- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
X20XER vagy C18XE vezérműtengelyt nem tud valaki eladót?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Sza_Sa
senior tag
válasz mohabá 007 #82850 üzenetére
Köszi, reméltem, hogy te válaszolsz, mégiscsak vágod a dolgokat.
Viszont nekem ott nem ez van, hanem a hőmérséklet szenzor.Ami így néz ki ha belenézek a csőbe: [link]
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #82832 üzenetére
Az elektromos potméteres gázpedálosnál nincs alapjárati motor, ott a fojtószelep működteti az alapjáratot.
Miután megnyomod a potméteres gázpedált, az jelet küld a motorvezérlő elektronikához (ECU), majd onnan megy a jel a fojtószelep elektronikájához, és az állítja megfelelő szögbe magát a fojtószelepet.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Corsa02
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha valaki járt már így.
Van egy Z14XE (243e km)motoros C Corsa-m. Kb. 1 hete, egy a vezérlésben lévő műanyag görgő levált a csapágyról és el is törött.
Szerencsére időben észrevettem a zajokat és leállítottam a motort, a szíj még feszes tudott maradni, így nem ugrott át.
Gondoltam, ha már úgy is szét lesz szedve, veszek hozzá 16db hidrótőkét is, mivel időnként reggel, hidegen már volt hangja.
Ki is lett cserélve minden, első indítás is sikeres volt, kis idő múlva elhalkultak a hidrótőkék is. Majd próbakör, az autó bemelegedett és a hidrótőkék el kezdtek csattogni, nem túl hangosan de hallhatóan és idegesítően. Ha kihűl, majd újból hideg a motor akkor megint csendben van, ha bemelegszik, akkor újból csattognak. Nem értem…lehetséges, hogy az új hidrótőkékből rossz legyen néhány? Találkozott már valaki ilyennel?Köszi
The Truth Is Out There --->
-
bbmt
senior tag
válasz ArthurShelby #82828 üzenetére
Nálad van a pont!
Kiszedtem az elektronikát és gond nélkül zár a kp zár
Esetleg tipp valakinek honnan lehet jó áron venni távirányító elektronikát?A kanál a gyengék villája
-
ArthurShelby
addikt
-
-=RelakS=-
veterán
Hmm... jött egy levél, hogy 2020-tól az Opel beszántja az OnStart, és ha aggódok, hogy mi lesz ezután a szolgáltatással, akkor nyugodjak meg, az előfizetés végéig működni fog.
Amúgy is, ha tetszik, akkor a próba után fizessek előItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Nem tudom mennyire emlékeztek rá de írtam hogy mikor januárba megvettem a kocsim (Calibra, C20NE) akkor kicsit eltünögetett a hűtővíz. Gyanakodtatok arra is hogy lehet a fűtőradi lyukas stb... de sose volt nedves a szőnyeg. Van egy olyan érdekes dolog hogy amióta bejött a meleg (+5 fok és felette) azóta egy decit se ment lejeb a hűtővíz szint. Azóta is maxon van. Klímát néha szoktam használni de nem mindig.
Ha a fűtőradi lenne lyukas akkor azt most is tapasztalni kéne hogy el-el tűnik belőle hiába nem fűtök nem?
Amióta a szelepfedél tömítés csere meg volt meg a gyertya csere mert a jobb oldali gyertyánál olajos volt a motor azóta az olajcsere is megtörtént és Mannol 5w40 Extreme ment bele. Azóta is maxon van úgy ahogy bele töltöttem. De a motornak van egy kicsi furcsa hangja kb 1-1.5 percig mikor a nap első indítás van szóval lehet legközelebb egy 10w40-el kipróbálom.
De ezt a hűtővizes dolgot furcsálom csak. Hogy hidegbe volt gond melegbe meg nem.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
Nekem a két hátsó sárvédő ívet hasonlóan kell csináltatni (a jobb oldali szarabb de nem ennyire mint neked a bal meg alig). Ezekhez hozzá számolva a tetőt amin vagy 3 apró horpadást ki kell húzni, újrafényezni mert a lakk itt-ott felpattogott, a csomiajtót is fényezni telibe mert meg van repedve a fényezés rajta valamiért, ezekkel össze vissza 100k-t mondott a fényező aki amúgy nem szar mert veteránvizsgás kocsikat is ő fényez mindig.
Tehát úgy kell számolnod hogy szerintem olyan 50k ha nem kell ívet vágni mert csak felületi. Jah és nálam azt mondta hogy 100k de minden apró cseprő szart kijavít közte mind a két ajtónál a leverődést az ajtóívbe ahol az ajtó szar beállítottsága miatt lejött a festék, a jobb C oszlopon a műanyag borítást mert valamiért olyan mint amin átmentek dörzsivel, stb...
Smoke some weed nigga!
-
Sanki
addikt
válasz Wiz Khalifa #82860 üzenetére
Nekem is a jobb oldali csúnya, a bal oldali nem ennyire gáz.
Munkahelyen van 2 kolléga, akik javítással foglalkoznak.
Festés 15k / elem, plusz a lakatos munka is kb ennyi és valószínű vágni kell (95%). -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82859 üzenetére
Ha nem fűtesz, akkor a radiátorban sem kering a víz, nincs benne a meleg víztől nyomás, a klíma másik hűtőt használ, másik renddzer! Nem vèletlen, hogy fűtèsszezonkor fossa el megát a legtöbb radiátor, mert akkor van használva....
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #82857 üzenetére
A tegnap rendelt Astrát már eleve OnStar nélkül hozzák majd a kereskedő szerint. Kár, azért kipróbáltam volna.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #82862 üzenetére
A fűtőradiban csak akkor kering a víz ha meleget fújok? Ha csak simán bekapcsolom és nem melegre van állítva hanem hidegre akkor is kering benne a víz?
Smoke some weed nigga!
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #82865 üzenetére
Pont azért fűtőradiátor, mert csak fűtésre kell. Hideg levegőnél nem csinál semmit.
Szerk: De hogy kifejtsem: amikor fűtést kapcsolsz, a fűtéscsap nyílik és elkezd keringeni a víz a radiátor felé. Ez egy leágazás a fő hűtővíz körről, szóval ha nincs fűtési igénye, akkor ebbe a mellékágba nem megy víz, mert a fűtéscsap zárva marad.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
rumos XIII
aktív tag
válasz molnarpeter #82821 üzenetére
Köszi!
Filózom, hogy hozzá vigyem, vagy az opel márkaszervízbe. Ajánlásotok van valamelyikre? -
ArthurShelby
addikt
válasz Wiz Khalifa #82867 üzenetére
Valószínűleg nekem is hasonló problémám lesz az A zafirával.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rumos XIII #82868 üzenetére
Márkaszervizek nagyon tele vannak, időpontot kérdezz mindkettőtől, mi lenne a legkorábbi.
-
Tikakukac
titán
válasz rumos XIII #82868 üzenetére
Először érdemes azt is kideríteni az adott helyen az autókhoz vagy a kenyérsütéshez értenek-e jobban. Legutóbb a szegény kollégának egy olajcserét sem tudott levezényelni a márkaszerviz. Ahogy nálunk sem anno
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Gergely
őstag
sziasztok,
C vectránál (illetve a vele azonosos opeleknél) ha CD 70-es navis fej van és szines kijelző és kiveszem a gyári 2DIN-es fejegységet milyen funkcióktól esek el, ha egyáltalán elesek?Köszi
-
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #82873 üzenetére
azt hogy érted hogy vakon?
le-fel menübe be és onnan ki nem egyértelműen vezérelhető/lépkedtethető?
Azért kérdezem mert androidos fejet tennék be a gyári helyett, a navigáció az nem érdekel, ugyis használhatatlan, de pl citroennél, ha kiveszem a gyári fejet egy csomó funkciót nem tudok vezérelni pl a klímát sem. -
B-L-A-C-K
titán
Lassan 10 ezret elérem 1 év alatt, így kötelező szervizre elviszem a kocsit. Pont most hívott egy Opeles csóka ahová szoktam vinni, küld egy extra ajánlatot, mondom ok. Tavaly 38 volt egy alap kötelező ugyan ott (Olaj és szűrő csere, pollenszűrő cserék, utastér légszűrő csere, fékfolyadék légtelenítés + fékfolyadék csere)...Meg is kaptam az ajánlatot email-ben, ugyan azt 50 ezerért ami tavaly 38 volt. Ennyire emelkedtek az árak hogy "extra kedvezménnyel" is +12 ezer, vagy engem akarnak átb@szni? Nem azért a 12 ezerért mert rászánok én 1 kilót is ha kell, de így ez érdekes, és utálom ha leakarnak húzni.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz B-L-A-C-K #82876 üzenetére
Gondolom gyulai.
Az első (pár) alkalom mindig beetető, odaszoktató. Szerintem mindenképpen kérdezz rá telefonon (már csak azért is, hogy érezzék a törődést, és talán ne nézzenek hülyének).
molnarpeter:
Ha jól értem minden ugyanaz, csak az ár nem.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
B-L-A-C-K
titán
válasz molnarpeter #82877 üzenetére
Ki akarom azt is, mert augusztus környékén adom el a kocsit, végig márkaszervizben szervizelt, így az új tulaj lássa, nem hanyagoltam el semmit, amúgy a fékfolyadék csere nem nagy tétel az 5-6 ezer mindennel együtt. Szóval ha nem lenne végig vezetett szervizkönyves, és megtartanám még sok évig a kocsit eszembe nem jutna márkaszervizbe vinni, mert ugye feléből meglenne.
legelek: Nem ők, és igen minden ugyan az, ami tavaly 38 volt, az most 50 extra kedvezménnyel, csak tudnám mi benne az extra...
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Szerintetek ezek az átvizsgálás árak megérnek ennyit? Érdemes mondjuk egyszer elvinni? (G Astra, 2005, 1.4 z14xep)
A 37 szempontra még nem kaptam választ, mik lehetnek ebben szerintetek? -
Sanki
addikt
válasz molnarpeter #82881 üzenetére
Érdekes, lehet valami hátulütője, hogy ingyen van?
Neked esetleg van tapasztalatod velük?Debrecenben lehet nincs is, most nézem.
[ Szerkesztve ]
-
Sukta 95
tag
Hali!
Ha minden igaz, egész jó áron sikerül vásárolni egy új E Corsát, 1.4 szívó motorral. Városi szaladgálós autónak megfelelő lenne? Akinek ilyen motora van, városban mennyi lehet a fogyasztása? Mennyire lomha ezzel a motorral?
Másik autónk egy 1.4T J Astra, az lenne hosszabb utakra használva (párom használná, aki 50 km-re jár melózni) a Corsa pedig nekem lenne városba (Debrecen) és munkába szaladgálósnak.
Semmit nem tudok ezekről a Corsákról, egyáltalán jó konstrukciók? Így "vakon" csak annyit látok belőle, hogy kívül-belül egész pofás, és, hogy 1.4 szívónak bírnia kellene a városi strapát is. Tud valaki bővebb infót erről az autóról/motorról?
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82884 üzenetére
ezek már voltak taknyolva, gittelve, várd meg míg előmászik a karfiolmező, fog, jövő tavasszal kicsipázik a 2 hátsó íved majd!
-
Clain
tag
Sziasztok!
Valakinek van esetleg tapasztalata/véleménye a 2.cdti motor 120lovas verziójával?
Pozitív/negatív tulajdonságok?
(2014 évjárat insignia)köszi
-
Sanki
addikt
válasz Wiz Khalifa #82884 üzenetére
Nálam ilyen.
(#82886) diablo1984: kolléga nekem is jelezte, hogy az enyém is javítva volt, csak "szépen" el lett fedve.
(#82885) Tikakukac: ezért kérdeztem, hogy ezek mik lehetnek. De úgy látom nem érdemes ennyiért fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Mindig azért érdemes fizetni az életben amit mások adott idő alatt jobban vagy egyáltalán el tudnak végezni. Na most egy G Astra így ahogy eddig megismertem eléggé fapad ahhoz, hogy ne kelljen nőgyógyász diploma a kiismeréséhez
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
Igen, tipikus, hogy inkább 20-30-ért fújkálják a rozsdát, mintsem, hogy 50-60ezerért lecserélnék a 2 ívet, igaz az sem tart örökké, de 5-6 évig bejár, ha jól csinálják meg! A rozsdára gittelés az 1-2 év mire már megint a régi rozsdás képében tündököl, addig is hólyagosodik, elreped, az nem megoldás, csak kozmetika.
-
TFSi
őstag
válasz Corsa02 #82864 üzenetére
Ezek teljesen rendben vannak, talán-talán a normál OMV benzin lehet az egyik oka, bár erre kicsi az esély és ha sokat jársz hosszabb távokon, akkor pedig pláne. Anno nekem is csattogott a régebbi F-es Astrám, pedig 104eKm-rel adtam el, 8-10.000km-ként olajcsere (5W40) és nem értettem én sem.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #82886 üzenetére
Láttam mikor fotóztam hogy kicsit furi az ív. Idén nem fogok rá költeni mert több mindent akarok javíttatni hogy ha már egyszer van munkadíj meg szín kikeverés akkor egyszerűbb ha mindent egybe.
Ez szerintetek jövő ilyen korig mennyire lesz majd rosszabb? Még most nyáron megcsinálom a ponyvás "garázst" hogy télen se a hó fedje be mindig.
Smoke some weed nigga!
-
bozont
veterán
válasz B-L-A-C-K #82876 üzenetére
Én most voltam áprilisban kötelező szervizen, átvizsgálással, és olaj+mindenféle szűrők cseréjével 60e volt. Így utólag mondjuk jobban jártam volna, ha a pollenszűrőt én cserélem otthon, 14e Ft-ot kértek a szénbetétesért. Na meg a 4l 0w30 olajért is sokallom a 15e Ft-ot. Na de mindegy, ez volt az utolsó kötelező, utána már lejár a gari, onnantól megoldom magam 20e alatt. Pedig a kedves hölgyike már megjegyezte, hogy ha jövök a következő olajcserére, akkor már tud majd mondani nagyon jó akciós árakat.
(#82883) Sukta 95
Nekem pont ilyen van (90LE), igaz csak április óta. Így a fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, sajnos azt nem mutatja, a teli tank még fogy. De tisztán látszik hogy városi használatra van hangolva, elég rövid váltásokkal. Ennek ellenére autópályán is elég élhető, mondjuk én nem nagyon megyek többet 140-nél. Pont hétfőn jöttem hazafelé az M7-esen 5 fővel és teli csomagtartóval +légkondi, jobban teljesített mint gondoltam. Hosszabb távokra is használható, de fogyasztásban lehet gyengébb mint az 1.4T, 140-nél közel 4000-et pörög.[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
Nem tudom kit érdekel, de azért leírom.
Ma voltam az Opel Szigetnél éves átvizsgálás (12. évi "nagy" szervíz, Szervíz 4+ csomagban) és műszaki vizsga 70k forint volt. 2,5 órás művelet volt.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #82891 üzenetére
Sk is sok minden megoldható,csak akarni kell.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Sukta 95
tag
válasz bozont #82895 üzenetére
Köszi a választ! Igen, ez is 90 Le. Milyen felszereltségű? Ez asszem Enjoy+ lesz, elég érdekesen összerakott felszreltség: bőrkormány, meg tempomat, de tolatóradar nincs..city gomb az bezzeg van. Na, mindegy. Igazából, az a lényeg, hogy városban jól érezze magát és ne a turbós astra legyen gyilkolva az állandó araszolásban.
Igazából, nem várom, hogy kevesebbet egyen városba, mint az Astra, mert az is optimalizálva van, egész jó a fogyasztása (a korábbi autónkhoz mérve ), inkább az a lényeg, hogy nem a nagytesót kell városba kínlasztani. Ráadásul pályán, egy ekkora szívótól 4000-es fordulat még nem is durva.
Meggyőztetek, remélem pozitív véleménnyel leszek róla akkor is, amikor már meglesz.
Köszi a gyakorlati tapasztalatot!
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Fandango
veterán
válasz mohabá 007 #82899 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs