- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- 3D nyomtatás
- Az AI felé fordul az IKEA is
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz #81556480 #82400 üzenetére
Nem feltétlen felejtős, de nagyon nagy macera ha nincs meg a megelelő kábelköteg a csatlakozókkal. Szerelőm az 1.6 Astrájába épített tempomatot úgy, hogy egy szakaszon hiányzott a köteg és a csati is. Megcsinálta, de belement pár munkaóra.
A sors fintora hogy egy héttel később vittem egy köteget, amivel bátyámnak a xenont építettük be és ott volt a gyári csati a tempomathoz is.
Jobb az ha ott van.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Lehet valakinél nem újdonság, de tegnap jöttem rá véletlenül hogyan működik a távirányító vezérléssel az ablak fel -le engedése, meg tetszőleges állásban megállítása, már csak a visszapillantó tükör be hajtására kellene rájönni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
#41635072
törölt tag
válasz Luck Dragon #82404 üzenetére
Ja hogy ilyet lehet... Azt hiszem beleolvasok a kézikönyvbe.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #82404 üzenetére
Nyitás/zárás gomb hosszan nyomva tartva?
A tükörbehajtás elvileg azoknál működik, amiknél elektromosan állítható az ülés (mármint J astra, C zafi, insignia kocsiknál).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
pc-user
aktív tag
Sziasztok, Opel Astra F elektromos ablakemelő gondjaim akadtak; az ablak megállt félúton és úgy maradt. A 3 db kapcsoló közül egyik sem működik. A biztosítéktáblán az elektromos ablakemelő foglalatában nincs biztosíték és a foglalatba nem is tehető. Tudnátok segíteni a hibakeresésben? Előre is köszönöm.
-
-
athomi
veterán
Debrecenben kicsit OP-COM-ozni tudna nekem valaki? Sport gombot szeretnék utólag beépíteni, csak meg kellene nézni tudja-e egyáltalán az IPC-m kezelni.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Luck Dragon #82404 üzenetére
Tükör előválasztó középső állásában megnyomod a tükör lefelé állítást a joystickon?
K Astránál legalábbis így megy, de lehet, hogy H Astránál nem nyertA joytick közepén lévő gombod ha nincs, akkor lehet, hogy csak kézzel lehet behajtani
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz ArthurShelby #82406 üzenetére
Igen-igen.
RelakS
De , van azt tudom is. Annyira nem vagyok elveszett.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #82412 üzenetére
Egyébként úgy tudom ez univerzális trükk. Pl fordoknál is van ilyen.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #82411 üzenetére
De ő/mi a kulccsal/távkapcsolóval szeretnénk ezt. Fordoknál ott a 2. csippantásra húzza be a füleit.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #82414 üzenetére
Őőő.... klucsos megoldás?
Ilyenről egy árva szó nincs, K Astránál legalábbis. Ha már kint vagy, amúgy is kézzel is be tudod hajtani
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
diablo1984
veterán
válasz ArthurShelby #82414 üzenetére
az octaviámnál is a bezár gombot hosszan tartva felhúzza az összes ablakot és behajtja a tükreit!
De ami nem elektromos behajtású tükör, azt nem fogja semmi sem hajtogatni, max a facserje, ha érintőre veszed! -
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #82415 üzenetére
"távirányító vezérléssel az ablak fel -le engedése, meg tetszőleges állásban megállítása, már csak a visszapillantó tükör be hajtására kellene rájönn"
Egyébként a visszapillantó középen van, gondolom a külső tükörre gondol (ha nem tévedek).
Sok autónál a távirányítóval tudod nyitni/zárni a külső tükröket, sokkal kényelmesebb és menőbb . Városi parkolásnál tényleg sokat számít, ha csukva van (jobban el lehet férni), és mint mondtam kényelmesebb 2x-szer pittyenteni és úgy bezárni.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #82417 üzenetére
Nekem csak annyit brekeg a használati utasítás, hogy ha a nyitás gombot hosszan nyomom, lehúzza az ablakot, a a zárás gombot nyomom, felhúzza. Tükröt nem emlegeti, azt csak az ajtóban lévő gombbal lehet irányítani tudtommal.
Nekem a külső tükrök is visszapillantók, szóval értem, mire célzott
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #82418 üzenetére
És ezt mondtam, hogy valamelyik kocsinál becsukja a tükröket a távirányító hatására, és én úgy tudom azokat, ahol (elektromos) memóriás az ülés.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #82419 üzenetére
És ez az a funkció, amit a leírás nem említ. Pedig benne van a 16 irányban állítható masszázsülés is.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #82420 üzenetére
De az már K astra [link]
Arról nincs infóm. (ez is egy insigniástól származik, mert ott egyik tudja, másik nem).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #82421 üzenetére
H Astra leírásában is megnéztem, az eredmény ugyanaz, ezért nem is nyúltam a hozzászólásomhoz
Luck Dragonnak ha jól látom az összefoglalót, az van.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #82422 üzenetére
Ez igaz
Csak reméltem, hogy jut ezzel kapcsolatban valamire, ami nekem is segíthetA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #82423 üzenetére
Viszont ha a J Astra tényleg tudja, ahogy írod, akkor az Opel monnyon le, mert a leírásában nem találtam
Márpedig nem szokás felszereltségek szerint külön leírást csinálniuk.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #82424 üzenetére
Az insi tudja, akkor valószínűleg a többiek is.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
OPiiPO
addikt
válasz diablo1984 #82425 üzenetére
miért zsák az egyik és miért szoknya a másik vagy túl sokat gondolkodok?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
athomi
veterán
válasz adorjant #82410 üzenetére
Ha IDS+ futóművel szerelt, akkor keményebbre veszi a rugózást. De az enyém nem tud olyat, úgyhogy azt nyilván nem fogja csinálni.
Elvileg nem lesz hibakód, legalábbis senki nem jelzett ilyen problémát. Nálam csak a gázpedál érzékenységét fogja állítani, valamint hosszan nyomva az ESP-t kikapcsolni.
Igazából az IPC Alpha kódot kellene kiolvasni, abból már talán lehet következtetni, meg érdemes mellette aktiválni a sport gombot, ha ilyenkor hibát dob, akkor azt jelenti, hogy valószínűleg tudja a funkciót. Szóval egy kódolvasást kellene valamint aktiválást. Ha tudja a funkciót az IPC-m, akkor csak egy sport gombos gombsort kell kerítenem, beszerelnem, majd felprogramozni.
Ha van annyi időd hogy megnézzük, akkor szívesen legurulnék hozzád a géppel amikor neked jó.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #82426 üzenetére
Az Insigniának tudtommal van fűtött szélvédője, a Corsának biztosan, az Astrának meg nincs.
Szóval nem nagyon lehet következtetni, hogy melyik mit tud.Ezen kívül az Insignia leírásában benne van, hogy ha zárást követően egy másodpercig nyomod a lakatot, akkor behajtja a tükröket.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #82430 üzenetére
Mea culpa. Megnéztem a használatit tényleg egyértelműen csak az insigniákban van (miért?).
Most azt nézem, hogy ennek oka akkor a különleges kulcs (van csomagtér nyitó), vagy a csomagtérajtó modul (vagymind2).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz ArthurShelby #82432 üzenetére
Nos tegnap elkezdtem próbálgatni minden féle formációban , de nekem nem sikerült ez a külső visszapillantó tükör behajtása.
Nagy rá az esélye annak hogy nem is tudja.
Inkább a jobban felszerelt vagy nagyobb osztályú "inszi-veki "stb ami tudja.
Sebaj, marad a joystickos megoldás.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #82432 üzenetére
Szerintem nincs köze a csomagtérnyitó gombhoz, mivel az a kombi Astráknak is van, illetve a leírás alapján több, mint gyanús, hogy az Insigniánál is csak a kombi nyitható kulccsal.
Néha nem értem az Opelt. A Fábiám csomagtérajtaja nyitható volt kulcsról. Tudott szólni, hogy mindjárt kifogy az ablakmosó. Meg tudta mondani, mennyi ideje vagyok úton. Kis, fillérb@xó apróságok, amik nem igazán értem, hogy hogy hiányozhatnak egy mai autóból.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Sza_Sa
senior tag
válasz athomi #82429 üzenetére
Nekem van sport gombom, de szerintem nincs ids-em, bár csak 2x próbáltam amiből 1 a vásárlás alatti próba karika volt.
Az biztos, hogy a gázpedál viccesen érzékeny lesz, na meg nekem a váltó fog agresszívebben kapcsolni, tovább pörgetve a motort"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
pc-user
aktív tag
válasz mohabá 007 #82431 üzenetére
Köszi a segítséget.
Relé véletlenül nem tartozik hozzá? -
qdak
addikt
hello, zafira 2.0 dti nel behalt a generatorom, amit kaptam helyette, 2.0 dtl e volt, ez volt bontoba ami meg nyitva volt, az enyemen, 1 plusz csatlakozo van, ezen 2es csatlakozo kompatibilis lehet a 2? mmint a dupla csatlakozobol, 1ik ugyanaz lehet mint az enyemen ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
odorgg
addikt
Kérnék egy kép cserét az összefoglalóban, mert az aluval jobban mutat,+10 lóerő
Egyébként új gumit is kapott. Viszont most balra húz kicsit az autó. Érdemes lenne elmenni egy futómű beállításra? 1,5 éve voltam legutóbb, azóta megjártam pár kátyút. Igaz télivel nem tapasztaltam a balra húzást, esetleg tényleg nagyon minimálisan. Vagy esetleg a szélesebb gumi miatt lett most zavaróbb?
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
#81556480
törölt tag
12.000+posta mindennel: Vezérlő, kapcsoló, es pedalkapcsolók. Ezért is csaptam le rá.
Pettyyy es a többiek: Kis munkatol meg elektronikatol nem ilyedek meg. Csak az a kérdés fizikailag lehetseges-e? Ha igen , akkor en beteszem.
Egyébként mint írtam nem elektromos pedálos hanem bowdenes. De megvan hozza a huzo elektronika is a kis szakasz bowdennel.
[ Szerkesztve ]
-
zambi
csendes tag
Sziasztok!Adott egy Opel Astra F Classic.Az utóbbi időben a kormánykerék mögül egyre erősödő súrlódó hang jön.Most leszedtem a borítást,és kiderült,hogy a kormánykerék hátoldalán lévő csúszóérintkezőhöz csatlakozik egy rugós érintkező,és mivel folyamatosan összeérnek innen jön a hang.Ha behúzom a rugós érintkezőt,akkor hangtalan a kormányzás,de így viszont nem működik a kürt.Próbáltam kenni rá grafitzsírt,ami pár tekerés után le is jött a felületről.Valamint megcsiszoltam őket 1000-es vízpapírral.Valamivel jobb, de valakinek még valami ötlete?
-
Sza_Sa
senior tag
Ma levettem a fojtószelepházat kitakarítani, nem volt vészesen koszos. Illetve nem vettem le mivel egy vizcsövet nem tudtam lehúzni, így kifordítottam a helyéről, úgy pucoltam meg.
Mikor visszatettem mindent a megtisztított map szenzorral együtt, a sarut visszatéve első-második-harmadik indítás után alalcsony alapjárat fogadott, illetve ha a gázra léptem a motor fulladt és leállt. Majd egyszercsak a valahányadik indítás után minden jó lett, vette a fordulatot.
Mi lehetett a baj? Hibajelzés van ilyenkor, bekerülhet a tárba?[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tikakukac
titán
válasz Sza_Sa #82442 üzenetére
Tavaly kezdtem ismerkedni a motortérrel is ennyire, ott egy kicsit buta alapjárat után beállt, ahogy kell. De amilyen szutyok a szívósor is meg a fojtószelep is, meg a szelepfedél is meg tippre az alsó teknő is szerintem 2-3 napig mosogató tanfolyam lesz nyáron és pucoválás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
athomi
veterán
válasz Sza_Sa #82435 üzenetére
Tulajdonképp mit is jelent az pontosan hogy érzékenyebb? Elsőre azt gondoltam kicsit gyorsabban reagál a pedálmozdulatokra a motor, de most átgondolva inkább arra gondolok, hogy csak kisebb pedálútra nagyobb gázzal reagál az autó. Utóbbiért miatt nem erőltetném a dolgot, előbbiért viszont igen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz athomi #82445 üzenetére
Lényegében ha csak simán megnyomjuk a gombot 20-25%-al érzékenyebbé válik a gázpedál, ergo kicsit dinamikusabbnak tűnik az autó. Elektronikusan kap egy jelet ami a gázpedált érzékenyebbé válik.
Plusz:
Ha hosszan nyomjuk (4-5 mp) az IPC (km óra egység) kis km számláló kijelzőn kiírja, hogy ESP OFF illetve égve marad az ESP visszajelző lámpája, ilyenkor kikapcsolja a kipörgés gátlót. A sport gomb újbóli megnyomására pedig kiírja, hogy ESP ON, visszakapcsolja az ESP-t és kikapcsol a sport gomb.
Az IDS+ futóművel szerelt autóknál keményebbre veszi a rugózást.
És végül de nem utolsó sorban ha az autót Elektrohidraulik szervókormánnyal (EHPS) szerelték akkor beleszól a kormányszervó hatásfokába is (kivéve 1.3 és 1.4 motorral szerelt autók).[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
realpopek
tag
Sziasztok!
Minden nap olvasom ezt a fórumot, sok minden megtalálható itt ami az Opel tulajoknak segítség lehet.
Pár héttel ezelőtt olvastam itt a DPF regenerálását visszajelző kis led beépítéséről. Gondoltam megcsinálom én is. Mindennel együtt 1-1,5 óra volt, de ez valami nagyon jó dolog! Azóta már két olyan eset volt amikor nem is gondoltam volna hogy regenerál, és simán leállítottam volna az autót. Akinek van DPF az autójába annak csak ajánlani tudom, és természetesen nagy köszönet a fórumtársnak aki közzétette.Üdv,
Jani
,, Kis munkát kis ívben,nagy munkát nagy ívben kell elkerülni. ''
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #82442 üzenetére
"...Mi lehetett a baj? Hibajelzés van ilyenkor, bekerülhet a tárba?.."
Ez nem hiba, ez az ECU reset.
"...Az akkumulátor testkábelét levéve teljesen áramtalanítjuk. ( törlődnek az úgynevezett "megtanult"a motor működtetésének módja alapján automatikusan beállított motorüzemelési adatok)
Mivel ezek között az adatok között szerepel az üresjárati fordulatszám is, a reset után előfordulhat, hogy egy ideig az alapjárat egyenetlen lesz, vagy a motor kihagy gyorsításkor. A reset után megszűnhetnek a korábbi apróbb alapjárati ingadozások, egyenetlenségek.Egy ideig lehetőség szerint kerüljük a szélsőséges terheléssel járó használatot, amíg az ECU újratanulja a reset-elt motorvezérlési paramétereket..."[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen