Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Beowulf_78

    addikt

    válasz VinoRosso #430 üzenetére

    Én is ezért mondtam amit mondtam...hova a faszba rohan az AMD-ATi? Semmi sem dőlt még el. Akár a nagy vesztesei is lehetnek a csatáknak, mert ez is benne van még, ezért nem értem az álláspontjukat. "Kötélhúzó verseny" zajlik az API-k között is, az OP rendszerek között is, A 2 nagy GPU gyártónál is. Nincs elfogadott irány, mindenki próbálja ráeröltetni a high tech-et a jónépre, vegyél DX10.1 karit, használj Win7-et, mert jönnek a DX11 karik és játékok..vicc amit művelnek. Aztán itt az első blama a COJ 2. Nem hogy DX10.1 de még DX10 se kerül bele. Nesze neked fejlődés. Persze lehet szépíteni, hogy ezét meg azért, meg nincs idő rá...persze. Ez csak üres magyarázat, semmi több. De gondolom nem publikus valós érvek is vannak..ez a DX9 a kitaposott út, és nem akarnak befürödni egy esetleges túlságosan hardverigényes DX10 motyóval. Lásd COJ első része. A mai napig ATi kártyákon lényegesen jobban megy, mint nV-n, és hát azokon se túl régóta megy jól. 1920x1200 full az még a GTX295-öt is megfogja, ippeg-hogy játszható. Bár lehet nem megy rendesen az SLI. Végülis...ATi-ra optimalizálták. :U
    Amikor viszont kiadták alíg tudott vele valaki normális felbontásban játszani. 3870 X2 is szopatta, 1680-ban játszhatatlan volt, és még nem is volt full-full. 1280-ban toltam végig szégyen szemre egy 103k kártyával. :( 2 éve nem volt megfelelő hardver a játéhoz, ami gondolom nem kis bevételkiesés. Ezt akarják most elkerülni. Ennyi.

    Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VinoRosso #430 üzenetére

    Hát a PH-n dolgozom. Ez pont elég ahhoz, hogy a Klarowcz féle fazonok szóba álljanak velem. :) A Techland Chrome Engine 4 motorja DX10-re készült. Egyszerűen az Ubisoft miatt kell a mostani Call Of Juarezt DX9-ben kiadni, nincs idő két rendert összetákolni. Sokkal jobban szeretnének a játékosok korrekt játékélményt, mint AA támogatást.
    Mit kellett volna mondani a szóvivőnek? Azé nincs DX10, mert nem fért bele az időbe? Ez nem hangzik jól. Mellesleg annyiban igazuk van, hogy DX10 mellett még a shadereket is meg kellene írni az AA-hoz, így meg el van intézve, egy "nem támogatja a technika az élsimítást oszt jólvan" mondattal. :D Világos, hogy az utóbbi az egyszerűbb.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák