Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daffni2

    addikt

    válasz B-L-A-C-K #41863 üzenetére

    Idézet a biztosítási ÁSZF-ből:

    A fedezet - Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?

    A fedezet kizárólag arra a Készülékre érvényes, amelyben az adott kárigény alapjául szolgáló Biztosítási Esemény időpontjában benne volt a Szolgáltató által regisztrált és általa jóváhagyott SIM-kártya.

    4.11. Biztosított:
    az a Vodafone szolgáltatás Előfizetője, aki / amely a Vodafone felé tett Nyilatkozattal a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződéshez csatlakozott, és akit ennek alapján a Vodafone a Biztosítónak Biztosítottként bejelentett.

    12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.

    c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:

    (i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
    (ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
    (iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
    (iv) Lopás vagy Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
    (v) a sérült Készüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
    (vi) a Készülék összes meglévő gyári tartozékát;
    (vii) az Adminisztrátor által közölt kárszámot.

    "Aki ad,az nyer"

Új hozzászólás Aktív témák