- Dell notebook topic
- GoPro Topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Apple notebookok
- Azonnali fotós kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
it Az NVIDIA piaci értéke átlépte a 3 billió dollárt, így már a világ második legértékesebb cége, megelőzve az Apple-t. A Wall Streetet pár nagy cég húzza előre, Tajvanon pedig tombol a Huang Zsen-hszün-kultusz.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
printer71
csendes tag
Üdv. Mindenkinek ! új tag a klubban
Megvettem tegnap ezt a Megane DCI-t 84 lőerős . Az autó nagyon egyben van , klíma múködik , vonóhorog télikerék garnitúra . ( A kuplungra én is azonnal gyanakodtam , mert fent fog , de itt többször is megnyugtattátok az új tulajokat , hogy ez ilyen )https://www.facebook.com/marketplace/item/625111115072354/?ref=messenger_banner
Van néhány apróság ami nincs rendben , a kézifékkar szét van esve , és hiányzik az egyik indítókártya . Nem tudtam sajnos , hogy ez többtízezres tétel lesz , ha tudom még alkudtam volna az árból . Zalaegerszeg környékén hol tudnék még egy kártyát csináltatni ? Teljesen új kellene , nincs meg az elektronika sem
-
printer71
csendes tag
Sziasztok !Nemrég vettem egy 2005-ös , de még mindíg jó kiállású , pöpec Megane 1.5 dci-t . még nincs benne 140000 km sem , a tulajdonos pedig 3.6 fogyasztással adta át . Tehát úgy érzem még van az autóban potenciál az évek ellenére is , rozsda egyáltalán nincs a kasztnin .
Viszont a futóműelemeken már van itt-ott felületi rozsda . Nos , ezt a rozsdásodást hogyan tudnám egyszerűen megállítani ? Tudom , hogy tuti eljárás , az a futómű szétszedése , zsírtalanítása , valami spéci rozsdaátalakító , utána egy 2K epoxi alapozó stb. lenne . De ehhez nekem nincs sem kapacitásom , sem tudásom .
Mennyire járható út az a régi eljárás , hogy a futómű részeit most még melegben befújni valamilyen sűrű olajjal többször is , az olaj megfogja a port és képez egy vastagabb védőréteget ? Akinek szivárgott olaj valamikor a motorból , és lefolyt a futómű valamelyik felére az láthatta , hogy undorító volt ugyan hozzányúlni az elemhez , de rozsda ott nem volt . Ezzel az eljárással egy dolog aggaszt , hogy az olaj nem puhít-e fel vagy támad meg gumialkatrészeket a futóműben ? Vagy milyen más módszerrel lehetne megállítani a rozsdát ?
-
printer71
csendes tag
válasz molnarpeter #76921 üzenetére
Köszönöm a tippet , tényleg pont ez kellene . Traktorok és munkagépek forgalmazóinál láttam is a valamikori kínálatban . Kiindulási alapnak mindenképpen jó , ha nem is tudok Waxoyl-t venni akkor valamilyen alternatíváját
-
printer71
csendes tag
válasz DonThomasino #76935 üzenetére
Mostanában rengeteg autót ( Megane-t is ) hoznak be külföldről ügyeskedők és bontanak el nem hivatalosan . Legkönyebben a Facebook Marketplace-en lehet megtalálni őket . Ha esetleg gondolkodsz bontottban is keresnék a közelben egy ilyet és megvenném innen a csöveket . A hivatalos bontós árak kb feléért lehet ezeknél alkatrészeket venni . Jóval le tudná csökkenteni a költségeket
-
printer71
csendes tag
Nos , megvolt a tesztút a Megannal ( DCI 82 LE ) , nagyrészt országúton , takarékosan 80-110-el ahol lehet , persze jópár előzést eszközölve , fogyasztás 3,5 , és levonva a következtetést , hogy ez a motor nekem éppen elég .
Tehát minden rendben , csordogálok hazafele a balatonparton a több mint 1000 km-es túráról , családdal hallgatjuk a Retro rádiót , persze ehhez a 10 éves lány hátulról pofákat vág mert nem tetszik neki a zene , előzékenyen engedem át a gyalogosokat a zebrán , amikor kapunk egy akkora ütés hátulról , hogy pár pillanatig nem is tudom mi történtt .
Nos apuci 20 éves kisfia , aki megkapta a volt rendőrségi Octaviat fékezés nélkül belénkzúgott . Először fékhibára , majd némi telefonálgatás után elbambulásra hivatkozott .
Nos a Megane nagyon jól vizsgázott karcolásokkal kis horpadásokkal megúszta . Igaz ebben segített a vonóhorog isViszont azóta világít a légzsák és a SERVICE lámpa is . Nos a légzsákról már tudom , hogy az ülés alatt kell keresni a csatlakozót , és azt megnyomkodni , de mit jelenthet a Serv. lámpa . Ha megoldódik a légzsák akkor eltűnik a Serv. lámpa is ? A csattanásig semmi jelzés nem volt . Én hazajöttem az autóval , a működésén nem venni észre semmit
[ Szerkesztve ]
-
printer71
csendes tag
válasz molnarpeter #77033 üzenetére
Persze ezek megvoltak , betétlap , beismerés , kiérkeztek a rendőrök , ők adtak betétlapot , segítettek kitölteni . Persze , csomagtartó ajtó sérűlt , a vonóhorgot felhajlította a rendszámra , meg a lökhárítón látszanak a kitüremkedések ahol a lökhárító mögött vannak valamilyen műanyagok , vagy fémek , amire ilyenkor felfekszik a lökhárító .
Igazad van , akkor látszanának a dolgok ha levennők a lökhárítót , de addig szerintem nem tanácsos megbontani míg a szemle nincs meg . Alulról . és belülről a pótkerék felől nem látszik szemre sérülés , a vonóhorog nem csak felfekszik a hátfalra , hanem van két hoszzú nyúlvány is amiket az oldalfalra csavaroztak . Annak a műanyag " tálcának " van megrepedve a két sarka amiben a pótkerék van . A lökhárító két sarka van ide csavarozva , ezek a nagy lökéstől megrepedtek
A " sima " Vag-com OBD 2 amivel a VW csoport autóit lehet olvasni jó lehet , vagy csak a Renault olvasója ?
-
printer71
csendes tag
válasz molnarpeter #77033 üzenetére
P 0670 Izzító gyertya modul ,vezérlő áramkőr . Törlöm , de indítás után visszajön . Merre találom ez a modult , hogy megmozgassam kicsit hátha csak szétjött valami az ütközéskor . Vagy mit érdemes még ellenőrizni ? Az autó rendben működik
[ Szerkesztve ]
-
printer71
csendes tag
válasz hari69 #77154 üzenetére
Nos , vegyes a kép vonóhorog illetve lökhárító ügyben
A vonóhorog és a lökhárító között van valamilyen műanyag idoma sima fekete aminek az alja látszik az a vonóhorog zártszelvénye , utána az anlakos az műanyag a vonóhorog és a lökhárító között , a sima fal az pedig a lökhárító belülről .
Csomagtartó jobb oldala , 2 csavar , sérülés nem látszik
csomagtartó bal odala 1 csavar , sérülés nem látszik . A műanyag idomon túl , kb 2 óra 30 perc körűl látszik valamennyire az egy csavar
A lökhárító alsó bekötési pontjánál , ahol hozzá van csavarva a műanyag alsó tálcához ott repedt el a műanyag tálca a lökhárító nyomásától pár centin . Úgy néztem , hogy tulajdonképpen maga a pipa alakú vonóhorog " pipásodott " meg mégjobban , azaz az ív görbült tovább .
A biztosító gyorskárként 260 e-t állapított meg számla nélkűl , gondolom ez ellen nem nagyon van értelme izmozni
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs