Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    Sziasztok, írok egy rapid összefoglalót a Talisman-ról, így két hét és kb. 1.500km távlatából.

    + összességében kényelmes, tágas a lagunához képest űrtechnika
    + led fényszórók nappali fényt csinálnak sötétben
    + az EDC nagyon szuperül működik, visszafogott és sportos tempó mellett is, dimbes-dombos szerpentinen is, eddig nem sikerült zavarba hoznom
    + adaptív lengéscsillapítás nagyon szuper, tényleg nagyon jól konfigolható (3 mód), egyébként a legkeményebb módban sincs olyan kemény, mint a laguna
    + a testreszabhatósága nagyon jó (mind kényelmi-vizuális, mint biztonsági-vezetési szempontból)
    + az 1.8TCe nagyobb fordulaton olyat szól, mintha nem is 4 hengeres lenne, nagyon szép hangja van (kívánja, hogy nyomja neki az ember)
    + az RLINK2 és kezelése szuperül működik (bár ezt is sok tesztben lassúnak írják, nekem nem tűnt fel), tényleg minden elérhető a könyöklő előtti "joystick"-al, egy csak néha kell tapogatni és a beállítások/személyre szabás szinte már túlzóan sok is
    + nekem polgári hifi van benne (nem BOSE), de szerintem nagyon szépen és dinamikusan szól
    + rengeteg okosság található hozzá külföldi fórumokon, amik diaggal aktiválható/letiltható tulajdonságok, beállítások
    + valami eszméletlenre sikerült a motor-váltó hangolás, szinte az egész kihasználható fordulatszám tartományban bivalyerősnek tűnik (azthittem, hogy fog hiányozni a 2.0dci ereje, de abszolút nem, sőt annál sokkal kultúráltabban adja le az erőt)
    +- amúgy a futóműve minden szempontból eszméletlenül jó, viszont ezért cserében, ahogy hallottam, akár 30-40.000 km-enként megkíván 1-1 komplett lengőkart
    - olyan mint egy bunker előre, oldalra és hátra is elég korlátozott a kilátás. A hátsó szélvédő egy lőrés, az "A" oszlop kitakarja a fél világot, elől meg talán nagyon döntött és alacsony is a szélvédő
    - sajnos nekem nem combtámaszos az ülés, az ülőlap lehetne hosszabb
    - amit minden teszten leírnak az EDC-vel az elindulás nagyon fura: vagy forog alatta a kerék, vagy tanulóvezetős...nagyon nehéz normáisan elindulni vele
    - kormányzása minden módban picit plasztik
    - 47 literes üzemagyagtank....egy vicc
    - A GYEREKZÁRAT A HÁTSÓ AJTÓN LÉVŐ FÉMPÖCÖK ÁTKAPCSOLÁSÁVAL LEHET "BEKAPCSOLNI" (mint egy zsiguliban)

    Fogyasztás:
    - autópálya fix 140 - 7,8l/100km
    - város-országút (próbálgatva a határokat) - 8,8l/100km
    - város-országút visszafogott módon - 6,8l/100km (ez eléggé odafigyelős volt, már-már kényelmetlen)
    Ezek mind egy tank benzinre vonatkoznak.

    Elsőkörben ennyi, ami eszembe jutott.
    Kapott egy polír+kerámia+bőrtisztítás-ápolás csomagot:

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák