Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz M0ng00se #103213 üzenetére

    Elkezd egyre bentebb menni a nyomáspont, egyre mélyebbre kell nyomni a pedált ugyanahhoz a fékhatáshoz, eközben fokozatosan fogy majd a fékerő is ahogy túlmelegszenek a betétek, szóval hiába taposod majd a féket, nem a megszokott módon fog lassulni a kocsi.
    Ha lendületből mész, sok motorfékkel és magasan tartott fordulattal akkor egyébként nem annyira fékgyilkos pálya (már ha a Nordschleiféről beszélünk), nem muszáj minden kanyar előtt tökig taposnod a féket. Általában azt simán kibírja, amikor valaki lemazsolázik egy hegyi szerpentinen végig taposott fékpedállal, szóval ha rendesen karban van tartva a rendszered akkor nem valószínű, hogy baj lesz (újból feltéve ha nem satufékezel minden kanyar előtt) :D

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák