi, és tényleg csak használni kell, műszakilag elvileg most hibátlan, bármennyire is keresnék, nem tudnék mondani hibát, az utolsó izzóig tökéletes minden
Nordik: Ebay-ről, azt hiszem 1k körül volt Most este ahogy mentem, nagyon meg vagyok elégedve vele
-
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24191 üzenetére
Szerintem a tempomathoz mindenképp érdemes a kijelzést aktiválni a nélkül olyan félmegoldás...
DRL modult gyárt igazából és a távolsági izzókat használja, mint DRL fényforrás, természetesen csökkentett fényerőn (asszem 35% a max, de lefele potméterrel állítható).
Nekem nagyon bejön és elég gyárinak tűnik, itt a saját videója róla: [link]Ha valamikor összefutunk, akkor megnézed a tempomatot, meg a drl-t is....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24386 üzenetére
Most nézem, nincs rajta tetőcsomagtartó??
Nagyon furin néz ki.Viszont nagyon sokat dob az autón, hogy színre vannak fújva a lökhárító+ajtók műanyag betétei. Rá fogok kérdezni valami fényezőnél, hogy az összeset mennyiért fújná meg.
mod.: képet beraktam
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
válasz Sly189 #24400 üzenetére
Pedig pont most linkeltemn az ótós topikba, hogy csökkennek szerdától megint. 3/7ft-al
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hossszú
őstag
válasz Sly189 #24425 üzenetére
Fogyasztásban mennyit jelent a prémium diesel?
Én is szivesebben tankolnék prémium gázolajat de sajnos a főnökömet nem tudtam meggyőzni a jótékony hatásáról így marad a shell fuelsave diesel.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24418 üzenetére
Ja hétfőn 14-16 között kb ott álltam munka után.
(#24434) Sly189: én párszor az OMV Maxxmotion-al próbálkoztam (az is kinti cucc, tehát nem itt kotyvasztják). Talán fogyasztásban valamicskével jobb a sima dieselektől, de nekem semmi extrát nem adot....
Nekem amióta megvan az autó (lassan 4 éve), lukoil vagy auchan kúton tankolok, teljesen tökéletes.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
válasz Sly189 #24486 üzenetére
(#24487) giigz: Semmit nem vettem észre, pedig már toltam bele azt 25ezerért. Nulla a különbség.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hossszú
őstag
válasz Sly189 #24495 üzenetére
Nekem a konnektorba dugható nem jó mert van úgy, hogy több órára is leállok, akkor ugyanúgy visszahül a motorom.
Legideálisabb a programozható állófűtés lenne de annak az ára horror, annyit nem akarok költeni az autóra.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24529 üzenetére
Meg van sima mechanikus is (abból is többféle...), a miénkben pl. az van. Mivel neked 86 lovas a géped, abban is változó geometriás csiga van.
Egyébként szerintem a 2.0dci is VGT.Egyébként a VGT valóban a turbólyuk kiküszöbölésére van, mint ahogy a dupla turbo alkalmazása, csak ugye előbbi módszer jóval költséghatékonyabb. (kis terhelésen, kis keresztmetszeten tol, nagyobb terhelésen nő a keresztmetszet, változik a belső geometria, így nagyobbat fúj --> ezzel csökkentve a lukat, hiszen az alacsonytól a magas terhelésig a legnagyobb hatásfokkal dolgozik - így konyhanyelven)
Már régebben linkeltem a gyűjteményem 1.5 dci-ről, most itt van még1x:
65: turbo
80: + erősített blokk + cooler
82: + változógeo. turbó + plusz töltőnyomás
86: + ???
100: + olajsugárral hűtött galériás dugattyú + olajhűtő + módosított befecskendezés és szivattyú(1600bar) + módosított EGR + módosított intercooler + 1.2bar töltőnyomás
106: + 6gangos váltó + ???(szerintem csak ECU)??? + 1.5bar körüli töltőnyomás
110: + ???(talán módosított hajtókar+dugattyúk)???[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Sly189 #24529 üzenetére
Ez a cikk elég jó olvasd el.
Érdemes.A videó is elég jó.
"A láncos vezérlésű motor gondozásmentes részecskeszűrőt kapott, a Renault az extrém fékpados tesztelés alapján legalább 300 ezer kilométeres futásteljesítményre tervezte az 1,6 dCi-t."
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24533 üzenetére
Ezzel nem cáfoltál, hiszen az átlagod lett ennyi.
Normál pálya tempón óra szerint 130-140 körül a 86 lovas dci sz@rul eszik, 6 körül felett! (tehát nem átlag, hanem ráállsz 140-re, letolsz 200km-t, majd megnézed, hogy mennyit evett)Továbbra is az a véleményem, hogy a 86 lovas dci semmire nem való. Pályán a 106-os jobban eszik, városban a 106-os jobban eszik és ugye jobban is megy, sokkal használhatóbb.
Talán országúton tudja azt, amit a 106-os....talán, bár előzgetni elég vicces vele.Elhiszem, hogy sok autót vezettél már (énis), viszont nekem volt köztük egy rakat 1.5dci megane2 86 és 106 lovasok, tehát innen az infó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Sly189 #24547 üzenetére
Ha úgy van elvégezve a motormosás ahogy azt kell akkor szereti.
Sokkal több szennyeződés jön ki mint egy egyszerű olajcserével.Egy nagyon fontos, dolog, kopott, sokat futott motornál nem ajánlja senki, mert olyan lerakódásokat is kimoshat amik már hátrányosan érinthetik utána a működést.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sly189 #24556 üzenetére
Nekem 298000km volt benne amikor nekiálltam a motormosó használatának.
Elképzelhetetlen amit kihozott.Nem is mertem bele normális olajat tenni vettem olcsó elfet azzal mentem 1000kmert beletettem még egy motormosót.
Az már annyi dzsuvát nem hozott ki de olyan volt mint ha 30000km ert mentem volna az 1000kmes olajjal.
Csak ugye ez egy benzines a dieselben több lerakódás keletkezik.Minden esetre én utána mert ez vételkor volt el is kezdtem a xados kezelést.
Azaz kimostam a motort és "felépítettem" a hiányzó részeket, kopásokat.Nekem így bevált, de elképzelni sem tudom, hogy egy dieselből mi jönne ki, ha egy benzinesből ennyi szar kijött.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz Sly189 #24560 üzenetére
Akinek 4,5-öt fogyaszt pályán a kocsija, azt ne érdekelje a Xado
Viccet félretéve, én a honlapon leírtak alapján csináltam, kb. 2,5k egy tubus, 3 kell belőle, akkor érdemes használni, ha sok km van a kocsiban, kopottas a motor, kisebb kopásokat még meg tud javítani.
rob210: A te injektoroddal nem volt ilyen zizegés, és azzal a kocsi is sokkal jobban ment, viszont az olyan 1500-2500 között volt egy nagy kihagyás a gázban, onnantól viszont jobban ment. Nem tudom, hogy ez mi miatt lehetett, de mondjuk most ez nem is számít, csak ha esetleg találnék injektort jó áron, akkor valahogy a megvétel előtt ki kellene próbálnom...
A gázbovden megszorulásán mit értesz? Elvileg az nem lehet megszorulva, mert ha pl. 3-ban megyek, akkor tud 1500 is lenni a fordulatszám, meg néha alapjáraton is visszadobja 1500-ra, aztán vissza ~ 2.250-re... A fojtószelep szintén nem nagyon lehet megszorulva, az előbbi miatt, de persze ezeket könnyen tudom ellenőrizni, viszont 99% hogy nem ezekkel van a baj.
Az alapjárati motort nem tudom, hogy honnan adjak neki áramot, viszont úgy szoktam tesztelni, hogy a pillangószelepet kinyitom gyújtáson, kézzel hátratolom az alapjárati motort, és akkor vissza is ment idáig szépen, viszont ma már nem tudtam visszatolni, tehát csak arra tudok gondolni, hogy az megszorult... De ezt akkor ott csak hirtelen néztem meg, nem nyitottam ki teljesen a pillangószelepet, viszont lehet nem is kell teljesen kinyitni ahhoz, hogy visszahúzza az alapjárati motor a rugóját, vagy mit. Holnap megnézem pontosan ezt a 3 dolgot, viszont ha az alapjárati rendben lenne (de ezt is 99%-ra gondolom, hogy az romlott el), akkor ez a külső hőm. jeladó létezik, hogy 2250-re vezérli az alapjáratot? Mert nekem még tegnap az alapjáratom hidegen sem volt több 1500-nál, most meg 2250 létezne emiatt?
Azt esetleg meg tudod mondani, hol van ez a jeladó?
Komolyan, rohadtul nem örülök most ennek, azt hittem, hogy végre tökéletes a kocsi, aztán mégis ott vagyok, hogy nem tudom miért eszi az alapjárati motorokat... Bárcsak ez a jeladó lenne
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest