Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KRoli92

    tag

    válasz Boond #65732 üzenetére

    Köszi a részletes választ. Regisztráltam a számnak voda fiókot. Megnéztem, hogy van megadva a személyi szám. Ami a személyiben van egy pont az AU-VII. után az a vodánál nincs. Na így el is fogadta a személyi számot, nem jelöli ki pirossal. Minden adatot megadok az adategyeztetésnél, pontosan úgy ahogy a Voda fiókban is látható, illetve ahogy a személyiben van, de ahogy rákattintok a folytatásra, vagy nem csinál semmit csak többszöri rákattintásra, vagy ha látszólag csinál is, csak egy piros karika elkezd tölteni, és utána semmi.Semmi esetre sem menne tovább a sikerre. Jók az adatok, ez biztos. A hiba náluk van. Ha meg az én adataimat írom be, akkor elidegenítést ír ki, utána bejelentkezés/Regisztráció>megadom az email címem, jelszavam, adataim, kapok egy olyan hiba üzenetet, hogy :

    Két telefonszám van a fiókom alatt, meg ennél az adott számnál is ez az email cím van megadva, szóval igazából nem értem.
    Mivel a meglévő email nem működik, van egy facebook fiókos/gmail fiókos belépés és egy olyan rész ahol én tudom megadni az email címet, és a telefonszámot. Itt megadok egy másik email címet + az adott számot amire az adategyeztetést meg szeretném csinálni, utána a személyes adataim már automatikusan ki vannak töltve,ezeket szerkeszteni nem tudom, rámegyek hogy folytatás, de nem tölt be magától mert hibát érzékel, ami nem is csoda, mert pl Azonosító okmány típusa: [object Object]:

    Lehetetlen adategyeztetést csinálni online. Marad a személyes, az én nevemre. Nagymamám adataival elméletileg működnie kellene, mert rájöttem hogy az az egy db pont volt a hibás, nagyon régi személyi igazolványa van. AU-VII.****** formátumú személyi számmal, így végül nem jelzi pirossal a személyi számot, de csak tölt, és semmi, nem megy tovább a sikerre.
    Feltöltős számom gondoltam vissza hordozom a telenorhoz, csak még van rajta pár ezer ft, gondoltam előtte elputtózom, hát a mobil lottó szolgáltatás sem működik. Másoknak kijött a számla, családban is más befizette, nekem túlfizetésként jelent meg, és úgy jelzi mintha Augusztus 23.-án befizettem volna. :) Én nem fizettem, ők csinálták. Ami nem probléma, ha nem kell fizetni én csak örülök, de majd tuti korlátozni fognak...Előlegemnek sincs nyoma a számlán...

    Az sms meg valóban nem jött, így veszett sikeresen a családban egy szám. Erre a számra sem jött. Most hogy regisztráltam fiókot, így látom, hogy adategyeztetés szükséges, határidő: 2021.10.29, de ha nincs regisztrálva fiók, nem jön sms sem, akkor előfordulhat, hogy elfeledkezik az ember róla. Úgy lenne korrekt szerintem, ha jönne sms, hogy adategyeztetés szükséges. Én a feltöltős kártyámon tavaly sem kaptam, csak megpróbáltam, mert tudtam hogy kb mikor aktuális, és írta, hogy adategyeztetés szükséges.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák