Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Narxis

    nagyúr

    Sziasztok!

    Nem tudom mennyire tartozik ide a topikba a problémám, ha nem tartozik ide töröljétek.

    Szóval 1 hete rendeltem interneten a Te ajánlatod akció keretében egy új telefont, C kategóriás árral vagy nem tudom, hogy mondjam, előfizetéses vagyok és sokat telefonálok ezért már pár hónapja folyamatosan kaptam az SMS-t Vodától, hogy vegyek új készüléket mert jelentős kedvezményt kapok. El is jött az idő, a régi telefon bekrepált, Vasárnap megrendeltem, rendelés után kiírta, hogy 3 munkanapon belül kiszállítják az új hűségidős szerződéssel együtt. Én Hétfőn telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy ha lehet ne pirosat küldjenek(piros és barna színben kapható a készülék), azt mondták semmi gond, továbbítják az illetékesnek.

    Na és innen van probléma, mert azóta se híre se hamva annak, hogy kihoznák az új készüléket, telefonáltam már 3-szor is, senki nem kompetens ebben, nem tudtak segíteni. Arra gondoltam, hogy az lehet a probléma, a piroson kívül nincs más készülékük abból a típusból? Mert ha ezt tudom akkor nem ragaszkodom ennyire ehhez a kikötéshez, bár nem lenne rossz ha szólnának, hogy "elnézést csak piros van" és akkor nem problémázok rajta.

    Abban reménykedem, hogy Hétfőn betoppan a futár, de ugye szerződést is alá kell írni, így muszáj otthon lennem vagy hazaszaladnom ha jön a futár. Nem tud valaki egy telefonszámot vagy e-mail címet adni, hogy kivel beszélhetek erről? Vagy várjak mert úgyse lesz semmi?

    Thanos was right.

Új hozzászólás Aktív témák