- Google Chromecast topic
- Videós, mozgóképes topik
- Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
- OLED TV topic
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Milyen széket vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Újabb platformokra érkezik a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!
gp Jelenleg csak Switch-en érhető el a játék, a nyár folyamán azonban PC-re és egyéb konzolokra is befut.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
Egy barátom az idén januárban vett a nevére egy külföldi papíros TDM 850-t. Mindent ő intézett és így 110 000HUF lett a vége mire vizsga + a nevére került mivel januártól már valami vagyonszerzési illeték vagy mit is kell fizetni
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
"Vagyonszerzési illeték honosításkor (M.o-i első forg.helyezéskor) nincs."
Biztos vagy benne?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
SirKero
őstag
Mennyiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ahol a szíjat cserélték ( Érd ) 10K lenne de az mondta a szerelő,hogy ne költsek ennyit rá mert át megy így ahogy van a hivatalos 4360 HUF árban
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
Az első tárcsa már nekem is határ eset de a betét még 60-70%-os kb. A szerelő azt mondta,hogy a következő betét cserénél már a tárcsát is cserélni kell. Másról nem tudok. A műszerfalon egy égő ( az üzem anyag jelzőnél ) van kiégve mást nem vettem észre.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
Nos, ha tört volna, akkor pl. itt nekem csináltak már meg dolgokat.*
Viszont nem tudom, hogy a csúnya horzsolással mit lehet kezdeni,
mert ha jól sejtem, azt simán le kéne csiszolni (fényezés kuka), és
utána felkeresni egy fényezőt, aki (gyári) színkódra lefényezi neked.*: egyszer egy törött Ignis lökőst, kétszer meg a Madison indexét...
(Bár a másodikkal annyira nem voltam megelégedve, de mindegy...) -
kcsa
veterán
Én őket szoktam ajánlani, nekem szépen és értelmes áron dolgoztak. Fényeztek is.
-
huszi.gyb
senior tag
Ezt a fényező megoldja, műanyagozni nem kell kép alapján.
Hauptmann: Igen, de az egy bálna. Oké, hogy ott sem terpeszkedtem, de elég nagy volt a helyem (nekem), fotelban ültem. Lehet, hogy 300km után már azon is mocorognék, de annyit nem kellett menni vele. Viszont az ülés kialakítása sem mindegy, eléggé fotel. Míg a többi említett gépnél csak egy sima ülés van.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #10118 üzenetére
Így. Kisimítja az áttételt. Utazóban csökkenti a fordulatot (nagyobbat emel),
indulásnál viszont virgoncabb, ha könnyebb, mint a gyári súly... 10-15%-kal
érdemes alálőni. Szóval összességében nagyon ésszerű tuning: ajánlott.Szerk: Madisonon a gyári súly volt 17gr, én csak 16-ra mentem le, az nem
sokat hozott "erőben", viszont a jótékony hatásai megvannak. 15-ös kellett
volna, ha még jobban ki akarok lőni. 21-ről 17-re az kemény tuning.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #10125 üzenetére
Semmi értelme nem lenne a gyárinál 2 grammal nehezebb Dr. Pulley görgőnek:
eleve a felépítése miatt kitolja az áttételt ameddig lehet, akkor is, ha könnyebb!
Megjegyzem, ha túlságosan feltolná a szíjat, beleérhet a deklibe: kopik/szakad.
(Persze, jó esetben erre nem képes, mert ki van hézagolva a varió gyárilag...)De mintha láttam volna külső kopásnyomot a szíjcserekor a Maja szíján, ezért
csak óvatosan! Nehezebb volt a gyárinál (11,5 vs 14): szarabbul ment. Ennyi!
A végsebesség érdemben nem változott. Pedig ha vmi, akkor ez segített volna:
elfogy az áttétel. Túlforog a motor a teljesítménycsúcson. Győz a légellenállás.Az a Burgis videó amúgy tanulságos, és szerintem jól összerakta: a gyári 21gr
görgővel a végsebességet már az is limitálja, hogy bőven pirosba forog a motor,
ehhez képest az "extrémtuning" 17gr Dr. Pulley még növeli a végsebességet is!Ha nagyon a spórolásra akarsz menni, s nem zavar, ha lomhább lesz, akkor 21.
Azzal persze jobb rajt se lesz, uis még hamarabb vált hosszú áttételre, viszont
legalább tutira csökkenteni fogja a fogyasztást, mert még kevesebbet forog...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz vaksi8 #10125 üzenetére
DigitXT kimerítő választ adott.
Az én volt 250-es burgmanomnak nincs gyárilag hézagolás a varióba. A távtartó csúszka tengelyből esztergáltattam 1mm-t, 1000rpm-el lett kevesebb 100-as tempónál, a gyorsulásom lomhább lett, de fogyasztás volt hogy 3 liter alatt maradt, a végsebesség nőtt. ezt már előttem kipróbálták páran ezért mertem megcsinálni.
Hegyekben motorozásánál nem jön jól. Inkább maradjon a gyári érték.
Nálad ha alacsonyabb fordulatra hangolod a vasat, 2 személynél érezni fogod a nyomaték veszteséget.
Inkább gyári érték, a szíj legyen jó, és a kuplung rész, akkor jó marad a fogyasztás, és menni is fog. -
kcsa
veterán
válasz vaksi8 #12215 üzenetére
Ne szenvedjetek már ennyit azzal a k.va BT headsettel, itt van ugyanaz kínából.
-
Zolee_70
senior tag
válasz vaksi8 #12408 üzenetére
Szerintem nagyon hamar elkopott, habár a körülmények nem voltak ideálisak.
2,5 éve vettem a motort (SW-T600), kereskedőnél "bent ragadt" példány volt 2 évet állt, most 14k km van benne, a hátsó elérte a kopásjelzőt.
Napi bejárásra használom kizárólag nyáron (50-50% autópálya-város), és 1-2 hosszabb túra.
A vizes tapadással sem voltam teljesen elégedett.
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz vaksi8 #12418 üzenetére
Evidens, hogy amit ott gyártanak nagy valószínűleg azt fogják rárakni. De Bridge bt th01 az egyetlen egy gumi a 650-en amiről léválik a belső rész a gumiról és púpos lesz. (saját tapasztalat volt, nem csak nem) A GS kijött Anakee3, Metzeler tourance-al is,fog még mással is ki jönni, akkor melyik is a jobb? Bridgestone mindig is kemény/ebb gumi mint a Michelin,ezt majd akkor veszed észre ha használod és belemész ugyan abba a kátyúba, ugyan azon az úton közlekedve kijön a különbség. Az ár az egy dolog, lehet xart is venni drágán. Mivel te ár érzékeny vagy így a Bridgestone fogod venni,mert az olcsóbb de jo/bb,igaz ezt nem tudod.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz vaksi8 #12420 üzenetére
Nem mellesleg találtam egy helyet ahol 10 ezer Ft/db áron a Michelin meg 17 ezertől indul, nem hiszem ennyivel jobb is lenne.
Akkor ezt kifejtenéd?
Amit olvasom itt nem sokan használják a Bridgestone, egy van ő meg nincs vele megelégedve. Választék pedig van. [link]
Vagy kérdezd meg őt. [link], [link],Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
-
Hauptmann
addikt
válasz vaksi8 #12418 üzenetére
'Japán gumi olyan szar nem lehet'
Kezdődik...
Más téma..
Akit érdekel, a legkedvezőbb ajánlatot a crib-től kaptam az első teleszkóp felújításra. A Hold minimálisan drágább, de kb. lényegtelen a különbség, időpont egyeztetés után mindkét helyen megvárható.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz vaksi8 #16757 üzenetére
Jo otlet amit kcsa mond, bar elvileg hidegen is beleszol a legtomegmero a keverekkepzesbe.
Raneznek a lambdaszondara is, ha attol nem javul.
Hidegen ugye "open loop" modban szabalyozza a kevereket, tehat nem veszi figyelembe hogy milyen erteket kap a lambdaszondatol.
Mikor uzemmeleg, akkor atvalt "closed loop" keverekkepzesre es aszerint allitja a kevereket, hogy a szondatol dus/szegeny jelet kap.
Ha a szonda haldoklik(vagy elszallt a szondafutes), akkor csokken a kimeno jelfeszultseg maximalis erteke, emiatt nem tudja az ECU-nak azt jelezni, hogy tul dus a keverek, hanem szegenyet jelez.(0-1V kozotti majdnem szinuszos jelalakja van, nagyon leegyszerusitve 0,5V alatt szegeny, afolott dus kevereket jelez) Multimeterrel nem igazan merheto, oszcilloszkoppal lehet csak leelenorizni.Nem tudom, hogy mennyire intelligens a K8 ECU-ja, de normalis vezerloknel pl ha lehuzod a lambdaszondat, akkor egy default kozepertekkel szamol, igy mukodokepes a motor csak nem lesz a legjobb a teljesitmenye.
Tehat kiprobalasra le lehet huzni, hogy ugy is fullad-e. Ilyen esetben hibakodot majd be fog irni, de majd visszadugas utan torolheto. -
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #20821 üzenetére
Igazából a legtöbb bolt forgalmazza több gyártó termékét, tehát jó minőségtől a
gagyiig mindent megtalálsz: a választás rajtad áll ill. a pénztárcád függvénye.Amik hirtelen eszembe jutnak (többször vásároltam már náluk):
CityBike (huszi.gyb ajánlásával)
Motorline (Óbuda, Kék Hold mellett)
SPD (AndrewTdi ajánlásával)
Scooter Tuning (Sracing, Gazdagrét)
Scooter Shop (Budaörs)
Oem-Parts (kicsit drága, de minden van, ha győzöd kivárni a szállítást)
----
Dr. Pulley shop (német)Vannak dolgok, amiken nem spórolnék, mert csak bosszankodás lesz a vége, s
ha újra meg kell bontani miatta a gépet (és ezt szervizben csinálják, jó pénzért!)
máris több lesz a végösszeg, mint amit az alkatrészen spóroltál... pl. ilyen lehet
az RMS görgő, ami olcsó, de gyorsan szarrákopik. De persze a jóval drágább
Malossi görgő is hasonló bicikli, az is szeret kevés kilométeren kockásodni...
Szerk: görgőből nekem a Dr. Pulley-féle csúszó-görgő a kedvenc: legjobb tuning.
Igaz, most J.Costát használok, szóval éppen nincs bent egyik Pulley szett sem.Ahogy korábban már javasolták, szíjból Mitsuboshi, Dayco stb. ajánlottak.
Malossi sem rossz, de a kevlárral lehetnek gondok. Olvastam Index fórumon,
hogy javasoltak már szervizeket is. Én egy szíjcserére nem vinném szervizbe...
De csak azért mondom ezt, mert minden van hozzá otthon, s már rutinszerűen
szedem szét a hajtást a Madisonon. Aminek több alkatrésze is éppen "an400".És ha már gumi, akkor Kék Hold. Korrektek, jól dolgoznak. Kisebb szervizeket
is megcsinálnak persze, de ha gumizni kell, akkor én biztosan oda viszem...Szerk: valamit elcsesztem a linkeléssel. De azért a RIOS motor sincs topon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs