Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    Az elmű hozza a formáját...

    2018 novemberében felkerült a napelem, meg kaptunk egy oda-vissza mérő okos órát, távleolvasással. Ekkor kértük beállítani az éves leolvasás mellé, hogy nem kérünk rész számlát, csak éves elszámolót. Ekkor derült ki egy korábbi túlszámlázási tévedés is, de azt már korábban leírtam, nem ide tartozik.
    2018 decemberében kiküldtek egy havi becsült számlát, megreklamáltam, sztornózták, innentől csend volt mostanáig.
    2019 november 10, megjelent a környéken a leolvasó. Ebbe a házba 3x is jött, mert a többi lakót kereste, velünk mindháromszor közölte, nem kell leolvasnia, majd leolvassák távolról.
    2019. november 19, megjött egy BECSÜLT számla 190e Ft-ról, benne 0 termelés, 4850kW fogyasztás, és a következő becsült számla ideje december 15.
    2019. november 19, terjedelmes panaszlevél, hogy mi a f...ért nem olvasták le az órát távolról, egyébként meg 4400kWh fogyasztás mellett 4100kWh termelés volt, tehát 9.000Ft kb a villanyszámla egy évre
    2019. november 28, megjelenik két elmű szerelő, hogy őket kiküldték, nem működik a távleolvasó modem. Meg kell nézniük. Megkérdeztem, a hiba bejelentés miatt jöttek? Nem, ők nem tudnak semmiről. Az órán a komm modul le van fagyva, lekapcsolás és felkapcsolás után jó lett. Az óra állást a távoli ügyfélszolgálattal telefonon egyeztette, visszaolvasta a vonal végén ülő ember az óraállásokat.
    2019. november 30-án láttam, megint lefagyott a komm modul, bejelentettem online a mérőóra hibát, nem fogom 2 naponta lekapcsolgatni az áramot.
    2019. december 1-én jött egy válasz az eloszto@elmu.hu címről, hogy ez a felület csak az áramkimaradásra és más műszaki hibára való (az óra kommunikációs hibája nem műszaki hiba?), és ne nekik írjak, hanem írjak egy emailt az eloszto@elmu.hu-ra. Igen, nem én bolondultam meg, tényleg.
    2019. december 1-én megreklamáltam, hogy ekkora baromságot rég olvastam.
    2019. december 2: megjött a hivatalos válasz a számla reklamációra: az óraállást nem fogadják el bediktálásra, csak ha fotóval ellátom, tehát most kérnek fotókat az óráról, és addig kiterjesztik a számla fizetési határidejét 30 nappal. Tehát 5 munkanap nem volt elég, hogy az egyik egysejtű megnézze, a másik egysejtű mit rögzített a rendszerbe, és már rég van rögzített mérőállás, tehát a becsült számlájuk jogellenesen lett kiállítva, a saját műszaki hibájukat nem tárták fel, nem reagáltak időben, és nem engem kellene basztatni, hanem elvégezni a munkájukat.
    Kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt tudjuk megoldani ezt a bonyolult helyzetet. Szerintem 80-as IQ-val 15 perc lenne.

    Mindeközben november végén felkerült az inverter az irodánkhoz (ahol béreljük az irodát), tulaj mutatja, milyen szuper az új óra. Ránézek, nyomkodom, nincs benne 2.8 regiszter.
    Kiderült, tévedésből egész délelőtt normál smart órát szereltek hmke advesz helyett, de azért felkapcsoltatták az invertert. Most kaptak munkalapszámot, majd jönnek és kicserélik megint. Persze szóltam neki, alaposan nézze meg, a szerződését is javítják-e óra és plomba számok értelmében.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák