Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brotha00
tag
válasz Bagira01 #23290 üzenetére
Akkor mindenképp reklamálj! Panaszkönyv!! Vagy ha megvan a szerződésed akkor keresd meg rajta, hogy köteles most már tudomásom szerint 5 munkanapon belül cserélni a készüléket! De az ÁSZF-ben is benne van! Mindenképpen lépj mert ha letelik az idő akkor utána már nem fognak vele semmit csinálni ha nincs meg az úgymond következő lépés!!
A kocka el van vetve...
-
addikt
válasz Bagira01 #32129 üzenetére
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított:
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni. A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.
b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagy Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet; (v) a sérült Készüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) a Készülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) az Adminisztrátor által közölt kárszámot.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Bagira01 #37121 üzenetére
Kérdés előtt a keresőt használhatnád azért
Számtalanszor le lett írva már, ha másik készüléket szeretnél használni,és a jelenlegi kártya nem jó bele,díjmentesen cserélik!
Mindegy,hol vetted a telefont.Bemész egy Vodafone képviseletre,és elmondod ilyen egyszerű.
Feltétel,hogy a te neveden legyen az előfizetés.
"Aki ad,az nyer"
-
-
MadMancs
veterán
válasz Bagira01 #56920 üzenetére
Azért nem olyan szigorú. Van 60 napja az embernek hogy legalább 1500Ft-ot rátöltsön.
Egyébként csak azért mert minden feltöltés gyak egy új határozott idejű szerződés (rendelkezésre állású idő). Ha kell megújítod, ha nem kell akkor ők se tartanak fent feleslegesen egy hívószámot/szerződést.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
Beniii06
őstag
válasz Bagira01 #56933 üzenetére
Akkor most ez egy kicsit ellentmondásos nem?
(#56931)
"Még működik a szám tudok hívni meg engem is tudnak. Feltölteni már nem tudom."Vagy tényleg ennyire leterhelt lenne a voda rendszere, hogy egy sim letiltása is napokba kerüljön mire átfut?
"Got any other secret weapons?"
-
4Grider
nagyúr
válasz Bagira01 #56939 üzenetére
Persze, hiszen ügyfélszolgálati (L1) szinten ilyen problémával nem tudnak mit kezdeni, mert nincs a kezükben eszköz/kapcsoló hozzá. Még az L2 sem biztos. Egy fontos telefonszámra figyelni kell (évente legalább egyszer), és nem leszarni a rá érkező rendszerüzeneteket.
Nekünk is volt több elveszett számunk a 1995-96-os évekből, de mivel létezik Google Éncégem, meg FB, meg www, azóta rájöttünk, hogy aki kuncsaft akar, az megtalál bennünket, hacsak nem rejtőzünk el (de néha akkor is). -
MadMancs
veterán
válasz Bagira01 #56939 üzenetére
Nem továbbra sem érted. Nem egyik napról a másikra off, hanem több felszólítást kaptál 90 napon keresztül. Első jön már lejárat előtt 30 nappal. Itt szimplán nemtörődömség volt az ok. Ez olyan mintha nem veszel új buszbérletet mikor lejár azt reklamálsz miért nem utazhatsz tovább utána is. Nem, olyan nincs hogy sok hónapon keresztül benézni az ember amikor mentek az sms ek. Szimplán annyi hogy akinek ez felelőssége lett volna nagy ívben b@...tt rá.
Összefoglalva, szerződés lejárt ami előtt már 30 nappal megy sms. Lejárt, megy sms, de utána még 30+30 napig ( Itt még 2 sms megy) továbbra is jófejek és adnak lehetőséget. Ha valaki ennyi figyelmeztetés ellenére se veszi a fáradságot hogy feltöltse azt a nyamvadt kártyát, azt már sajnálni se lehet. Pláne nem a voda az oka. Hisztizni lehet, csak nem érdemes. Oda kellett volna figyelni.Egyébként a példád nem jó. Ha elveszett/ellopják a kártyád akkor nem az előfizetés szűnik meg hanem csak eszköz csere. Nálad előfizetés szűnt meg.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
simpley
őstag
válasz Bagira01 #56939 üzenetére
Megszűnt végül a szám? Szerintem még meg lehetett volna mentened tegnap éjfél előtt még ha tegnap is járt volna le....
Nem gondolom, hogy most pont 2000 Ft számított volna neked én megpróbáltam volna.
(nem láttam az első üzeneteket, nem ismerek minden infót)[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
MadMancs
veterán
válasz Bagira01 #56953 üzenetére
Miért is? Onnantól hogy lejárt az előfizetésed, még mindig adtak 60 napot hogy tegyél valamit. Nem tettél. Ők se fognak a végtelenségig várni hogy méltóztasson már lépni valamerre az efi. Az első figyelmeztetéstől számolva volt 90nap. Ha ennyi idő alatt nem sikerült feltölteni az szimpla hanyagság. Nehogy már a szolgáltató legyen hibás ez miatt.
Vagy a Te szavaiddal élve: 2020.03.08 az előfizetés lejárt. Kaptál sms. Lehetőség a hiba megoldására. 2020.04.08 kaptál sms hogy mostmár tényleg meg kellene a hibát oldani. 2020.05.08 letelt a türelmi idő. Kaptál sms hogy off. Nem mondhatod hogy nem szóltak. Hogy nem lett volna időd megoldani a hibát. Mindegyik szolgáltatónál vannak szabályok, ezt be kell tartani. Ha nem teszed magadra vess.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
simpley
őstag
válasz Bagira01 #56956 üzenetére
Azért nem veheted meg, mert van egy ún. lekötési idő ami időn belül az a szám zárolva van, tehát nem adhatják ki újra. Ez kb 6 hónap. Szerintem ezt követően lesz lehetőséged igényelni egyedi számként, ha még nem került kinyomtatásra a csomag, vagy valaki nem vett hozzá előfizetést.
Hibáztál, elismerted, OK. Máskor figyelj jobban, emberek vagyunk hibázunk![ Szerkesztve ]
signed by simpley.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen