- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple asztali gépek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni, hogy valóban a Simplepaynál lehet hiba?
Valamiért nem tudok befizetni, sikertelen befizetés, azt írja ki. Vodafone telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, Simplepaynál van a hiba, pár napon belül helyre áll. Létezik, vagy valamiért a bankkártyámat nem akarja elfogadni? Régebben is tapasztaltam internetes fizetésnél, de akkor végül K&H oldalán keresztül sikerült. Most váltottam előfizetésre, ez lenne az első befizetésem. E-pack miatt mindenképp így kellene befizetnem a havidíj kedvezmény miatt. -
KRoli92
tag
Rendes bankkártyám van, fogalmam sincs. Magnet banknál vagyok. De utána nézek. Netbankban ezt meg tudok nézni, a két faktoros hitelesítést? De K&H online fizetésnél nem szokott gond lenne, de régebben is Simplepaynál tapasztaltam ilyet, hogy nem sikerült.
MadMancs:Értem, köszi. De ez biztos, hogy ha kártyával fizetem, akkor nem bukom? Mert kérdeztem az ügyintézőtől a voda üzletet, de ő annyit mondott, hogy úgy automatikusan elveszik az epack, nem mondta, hogy ha kártyával fizetem akkor nem.
-
KRoli92
tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Akkor itt lesz a hiba. Csak sajnos nem tudom, hogy mi. Magnet banknál elméletileg kódot küldenének sms-ben,amivel meg kell erősíteni a vásárlást. Nekem be van állítva az sms szolgáltatás, meg minden belépésnél is kódszót küldenek, de amikor próbáltam befizetni a vodafone számlám nem kaptam semmit, automatikusan sikertelen befizetés... Írtam a banknak, hátha tudnak segíteni, ha nem akkor marad a bankautomata vagy a Vodafone üzlet.
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy szerintetek tudok díjcsomagot váltani kötbér nélkül?
Még decemberben feltöltős előfizetést váltottam flottás előfizetéssé. Flotta basic a díjcsomag. 1990 Ft a havidíj, ami tartalmaz 100 perc lebeszélhetőséget, korlátlan vodafone irányba, és 200mb net van benne. Mai nap láttam hogy ez megszünt, helyette lett Flotta Basic 1 GB Special (e-Pack), ugyan úgy 1990 Ft csak már 1gb net van benne, illetve Social pass, és 10 ft percdíj helyett 9 forint lett a 100 perc lebeszélhetőség után hálózaton kívül. Ilyen esetben tudok váltani? My vodafoneban nem találok erre lehetőséget, személyesen vagy a 1270-en esetleg lehetséges? Régebben tudtommal úgy volt, hogy olcsóbb díjcsomagra nem lehetett, de drágábbra igen. De itt azonos az összeg, mert váltotta a régit ez.[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
válasz gabor9991 #61349 üzenetére
Persze megkapom.2490 Ft lenne ha nem teljesülnének az e-pack feltételei. De minden cégnél más. Melyik cégnél vagy flottában ha nem titok, ahol ennyire olcsó? Én beléptem már több cég flottakódjával, de ilyen 1490 Ft-os díjcsomagot még nem láttam. Én az I-mobile Telecom kft flottájában vagyok, nem volt se tagdíj se csatlakozási díj, így szerintem 1990 Ft-ért nem olyan rossz. Mondjuk az a 200mb elég karcsú, de remélem tudok váltani erre az új 1gb-os social passos díjcsomagra. Általában wifin netezek, így számomra nem nagyon lényeges.
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy az előleg jóváírás hogy működik? 4. Hónaptól kezdik vonni. 20.000 Ft előleget fizettem be, de csak 1990 Ft a havidíjam flottában.Gondoltam majd elkezdik vonni a teljes havidíjat, csak a készülék részletet fizetem addig ameddig jóvá nem írják teljesen, de nem.Mostantól esedékes le is vontak 750 Ft-ot. 21x 750 az 15.750 Ft. A maradékot el kávézzák, vagy mi?
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Számlabefizetéssel van valakinek valamilyen infója? Megjelent egy túlfizetés az appon még augusztus 25.-e fele, és augusztus 23.-ával meg úgy jelzi, mintha fizetve lett volna a számla, de ezt a vodafone csinálta, én nem fizettem. Aug 31.-én jött az sms, hogy számlám érkezett, 3190 Ft. Előlegemnek sincs nyoma, 2440 Ft volt a havi számláim, mert volt egy 20.000 Ft-os előlegem,4.hónaptól kezdték csökkenteni a havidíjat, de a végéig vonni kellene, mert még így sem tudják teljesen jóváírni, mert a 21 hónap alatt nem tudják jóváírni a 20.000 Ft-ot teljesen, mivel 3190 Ft helyett csak 2440 Ft-ra csökkentették a havidíjat. App azt írja fizetve.Emailben korábbi számlát találtam, de letöltve megnyitni már nem tudom, mert jelszóval védett. Ilyenkor mit lehet tenni? Ügyfélszolgálatnak írtam emailt, válasz nem jön. Legszívesebben felbontanám a szerződést kötbérmentesen, mivel az ő hibájukból nem működik rendesen a befizetés sem, de gondolom erre ilyen okból kifolyólag nincs lehetőség...2022 Decemberig van hűségem...Júliusban tudtam utoljára számlát fizetni...
Laptopról belépve is látszik a számla, mintha fizettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #65626 üzenetére
Ez egy flottás előfizetés, 1990 Ft a havidíj, készülék törlesztőm 1200 Ft. Így lenne 3190 Ft, de mivel volt egy 20.000 Ft-os előlegem, ezért a 4.hónaptól az 1990 Ft havidíjból lett 1240 Ft, minden hónapban ennyi jött, + az 1200 Ft készülék törlesztő. De ez a legutolsó számla már nem tartalmazza az előleget, korábbi számlákban mindben fel volt tüntetve. De a korábbi számlákhoz már hozzá sem férek, ami emailben jött korábban, az jelszavazva van, nem tudom megnyitni. Az eszámla meg megszünt, de emailben nem küldték el a korábbi számláimat, pedig a honlapon azt írták valahol, hogy emailben elküldik az összes korábbani számlát. Gondolom ez így nem valami törvényes, hogy nem férek hozzá a számláimhoz, előlegemnek sincs nyoma a számlán...
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
Köszi a segítséget mindenkinek! Megtudtam nyitni a számlát, megtaláltam a jelszót hozzá sms-ben, de ettől függetlenül az összes korábbi számlát nem küldték el e-mailben. A legutolsó fizetést sem értem, úgy látszik, mintha befizettem volna, de ők csináltak egy túlfizetést, és befizetettként látszik, mintha én fizettem volna...Kiváncsi leszek, korlátoznak-e majd, az ő hibájukból.
-
KRoli92
tag
Valaki tudna segíteni, mit lehet ilyen esetben tenni?
Adott egy telefonszám. Éves adategyeztetés. Nagymamám nevén van. Online adategyeztetést próbáltam csinálni, de nagyon régi tipusú a személyi igazolványa amihez még lakcímkártya sincs,hanem a személyi tartalmazza a lakcímet, és nem fogadja el. Emlékszem, hogy tavaly még volt arra lehetőség, hogy kijelöltem, hogy régi típusú személyi, és úgy elfogadta a személyi számát, de most csak az új típusú személyit lehet kijelölni, vagy útlevél, jogosítvány. Neki nincs se útlevél se jogsi.
Úgy tudom telefonon nem lehet adategyeztetést csinálni, és ahogy látom most amúgy is elérhetetlenek, órákig tartják az emberek a 1270-et. Személyesen nem fog tudni bemenni, mert beteges, nem nagyon megy sehova. Próbáltam az én nevemre, de valami elidegenítést ír, mivel érzékeli a rendszer, hogy nem az én nevemen van, gondolom ebben az esetben letiltanák a kártyát, és újat postáznának nekem?!.... Van rajta több mint 5.000 Ft, nem nagyon lenne jó ha elveszne...
Mit tudok ebben az esetben tenni? Gondolom ha bemegyek a személyi igazolványával, úgy nem fog működni a dolog, ha ő nincs ott. Kisz..ja a f...t a Vodafone. Nemrég családban szintén veszett egy szám...több ezer forinttal, mert nem küldtek sms-t a szükséges adategyeztetésről, sem emailt... Ez most sem jött, csak le van írva, hogy mikor aktuális kb. Igazi r*hadék társaság lett a Vodafone.
Számhordozásnál gondolom szintén veszik az összeg?
Ez amúgy mennyire törvényes, hogy régi személyivel nem lehet adategyeztetést csinálni? Tavaly tuti hogy lehetett, én csináltam akkor is. Személyi érvényes: Határidő nélküli.[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
-
KRoli92
tag
válasz #72445440 #65720 üzenetére
Sajnos fogalmam sincs, hogy mi az adategyeztetés pontos dátuma, tavaly annyi lett leírva egy papírra, hogy Szeptember - Október környékén esedékes. Sms-t sem szeretnek küldeni már az adategyeztetésről, facebookon is rengeteg ilyen esetet olvastam, hogy se sms se semmi és adategyeztetés hiánya miatt megszünt a szám...Amikor bejött ez az adategyeztetős dolog, akkor még küldtek sms-t hogy aktuális. De már nem... Köszi a választ
-
KRoli92
tag
Köszi a részletes választ. Regisztráltam a számnak voda fiókot. Megnéztem, hogy van megadva a személyi szám. Ami a személyiben van egy pont az AU-VII. után az a vodánál nincs. Na így el is fogadta a személyi számot, nem jelöli ki pirossal. Minden adatot megadok az adategyeztetésnél, pontosan úgy ahogy a Voda fiókban is látható, illetve ahogy a személyiben van, de ahogy rákattintok a folytatásra, vagy nem csinál semmit csak többszöri rákattintásra, vagy ha látszólag csinál is, csak egy piros karika elkezd tölteni, és utána semmi.Semmi esetre sem menne tovább a sikerre. Jók az adatok, ez biztos. A hiba náluk van. Ha meg az én adataimat írom be, akkor elidegenítést ír ki, utána bejelentkezés/Regisztráció>megadom az email címem, jelszavam, adataim, kapok egy olyan hiba üzenetet, hogy :
Két telefonszám van a fiókom alatt, meg ennél az adott számnál is ez az email cím van megadva, szóval igazából nem értem.
Mivel a meglévő email nem működik, van egy facebook fiókos/gmail fiókos belépés és egy olyan rész ahol én tudom megadni az email címet, és a telefonszámot. Itt megadok egy másik email címet + az adott számot amire az adategyeztetést meg szeretném csinálni, utána a személyes adataim már automatikusan ki vannak töltve,ezeket szerkeszteni nem tudom, rámegyek hogy folytatás, de nem tölt be magától mert hibát érzékel, ami nem is csoda, mert pl Azonosító okmány típusa: [object Object]:Lehetetlen adategyeztetést csinálni online. Marad a személyes, az én nevemre. Nagymamám adataival elméletileg működnie kellene, mert rájöttem hogy az az egy db pont volt a hibás, nagyon régi személyi igazolványa van. AU-VII.****** formátumú személyi számmal, így végül nem jelzi pirossal a személyi számot, de csak tölt, és semmi, nem megy tovább a sikerre.
Feltöltős számom gondoltam vissza hordozom a telenorhoz, csak még van rajta pár ezer ft, gondoltam előtte elputtózom, hát a mobil lottó szolgáltatás sem működik. Másoknak kijött a számla, családban is más befizette, nekem túlfizetésként jelent meg, és úgy jelzi mintha Augusztus 23.-án befizettem volna. Én nem fizettem, ők csinálták. Ami nem probléma, ha nem kell fizetni én csak örülök, de majd tuti korlátozni fognak...Előlegemnek sincs nyoma a számlán...Az sms meg valóban nem jött, így veszett sikeresen a családban egy szám. Erre a számra sem jött. Most hogy regisztráltam fiókot, így látom, hogy adategyeztetés szükséges, határidő: 2021.10.29, de ha nincs regisztrálva fiók, nem jön sms sem, akkor előfordulhat, hogy elfeledkezik az ember róla. Úgy lenne korrekt szerintem, ha jönne sms, hogy adategyeztetés szükséges. Én a feltöltős kártyámon tavaly sem kaptam, csak megpróbáltam, mert tudtam hogy kb mikor aktuális, és írta, hogy adategyeztetés szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #65735 üzenetére
Ez nem egyedi eset, hogy nem jön sms. Facebookon többen írják ezt, hogy nem kaptak sms-t. [link]
Korábban a Vodafone fiókban sem írták, hogy adategyeztetés szükséges, tavaly még biztos hogy nem. Nem probléma, hogyha figyelni kell erre, csak mivel eddig sms jött, nyilván nem írtam, és belecsúszhat az ember hogy elfeledkezik róla és ugrik a telefonszám, ami nem valami kellemes meglepetés... -
KRoli92
tag
Ma megint volt valami karbantartás a Vodafone-nál. De még előtte be tudtam lépni és tudtam csinálni screenshotot. Mai nappal megjelent egy túlfizetés 3190 Ft-ról, mintha a mai nap befizettem volna. Ezt már Aug 24.-én eljátszották, akkor is az látszott mintha befizettem volna, de nem. Július 7.-e körül fizettem utoljára. Most már be se tudok lépni, egyik számommal sem. Feltöltősnél ez az üzenet fogad.: Sikertelen azonosítás! Ellenőrizd a megadott adatokat és próbáld újra!
Flottásnál meg ez:Amikor még be tudtam lépni a mai nap:
Augusztusban:
Más tapasztalt hasonlót? Ti sem tudtok belépni?
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
Kaptam választ a Vodafonetól e-mailben. Akinek van előleg, az átállás óta a teljes havidíjból jóvá írják. Elméletileg én még pár hónapig nem fizetek számlát, mert kb 10 ezer Ft előlegem van még bent. Ezért jelent meg túlfizetés az appban.
"Nyilvántartásunk szerint a ***********-es hívószámhoz tartozó előfizetői szerződést 2020. december 16-án kötötte meg cégünknél Flotta 1 GB Special (e-Pack) díjcsomagban, mely során bruttó 20.000 forint előleget fizetett be.
A szerződéskötés során befizetett normál előleget 27 százalékos ÁFA kulccsal fizette be, így az előleg visszaforgatását is a Vodafone által nyújtott 27 százalékos ÁFA kulccsal rendelkező díjakból kezdtük levonni a 2021. március 25-én lezárt számlától kezdődően.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a 2021. július 24-e és a 28-a közötti technikai átállás során a régi e-számla rendszerünket lecseréltük, melyet követően az előleg levonást már nem csak a 27 százalékos ÁFA kulccsal rendelkező díjakból, hanem az 5 százalékos ÁFA kulccsal igénybevett szolgáltatások díjakból is levonásra kerülnek. "
-
KRoli92
tag
válasz dzsordzs69 #66035 üzenetére
Nálam is böngészőt hiányolja...Huawei telefon opera böngésző...
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Nagymamám nevén van egy feltöltős sim kártya, amit nem lehet sehogy sem adategyeztetni. Nagyon régi személyi igazolványa van, AU-VII.****** formátumú. Ma voltam bent személyesen egy vodafone üzletben meghatalmazással, személyi igazolványával, de ott sem sikerült nekik. Sőt még az én nevemre sem, az elidegenítés. 1270-en sem működik, se az elidegenítés, se az ő nevére. Október 31.-ig kellene adategyeztetni. Sajnos így bukja a telefonszámot, de már beletörődött...
Az lenne a kérdésem, hogy kb mikor fogják letiltani a kártyát, mikor lehet kérni az egyenleg kifizetését? kb 5.000 Ft van a kártyán, ez nem veszik el ? Már írtam nekik emailt, de mire válaszolnak az kb 1 hónap lesz szerintem, gondoltam hátha itt tudja valaki. Ezt az egyenleget felveheti bárki, meghatalmazással? Idős már, nem nagyon tud menni sehova, ezért lenne jó ha ki tudnám kérni majd helyette, meghatalmazással. -
KRoli92
tag
válasz #72445440 #66715 üzenetére
Nem most lett elkezdve, már egy ideje ezzel próbálkozunk, és nem működik. Ezek a hívások náluk rögzítve vannak, nem a mi hibánkból nem sikerült az adategyeztetés. Feltöltős egyenlegből nem lehet másik számot feltölteni? Havidíjasról tudom hogy lehet.
Semmi megoldás nincs arra, hogy ne vesszen el a feltöltött összeg? KöszönömVan a nevemen feltöltős sim kártya, arra át lehet vezettetni méltányosságból? Ez biztosan működik? 31.-e után egyből inaktív lesz, vagy van valamennyi türelmi idő?
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
válasz 4Grider #66719 üzenetére
Szerinted akkor a mi hibánk, ha nem fogadja el a rendszerük a régi személyi számot? Valószínűleg a nyári átálás miatt van valami náluk, tavaly ezzel a személyivel lett adategyeztetve, akkor jó volt, elfogadta. Ma mondták a 1270-en, hogy az elidegenítésnél is van valami rendszerhiba, az sem működik. Mai nap 3 családtag nevére próbáltuk adategyeztetni, senkinek sem sikerült. Nyilván nálunk van a hiba, nem?
Már hónapok óta a flottakódokat sem fogadja el, nem lehet belépni flottakóddal, akkor hol a hiba?[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
válasz #72445440 #66724 üzenetére
Értem. Köszönöm a segítségedet. Az esetleg nem lehet megoldás, hogy átváltom havidíjasra, és pár nap múlva vissza? Vagy hűség van úgy is , ha nincs készülék vásárlás? Ha pár nap múlva visszaváltanám, akkor gondolom nem egy egész havi előfizetést számláznának, vagy mégis?
-
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #66729 üzenetére
Beléptem a My Vodafoneba, Eddig 2021.10.31 volt az adategyeztetés határideje. Most 2021.11.21. Valószínűleg kitolták a határidőt. Akkor így még van egy kis idő. Gondolom a személyi csere sem megoldás, addig nem valószínű hogy elkészülne az új...My vodafoneban leellenőriztem a személyi számot, náluk AU-VII után szünet van, a személyiben meg egy pont. Lehet ez lesz a hiba. Próbálkozom online, ha nem sikerül sehogy sem holnap hívom őket.
-
KRoli92
tag
Köszönöm a segítséged! A személyiben AU-VII.****** formátumban van, a nyilvántartó oldalán úgy fogadta el , Hogy AUVII******, se pont se szóköz a 6db szám előtt. Akkor lehet így sikerülni fog, mindjárt próbálom. A saját adataimmal kb 1 hónapja próbáltam a nagymamám telefonszámát adategyeztetni online, akkor azt sem fogadta el, mármint az adategyeztetés közben az utolsó lépésnél csal töltött, de nem tudott tovább lépni, valamilyen hiba volt náluk. Az adataimat biztosan jól írtam be.
Szerk:Sajnos a régi személyi igazolvány számot nem fogadja el így sem, Piros felkiáltójel miatt nem tudok rámenni a tovább gombra. "Kérlek, ellenőrizd a bevitt adatokat. Példa: 123456AA" Próbálom az én adataimmal, hátha...
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
Saját adataimmal sem lehet adatot egyeztetni. Kiírja, hogy elidegenítés szükséges. Lépjek be. Belépnék, a saját my vodafone fiókomba, de kidob egy ablakot, hogy Hiba, váratlan hiba történt. Van olyan lehetőség is hogy facebook fiókkal, vagy egy olyan hogy még nem vagyok ügyfél, adjak meg egy email címet és egy telefonszámot. Beírtam egy másik emailt, és ezt a számot amit adategyeztetni szeretnék, továnnenged, de ott megkell adni a lakcímkártya számát és a lakcímet, na ott a lakcímkártya számát nem engedi beírni, hiába kattintok oda, nem lehet oda írni semmit. Lakcímem megadom de hiába, mivel a lakcímkártya számát nem engedi beírni,ezért nem enged tovább,hibát jelez. Amúgy visszakerestem itt a topikban, még 2021.09.09.-én próbálkoztam, ugyan ezek voltak a hibák. Képeket is csatoltam ide a topikba. Akkor 2021.10.29.-ét írt adategyeztetés határidőnek, nekem 31.-e rémlett. Most ugyan az a telefonszámra a my vodafone fiókban 2021.11.21.
Szerintem azt fogom csinálni, ezekről a lépésekről csinálok screenshotot, illetve az adategyeztetőről is, hogy milyen formában helyesek az adatok, elküldöm nekik emailben és megkérjük őket hogy írják jóvá ezt az összeget az én számomon, hátha lehetséges ez így. Mert az elidegenítés nem működik...Teljesen megvan hallva a rendszerük, jól hazavágták. Személyesen sem tudták megcsinálni az elidegenítést, 1270-en sem, se én nem tudom online megcsinálni. -
KRoli92
tag
Természetesen megvan az ügyfélbiztonsági kód is. De a nagymamámnak régi barna keményfedeles személyi igazolványa van, azt nem fogadja el, nem tudok továbblépni, mert nem fogadja el AUVII****** formátumot, ahogy a saját adataimat írom be, utána kiírja, hogy elidegenítés szükséges,mivel érzékeli hogy nem az én nevemen van a kártya, és onnan hibás az egész rendszer, kéri, hogy lépjek be, de nem enged belépni, (de egyébként beenged a my vodafoneba, csak ott nem) lakcímkártya számát nem engedi beírni, stb. Lehetetlen megcsinálni az adategyeztetést. Laptopról próbálom. De szeptemberben is ugyan így hibákba ütköztem, akkor abbahagytam, gondoltam majd októberre mikor már esedékes lesz addigra talán jó lesz, de még mindig sz*r a rendszer... A határidőt kitolták 2021.11.21-re. Gondolom mivel tudják, hogy náluk van a hiba...
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Ügyfélmegtartókkal hűség lejárata előtt mennyivel lehet alkudozni? Flottás díjcsomag, 1990 Ft, hálózaton belül korlátlan, 100perc hálózaton kívül és 1gb Net, hasonló áron szeretnék több netet. Valaki tudna adni infót, hogy kb milyen tarifacsomagokat szoktak ajánlani és milyen áron? December 16.-án jár le a hűségem, hívhatom már most az ügyfélmegtartókat? Ha nem sikerül velük valami jobb tarifát kialkudnom akkor küf flottájára váltanék(yettel).
-
KRoli92
tag
Köszi a segítséget mindenkinek. Végül sikerült, +5gb mobilnetben tudtam velük megegyezni 22 hónapra, úgyan azon az 1990 Ft-os áron. Rendeltem egy Realme 8 5g készüléket is a 1270en ügyfélmegtartó által, de egyelőre még nem nagyon akarják küldeni.Csak számlát kaptam róla egy 0 Ftosat, mivel részletfizetés, de a rendelésről semmi mást, hogy folyamatban lenne vagy mikor küldik stb. Pénteken felhívtam az ügyfélszolgálatot kíváncsiságból, hogy kb mikorra várható a szállítás, de azt mondta az ügyintéző, hogy késés várható, és remélhetőleg a jövőhéten megkapom. Valaki nem tudja, hogy most van valami hiba náluk, ami miatt lassabb a szállítás? Még előtte üzletben is megrendeltem, mert online nem volt rendelhető, arra az ügyintéző jövőhét elejét mondott, de mivel utána láttam még aznap hogy online is rendelhető, ezért visszahívtam az ügyfélmegtartókat, és megrendelték nekem ők.Az üzletbe rendelés az csak foglalás. Ha esetleg az üzletbe előbb megérkezik, átvehetem azt, ezt meg töröltetném, van ilyen lehetőség? Olvastam olyan régebbi bejegyzést facebookon, hogy valakinek már egy hónapja nem jött meg valami rendszerhiba miatt, lehet, hogy most is ez van? Két éve 2 nap alatt megjött online rendelés, de ott hitelbirálat is volt, most meg ugye nem mivel hosszabbítás, ezért nem tudom, hogy valami hiba van és hosszadalmas csúszásra számíthatok, vagy nem és csak pár nap... Szerdán rendeltem. Ha nem kapom meg a készüléket, akkor átállítják 1 év hűségre, vagy a hosszabbítástól is elállhatok és visszaállítják a 2022.Decemberi 16-át hűségidő végének? Vodafone alkalmazásban jelenleg 2024.Okt. 04. Köszi
-
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #72134 üzenetére
Megkaptam ma a Realme 8 5g telefont. Viszont a gyári matrica elvágva, felette I'm secure. Check content if seal is broken or void displayed. Ez épp. Ez mennyire normális? Csak a magyar nyelvű biztonsági útmutató miatt lett elvágva hogy belerakják és került rá ez a matrica, vagy visszaküldött, használt készüléket kaptam? A két éves Huawei y6p készülék dobozán ami szintén Vodafone online shopból lett rendelve, úgyan ezzel a szöveggel ellátott matrica van, de ott nincs alatta gyári matrica, ezért sem foglalkoztam vele. Egyébként nem tűnik használtnak.köszi
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Előre ki szeretném fizetni a telefonom részleteit. 13 részlet van még hátra. Ezt megtehetem? Hol tudom befizetni? Úgy tudom, személyesen már nem lehet fizetni számlát Vodafone üzletben. Relay, Inmedio? Kp-ban tudom fizetni, vagy csak kártyával? Illetve az előfizetés havi díját ki tudom fizetni előre a hűség idő végéig? Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tomato firmware
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple asztali gépek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
- Azonnali informatikai kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen