- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #19444 üzenetére
Az szuper, jó választás. A kötény mondjuk gyárilag nem a legjobb nagy hidegben, én ezért sem váltottam le a mostanit, pedig ajánlgatták, mert megcsináltam rendesen a 2011-es SH-ra a tucano-t.
A fogyasztás tankolás alapján ennyi, vagy ezt írja a BC?
Ezt a V-Stromot én is nézegetem, imádom, úgy megyek vele egy nap 500 km-t, hogy meg sem érzem.
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #19447 üzenetére
Lehet, hogy az új modellre jobban illeszkedik a tucano, én belevarrtam egy vízálló anyagot, ami lemegy a lábam előtt, így tényleg egy zsákba szállok bele. Oldalt természetesen ez is véd, azzal nem is volt baj, elölről kaptam a hideget, ami így átszellőztette az egészet.
Én november környékén már a tucano-ba is aláöltözővel szoktam beszállni, pedig nem vagyok fázós, de tényleg hideg van. Azt hozzá kell tenni, hogy jó 15 km-t 80 felett teszek meg, városban már használható talán a plusz varrás nélkül, de így ott is sokkal jobb.
A V-Strom-ot nem az sh helyett venném.
Egyszer, amikor nagyon unatkoztam és friss volt a robesz, elmentem vele a sokak szerint szokásos kört (Budapest - Pomáz - Dobogókő - Esztergom - Dömös - Visegrád - Szentendre - Budapest), azóta nem csináltam még hasonlót sem.(#19446) zombei: Igazán egyik se tetszik, de azért jól néz ki sztem, a lényeg, hogy nagyon jó még az én magasságomhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19520 üzenetére
Annak idején egy kisebb KRESZ vita alakult ki a topikban, hogy meg kellett-e
volna állnom a zöld jelzés ellenére azért, mert a másik két sor lassan indul.
Vagy mondjuk elsőbbsége van-e a nénikének a zebrán, ha pirosban megy át? -
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19719 üzenetére
Ezt amúgy írta valahol? Adatlapján Mohács-Budapest... Utóbbi már nem
kifejezetten kisváros, és a forgalom sem gyér. (Bár egy 50-eshez képest
a 125-ös is rakéta lesz, az tuti.) Csak olcsón jó nem fog belőle kijönni...!Természetesen nagyobb köbcentiből sem, csak a B125 miatt a 125-ösök
relatíve megdrágultak, nyilván azért keres olyat, amiért mindenki más.Ui: A-ból B-be el tudnék viselni akár Bp-en is egy 125-öst, de utassal?
Éppen ezért nem bunkóságból nem ajánlok ilyeneket: nem ismerem őket.
Csak van némi előítéletem, és persze némi rossz tapasztalatom* is.
Ahogy előttem írták, egy PCX relatíve olcsó. Újonnan is. Csak picike vas.*: SYM 150-est hajtottam egy évet, összesen ~3800 km-t: toltak le vele...
És nem azért, mert nem mertem nyelezni, vagy mert utast vittem volna.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz #31733248 #19719 üzenetére
Mi a kisvaros?
En kisvarosba lakom, es egyszemelyel tokeletes a 125.
Semmi baj a 125-el. A130kg plusz ami sok neki.
De ezt korabban irtam.
Ha valoban elegendonek erzi a kymcot, akkor bingo az egy fonyeremeny szamara.
Ha nem, mert draga szamara az az ar, akkor sajnos bajba van.
Nem viccbol irtam, hogy a motor arat lehet megegyszer rakolteni. Ha szerencses, akkor plusz 100-150K bol megussza a plusz koltsegeket.
Uppsz egy gumi, fekek, teleszkop, olajcserek....
Ha kisvarosi kozlekedes a cel akkor lehet erdemesebb ket elektromos bicikli, annal koltseghatekonyabb nem igazan van.Tovabbra is az a helyzet, hogy a b125 draga.
Az ossz koltsegeket figyelembe veve, kijon egy A2 jogsi, es egy 150-200as vas is a penzbol. Es azokkal ez a szallitott tomeg mar nem akkora problema.Itt a baratom mellettem Madison 125. A koltseghatekonysag szemelott tartasaval, pont itt tartunk.
Belefert volna egy jogsi, es 250 es madison is.Tolem azt vesz amit akar, nem celom megmondani neki mit tegyen.
Igyekeztem ervekkel alatamasztani a velemenyem, illetve kozvetlen tapasztalatom.
A dontes az ove lesz.Szamara nehez tipust javasolni a 2szemelyezes miatt.
Jo lenne tudni a magassagat, az utas magasaagat.
Milyen szempontok a fontosak?
Pakolhatosag, konfort, kistestu, nagytestu, veteli ar tol-ig?Digitxt:
A szivacsot en kivaltottam egy vaghato levegoszuro szivaccsal. A gyari,3.5 ezer .
Nalam nincs ilyen jelenseg, csak a korabban leirtak.
Vennem kell egy fordszam merot, lehet nem is sok a fordulat, csak ugy erzem, hallom.
Par mm gazallasnal megy 50-et, de a 90-100as temponal is egynegyedes a pozicio. 65-85 kozott van kb fel gazon a cucc.Ha nem akarom itt jaratni a blokkot, akkor le kell nyeleznem, es eljutni a 85ig, itt valt a vario, es vissza esik a fordulat. Mehet vissza negyed allasba a gazkar, ott tartja a sebesseget es megy lenduletbol.
Mernem kell a fordszamot, mert igy hallasra nem tetszik, kozben lehet a szamok meg teljesen jok, csak nincs eleg infom rola.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19749 üzenetére
Én nem lennék benne biztos, amennyit szívtam mostanában a hajtással.
De végre megint élvezhetően ment. És ahhoz képest, hogy zabál, jól megy.1-2 apróság zavar még (kisebb kontakt hibák, szakadt ülés, törött idomok):
sosem lesz olyan, mint egy szalon SH, de lényeg, hogy szórakoztasson...
És persze vigyen el A-ból B-be. Úgy, hogy ne kelljen hazáig tolni megint.
Utóbbi időben már az is gond volt, hogy nem bíztam benne: talán most újra.Szerk: gondolkodom, hogy le kéne váltani a xenont. Mozgatják a fantáziám
ezek a power LED-ek: projektorban nem vakítana, a kérdés, jól világítana-e?
Kísérletképpen raktam sima H1-es izzót a projektorba, az sem volt rossz...
Bár motoron nem néztem, csak van egy fölös projektorom, és abban...Persze még kiderülhet, hogy csak a fesszab szórakozik, és nem gond, ha
díszkivilágítás + ventizés mellett alapjáraton nincs semmi töltés. Majd lesz.
Vagy nem: erre is kíváncsi vagyok. Önmagában a biztosíték bekötése is az
enyészeté kezd lenni, ami szintén okozhat töltési anomáliákat: öreg motor!
Ilyen szempontból is sokkal jobban megéri egy fiatalabb vasat birtokolni.Szerk2: és kicsit bukik azért a nem kort, hanem állapotot veszünk mantra:
van ami egyszerűen szarrámegy a korral, hiába nem is használták sokat...Szerk3: amúgy természetesen volna kedvem az összefutáshoz, csak pályára
ne menjünk: kapnék egy körön kettőt yodától. Közúton meg csak finomkodva!
(Néha kicsit balfék módjára megyek én is. Legutóbb pl. a fogorvostól hazafelé,
két lidokainnal a pofámban, úgy, hogy előtte aludtam 1 órát. Majdnem sok lett
egy sima lekanyarodás az Egérről. Mert ezt még megelőzöm: aha... Ésszel.*)*: magamat győzködöm. Meg anno a motorosban is osztottam az észt. Így.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19754 üzenetére
eszem ágában sem volt esztétikailag rendbe tenni
Na igen, a "harci sérülések" már csak ilyenek. De amikor le akar szakadni
az idom, mert nem tartja elég csavar, az nem esztétika. Azért azt javítgatom!Jó gondolat a LED-ről: a fókusz kérdése érdekes! Viszont pont hagyományos
foncsorba nem raknék semmi mást, csak a szabvány izzót, mert ha nem ott,
és nem úgy világít (pl. a xenon izzó sem!), akkor a vetítési képe durván rossz.
(Így azon kívül, hogy nem sokat látsz vele, garantáltan vakítja a szembejövőt.)Csak egy példa, H4:
A projektor ugyanitt:Gondoltam egy 3000 Ft-os próbát megér, de most elbizonytalanodtam.
csongi: valójában nem láttam, csak következtettem rá. (De ha raksz be egy
képet, hogy ilyen volt, ilyen lett, akkor látom, hogy hogyan volt berakva...)Burt: nem azt mondtam, hogy "durva" volt, amit az SH-s kolléga előadott, csak
azt nem értettem, miért rángatja annyira. (Amúgy be szoktam menni elég szűk
helyekre is, de kilóhúsznál valóban kell némi hely, hogy biztonságos legyen.)yodamastah: 29 még odébb van, addig még 3x lerohadhatok a Madisonnal.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19766 üzenetére
Nem vettem volna meg az Xmaxot ha nem lenne alkalmas erre Teljesen jó vele túrázni. Kényelmes, hely van pakolni bőven, a szükséges tempót meg jól tartja (pályán 130 körül jöttem végig, Karlovacnal lejöttem az 1es úton Zadarig hogy legyen motorozás is ) Itt a szigeten meg fel le motorral közlekedni különösen élvezetes
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19766 üzenetére
Ne is mondd az ülést, az nekem is marha kényelmetlen volt gyárilag.
Csak háttámla nélkül tudok normálisan ülni rajta, de a támla helye meg
"nem a legkomfortosabb". Ha úgy adja ki... De mivel úgyis szakad szét
az egész a retekbe (és emiatt pl. be is ázik), esedékes az átalakítás.De a legviccesebb az volt, hogy egy ragasztópisztoly maradvány csíkot
rajta felejtettem az óra szerelése után: másnap faszán ráolvadt a napon. -
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #19766 üzenetére
Fene tudja, most próbáltam az új Forzát, én nem tudom felrakni előre a lábam, nem fér fel oda a kormánytól. Marad a lenti trepni, akkor meg ugyanolyan, mint az sh.
Én tuti hátizsák + sportmotorral mennék le inkább, mint egy bármilyen robogóval.(#19767) yodamastah: Mennyit forog 130-nál? Ne mondd már, hogy az kényelmes. Engem már egy DL650-en is zavar a 130 km/h, túl magas a fordulatszám, folyamatos autópályázáshoz kellemesebb egy 1000-es motor, az africa twin alig forog 4000-nél többet 130-nál, a DL650 pedig 6000 felett van (ezt már nem tudom pontosan).
Én reggelente 110-zel jövök befelé az autópályán, ha bírok magammal, országúton a kanyarok miatt jobban bírja a fülem a nagyobb fordulatot, autópályán zavar, nem is a hang, hanem, hogy hallom szegény motort "szenvedni" (persze üzemmelegen történik mindez).
... és a g*ci sh-n fordulatszámmérő sincsen.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19775 üzenetére
Nem forog 7500at, mert nem nyélgázon gyorsítasz, hanem csak tartod a tempót, akkor visszább megy a fordulat. Olyan 7000-7200on toltam neki. 9nél van a piros. Sík terepen nem lehet leforgatni gyári áttétellel, nem tudja tolni a levegőt. Ez a bluecore blokk szereti ha pörgeted, ilyen 6-7e magasságában nagyon virgonc. És jó a hangja is, érenzi hogy nem szenved.
De autópályázni meg szerintem minden motorral rossz. Visszafele sokkal többet megyek majd sima országúton, csak hát idefele el kellett érni a kompot, kénytelen voltam pályán jönni sokat.
Sokkal inkább gond volt hogy éjjel 4kor indultam, és 16 fok volt a pályán, itt meg 35 mire idértem délben Bőrruhában indultam téli alsó cuccal, a hegyeken átkelve levettem a ruhából sokat, meg 3 kesztyű is kellett ilyen hőméséklet tartományhoz
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19781 üzenetére
130nal 4.5l. Országúton 90-100as tempónál 2.8-3L. Már 4e.km van benne, atlagfogyasztas 3.3on áll.
Egyedul jottem. Két emberre azert tenyleg keves lenne a 300ccm.
Kenyelem... Autopalya fárasztó nem szeretek függőlegesen ülni motoron. Nyakam faradt el kicsit. Sportmotoros pozicio pl jobb palyan, ra lehet hasalni a tankra, es nem utogeti az ülés függőlegesen a derekad.
Plexi magasito nagyon jo, fejem felett megy el a levegő.
Osszessegeben nem kifejezetten tura
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19814 üzenetére
Ami szépen van írva, az a Sony AS200V felvétele, Action Cam Movie Creator-ral.
A digitális narancssárga szövegek sajátok, az UTCOMP log-jából generáltam.A fehér pedig, ami csak egy rövid szakaszon jelenik meg a gyári óra által jelzett
értékek kézi átírása, hogy össze lehessen hasonlítani az UTCOMP által mérttel.Volt pl. szövegfelirat is "Kicsit hideg a víz, de nem baj...", amit nem írtam már rá:
amit hallani, hallani, elvégre nem Motovlog ez, csak egy sima TESZT felvétele. -
Burt1793
veterán
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19895 üzenetére
Hmm, ma elgurultam egy boltba, és mellépróbáltuk a telót, de elég sima ügynek tünt. Sajnos az utolsó, még feladás előtt levő példányt nem adták el nekem, de megnézhettem.
zombei: annyit azért változtat, h a robin nincs szabad csőszelvény.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19895 üzenetére
Legutóbb mikor sisakot vettem kipróbáltam rengeteget, köztük N44-et is. Nem jött be.
A tükörre szerelt teló pozícióval nem is az a bajom, hogy eltakarja az áll rész, hanem hogy túlzottan kiesik a látótérből. Ha lenézek rá, akkor teljesen elveszítem 1-2 másodpercre azt ami előttem van. Ezért akarom feljebb rakni a műszerfal fölé.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19906 üzenetére
megrendelési papiron eur 6.2 volt? mert akkor tuti lesz a benyásodon dpf.
jól emlékszem a 160lovas lett egyúttal, nem 150.
nekem úgy mondták, hogy kb szeptembertől 6.2est lehet csak forgalomba helyezni. De ez pontatlan adat.ami biztos, h nagyon eladóak voltak a normál raktáron levő 150lovas 6os EUR mondeok a nyáron. Ugye csak akkor szereti a szalon forgalomba helyeztetni, ha már megvan a tulaja, mert akkor ezt ő fizeti (kb 140e)
ha rövid utakra használod, akkor sztem problémázz, ha DPFeset adnak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19906 üzenetére
Igen az az agilitynek tényleg jó ára van. Bár azért egy 9 lóerős robogóval nem szívesen vágnék neki pl budapestnek. (ez egy motoros futár biztos kiröhögné ) De van még egy rakás Kymco ami jó lenne ha kapható lenne itthon.
(Mondjuk inkább harmada mint egy 300as, nem ötöde. De tény hogy sokkal olcsóbb)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19911 üzenetére
Kikérem magamnak + márkatársaimnak a mindenki japánnal nyomja mondatot!
Az olasz szekció, amennyire így fejből emlékszem rá:
Beverly: longwild (250), Brogyi (400), balazs1011 (500)
Madison: nyogo83 (125), miresz (250), jómagam (400)
Nexus: campers (500), AndrewTdi (ja, ő már nem)
Scarabeo: Grillo (125)Szerk: természetesen lehet, hogy már mások sem, ha régen nem írtak a topikba.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19965 üzenetére
oké, de ez még megmaradt a régi nagymotoros időszakból. vagy már azt is cserélni kéne, nem csak a 15-20éves sisakot?
Hát nézd, enyém nem új robesz volt. volt benne 2700km, meg 3 év használat, és 1 kicsi esés. A jelenlegi forza nekem nem tetszett, az új meg kawa ár fölött lesz, szerintem. annyit meg nem akartam robiért adni. igazából ez is csak azért lett, mert árértékben jó, bár jó lett volna összázból megúszni, nem találtam olyan egyedet, amire jó is ránézni, meg jó is vezetni, meg ABSes is. és ezt eskü imádom vezetni. kár, h szürke, lehetett volna akkor már legalább kawaződ, de hát ez van. legalább ledes a lámpája
és igen, igényesebbnek tűnik, mint a kawa, de sztem az xmax 300 is igényesebb. a kawa műanyagjai nem túl pontosak, minőségiek, a műszerfal kék világitása is a rém vw-eket idézi, de hát ez van, ha valaki nem akar szalonból válogatni, abból kell beérni, ami a használtpiacon van. ennek is örültem, h szinte új motort vettem minimális esztétikai hibával, új ártól lényegesen olcsóbban.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19965 üzenetére
Valszeg én se tolnám robogón bőrben ha nem lenne pár garnitúra bőrruhám. Viszont ha már van akkor használom amikor épp alkalmas az adott időjárási körülményekre.
Jó a Forza 300. Fórumokban gyakori kérdés idén hogy forza vagy xmax. Nehéz válaszolni. Jó választás mindkettő ha valaki 300ast akar. (forzával még nem mentem, de már élőben volt szerencsém hozzá)
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19977 üzenetére
Hálós az kordúra. Perforált bőr is egész jól tud szellőzni, de közelében nincs annak mint amilyen egy ilyen hálós kánikula dzseki. Hálós dzsekiben 25 fokban már fázni szoktam a városban is! Nyilván védelme is ennek megfellelően alakul. (Gyenge, de 100x jobb mint pólóban elesni)
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19984 üzenetére
Korduraban, plane halosban azert nem bizok, mert ha csuszunk aszfalton, jo esellyel elmozdul a proti, hiaba kb passzentos. Bor meg hajlik, nyulik, ezert joval passzentosabb, ezert nem nagyon mozdulna el, ha aszfaltot er. Szerintem, de ebben sztem Yoda hozzaertobb.
Szoval, ha lehet, en borben vagyok, nyaron is hevultem anno sportmotoron, de megnyugtatobb volt. Aztan persze napokig szaradt a cucc, annyi vizet beleizzadtam...Tok jo otlet a decathlon, koszi.
Ma egy dukival jottem haza. Pologatya ket szemellyel, en meg robin borben. Volt kontraszt..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19984 üzenetére
Estem már hálós dzsekiben (sőt kb mindenben már ). Kb 60as tempóval. A kabi szétszakadt, ki kellett dobni. Könyök, váll részen a kordúra átszakadt, a protektorok persze nem lukadtak ki. A hátán is szétment a hálós cucc, a gerincvédő szerencsére volt mert kapott a hátam is rendesen. Bajom nem lett, de mondjuk kb ez volt az a tempó a hálós kabátal ahol még el lehet várni hogy csúszást megúszod úgy ahogy. Szóval város tempóban okés. De 100 felett ha esel akkor bőr overálban akarsz lenni Persze nekem sikerült 60al is már esni olyat a méregdrága verseny overálban hogy műtét lett belőle
"Szerintem, de ebben sztem Yoda hozzaertobb." Sajnos
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19990 üzenetére
ForceField ingben hogy érzed magad? Nekem lehet, hogy már kinyúlt,
de egyre kevésbé jól. Ettől függetlenül persze tolom neki, mit a marha.
(SMS-t kaptam, life: átvehető a rendelt cucc, de fél óra múlva zárnak...
Google szerint 40 perc, dugó. Megvolt 20 perc alatt, lane splitter mód.) -
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #20134 üzenetére
Én csak ajánlani tudom az xmaxot, de messze nem hibátlan. Na meg az SH sokkal jobb a kocsik közt forgolódva. Ha erre szükség van, akkor sok választási lehetőség nincs. Szomszéd a 200as runnert akarja lecserelélni mert önti bele a pénzt meg az időt hogy menjen, és nagyon megunta. Neki is az új xmaxok tetszenek, de a runner után az xmax egy tohonya bálna a városban. Viszont nem nagyon tud mit venni ami olyan agilis és kicsi mint a runner. Egyelőre ő is az SH-nál kötött ki. Igaz még nem vette meg
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #20138 üzenetére
Vegyél az sh mellé egy motort, szerintem ez a legjobb párosítás. Vagy kettőt. 😃
Az sh-nál nincs szükség arra, hogy vakítson és ezért lehúzódjanak az autók. Ha úgy érzik az autósok, hogy nem ér össze a tükrtük, már elférsz köztük. Persze ahhoz jó az erős fény,.hogy random ne vágjanak be eléd, nálam ez nagyon ritka (persze ritkán tudok buszsávozni), elég ha arra figyelek, hogy ne legyek holttérben, általában az autók állnak, szembe is jönnek, így nem tudnak hova kivágni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #20156 üzenetére
Ja de ezért lehet jó a használt kymco. Az értékvesztés már megtörtént. Csak hát nincs ezekből se választék.Ami meg van, az esélyes hogy tekert / romokból összerakott import. Nem véletlenül ennyire olcsó.
Igazából régóta szinte semmiből nincs választék ami igazán jó vétel lenne. Magyarországon forgalomba helyezett 4-6 éves 15-25e km közötti valós futásteljesítmény reális célpont kéne legyen. Ilyen motor szinte nincs, vagy nagyon sokat kérnek érte.
Hahun van fent kereskedőnél 1.55-ért 2013as ABS nélküli 400as xmax. Gondolom beszámolták. Az a motor 1.8 volt listaáron új korában De van fent ilyen 2013as 1.7ért is csak mert van rajta pár extra amit valójában marha nehéz eladáskor kifizettetni...
Igazából nem sok megoldás van. Meg kell venni a tekert import motort, és az első évben kiderül van e szopórollerezés. A másik elhetőseg az új motor. Marhára fáj az elején 2milliót belerakni, aztán hátra lehet dőlni és motorozni 3-5 évet gond nélkül. Utána jöhet megint az új
Vagy esetleg lehet kint vásárolni. De ahogy néztem kint sem adják oda olcsón a jó állapotú kevés km-es motorokat.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz #31733248 #20267 üzenetére
Teljesen friss tapasztalat: alul utcai farmer, felül ing, Forcefield protektoring, hálós dzseki, szélálló láthatósági dzseki, kötény, őszi kesztyű (markolatfűtés nélkül), 9 fokos külső hőmérséklet, 70 km 80-120-as tempóval. Egyáltalán nem fáztam, egyedül a combom felső és külső részén volt egy kb. 20-20 centis szakasz ami kihűlt, valamennyire bejött a kötény mellett a szél.
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20339 üzenetére
Egy sima magas nyakú pulcsit hordok a kabát alatt hidegben. A gyári bélés
nekem túl pufi volt a kabátban (hasonló a linkelthez), de azt sosem szerettem,
valahogy olyan nehézkessé tette a mozgást. Persze ez mindenre igaz.
A nyári bőrkesztyű is sokkal élesebbha szabad ilyet mondani, mint a téli pufi. -
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20348 üzenetére
Nekem nagyon passzent a (ForceField) protektor, főleg, ha még ott a pulcsi...
Viszont sajnos az Action Shirtről ez nem mondható el. Sőt még a térdvédővel
kapcsolatban is vannak fenntartásaim, amikor néha magától kiold a tépőzár...
De talán az első becsapódást fogná... az is jobb, mint a semmi, vagy a bikini.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest