- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #6737 üzenetére
Itt szépen látható a tankpad felragasztási folyamata.
Azért linkelem mert vizuálisan könnyebb megérteni minha csak simán leírnám.
De a videón is látható, hogy alaposan zsír és portalanítja a felületet. A gumikesztyű meg azért van rajta, hogy menet közbe a kezéről se menjen zsír vagy szennyeződés se a matricára se a felületre.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6772 üzenetére
Jaja, és még milyen rendes típus, hogy porráégés előtt hagy kiszállni.
Ellentétben a Carrera GT-vel, aminek a tankja közvetlenül az ülés mögött...Mindegy. Azt hitték a srácok, hogy ez a versenypálya. Vazze. Az M7-es...
Látszik, hogy valami megdobja, hát onnantól b*szhatja a 330-at. Sz*pás. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7023 üzenetére
Ezt most nem tudom dekódolni. Véleményem szerint a fejbúbon rögzített kamera
néz ki kívülről nagyon gázosan, ellenben azzal jó tájvideókat lehet lőni. Mint ez is.Amúgy meg:
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7047 üzenetére
Egyébként jobb is, hogy lemaradtál a decemberi 45K-s akcióról,
mert ez így január végén pörgött fel, hogy még annak is (!) a fele.huszi.gyb: hadd ne mondjam, most mit érzek. Csípem a srácot,
mert jó fej, de bammeg ennyi hiba, amiben az ő keze van, SOK!
S akkor csodálkozok, hogy jönnek elő hibák, amik alattam nem,
hogy hogynem, valahogy mindig azután, hogy "megcsinálta".kcsa: hát ez az.
Szerk: amúgy a mai úton történt egy érdekes "anomália" a Majával.
Minő szerencse, hogy a kamera bekészítve, s a felvétel is ment.
72.7-en áll a Trip számláló. 11:52 perc van. Nyomom az indítót, erre a
műszerfal kompletten lehal. A háttérvilágítása vibrál, majd full reset!
Csak később vettem észre, hogy nem jól az óra + nullázta a Trip-et...
Gyanítom, hogy indításkor leesett annyira a fesz, hogy megnyekkent.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7072 üzenetére
Szerintem nem vibrálhat jobban, mint a Maja. Mintha sínen húznák,
olyan az eredmény. Csak a nagy rezonancia rontja a képminőséget.
De nagyon jó, hogy van benne ez a(z elektronikus) stabilizátor: amikor
kínai kulcstartókamera volt a Maja orrában, minden zökkenést felvett,
úgy ugrált fel-le a kép, hogy rossz volt nézni. Továbbá annál nulla volt
a sebességérzet, mert kicsi látószöge volt. (A Sony: más dimenzió.) -
campers
tag
válasz Bogyó bá' #7097 üzenetére
Hát passz... A szervizes f@szi ennyit mondott, hogy a lapról feljövő kábelek eléggé el vannak használva (a folyamatos melegedés miatt, mert töltés problémákkal vittem szervizbe). A benzinpumpa működéséhez szükséges egyik kábel is elégett és ez miatt nem indult a gép. Meg még annyit mondott hogy "valahol" ahol 20V körüli feszültséget kéne mérni ott csak 15V van, és hogy a töltésem sem frankó. 13V körüli a 14,5V helyett.
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #7170 üzenetére
Abban nincs kihivas
Es a keses miatt csak akkor van jelentosege a relenek, ha hosszabb ideig kell inditani. Egyebkent az izzonak sincs ideje kialudni max elhalvanyodik
En olyan vaganyat szeretnek.
Meg hat a mazoizmusom tudodPolimorf: linkeljed csak melyik volt az?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7194 üzenetére
Köszi, erre nem gondoltam! Túl sokat videóztam, már frame-eket látok!
csongi: de, megvan normál sebességgel is, bár így felgyorsítva jobban
kijön a hang jellege (egyenesen arányos a kerék forgási sebességével).
Nyilvánvalóan több zörej keveredik. De ez a búgás jól elkülönül mástól,
és csak ebben a kerékhez nagyon közeli nézetben hallható: nem a szél.
A motor meg pláne nem, mivel annak külön utakon jár a fordulatszáma.Viszont ha csapágycsere, akkor Kék Hód: nagy szívás tud lenni házilag!
Múltkor is mit szenvedtem, mire kiszedtem a lengővillából a csapágyat,
az újat (egyébként SKF) meg a helyére rakni nem sikerült sőt, hiába a
hőlégfúvó, meg a jégszekrény. (A hódok meg jót röhögtek a beleszorult
csapágyon, és visszaadták - miután kiszedték -, azzal, hogy semmi baja,
csak valami balfék szerelőjelölt kínjában* szétverte rajta a porvédőt.)*: lásd még cihopata.
Ha egyből hozzájuk viszem, most kb. 5K-val beljebb vagyok, nincs egy
ótvaros fos csapágykihúzó szerszámom (meg egy rossz csapágyam).
Az ősz hajszálakról már nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
-
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #7261 üzenetére
Mennyi van még hátra? Nagy kópé ez a DigitXT csávó, eladta a 180as maját, de bazze, UZSORA hitellel, szegény huszi nem bírja kifizetni 1 éve, pedig már betolta a 180as árának a kétszeresét, de ez nem elég Digit-nek!
Na majd rendezik a csávók, aztán kezdődik elölről a 250-essel -
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7369 üzenetére
Egy gyári fejpántról lekaptam a gumis részt és kapott egy 3M tépőzárat...
Sajnos a sisakom alja befelé szűkül rendesen, tehát vízszintbe tenni nem
triviális, és így csak a "fél felületen" fogja (az amúgy baromi erős tépőzár).
Gyorsban ki akartam próbálni, azért mondom, hogy "egynek jó", de ennél
feljebb kéne rakni picit, de legalábbis feljebb / előrébb kéne néznie...Mondjuk ebben a balosban eléggé látszik, hogy le van döntve a Maja.
De ez is ilyen "cherry picked" kép, mint a piros lámpánál állós. Csak azt
mutatja, hogy van a nézetben fantázia - de bőven finomhangolásra szorul.
Amúgy annyira nem barátom ez a halszem optika. Görbe minden...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7420 üzenetére
Kár, hogy nem működik. Szerk: ja az átlátszóságot sem csináltam meg: mobilarénások csodálkozhatnak...
Mondjuk az még szódával oké. De az itcafe alól nagyon gáz. Majd tuningolom.kcsa: egy kiput rá, az az első!!!
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #7437 üzenetére
Nem tudom, de örülj, hogy nincs ott a 110es kód. Bár Neked mindegy, mert alighanem cipelsz magaddal tartalékot. Lehet, hogy majd a következő jogosítvány hosszabbításkor majd bekerül.
Délután lehet, hogy megnézem a tegnap említett Lead-et. A járműadó és a kötelező már be van fizetve idénre, ezt majd odaadom a haveromnak. Tavaly ősz óta áll, mert esett egyet vele, kell majd rá jobboldali tükröt szerezni, mert az meg elköszönt. Olajcsere is esedékes nemsokára. Valami 50 ezer km van benne, ex gepárdos gép azzal a szerencsétlen narancs fóliával. A kinézet végülis mindegy, csak jól menjen. Ha jó a cucc, akkor a hétvégén át is hozom magamhoz.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7500 üzenetére
Egyik cellában alacsonyabb volt az elektrolitszint. Szerintem ott kezdődött.
Jah, rajtahagytam tavaly, fel is töltötte, működött a motor, 1 hónap alatt meg
csontra lemerült az állásban. Az, hogy nem tartja a feszt és "könnyen" feltölt,
számomra aggasztó jelek, de elektromos-mókus sem vagyok... Banner akku.Mosquito34: egyikről tudok, de nem különösebben zavar, mert a videó csak
felgyorsítva poén, amúgy nem sokkal megyek gyorsabban a forgalomnál.
(Eleve a Maja 80 fölött már nagyon lusta, az a cikázás jó ha 60-nál volt.)Ui: egy pillanatra elgondolkodtam, hogy mit mérnek az egéren... A duplakatt
sebességét, az optika felbontását, esetleg az akku töltőfeszültségét?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7542 üzenetére
Kéne rá egy plecsni, aztán kigurulna a világból (amíg el nem fogy a kuplung).
Felhívtam a Moszkító által ajánlott vizsgahelyet, hogy xenonnal levizsgázik-e
a motorka, de sajnos nemleges a válasz: fényképezik, gyárinak kell lennie...
Utána persze tőlük rakhatom vissza bele, ezt így konkrétan mondták.Szóval kell szereznem egy lámpatestet, vagy visszarakni a sérült foncsoros
gyárit, , vagy fémgőzöltetni párezerért...hátha nem veszik észre felkiáltással
Amúgy az Autóklubnál 10K körül vizsgázik, előzetes átvizsgálás include-ed,
Érden meg 9K-t mondtak, amikor visszahívtak. Azt nem mondták, hogy egy
huszas, és maradhat a xenon, muhaha. Pedig teljesen faszán világít... -
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #7604 üzenetére
Az a baj, hogy a B125 jogsival nagyon elmentek a rendszámos 125-ös árak, szinte egy árban vannak a 250-esekkel.
Én elfelejteném a B125-öt, és az anyagi lehetőségektől függően valamelyik korlátozott A-t csinálnám meg, vagy ha van kb. 100 ezrem, akkor a korlátlant. Ez utóbbira csak egyszer kell költeni.
[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
válasz Bogyó bá' #7619 üzenetére
Én semmit nem felejtek el. 2 év után újra kell csinálni a KRESZ-t, de ez csak egy 6000 Ft körüli tétel. Attól még ugyanúgy van korábbi kategóriára jogsi, amit figyelembe vesznek a vezetendő óraszámban és egyebekben.
Egy konkrét példa:
Korlátlan A, meglévő mocijogsi nélkül: 97.800
Korlátlan A, meglévő A1 esetén, 2 éven túl: 57.800Abszolút nem kidobott pénz a B125, már csak a tapasztalat megszerzése is megfizethetetlen.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #7642 üzenetére
Szimering lesz itthon, csak ne honda motorkent vedd meg, akkor draga. Gyuru keszlet, bontas utan kiderul. Meretek alapjan keress ra , nekem a kymco 250 gyuruivel azonos. Meg a gyuruket varom, kb ket het. Lehet csak le van ragadva. Ha az olajlehuzo gyuru rendesen zar akkor jo esellyel a kmpresssio gyuru sem kopott szet. Hivatalosan, milyen uzemanyag valo bele? Olommentesre alkalmas?Szerencsere nekem alap meretes. Mert ugye egy Honda sosem megy tonkre
A lancot sikerult betennem, egy picit erosebb mint a gyari de megfelel. Dekni tomitest kell meg vagnom es elkezdem ossze szerelni, A vazat lehet kabatolnom.
Meg egy plexi es mehet muszakira. -
üszök
őstag
válasz Bogyó bá' #7647 üzenetére
Nem nagy dolog össze rakni. Pár csavar meg bisz-basz van benne meg lehet csinálni. (Ezt egy Haverom mondta nekem vagy 15 éve mikor leakasztottam a vontató kötélről a frissen bizniszelt 305-ös Peugeot aminek a csomag tartójában volt a motor,és velem akarta össze rakatni. )
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen