Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz M0ng00se #103213 üzenetére
Elkezd egyre bentebb menni a nyomáspont, egyre mélyebbre kell nyomni a pedált ugyanahhoz a fékhatáshoz, eközben fokozatosan fogy majd a fékerő is ahogy túlmelegszenek a betétek, szóval hiába taposod majd a féket, nem a megszokott módon fog lassulni a kocsi.
Ha lendületből mész, sok motorfékkel és magasan tartott fordulattal akkor egyébként nem annyira fékgyilkos pálya (már ha a Nordschleiféről beszélünk), nem muszáj minden kanyar előtt tökig taposnod a féket. Általában azt simán kibírja, amikor valaki lemazsolázik egy hegyi szerpentinen végig taposott fékpedállal, szóval ha rendesen karban van tartva a rendszered akkor nem valószínű, hogy baj lesz (újból feltéve ha nem satufékezel minden kanyar előtt)[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen