Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
Életemben nem szerveztem még iet. Nem az, h nem tudnám megcsinálni, hanem fogg sincs hol álljak neki. Egyáltalán: Mikor, hol, mit? Viszont Opel sütiket tudok sütni
Nahjó, jobban belegondolva: valamikor tavasszal lenne az ideális, amikor jó idő van(alufelniszezon), de még nem punnyad senki a Balcsin. Hol? Valahol Pest megyében, valami kisebb város, ahol esetleg van valami nagyobb placc is. Mit? őőő Ezt télleg nem tom. Attól függ a társaság mit szeretne... Én személy szerint rakaszkodnék hozzá, hogy te pucsíts a kocsid motorháztetőjén és mi majd slaggal locsolunk
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
_seth_
veterán
Ez a menő mostanában
Már mindenhol az autóm darabjai vannak... itt a szobámban a harmadik emeleten csak a 4 felni áll, a pincében 4 gumi van, mamámnál is vannak alktatrészek, a szerelőnél is van bőven... már csak egyesíteni kellene a darabokat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Én is 195/50 R15-öt szerettem volna eredetileg alufelnivel de amilyen utakon járok sokszor még a 175/70 R13 is szétrázza a fenekem akkor a 185/60 R14 sem lesz túl kellemes... alufelni helyett pedig a szép lemezfelni is megteszi és nem kell annyira félteni sem az úttól és padkától valamit az enyves kezű tolvajoktól sem.
Transformers: áááá lebuktam És még kész sincs!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Én ha motort nem cseréltme volna a gumikat sem cserélem le... de ehhez a motorhoz a 175/70 r13 nem a megfelelől méret
Beindították az autóm Köv héten szerintem már autókázhatok vele Áhhhááááá
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
urban racer
senior tag
lóczy nem ady!
ahol a réfi van azaz ady, a lóczy meg a tudod melyik. a lóczyval csak az a baj, hogy sok az aknafedél. Magasságban még ok, csak 2 oldalt és egymás után. És én sose megyek 50el az a baj. Ha meg az út közepén megyek, akkor minden ok."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
_seth_
veterán
Majd mérek ha egyben lesz rendesen Most a váltó olyan, hogy az egyes emberes, a kettes az jó, na a hármas az nagyon emberes utána jó + egy jó 0-100-hoz kellene vmi még durvább gumi mert ezeket ne, hogy másodikba de egy harmadik+padlóval még harmadikban is képes kipörgetni
Holnap majd csinálok pár képet róla
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Kipuff: C20NE leömlő, utána 1.3S barkácsolt középdob majd F astra hátsó dob, + középdobnál van egy lyuk így a hangja "kicsit" állat, de remélem ma meg lesz csinálva az is.
Chiptuning nincs, így is állat lett ezzel a kb 125-130 pacival
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Nézd... nekik a nyomaték 4000 fölött jön meg, nekem 2700-nál már gyárilag a max nyomatékot adja le most nem tudom mennyi lehet pontosan
Sportdob, és akkor a zenehallgatásommal mi lesz? Ikercsöves: az meg egy vagyon lenne.... befoltoztatom a lyukat és elég is annyi, így is állat hangja lett.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
1. Hengerfejet megfúrták vagy mifene, én nem értek hozzá így vettem az olyan 10-15LE pluszt jelent A direkt szűrő pedig 1LE
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Már milyenek ellen?? Kadett 1.8, vagy Astra 1.8? Mert azokat megeszi, egyedül C20XE-t nem tudja majd megfogni, de ott sem fog brutálisan lemaradni! HA meg ettől nehezebb autókról beszélünk, akkor inkább hagyjuk!
Az a 0-100-ig meg annyira nem kaland, olyat a legtöbb pöcsköszörű is jól tud. Inkább a 100-on túl is érezhető gyorsulás a lényeg! Nyugottan kiállhat gyorsulgatni, mert a Kadett nem egy nehéz autó. Ja meg 8 szelep létére símán megy úgy, ha nem jobban mint a mai masinák. Legalább is ebben az elhízott világban, símán! Én mindíg megdícsérem a sajátomat, mert az esetek 90%-aban helytáll. Tegnap délután egy H Astra 1.6-tal kergetőztünk. Komolyan nem értem az embereket?? Egymás után 5X nagyon csúnyán elkentem, de még erőlködik! A csak azért is én megyek elől! Hát mennyél, inkább elengedtem. Dokar, próbáld ki, tetszeni fog![ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Hagyjál mán az 1.6-os 75 ló Vectrával, ami van vagy 1070kg! Az jó, ha 14-15 mp-t tud százra. Nagy kaland azt legyorsulni! Még a saját autómat sem találom elég erősnek, sőt nagyon nem! Csak azért írtam, amit írtam, mert nekem az jön le, hogy míg a te 1.4-esedet kicsit nagyon túl értékeled, addig a kolléga 2.0 Kadettját már rögtön alul és tanácsokat adsz, hogy ne gyorsulgasson! Lehet én látom rosszul, de valahogy mindíg kilukadunk oda, hogy a Te Astrád, az űbermájer , mindent alázó 1.4-es. Akkor csak azok mennek annyira nem jól, amiket én vezetek?? Vagy, hoyg van ez??
Sértődés ne essék!!!!!!![ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
A 16 szelep ér 400köbcentit-re. Azt el is felejtettem, hogy F Astrában a 8 szelepes 1.4-es 82 lovas volt, az 1.6-os meg 100. Hát itt nem sok plusszt hoztak a 16 szeleppel. A C20NE, meg egy agyon folytott motor, ezt ne felejtsd el! Még mielőtt nem volt hülyére folytva, 130 ló volt, meg 180Nm, de még ez sincs kihegyezve. Arról nem is beszélve, hogy ez az alapja az összes 2.0 OPEL MOCINAK, még a turbóst is beleértve! Pl volt 20XE-is katalizátor nélkül, meg valami még volt vele. Ezek a motorok Kadettekben voltak, tudtak ~ 160lovat, meg 203NM, ami elég korrekt, főleg, hogy 90-es évek, vagy még annyi se. Na itt már jelentős a többlet a 16 szelepeseknél, bár én nem tudom ez konkrétan csak annak köszönhető-e.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Elég sokszor kocsigáztam már körbe az országot a sajátommal is 5 személy+ fullra pakolva! Meg megjártam Bécs oda-vissza párszor+ horvátok. Tudom, hogyan gyorsul. Így+bekapcsolt klímával kb= egy 1.4 16V F Astra! 1 személy klíma nélkül 1 év alatt beleraktam 35 ezret.
Szövegértelmezésre pedig annyit, hogy nyugottan lehülyézhetsz, nem veszem föl!
"ültess be a kocsidba 3 embert." Te tényleg nagyon hülyének nézel, vagy magad túl okosnak?! Már nem is tudom!
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Semmi köze ennek az egésznek a 8 vs 16 szelephez. Nem a szelepek nagyobb száma miatt megy jobban, hanem a befecskendezés, meg a szívócső módosítása miatt. Eleve a régi 8 szelepes injektoros motorokban 1db befecskendező volt, így pl. a két szélső henger kevesebb anyagot kapott, mint a két középső. A 16 szelepeseknél 4 befecskendező van. Ugyanolyan erős lenne 8 szeleppel és hengerenkénti injektorral, sőt még jobb is lenne, mert nyomatékosabb lenne.
A 16 szelep óriási parasztvakítás, de anno lehetett ezzel menőzni, hogy vazeg 16 szelepes verdám van. ÉS? Technológiai haszna 0. A gázcseréhez ilyen minimális fordulaton, mint amin az autók dolgoznak, bőven elég lenne hengerenként 2 szelep. 10000 fordulat fölött már van értelme 4 szelepnek hengerenként, de alatta semmi. Ott van pl. az ősöreg VW 1,6 blokk. 2 szelepes hengerenként, aztán mégis 102 lóerő. Hány szelepes az ECOTEC 1,6? 16. Mennyivel erősebb? Semennyivel. Erről ennyit.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Az első, az olyan vicces gúnyolódás, de még lehetőleg "baráti" szinten! Próbálom megszokni a kissé cinikusan, mindent jobban tudok személyiségedet.
A második, meg számomra kicsit már sértőnek jött le! Olyan, mint ha valami debil hülyegyereknek néznél, ezzel az ültess be 3 ember és megtudod milyen +200kg. Mint ha valami megaprimitív őslakos lennék.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Megnyugtatlak ha csak fele olyan jól gyorsul + 3 emberrel ami még mindig pl egy c20ne 115 lovas gyári motoros calibra súlya alatt van az is elég... de miért kellene nekem + 3 ember? Fizessek állandó utasokat? Én egyedül ülök benne arról meg nem én tehetek, hogy mások nehéz kocsival járnak Ez így megy ezt tudja... az így az annyi mint nagyon... már 160-at mentem vele... gondoltam előzök, nézem az utat nyomom negyedikben(!) 100-ról... mire 2 autót megelőztem már 160... na mondom jobb lesz visszavenni mert ez így nem okés... Utána haverral mentem egy kört... tetszett neki Majd kipróbáltuk nagypapisan: 1500-as fordulathoz igazodva... kényelmes, halk Tuti
Maradjunk annyiba minden nagyképűség nélkül, hogy most a kadett nagyon megy, kb 130LE és 1 tonna körül van, a 14-es kerekek tapadnak, próbálnak tapadni ebben a nyálkás-vizes időben de majd nyáron amikor puhább a gumi és az aszfalt is száraz majd akkor derül ki mit tud... mindenesetre 200km után még nem volt olyan autó legyen az bmw, audi, suzuki, seat, lada (), trabi(!!! ohh... a MANIAC matrica mögött nem voltak plussz lovak) amelyik otthagyott volna lámpánál pedig volt amelyik nyomta rendesen gumit, autót nem kímélve
16 szelep... ez 8 szelep ez van, akárhogy is nézem ez 2700-tól már húz azok meg 4-5000-től húznak és 8 szelep ide vagy oda a 2700-at hamarabb elérem a gázpedál nyomvatartásával és még a motort sem kell széttaposni.
50km/h 5. 1400 rpm
90 km/h 5. 2500 rpmNekem tetszik
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Videjó videjó ha a vége jó Majd lesz... ki kell várni türelemmel
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
-
_seth_
veterán
Ui.: Tegnap megnyomódott a gázpedál és a sebesség gps szerint is 200 fölé ment, mutató szerint ez 210 felett van, és mindezt úgy, hogy érezhetően jól gyorsult kb 100-tól végig ötödikben. 140-nél lepadlózom még megrántja a nyakam... áh, nagyon megy... utána meg olyan kedvem volt, hogy 90,50, 30 betartva és mindenhol ötödikben mentem... nincs hangja a motornak 200-nál sem a motor zajos már hanem a szélzaj ami zavaró. Jah, tegnap a kipuff be lett foltozva, ohh nagyon sokat jelent hangban de még menet közben is észre lehet venni... tenyérnyi darabot kellett foltozni rajta
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
30 ötösben az olyan éppen elmegy (900rpm körül)
Most ráálok az 50/90-re mert érdekel mit is eszik pontosan...
A fék elég jól fog... pont kikanyarodott elém egy traki nem mondom ráléptem a fékre rendesen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bolondember
MODERÁTOR
-mert muszáj. fel kellett vennem kölcsönöket, h kifizessem a regadót (röpke ~400k), meg ott van a francos diákhitel is.
-azt hiszed nekem jó? majdnem végigbőgtem mire feladtam a használtautón a hirdetést... Nem hagyott cserben - ezért is remélem, h jó gazdája lesz...
-nem biztos, h lesz helyette vétel. az se biztos, h ha lesz, az Opel lesz. majd meglátjuk, annyi minden nem világos még...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
őstag
Az egyetlen szerencse, hogy céges, és cascos a kocsi, így nem idegesítem magam miatta, persze ha saját lenne, akkor más lenne a helyzet.
sajnálom is a finom vadhusit, amúgy szerintem tuti megmurdelt később, mert kb 90-100-al mentem amikor elémfutott, szóval a rókáknak valszeg lett egy jó kis lakoma.
ja és képzeljétek el, a karambol után pöccre indult, és még elmentem vele a géptelepünkig, kb 3 km, és fel sem forrt a vize, márt ami még benne volt. és nem éreztem semmit a kormányművön , és a futóművön sem, bár nem mentem gyorsan utánna. Abba bízok, hogy az alváz nem ment el, és akkor faszán meg lehet csinálni, és kitart még fél évig.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
_seth_
veterán
Ha valamilyen jó gumit raksz fel sokat fog jelenteni. Sok helyen úgy kanyarodok, hogy nem is fékezek már pedig régen fékezni kellett jó mondjuk a teljes első felfüggesztés is más lett.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Yokohamát nem ismerem de azt már írtam, hogy a barum bravuris jó gumi (Continental tulajdona a barum...)
[link] Bemutató róla Ha tegnap a jobb1-en ültél volna mellettem akkor tuti at mondanád, hogy jó lesz a barum Nekem tetszik nagyon, tapad, esőben még 160-nál is jó volt, most pedig, hogy kezd jobb idő lenni egyre jobb a gumi
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
szacsee
nagyúr
Tuning-nál csak pl .. D szűrőre és sport kipurendszerre gondolsz?
Hmmm. a régi szép idők, mikor 1-2 hétig políroztam a szívócsonkot a skodán..Gátló alatt mit értessz? Lengéscsillapító, rugó, stab...vagy így összesen?
Mod: Nekem is bravuris-om van asszem...( vagy bravius... )nem nézegetem, de volt az elődje is, ahhoz képest megváltás...pedig az 14-es alufelnin volt, most meg go back gyári acél...
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Nálam legalább is rengeteget jelentett a gyári olajosok gázosra cserélése. Mondjuk én rugókat is cseréltem, de a gátlót nagyon érezni. Monroe Reflexet szerettem volna, az még plusszban kicsit feszesebb, sportosabb is, de sajna sehol nem tudtak szerezni időre, ezért Sachs Supertouring lett, az meg annyira nem a sportolásról szól. Én ajánlom, ha csere, akkor gázos, esetleg valami sportosabb gázos.
-
Daywalker
addikt
A visszaváltogatás meg a vezérművet terheli Amit valahol megspórolsz, azt máshol elbukod Viszont normális betét elég sokáig bírja. Ajánlott a Textar márka használata. Komolyabb cuccnak meg EBC GreenStuff.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
TasiA
senior tag
Tudom, hogy te máshogy gondolod! Én is csak azóta vagyok ezen az állásponton, amióta elég sűrűn láttam félig szétszedett motorokat/motortereket, abban a műhelyben, ahol haverom melózott. Sokat a "direkt" miatt bontottak meg, mert csak úgy lehetett eltávolítani a lerakódott szutykot. Ezek közül némelyiken alapjárat motort, vagy légtömegmérőt kellett cserélni, mert az sem szerette ezt a fajta szennyeződést hosszútávon. Én elhiszem, hogy te sűrűn tisztítod, de az olajréteg, amit ráfújsz, a benne megkötött porral egyűtt szépen leis szokott válni a szűrőről sajna. Nem tudom mennyire voltak alaposak ezek a tulajok, de nagyon nem volt bizalomgerjesztő a látvány. NA meg itt vannak az internetes/szaklapos újságok. Azok sem véletlenül írták le a frankót. Én inkább bízok a szakemberek véleményében, meg a saját szememmel látottakban, mint az értékesítő reklámszövegének. Aztán, hogy ki használja, meg ki nem az már nem rám tartozik!
-
TasiA
senior tag
Ok! Legyen! Megadom magam!
Mint előbb is írtam, nem tudom, mások mennyire sűrűn és milyen alapossággal tisztíják a dolgaikat mások. Lehet a leírtak nagy részének okát itt kellene keresni. Viszont erősen kétlem, hogy egy 1 éves autónak 10x több kartelgáza van, mint az én eddigi autóimnak, amik egyik sem volt fiatalabb még 10 évesnél és nem volt még 200 ezer km alatt. Főleg, hogy a kartelgáz, általában a pillangó szelep környékére van bevezetve, de amiket én láttam, ott légmennyiségmérő kuka, szívó cső full retek és ezek jóval a pillangó szelep előtt vannak. Viszafelé hogy megy annyi gáz?
De igazából beszélhetünk egymásnak, szerintem sokat nem fog változni sem az én, sem a te véleményed! Addig, amíg igazán konkrétan nem tudjuk bizonyítani hitelesen bármelyik állítást, addig esélytelen a dolog mindkét részről. A stopperes mérést én nem igazán tekintem mérvadónak. Remélem nincs harag?! Egyszer olvastam egy olyat, hogy pont egy A Vectra volt az áldozat, szépen sorban levettek róla mindent és folyamatosan mérték padon a változásokat. Először gyári cucc, aztán légszűrő nélkül, aztán légszűrő vissza kipuff nélkül, majd légszűrő és kipuff nélkül. Kipuffnál leömlő maradt lambdaszondáig, onnantól lett levéve katalizátorstól a cucc. Ha jól emlékszem valami 2 lóerő volt a külömbség, akkor amikor mindent leszedtek. Kihangsúlyozom valahol olvastam nagyon régen és nem is emlékszem pontosan. Szal fene tudja mi igaz belőle.
Aúgy meg igazad van, te autód te döntesz.
Amiben én hiszek, az menetszél felhasználása.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Nekem oszt mondhatod mennyire pontos a kamera időmérője, mikor magát az egészet nem tekintem hitelesnek na! Ez a megyek 9:20-kor a Jóska Pista utcában 40-el, oszt nyomok egy padlót mérem az időt mennyi idő alatt gyorsoluk 50-re, aztán hazamegyek faragok a mocin, megint elmék az említett helyre, megint gyorsulok 40-ről 50-re, de már 10:41-van, meg +4 fok, meg hátszelem is van, meg most valójában lehet, hogy 41-ről gyorsultam 49,5-re és hasonlók. EZ CSAK PÉLDA mielőtt kiforgatnád!!! NA szal ilyen "hiteles" mérésekre nem adok és kész!
[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
Na aludtam rá egyet, aztán meggondoltam magam és leírom:
A két mérés ugyanazon a helyen történt fél órán belül.
Elsőnek a kisebbik, majd a nagyobbik direktszűrővel.
A km/h óra lett lekamerázva, mindkétszer merőleges irányból.
75-ről gyorsítottam 125-ig.
Videószerkesztőben a pontban 80-nál és a 120-nál lévő képkockák lettek a kezdő- illetve a záróframek. A kettő különbsége adja meg az eltelt idő ms-ban!
Akár olyat is csinálhattam volna, hogy a két videót egymásra rakom és akkor jól látszódna, hogy az egyik mutató gyorsabban halad, mint a másik.
Na erről ennyit.extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos cigaretta 🔞
- Formula-1 humoros
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Doctor Who (2005)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen