Hirdetés
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ramius
őstag
válasz bambano #15429 üzenetére
Kijelzőteszt megvolt, de az említett adat után. Aztán eltűnik minden. De ez annak tudható be, hogy a kijelző szar Hol működik, hol nem. Az időt meg a hőmérsékletet mutatja, de az alsó sor random szerűen működik. Szerelő se tudott rá mit mondani.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #15468 üzenetére
Ha jól emlékszem, egy átlag gyertya élettartama 40e km. Ennél szokott lényegesen több is lenni néha, akár 100e. Tehát szerintem motorfüggő lesz.
Én is éppen izzítógyertyákat cserélek, de itthon kiskerben nincs, Ebayen nincs. Valami lengyel boltban találtam 3-4e körül darabját. Itthon 15e darabja az Opelnél.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
kisspista
senior tag
válasz bambano #15480 üzenetére
A srác, akitől rendeltem azt mondta, hogy a mágnes 50.000 G térerősségű, azaz 5 Tesla. Ez nagyon erős mágnes, azonban árnyékoló házban van, ami azt jelenti, hogy a két felteket összeillesztve nem "sugároz" mágnesességet a környezetére. (Ilyen van pl. a számítástechnikai alkatrészekben --> árnyékolt mágnesek)
Nem hiszek benne, s nem ingyen kaptam a szettet: vásároltam, de mindenesetre egy nagyobb teszt alá vetem, és szeretnék meggyőződni a hatásosságáról.
A vezetési stílus erősen befolyásolja a mágnes hatásosságát, tehát azonos feltételek, azonos vezetési stílussal kell a tesztet elvégeznem. Elég nehéz, és a közel 400 Ft-os üzemanyagár, 2x-i teletankolás némiképp költséges lesz... Megoldom!
(#15481) Jim Tonic: a motorháztető horganylemez és nem rozsdásodik
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz bambano #15493 üzenetére
Az enyémet is mindig leengedik 2.0 -2.0 -ra
Mondjuk ez is be van írva a tanksapkába Comfort oszlopba ( 3 személy üres csomagtartó)
De a 2.5-2.5 is az ECO oszlopba. Erre fújni szoktam.
Az Opel könyvébe is ezt ajánlja 205/55 R16 kerékre H Astra esetén. Mivel itt a legjobb a fogyasztás, és nem csak papíron, az élet is ezt bizonyította be. -
Calogero
addikt
válasz bambano #15532 üzenetére
Köszi.
H Astránál nincs külön cserélhető benzinszűrő. A tartályon belüli modulba van integrálva a szűrő, csak azzal együtt cserélhető.
Két féle van, az egyik 156 000 HUF a másik 126 000 HUF
Ezt megtudtam tavaly mert a szerviz3+ba tartalmazta a benzinszűrőt, de viszont nem volt számlázva így rákérdeztem anno.
A szerviz könyv most nincs itthon.TasiA: Amióta leadtam 35kg magamról, sportosabban közlekedek. Ebben az évben eddig 2100km-t tekertem biciklivel.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #15644 üzenetére
Nekem is volt aki ezt mondta, csak ez ott szokott elvérezni, hogy feketén-fehéren le van írva, hogy mennyit kell beleönteni + akik ezt terjesztik azoknak is eszi az olajat az opel motor... Én csak azt tudom biztosan, hogy a max szint fölötti olaj kárt tehet a tömítésekben de nekem mióta megvan ez az autó mindig maxon van és stagnál az olajfogyasztás ezzel a kerek 1 liter/csereperiódussal és tudtommal a kevés olajnál jobb a max szintre töltött és figyeltem, hogy mi van a min-max között félúton lévő olajszinttel, a hiedelmeknek megfelelően ott kellene lassulnia vagy megállnia az olajfogyásnak, de nem állt meg, a megszokott ütemben csökkent a szint, utána is töltöttem.
Egyébként meg megy gond nélkül, olajat a híres X20XEV szelepfedél szépen párologtatja a gumitömítés mellett, nem folyik, nem csepeg csak olyan szép bronzos a környéke de mint megtudtam erre sincs gyógymód pedig van aki barkács szilikontömítővel fokozza a gumitömítés hatékonyságát vagy hagyományos szelepfedél tömítés ragasztóval de a gyári előírásnál (gumi berak és semmi tömítőanyag) még jobbat nem láttam mert mind jobban eresztette.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #15650 üzenetére
Passz...
Én amikor öntök ablakmosót olyankor ránézek az olajra is.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #15652 üzenetére
A fedcomp nekem is szól ha aktuális Sőt még többet is tud ennél Ellenben mivel elég sokat utazom és van, hogy 1-2 hétig (nyáron volt egyszer két hónapon keresztül is) haza sem jövök így kénytelen vagyok itthon mindent karbantartani Ha én is csak hazajérnék folyamatosan akkor nem figyelném így de amikor kiderül egyik napról a másikra, hogy menni kellene 7-800 kilométert 3 nap alatt akkor csak ránézek mindenre elvégre mégis csak egy 96-os autó.
Waschwassert nekem is kiarja ha úgy áll bár pár hónapja angol nyelvre lett átállítva de azóta még nem kellett kiírnia egyszer sem
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Chainsaw
tag
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #15734 üzenetére
Nekem ez az első erősebb autóm, de most hogy egy 1.6TDI (100LE) Octaviaval járok, már tudom, hogy ez nem fog változni.
Nem megy rosszul, akár 190 is kijön belőle, de a rugalmassága akkora büdös 0, hogy hihetetlen.Ha úgy közlekedek vele, mint az enyémmel, akkor 6,2. Az enyém, meg 7,8.
Igaz, hogy ki lehet belőle 4,5-öt. Az enyémből meg max. kb. 6,5-t. De egyelőre inkább kifizetem.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
gaben75
tag
válasz bambano #15803 üzenetére
Köszönöm neked is a választ, de még mindig nem ajánlottatok helyet ahol meg lehetne csináltatni és nem lehúzós társaság.
Ezt a benzin témát majd következő tankoláskor kipróbálom.
Szoktam néha taposni neki de mostanában amikor már ilyen drága a benzin inkább economy ba csomom :-)Calogero: kiolvastam a hibakódokat ezek a következők:
030000
030100
030200
030300
030400
031400
130000[ Szerkesztve ]
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
-
gaben75
tag
válasz bambano #15808 üzenetére
Mindenesetre gyanús volt hogy majdnem annyiba került volna egy két forint eltéréssel mint a sima 95-ös nekem legalábbis gyanúsnak tűnt de lehet paranoiás vagyok.
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
-
Bozso68
senior tag
válasz bambano #15881 üzenetére
Az a helyzet, hogy tegnap voltam egy vezetéstechnikai tréningen, és hát sok újat hallottam az oktatótól, szóval nem mindig fenékig tejfel a dolog... Havas úton sokszor ABS nélkül előbb megáll a kocsi, ha ugyanis a kerék beletúrja magát a hóba, és eléri a kemény aszfaltot, nagyobb a súrlódás. Ugyanez indulásnál felfelé szintén előfordulhat, a pörgő kerék árkot váj. Persze nem minden esetben, de az esély legalább megvan rá.
-
Bozso68
senior tag
válasz bambano #15885 üzenetére
Természetesen, az irányíthatóság a legfontosabb, de ide vonatkozik egy szakértő kérdésre feltett válasza:
"Gulyás József kérdezi - 2010-01-30 22:11:52
Tisztelt Székely Úr!
Azt szeretném megkérdezni, hogy terepen, hóban lefelé véleménye és tapasztalata szerint ABS-el, vagy ABS nélkül lehet-e előbb megállni? Válaszát előre is köszönöm!
Válasz levélre
Tisztelt Gulyás Úr !
Terepen, vagy hóban haladva, a kikapcsolt ABS - el fékezett kerék hozza a rövidebb fékutat.
Terepen kikapcsolt ABS - el célszerű közlekedni.Üdvözlettel Székely Gyula"
A hó segít az oldalstabilitásban (persze a nem letaposott), és a környékünkön sokszor nem szórják, takarítják az utat, ez speciális körülményeket teremt.
Az emelkedőn való indulásról meg annyit, hogy egy üres platójú kisteher előttem pörgő kerekekkel anno felkúszott a főútig, nekem meg az ESP miatt csak ledadogott a hajtás.Egyébként az ABS-es kérdés összetettebb annál, hogy a-t, vagy b-t mondjon bárki is. Pláne nem a megfelelő stílusban.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #15936 üzenetére
Mondtam, hogy én csak nagymotorost!! Aztán neki mi kell, ő tudja!! Rokonnak 1.6-os van, itt az alföldön, szélcsenben , egyedül, klíma nélkül, gyári kerékkel, teljesen jól autózható. Aztán, ha a felsoroltak változnak, a megítélés is változik! Viszont nem vagyunk 1formák, soknak megfelelne az 1.6-os is. Nekem speciel kicsit hangosnak tűnt, majdhogynem az én öreg A Vecim, mintha halkabb lenne motorhang terén.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #15945 üzenetére
Tudtommal egy mai modern dízel, legalábbis amit eddig tapasztaltam, nem nagyon megy 3000 fölé, egy Civic VTI meg 7000 alá Értem, mit mondasz, tehát 1-esben totyogni a forgalomban.
Dízelturbót hogy kell lehűteni? (bocs a láma kérdésekért, dehát ti vagytok az opelesek, én meg csak tátott szájjal nézek )Úúú, zúg a fejem a használtautótól... 2.0 DTI, 1.7 DIT, 1.7CDTI
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz bambano #15948 üzenetére
Kormol az,ne aggódj...Csak belül...Én napi 2*3km-t járok munkába,pár év alatt szétrohadt a közép és hátsó dob,aztán az EGR is cserés lett,és csak pályás menetek után éreztem a 90 csikót... Nagyon meg lehet fojtani egy motort ilyen üzemben,amikor melóhelyen parkolás közben melegszene fel a motor...Főleg télen.
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #15950 üzenetére
Értem. És a fenti 3 dízelmoci közül van best? Népítéletben 1.7 CDTI esetében max 5.5L-es fogyasztásról regélnek, és nagyon pozitív a megítélése ezeknek a kocsiknak. Kezd meggyőzni nagyon! Igaz, azt is olvasom, h nem versenyautó, meg alacsony fordulaton picit lomha, de ezt nem is szabad elvárni egy 100LE alatti autótól szerintem. Jól fekszi az utat, kiválóan pakolható, fűtés 1-2 perc után már beindul. Jó lesz ez!
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #15953 üzenetére
Egyetértek! Best Buy 101%!
Egyre jobban tetszenek a C vectrák, de csak az ehhez hasonlóak
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #15958 üzenetére
Úgy gondolom, mint laikus, hogy nagyobb motor, nagyobb hőtermelés a motortérben, nagyobb teljesítmény, relatíve a kopás is nagyobb összegekbe fáj javíttatás esetén, ami egy nem mai darabról lévén szó a fentiek tükrében valószínűsíthető.
De arra nem tudok válaszolni, h miért nem mindenki ilyennel jár, ha olyan kedvező a fenn- és üzembentartási költsége, mint mondjuk egy példaként felhozott 1.7 CDTI Astrának. És most nem cinikus vagyok, csak kíváncsi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen