Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csaresz002

    aktív tag

    válasz fero02 #11980 üzenetére

    erről beszéltem...ugyan ez volt nálam....termosztát:)

    Atesz: az tény hogy minél melegebb annál jobb,de van egy üzemi hőmérséklet,ami az optimális

    egy kis off: :DDD

    A motor vezérlő, hacsak nem rossz a hőgomba, pontosan tudja hány fokos a hűtővíz, mi viszont a műszerfalon már csak egy közelítő értéket látunk.
    Főleg a '94 év vége előtt készített órák mutatnak pontatlan értéket, de ez a későbbi modelleken sem változott sokat. Inkább csak az változott, hogy a tartomány melyik részén csal többet.
    (Mondjuk egy '91-es Calibra órája lehet, hogy 82°C-ot mutat, de valójában a víz már 95°C. Egy '96-os évjárat 90°C körül max 1-2 fokot téved, viszont amikor 98-100°C-t mutat az óra, már legalább 105°C-nál járunk. Igazából a lényeg látszik. A mutató a "kék" sávban van, a motor hideg, ha pedig a "pirosban", akkor már baj van.)

    [ Szerkesztve ]

    ××XXx××‎"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××

Új hozzászólás Aktív témák