- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #7520 üzenetére
Üdv!
Azért vicces, hogy ugyan az a gyártó, ugyan arra a motorra más márkákba beépítve külömböző intervallumokat ad meg, de ha csak azt nézem, hogy 10 éve, 5 éve, 1 éve ugyan annál az 1.4-es 16 szelepes motornál duplájáta emelte. Szerintem egyszerű marketing. Minél kevesebb szervízt hirdetsz/kínálsz, annál több vevőt csábít. Leszarják a motort, az eladási statisztika a lényeg. Én inkább ebben hiszek, mint a vedd meg, használd kicsit, aztán dobd el és vegyél újat marketingben.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #7528 üzenetére
Az igaz, és?? 1.4 16V volt. Na túl sok külömbséget nem találnál a 2 motoron.
A másik a Fiat dízel motorjai, ha már kötjük az ebet. Érdekes, ha az egy Opelben van, Xezrenként cserélik az olajat, ha egy Fiatban, megint máskor és így tovább! Szal erősen marketing ez az olajcsere periódus. Annyit nem fejlődtek az olajak, hogy 1-2 év alatt duplájára emeljék az intervallumokat, főleg, hogy a motorok teljesítménye közben emelkedik. Jól, hangzó vevőcsalogató duma szerintem, semmi több.
-
wwhy
veterán
válasz bambano #7527 üzenetére
Amiket elfelejtettem:
- 1,2 XEP motor
- benzinszűrőt természetesen cseréltek, sőt, olyan fekete trutyi folyt ki belőle, szinte mint az olaj
- persze, tudom, saját zsebre is meg tudtam volna csinálni, de akkor nincs lebélyegezve a Szervizkönyv (legalábbis nekem nincs ismerősöm) (amikor még januárban eladásra hirdettem, 10ből 9 ember a vezetett szervizkönyvvel kezdte .... )[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #7672 üzenetére
Én is láttam és nem engedtek.. akkor mindenki megnyugodott volna.. De az igazságosztést köszönöm.. Nem ezzel töltöm a mindennapjaim apró élményemet megosztottam és nem is az a lényeg hogy leelőzgettem kinkeservesen hanem az hogy stabil volt 140nél is.. nem kis kanyarban.. Gondolom a hsz.ed után lefeküdtél aludni..
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #7732 üzenetére
Arra gondolhatott, hogy a szabályoknak megfelelő azaz első szélvédő és első ajtókon nincs fólia a többi meg totál fekete Az nekem sem tetszik.
Fólia és fólia között valóban óriási különbség van, ami az enyémen van kívülről nagyon sötétnek látszik de belülről egyáltalán nem vészes, szerintem még németben rakhatták fel az autóra mert amiket nálunk feltesznek 20-30e környékén azok nagyon sötétek És sajnos már a fólia széle válik le
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz bambano #7748 üzenetére
Jó, hát össze vissza kb 1M lenne a keret de ebből ki kell jönni az átírásnak, eredetvizsga, illetve ha megvettem mindenképp el akarom vinni a kedvenc szerelő ismerősömhöz átnézetni. Aztán ebből kell még kijöjjön, ha valamit még cserélni kellene rögtön vásárlás után.
Szerintem nem lesz erős
Első saját kocsim lesz, de eddig is vezettem már kocsit nem keveset, csak az nem az enyém hanem a családé. Viszonylag az is erős (90 ló).
Bár a kettő azért nem lesz ugyanaz, megígérem vigyázni fogok magamra[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #7771 üzenetére
Kadett?? Mit kerül sokba??Nem kötözködés, csak kíváncsi vagyok!!!!!
Abban az 1.8-as hengerenkénti van? Mondjuk ahhoz talán a befecskendezős motyesz lehet drága, mert az biza ritka, valóban. A GSI-khez, leginkább a kasztni cuccok drágák. Lökösök, koptatók, szárnyak, küszöbök, ködlámpák. A többi eléggé legó, fék, futómű szinte nagyrészt ugyan az mint a többi Opelben. -
_seth_
veterán
válasz bambano #7771 üzenetére
Hát, én ezt is cáfolnám
Még ebayről sem vészesek az árak amennyiben valami speckó cuccról van szó ha pedig nem akkor egészen tűrhető. Még megvan a gsi kadettem Árak: motor kompletten bele már filléres összeg, ha pl injektor vagy ilyesmiről van szó kb annyiba kerül külön mint megvenni motorral együtt ez tény de drágának így sem mondanám. Pl hiába volt 17e párja a hűtött féktárcsáimnak és az RH betétek pluszba ezeket így egyben még csak el sem akarják vinni annyi van belőle hiába futottak csak pár ezer kilométert mondhatni újak, kaszni elemek sem vészesek, pl van gsi szárnyas fullra lefalazott csomagtér ajtóm... már árulom vagy 1 éve lassan és érdeklődő sincs, küszöbtoldat szintén és még sok ilyen van pl toronymerevítő pedig az még ritka is.
Az új alkatrész árak is inkább átlagosak mint drágák, jó persze a bosch légtömegmérő az egy vagyon de más autóhoz is. Gyári gsi lökösbe való hella ködlámpa vagy bármilyen más na az valóban ritka de nem lehetetlen mint ahogy már van angel eyes fényszóró is e kadettbe. Kabrióhoz jó tető ami még ritka néha de az is beszerezhető. Vagy pl D kadettnek a fehér index amit külföldről kell rendelni de még az is van
TasiA:
Szárny 5e, lökös ha gsi max 10e de akkor hibátlan, ha nem 5e... ködlámpa passz nekem is Ring praktikeres volt benne az 3e de tökéletes. Motorháztető inkább ami ritkább a gsi fajta olyan pedig amin van vízelvezető kb mint a fehér holló.[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #7775 üzenetére
Pedig hasznos a net Az mondjuk igaz, hogy mezei bontóban gsi alkatrész nem sok van ha karosszériát nézzük de beszerezhető minden.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
senior tag
válasz bambano #7806 üzenetére
THNX!
Hát az egerszegi opel szervízbe viszem, mert céges autó, így szerencsére nem nekem kell fizetni a szervízt...
Országúton sosem csinálja, mindig beáll 90 alá picivel, nekem inkább csak az volt a furcsa, hogy kb 5-10 mp ig megy a ventilátor, nem mondjuk 1 percig.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #7893 üzenetére
Látatlanba ne mondj ilyet.. lehetkapott az ajtó azt kihuzzák nem akkora gond.. vagy bontóbol ajtó. 100% nem lenne.. de ha a motor futómű rendbe van akkor 3M megérne.. nem..?
Visszaolvasva a hozzászólásomat úgy fogalmaztam mint aki értene hozzá valamit is.. Azt látom rajt hogy OPC fekete meg szép a felni.. meg törött..
[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #7996 üzenetére
Egyém 170-nél tilt 3.-ban és csak egy őskövület C20NE
Na mondjuk értelme nem sok van.A Japóban meg Francia dízel van, ez a szégyen! A DCI az rönyó. Mondjuk az egész autó egy szégyen. Akkora gagyi fos, az a Nissan hogy hihetetlen, a beltér az meg borzalom. Nem elég, hogy minden bakelit, az ülés 40 ezer km után szarrá van ülve, szó szerint. A váltója 1 az 1-ben Lada níva. Nehezen megy, és egy nagy keverőkanál, amivel keresgetni kell a fokozatokat.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz bambano #8048 üzenetére
Igen, lényegében a motor rángat, olyan 2-4 mp-ig tart ha csinálja, ilyenkor lényegében megszűnik a gyorsulás is, mintha darabosan kapná a benyát, vagy nem is tudom mihez hasonlíthatnám. Aztán helyre jön és gyorsul tovább.
Jövő héten meg autópályán kell mennem. Remélem túléli.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
-
mackosajt
addikt
válasz bambano #8095 üzenetére
Ha még nem túl késő, akkor Köntösgátsoron, az autókereskedés melletti udvarban, rögtön az elején, baloldalt. Klímában profi szaki. Posta János, ha jól emlékszem. Ha még megvan, lehet a telefonszámát is tudom, ha még kell.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
helkis
addikt
válasz bambano #8248 üzenetére
értem mire gondolsz, a régi itt azt jelenti, hogy kb 3 szezonon volt fent a gumi eddig, tehát olyan 15ekm-van benne.. ránézésre 80-85%-osak..
nekem a logikám azt diktálta, hogy az újabbak legyenek elöl, a jobb irányíthatóság érdekében, aquaplaningot is jobban kell bírnia, kigyorsításokat, fékezéseket, kanyarban is jobban tapadhat, stb..
téliguminál van ráció abban amit mondasz, de az szerencsére egy 2. szezonos Alpin A3-as szett, amivel maximálisan elégedett vagyok.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz bambano #8250 üzenetére
miért érzem úgy, hogy ez a vita zsákutca, még jó hogy egy dologról beszélgetünk..
hmmm.. mi kell ahhoz, hogy egy kocsi hátulja előbb csússzon meg, mint az eleje?
tényleg érdekel!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz bambano #8256 üzenetére
nyilván oda teszem ahova akarom, de azt szeretném ha optimálisan lenne fönt, az állításod szöges ellentéte annak, amit eddig gondoltam a dologról, ezért kérdezgetem, hogy te hogy látod a dolgot, meggyőzhető vagyok, de eddig nem hangzott el olyan indok, ami végérvényesen megváltoztatná az álláspontomat.
szerintem egy kanyar nem elég, oda kell még nagy sebesség (minimálisan több mint amivel csúszás nélkül bevehető a kanyar), jön mellé a hirtelen irányváltás, illetve hogy valami csökkentse a tapadást a gumikon, olaj, homok, jég, kopottság, stb..
de mivel ugyanazon az útfelületen halad el a kocsi eleje, mint a hátulja és adottak a körülmények, akkor szerintem az elejének is meg kell csúsznia, ha a hátulja meg fog..
ha a hajtott kerekek hátul lennének, akkor hátra raktam volna, illetve ha a télit kellett volna cserélnem akkor vacilálnék rendesen, hogy milyen szituáció jöhet többször elő...
alpin a3 már többször megmentette az életemet, vagy legalábbis nagy káreseményeket kerültem el vele, olyan helyeken ahol a matadorokkal ottmaradtam volna..
alig hittem el, mikor nedves úton 100km/h-körül egy előzésből visszatérve a sávomba jobbról egy szippantós IFA elémkanyarodott 15km/h-val és igencsak nehezen gyorsult fel, pont egy emelkedőn, kb 50m-re előttem, továbbelőzni nem mertem lévén emelkedő (egyébként jötek is rá 2s-re), vészfék, de nem csúszott meg a kocsi, hanem csak szépen lelassult..
a szippantós csöve már a motorház fölött volt mondjuk.. , + magam előtt már szinte láttam, hogy ebből crash lesz.. szerencsére mégsem lett az.
ha van más tipped a jó gumira, akkor légyszi oszd meg velünk!
+ a tapasztalatod az A3-mal, miért nem vált be nálad?"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
dokar
addikt
válasz bambano #8256 üzenetére
f astra, g astra nem dobja ki a seggét, még havas úton sem. vagy íven tartva csúszik alulkormányozva vagy pedig kilinccsel előre, de nem fog kitörni a hátulja, csak akkor, ha rárántasz a kézire vagy nagyon egyenlőtlen tapadású útfelületen bravúrozol (pl elöl hó, hátul jég).
egyébként az átlag sofőrök alulkormányzás esetén tévesen fékeznek, amikor csak gázelvételre van szükség vagy folyamatos csúsztatáshoz (powerover) finom adagolás szükséges. btw valaki szerint rá kell rúgni egy rövidet a fékre, hogy bebillenjen az autó és betapadjanak a sodródó első kerekek.
a lényeg: ezeknél az autóknál a rosszabb gumit lehet hátra rakni, mert kisebb a valószínűsége a kitörésnek, mint az alulkormányzás esetén történő sávelhagyásnak. amikor ez már megfordul, akkor azt jelenti, hogy azt a gumit se előre, se hátra nem szabad már feltenni.
egyébként te UPC-s vagy?
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest