Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz trassher #39785 üzenetére

    a túrót, az olaj eláll a flakonba évekig, de ha kapja az ívet, hogy üzemmelegre melegítik, lehűl, áll, ülepszik, majd megint üzemmeleg, megint kihűl, na ott a funkcionális kenési tulajdonságait nagyban elveszti évek alatt, de 4 év alatt eléggé, nem azt mondom, hogy attól fosra megy a motor, csak kopik és utána meg néz a gazda a 15 éves 50ezret ment opel motor befosik és tolja befelé az olajat és olyan hangra van mint egy bádogkotlósnak! azért az olajcsere évenként, vagy skóciában(és nem tescos minőségűnél) max 2 évenként nem luxus, aki ezt anyagilag nem tudja kivitelezni(olajszűrő+olaj minimum), annak a bkv-t ajánlanám, abban sem az utasnak kell cserélni az olajat.......
    de kiakasztó, hogy a nagy megkímélt valós kis km-es autók sokszor az előző tulajok spórsága miatt szarabbak, mint a szarráhajtott társaik! múltkor nézett seat cordobában is 122e km volt, vezetett szervízkönyves, nepperek büszkesége, csak az utolsó olajcsere 2011-ben volt benne 8000km-el, már szinte napraforgóolaj szerű emúzió volt benne, egy ragacs, kerékcsapágy zúgott, klíma gyenge, szíjfeszítő sípol! és persze hölgy első gazdás volt...... természetesen nem zavar egy nőt a nem természetes hangok innen onnan, engem igen, mert nem öröm, ha a szíjat ledobja a gép, a kerék megelőz, de a tudatlanság áldás......

Új hozzászólás Aktív témák