Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Something_

    őstag

    válasz ALI_G #13035 üzenetére

    Nekem az volt pár hónapig, DigitXT vette meg. Nyugis, nagypapa-, kanapérobesz. Megbízható motornak mondják, habár én költöttem rá kicsit, mert nem a megfelelő szerelőt találtam meg és mielőtt megvettem sokat állt a motor (kollégámé volt, 66 éves emberé (cégtulajdonos faterja))

  • csongi

    Topikgazda

    válasz ALI_G #13035 üzenetére

    250 foresight ugyan az kb. Amint elottem irtak, mgbizhato kis dogok. De azert ok is igenylik a torodest. Olajcsere stb. Ha rendben van akkor a gyorsulas 100ig egyenletes. Nem fog a nyakad nyulni a tehetetlensegi erotol az biztos:). Egy tarcsa van elol, a feket javaslom rendbe tenni, picit olyan erzes mint ha keves lenne alkalmankent, ha rendben van, akkor fog mint a zold festek. A kis kerek kanyarban gazadaskor picit bemozdul, erdemes jo gumit feltenni. Nekem Michhelin 2componensu van fent. A Cyti gripp hamarabb volt uzem meleg, es huvosebb idobe jobban fogott. Ez a 2componensu ezekben a 10en fokos homersekletekben lassabban kezdenek kanyarba tapadni. A foresigt integralt fekes, nem tudom hogy a Maya az e?
    Szerintem a 250 a legjobb valasztas a napi hasznaltra, foleg ha van benne varoson kivul is kozlekedve.
    A foresight vege kb 120 az utazo ora szerint 100 egyszemelyel siman meg van, meg egy elozes is belefer, persze az mar csak megfontoltan. A blokk es az attetelnek koszonhetoen nem forogja szet magat. Nincs fordulat merom, de erzesre kevesebbet forog mint a 150es phanteom, vagy a 250 burgmanom.Lampanal eljonni nem gond, elozesre csak a debilektol kell szamitani. 50-70 tempo kozott meg lehet vele gyorsulni 100 viszonylag dinamikusan. Fogyasztasban 3Liter kornyeke. Fentartasi koltseguk picit magasabb mint a 150ccm , de tenyleg picivel csak. Olajszuro nincs, ezert surubben kell olajat cserelni, a hondan 3ezrenkent. Viszont nem kell bele csak 1.2 L kb. A karbis verzioknal a szokasos karburatoros nyugok, foleg hoszabb allasok utan. Ezeknel a regi vasaknal igen csak el vannak hanyagolva a szilentek. Emiatt nyagdulnak kanyarban es romlik a stabilitas. Erdemes megnezni ha kell csere vagy okosan felujitani oket, a mar korabban irt teleszkop hibakkal egyutt. Persze az eletben nem lesz egy R6 😉, de elvezetesen lehet robogni. A kisebb sebesseget tobbnek erzi az ember, es ez is adhat egy elmeny faktort. :) .
    Keskeny mindket robesz, sorok kozott jobban elfernek mint nagyobb tarsaik, sulyuk is kisebb 160Kg korul mozognak, a nagyobbak 180-200kg. Az ulesmagassag es az alacsony sulypontbol adodoan konnyu megtartani, araszolni is jol lehet veluk. A lampak is megfeleoek, egy jo izzo valasztas sokat segithet.
    Nem tudom a mayan van e kezifek, de ha dombos kornyeken laksz,hasznalod, akkor nagyon halas dolog. Nekem dolt el motor mert nem tudtam rogziteni. Lassan csinalta, mert megfordultam a motornak hattal es eltel majdnem egy perc mire atbillent az oldalso tamaszon. :). Utanna bekerult gumiszalag, ha mas nincs akkor az uzemi feket kell hasznalni. :).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák