- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 3D nyomtatás
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #51738 üzenetére
Mintha ez nem egyetemes dolog lenne "mondj igazat betörik a fejed". Külföldön már azért is kirúgnak, ha nem "piszi" szerint gondolkodsz vagy beszélsz. - Magyarul kimondasz evidenciákat, vagy csak gondolni mersz rá.
"Ezzel csak az a baj, hogy kamuzni kell a történésekről, hogy érvényesitsd a biztosítás. Ez " jó" irány..."
Egy alkalommal, volt egy biztosítással foglalkozó szakember, aki azt mondta, az illetékeseknek, akik kikérték a véleményét, hogy az a probléma, hogy az emberek az olcsót keresik, azt már nem nézik, hogy valójában mit tartalmaz a biztosítás. Magyarra lefordítva, ami a fejekben van, és ami a papíron az 2 külön dolog.
Ebből következik, nézzük meg, hogy amit kötni akarunk-e az megfelel-e nekünk tartalmazza-e azokat a garanciákat, vagy teljesen mást tartalma,z amire nekünk nem, de másnak lehet lenne szüksége, nehogy akkor lepődjünk meg amikor használni szeretnénk.
2. nekünk volt már olyan, hogy pl elrepedt az üveg, és maga a biztosítós, tanácsadó akinél kötöttük javasolta, hogy ezt vagy azt mondjuk, mert azt fedezi, de pl mást már nem fedezne.
Ezt körbe kell járni. Mondjuk nekem telefonra nincs biztosítás. Helyette figyelek rá, lehetőleg. Az adatokat amúgy sem tudnák pótolni....
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz #20221952 #65636 üzenetére
Üdv a klubban. Nálam az előfizetésem vágták tönkre augusztus 3 óta. Azóta sem működik normálisan. Panasz és panasz, ennyit tudsz tenni. Nálam minden hívás után eldobja a SIM a hálózatot és 4G is kb tíz perc után van, de ha vki hív, elölről az egész. Botrányos ez az egész már. Jelenleg nem is használom a számot, mert ez minden de nem szolgáltatás.
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
válasz #20221952 #65645 üzenetére
Elegem lett abból, hogy ügyfélszolgálat nem segít, az üzletben kb. hülyének néztek, hogy minek nekem 5G, nem vagyok elérhető, illetve internet is olyan mint a mesében. Arról nem beszélve, hogy a hálózat sebessége nálam inkább 10-15 Mbit/sec körül alakult. Így már érthető a 10/10-es korlátozás a Red Free-ben. De domino kártyával a telekomnál mértem 130-at, addig a voda 5G-n ment 110-et. Vettem MultiSIM-es előfizetést, pedig még van 2 hónap hátra a hűségből. Számhordozással nem is próbálkozok, majd váltok Vitamaxra a számom miatt.
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #65641 üzenetére
Tuti van annál közelebb is. (max nem magyar üzlet). Másrészről, ha csak sim cserével orvosolható, akkor várnod kell, míg hazaérsz, vagy nem mész egy üzletbe. (c. lehetőség, hogy addig is vmelyik telefonról megosztod a netet, és lesz neked is... ettől függetlenül persze a sajátodat addig sem fogod tudni használni, tehát emiatt továbbra lesz ügyed a szolgáltatóval...).
* Ha külföldre költöztél, akkro viszont előbb utóbb roamingba fogsz kerülni... lehet hogy ez is oka?
"Ez tettem, most várom a 30 napon belüli szolgáltatói reakciót."
Nekem pár héten belül reagáltak, a leállás előtt... kb két hét volt talán. De más ügyben, nem érintett sim kártyát, szolgáltatást."A legutolsó fizetést sem értem, úgy látszik, mintha befizettem volna, de ők csináltak egy túlfizetést, és befizetettként látszik, mintha én fizettem volna...Kíváncsi leszek, korlátoznak-e majd, az ő hibájukból.
"Én már azt is eltudom képzelni, hogy vki máshoz került a számlád, és véletlen ő fizette helyetted... - simán megtörténhet... ha vki nem figyel, vagy automatizált...de majd kiderül mi a vége a történetnek...
"mert - függetlenül attól, hogy nem képesek szolgáltatni - "
Ha az ő hibájukból nincs net (leírásod alapján), akkor kompenzálni fognak, nagy eséllyel.
Előbb utóbb kapsz számlát, vagy bármi, ez biztos" Arról nem beszélve, hogy a hálózat sebessége nálam inkább 10-15 Mbit/sec körül alakult."
ezt egyébként ti honnan a francból tudjátok, mennyi a sebesség? (tényleg érdekel). - egy speedtesten kívül.[ Szerkesztve ]
-
kovacsmi_74
aktív tag
válasz #20221952 #65665 üzenetére
Szia! Igaz, nem ennél a szolgáltatónál vagyok, de követem a topikot.
Finnországban vagy, jól kerestem rá?
Ja, igen ott a hely is.Azt olvastam, hogy feltöltős előfizetésre váltottál.
A 4G-t bekapcsolták már az új kártyádra? Normál esetben pár nap kell hozzá, de most elég sok dologgal gond volt/van, ahogy olvasom.
Nem lehet, hogy ennek hiánya miatt nincs neted?
Nem tudom, hogy annál az operátornál pl. van-e még 3G?Bocs, látom van 4G is, nem figyeltem eléggé.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #65661 üzenetére
Ha megszakad a hívás, akkor visszaszoktak hívni... legalábbis nekem már volt ilyen telekomnál pl. (igaz nem külföldről).
Amúgy valószínüleg ha jelzed, hogy xyz-kor beszéltél, erről és erről a számról (van hívás azonosító is - már mint a rendszerben megtalálják gondolom). és hallgassák vissza az is lehet egy támpont az ügyintézésben.Viszont, mivel ha jól értem tartós, ott tartózkodást tervezel, akkor előbb utóbb ez a kártya, neked nem fogja megérni a plussz költségek miatt. Lehet egy helyi számot is érdemes lesz beszerezni.
Mondanám, hogy kérd vissza azt az ügyintézőt... de gondolom ez nem igen megoldható.
"#65667) Somatom "
És még be tudsz lépni úgy is, hogy nincs is adott szolgáltató kártyája a telefonodban, nah ezt a bravúrt mi?
(nem vicc tényleg - appba).[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #65685 üzenetére
A panaszok kivizsgálása heteket vehet igénybe.
" főleg annak fényében, hogy a másik három Vodafone kártya tökéletesen működik, mindenféle beállításokkal kapcsolatos tevékenységek nélkül."
Azokat nem váltottad át, ha jól feltételezem, eredetileg is feltöltős volt, ergo akkro miért vársz változást?
"Én azt tartom valószínűnek, hogy azért nem működnek normálisan, mert korábban havi előfizetésesek voltak és valamiért nem váltak normális feltöltéses kártyákká"
Ezt gondolom ott is említetted."(csak az három hétig tartott, hogy erre át tudják állítani őket, pedig akkor még Magyarországon voltam)."
viszont épp az átállás zajlott... nem gondolom, hogy ahhoz lenne köze hol voltál. -
Boond
addikt
válasz #20221952 #65689 üzenetére
Nekem szolgáltatótól 1-2 héten belül megjött a visszajelzés. De amúgy 30 napjuk van rá, igen. Én több hónapos történetre összefoglalóan, jeleztem most... és teljesen korrektül megoldották (T-nél), de vodánál is ami eddig volt.
"akkor a korábban havi előfizetéses kártyáknak is kellene működniük, de nem működnek a magyar határ átlépése óta."
igen, de a haviból --> feltöltős lett... tehát vmilyen folyamatnak kellett a háttérben zajlania, míg a szimpla feltöltésnél, ahol nincs változás, ott nyilván háttérben sem történt változás (rendszerben). Ez egy alapvető különbség lehet... gondolom emiatt nem igen lehet összehasonlítani..."Említettem, de a szolgáltató állítása szerint"
Talán egyszerűbb a voda oldalán elküldeni egy e-mailt, néhány képpel, mint ahogy itt is tetted. És akár erre hivatkozni később (de ezt már írtam). Így ezek a dolgok megugorhatóak, és egy nyelvet beszél majd mindenki... azért képzeld magad a másik fél helyébe... lehet tényleg ezt vagy azt látja a rendszerben és vagy ez vagy az van kiadva nekik.pl a napokban volt hívva az autó szerviz... és mi a standard válasz "vontassák be". Miközben, egy szerelővel kellett volna csak beszélni. (amihez, x telefon hívás kellett...).
Tehát ha küldesz képet, és egyéb dolgokat, arra tudsz hivatkozni, akár a panasz, vagy vizsgálatot is megkönnyítve... (gondolom üfsz is látja, hogy van panasz, és akár oda írni, jelezni, hogy küldtél ezt vagy azt is utólag). Hátha előbb megoldódik...
Én pont az átállás előtt, a hónap elején hívtam vodát, és készséggel álltak rendelkezésre, pillanatok alatt meg lett a dolog. Az ügyintézésről, meg kb 19-én jött értesítés, mire jutottak. Akkor újra hívtam őket, akkor is normál módon mentek még a dolgok.
Azóta nem volt ügyintézni valóm. De eddig mindig megoldódott... Most meg a Telekomnál is... pedig az több hónapos story.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen