- Milyen egeret válasszak?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz hacki87 #103198 üzenetére
Nem is tudtam hogy van 131 lovas verzió is az 1.7-ből. Grat hozzá, balesetmentes métereket!
J Astra-ban amatőr vagyok - Vectra esetén első gomnyomásra csak ajtókat zár, majd utána hosszan nyomva tartva a megfelelő gombot, elvégzi a mutatványt. Egy próbát megérhet.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
csoszogi
tag
válasz Tothgera30 #103207 üzenetére
Én mindkét kulccsal néztem, J Astra (A16XER 2010) és nem moccan az elektromos ablak, hiába nyomom az a nyüves gombot Ajtót nyit zár ahogy kell, kocsit indítja normálisan ahogy kell. Mi lehet a trükk?
-
,
addikt
válasz csoszogi #103208 üzenetére
Nekem a B Vectra akkor húzza fel automatikusan az ablakokat, meg húzza be (vagy csukja le) a napfénytetőt, ha leriasztózom az autót, vagy ha a kulcsot a zárban elfordítva tartom egy darabig. (Mondjuk ezt a hosszan nyomva tartást nem is próbáltam, lehet, hogy arra is csinálja, de akkor már egyszerűbb nekem az 1 gombnyomásos módszer.)
Ami még lényeges, hogy csak akkor csinálja meg, ha aktív az automata felhúzó/behuzó/lecsukó funkció. Ha leveszem az akksit, utána inaktívvá válik, vissza kell kapcsolni (végállásig nyomvatartani az ablak/napfénytető gombját, majd amikor teljesen visszament a helyére, akkor még egy kicsit nyomvatartani, míg egy halk kattanó hangot nem hallunk).[ Szerkesztve ]
-
Gergő170
aktív tag
Sziasztok. 1-2 hónapon belül "új" autót szeretnénk vásárolni, az 1.4 hastra helyére, szeretnénk valami erősebb, kicsit jobban felszerelt, kényelmesebb példányt. Sajnos a hastra egy zsákutca volt, előjöttek a hibái, és nem szeretem annyira, hogy ráköltsek egy vagyont.
Insigniákat nézegettem, viszont érdekelne a véleményetek milyen motorral szerelt változatokat érdemes nézegetni, illetve mikori gyártást. A keret 2.5m, szimplán az autóra.
Kombi típusok érdekelnének elsősorban, nemsokára kell majd a "nagy" csomagtartó. Éves futása nagyjából egy átlagos, 15-17e km lenne, inkább hosszabb távokra(50km+).Válaszaitokat előre is köszönöm. Gergő
-
M0ng00se
őstag
hi tagok,
holnap reggel indulunk egy kisebb kiruccanásra a G astrával. végállomás a nürburgring lesz ott szeretnék menni pár kört
egyedül attól félek, hogy 'elfogy' a fék
ezt miről fogom észre venni? azon kívül hogy nem állok megV6
-
zgospel
őstag
válasz M0ng00se #103213 üzenetére
Elkezd egyre bentebb menni a nyomáspont, egyre mélyebbre kell nyomni a pedált ugyanahhoz a fékhatáshoz, eközben fokozatosan fogy majd a fékerő is ahogy túlmelegszenek a betétek, szóval hiába taposod majd a féket, nem a megszokott módon fog lassulni a kocsi.
Ha lendületből mész, sok motorfékkel és magasan tartott fordulattal akkor egyébként nem annyira fékgyilkos pálya (már ha a Nordschleiféről beszélünk), nem muszáj minden kanyar előtt tökig taposnod a féket. Általában azt simán kibírja, amikor valaki lemazsolázik egy hegyi szerpentinen végig taposott fékpedállal, szóval ha rendesen karban van tartva a rendszered akkor nem valószínű, hogy baj lesz (újból feltéve ha nem satufékezel minden kanyar előtt)[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ncc1701
veterán
válasz Gergő170 #103212 üzenetére
Árából ítélve A insignia lenne.
Ha van rá mondjuk évente fél millád, amit mosolyogva rátapsolsz, akkor mehetünk tovább. Érthetetlenül, de 5-ös, 7-es bömbi árban vannak az alkatrészek hozzá. Viszont a kombi az 5m hosszú, tettem már be hátra 2db 2m-es matracot is.
(Enyém egy 2012-es insignia A, 2.0 dízel, 160 paci, automata váltó) -
Sanki
addikt
Na z14xep..
Előjött a P0170-03 hibakód, jelenség hogy alapjáraton mintha kimaradna 1 henger és remeg az egész motor, szó szerint küzd. Benzinszag is érződik, amikor hidegindítás van.
Menet közben nem észlelek hibát. Annyi ha bemelegedett akkor az alapjárat jobb lesz, de nem mindig. Van olyan hogy állok a lámpánál és felmegy az alapjárat 1300-ig..Annyi háttérsztori hogy cserélve lett a szívósor, és rá 1 hétre jött elő, miután elmentünk kirándulni egy hosszú útra (az 1 hétben is volt autópálya de nagyon rövid szakasz, a hosszú út Debrecen Eger volt).
Amit eddig visszabontottam, cseréltem keresztbe másik autóval: pillangószelep, egész felső cső amibe a légtömegmérő van, lehúztam az első lambaszondát. De ugyanolyan. Csavarokat meghúztam hátha valami engedett.
Járó motor mellett hallunk valami szuszogó/szívó hangot de nem tudtok megtalálni.. lehet az máshonnan jön.Szerk: kiszedtem a gyertyákat és a trafót is. nem láttam rajta extra dolgot. Gyertyába valami 5 ezer km lehet .
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #103219 üzenetére
Kínai opcom is csak a p0170-03-at írja. Részletes infót nem adott.
-
addikt
válasz body007 #103201 üzenetére
Na valami csaknem sikerüli - így elsőre
Teljes megváltozott a hangja a kocsinak, mélyebb lett.
De. Középen is jön a hang "Kifújáshang". Olyan hangja van alapjáraton mint a szembe szomszéd v8 AMG-jének . Alacsony fordulaton elég zavaró (mint egy zetor), 3000 felet elmúlik.
Most az van, h nem jól húztam össze valamit vagy a hegesztésemnél fúj ki. A kisebbik csövet jó vastagon körbe kellett tölteni anyaggal - az nem nagyon megy még nekem#103206Richard!:
Köszi. De mint a fenti ábra is mutatja nem biztos, h jó is lettMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Sanki
addikt
Z14XEP trafósorra lehet külön venni azt a gumiharangot? (ami rámegy a gyertyára - le lehet venni)
7zap nem hozza külön. [link]
Az egyiknek leporladt a sarka. -
M0ng00se
őstag
update: azota lett egy check engine jel is...
V6
-
Sanki
addikt
Na Z14XEP P0170-03 hibával.
Ugye fentebb írtam (https://prohardver.hu/tema/opel_topic/hsz_103218-103218.html), hogy cserélve lett a szívósor nemrég, utána 1 hétig semmi baja nem volt az autónak, majd 1 ~1,5 órás autópályázás utáni napon első indításnál elkezdett remegni a kocsi (kb. mintha kimaradna 1 henger, alapjárat kicsit ingadozott).
Tegnap lebontottam az egész szívósort, megigazítottam minden tömítést, újra összeraktam + kapott egy új benzinszűrőt is.
De továbbra is küzd a motor, ezen a videón az összerakás utáni első indulás van.
https://drive.google.com/file/d/17QFP8U94lHyJMXfCWfHdDQtq4TWbFB1Z/view?usp=sharingOPCOM DTC:
P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
(03) - PresentOPCOM logolás - ha esetleg ebből lát valaki valamit.
https://drive.google.com/file/d/1dRu4dVWJnaAuM8IfQr0qvEQr8hVElTpd/view?usp=sharingA fenti logból pedig 1 kis kivonat
https://drive.google.com/file/d/1fu0NRu_VBQfEpyGaOzoQ_coxhM3yvX8C/view?usp=sharingEsetleg valakinek valami ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
jól gondolom, hogy Zafira B bal első ajtórögzítőt (ilyet) csak a kárpit leszedése után lehet feltenni? (először belülről az ajtóhoz rögzíteni, majd a karosszériához?)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
zgospel
őstag
válasz mephi666 #103232 üzenetére
Igen, az ajtókárpitot kell leszedni, utána a hangszórót ki, és úgy férni hozzá. Az ajtóhatároló rögzítési sorrendje mindegy, az ajtó a zsanérokon ül és forog addig is.
Viszont az ajtókárpitra gyárilag a patentok távtartói ragasztva vannak, azokból egy vagy több szinte biztos hogy le fog jönni a leszedéskor. Ez annyiban lesz zavaró, hogy utána enyhén elállhat, rosszabb esetben zöröghet az ajtókárpit.
Nálam nem zörög, de eláll egy picit az ablaknál ahol könyökölni lehet. Valami rugalmas ragasztót érdemes hozzá beszerezni, a sima pillanatragasztó állítólag nem tartós.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
mephi666
nagyúr
válasz zgospel #103233 üzenetére
ennél még nem szedtem le a kárpitot... F-nél meg volt szokva, hogy ha alatta van meló, akkor rendelek egy marék patentot is, mert filléres tétel, de tuti törni fog néhány
...nyaralni indultunk, nyitom az ajtót, csuknám, erre kicsit recseg és erősebben kell húzni, mert valami elb*szódott a határolóval Murphy törvény, hogy pont akkor... együtt lehet vele élni, de mivel vezető oldalon van, ezt mindig nyitni-csukni kell és zavarni fog előbb-utóbb
ui: valami ragasztót is szerzek otthonra... bal hátsó kárpitot valami átlátszó takonnyal rakták fel és az sem örök élet ránézésre... majd azt is megcsinálom valamikor normálisra...
na, találtam videót is okosodni
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
McDoug6lak
tag
Sziasztok!
Ablaktörlő lapátokat szeretném kicserélni, és a véleményetek érdekelne, a cromax-ban kapható olcsóbb kategóriákról. Hátulra valami ASHIKA márka lenne a legolcsóbban...
Előre meg MAXGEAR-t néztem. Nem, nem szarrágásból akarok olcsót, csak már megszoptam a bosch, valeo drágákkal, és a bosoko negyed annyiért minőségibben tette a dolgát...sőt csíkmentesebben törölt. Évente cseréltem, annyit kényelmesen kibírtak azok is, de sajna a cromaxban a bosoko nem kapható... Szóval ha valaki az említett terméket próbálta, ne tartsa magában a véleményét róla, esetleg más ajánlást is szívesen fogadok ASTRA G a donor
Előre is köszi szépen![ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
-
ArthurShelby
addikt
válasz McDoug6lak #103235 üzenetére
Nekem az ablaktörlőlapátokkal az a tapasztalatom, hogy takarítani kell őket. Sokszor beszorul oda (mármint a lapát és a szélvédő közé) a mocsok, a nap és az eső összegyógyítja a mocskot és a lapát gumiját, amire az utóbbi deformálódik és oda a tökéletes törlés.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
zgospel
őstag
válasz mephi666 #103234 üzenetére
Igen, ez típushiba, a határolóban van egy rugó aminek mindkét végén műanyag kupakok vannak, azok akadnak meg az ajtó nyitásakor a kis vájatokban. Azok a műanyag kupakok az évek során kilyukadnak, és elkezd maga a rugó beakadni, attól kezd el recsegni és akadozva járni.
Van ennek a műanyag kupaknak a cseréjére házi megoldás, de időigényesebb, mert szét kell szedni a határolót.Én kb fél évig jártam így az Astrával mire végre volt egy kis időm (és kedvem ) kicserélni.
Patentok nekem nem törtek el, csak az említett távtartók ragasztása szakadt le.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
diablo1984
veterán
válasz Integrale #103236 üzenetére
állandó hullám ha azonos fordulaton dolgozik....
Sanki: nekem is szét volt porladva a trafó gumijának az alja, mi 2 éve cseréltük, mert néha kihagyott egy hanger, de azt gyújtáskimaradásnak írta is az agya.
A szívósor cserekor az injektor híd, vagy injektor nem sérült? -
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #103241 üzenetére
Az egész injektort kivettük a szívósorból az elején, de ott volt szerelés közben (mivel a benzincsövet nem vettük le).
Akár meg is sérülhetett, bár oldalra volt rakva.
Van valami normális teszt erre vagy csak a videón látható? -
McDoug6lak
tag
válasz ArthurShelby #103239 üzenetére
Jaja szoktam, de most már elvált a törlő csík a vaskosabb gumitól...Szóval sajnos, nem csak a kosz miatt nem töröl szépen, szóval mindenképpen csereérett
-
diablo1984
veterán
válasz Sanki #103242 üzenetére
passz, elektronika van rajta, csak mérhet valamit. Nekem ot ott volt félrefordítja, mert a benzincsövet nem akartam meggyilkolni, én visszarakás előtt megtakarítottam, mert moslékos volt, de azon sok mindent nem lehet látni, max a videó szerinti porlasztási képet, ha az mérvadó.
Én lekopogom, hogy azóta az asszony el van alélva, szerinte jobban megy, kevesebbet eszik a verda, de szép hangja nem lett a motornak, csak a szívósor csörgés megszűnt, de van minden más hangja, a folytószelep mintha csattogna(vagy a fene tudja, lehet hidrotőke, vagy bármi más), a lánc szerintem csörög így 8 hónappal a csere után, szóltam a szerelőnek, mértem olajnyomást(az rendben, 1,5bart tol alapjáraton), mondta a szerelő, hogy a feszítő adhatta meg magát(skf szettet rakott bele), augusztusban cserés lesz megint.....
De gyanítom, hogy sosem a csendességéről lesz híres ez a motor, még lágyan és csendesen járó opel motort nem hallottam sosem.[ Szerkesztve ]
-
-
bul07
nagyúr
Opelba raknátok MAHLE ORIGINAL üzemanyagszűrőt?
Meriva A 2005 (1.7 dízel 75lóerő Y17DT)Jelenleg HENGST FILTER E59KP01 D78 [link]van benne, de most megint rendelnék és árban sokkal jobb lenne a MAHLE ORIGINAL
Tehát kérdés az hogy
MANN-FILTER PU 8013 z [link] 3713 Ft
vagy
MAHLE ORIGINAL KX 231D [link] 1953 FtÉs olyan 15e cseréve van tehát nem kell sokat bírnia
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
McDoug6lak
tag
válasz bul07 #103246 üzenetére
Én minden 3. olajcserénél cseréltetem, nem tudom mennyire indokolt a 15 ezres csereperiódus, természetesen kúton tankolás esetén... Gondolom kannás ügyletek indokolttá tehetik a gyakoribb cserét.
Azt viszont nem gondolom, hogy az olcsóbb annyival rosszabb minőséget képvisel, mint amivel olcsóbb...De a tévedés jogát fenntartom, és várom a szakik válaszát, mert ez bizony engem is érdekel[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz diablo1984 #103241 üzenetére
Én is úgy tudom hogy a katalizátor után kb leköveti az előtte lévőt, minimális delay van benne de ez tök lapos, mintha nem is lenne benne, lehet nincs is benne kettő? Nem ismerem a motort.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs