Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pitu
aktív tag
válasz bambano #19740 üzenetére
köszi, jövő héten jobb első kerékcsapágy csere lesz, megnézetem a szerelővel.
Kb. 1000-1500 futott km-el ezelőtt lecseréltük a "gyári 5w30"-at castrol magnatec-re, ill. MANN olajszűrőt is vettem. A motort alig hallani üzemfoknál alapjáraton, olajnyomás bevillanás egyszer sem volt. Reggel indításnál van egy rövid kerepelés, de ezzel együtt tudok élni.
Szóval tényleg vigyázni kell a silány minőségű gyári olaj utánzatokkal.... -
sNORh
addikt
válasz bambano #19780 üzenetére
Dízelről van szó, Exide Premiumot néztem ki én is. A hétköznapokban 90%-ot városban mászkálok vele, az tudtommal nem tölti úgy vissza mint egy hoszabb távú kocsikázás, szal a lényeg hogy legyen benne tartalék..
Mindenki mást mosnt, egyik oldalon meg azt olvastam, hogy a gyártók a legkisebbet rakják az autókba, nyugodtan tegyük bele a nagyobbakat, max tovább tart visszatölteni(Ah) bár én a gyári Ah-st veszem, csak nagyobb indítóárammal, nem hiszem hogy ez annyira negatívum lenne. Max ha kiülök majd pecázni és kedvemszottyan bekapcsolhatom nyugodt szívvel a rádiót_seth_ nah az fasza.. tehetek le erről is? bár exideről eddig csak tőled halottam negatívumot.
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #19850 üzenetére
hát sehogy, mert gázzal járok ? amúgy meg kannából öntöm bele
Ejj bázzeg be ne találj már a hülységgelTermészetesen, ha jár a motor akkor megy! (hülye azé nem vagyok) Arra próbáltam célozni, hogy nálam, csak a gyújtástól nem indul az AC. Indítózáskor indul csak, de pl a régi 1.8-asom, az már gyújtáson járatta az AC-t. Kérem nem kötözködni, mee begurulok
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #19852 üzenetére
Nekem nagyon. Mivel itt németben, ahol (sajna) élek, 74-95 centig változik (kisfalu-autópálya), míg a benzin 1,68-1,8 Euro. Amikor meg otthon vagyok Szegeden, ott jelenleg is 230-240 Forint. Egy hazautam benzinnel 35 ezer, gázzal 20 ezer, úgy, hogy gázból 1,5 literrel többet eszik. A beszerelés nekem 50 ezerbe fájt, sajátkezűleg.
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz bambano #19959 üzenetére
igen,és még kismotoros az autóm is,tudom
@zolikadb: debreceni autó,egy nappal korábban szóban megegyeztem kollegám c14nz F Astrájára,potom pénzért adja,és korához képest szinte hibátlan...Aztán másnap szólt haverom (dízelmániás...),hogy ezt a Corsát azonnal nézzük meg...
Felhívtam,azt mondta,13 órakor mennek megnézni,mondom akkor én meg megyek 12re
Aztán el is hoztam. Kishaszon,szóval két személyes,de benne vannak a kárpitok,burkolatok,és eleve körablakos Csak ülés+öv kell hátra,na meg a papírozás. Olyan 100-120e forint,hogy hivatalosan személyautó legyen,de akkor dupláját is éri az autó. Még gondolkodom,lepapírozzam-e...
Mióta nálam van,már jobban megy,eddig nagyon spórolós városi autó volt De egy kis kraft még hiányzik országúton -
erikke17
őstag
válasz bambano #19970 üzenetére
Úgybizony, már az f astrában is van
Én is csináltattam egy pótkulcsot, de kulcsos faszi mondta, nem biztos hogy fog működni, mondom oké nemprobléma nyitni zárni tudok vele ha neadjisten kulcs bent maradna, de kivitelezhetetlen a centrál egység végett.
Kulcs kész, beleteszem elfordit, OBD már villogott is műszerfalon hogy nemokés a kulcs, elfordit, csak hajtotta a motort az önindító de nem startolt..||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #19981 üzenetére
Most rendeltem egy ilyesmi kábelt 10e-ért, na nem műszer, mert a Volkswagenekkel csak a baj, van. Eladás előtt ki kiütöm ami olyan! Ilyen hibák vannak mint féklámpa kapcsoló havonta bedob egy hibát, akkor benzingőz visszavezetéssel vannak bajok, átáramlás nem megfelelő. Ezt már szétszedtem kifújtam sűrített levegővel, magától elmúlt a hibajelzés.
Opelem volt eddig csak, nem volt hibakódom, igaz most nem használom az autót de kicsit zavaró az 1-2 piktogram ilyen aprócseprő szarságok miatt.Tört Bosch ESI Tronic üzemel szépen, 95%-ra megoldás.[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz bambano #19974 üzenetére
bocs akk ugy irom a taviranyitos oldja immot, masik semmire sem jo, csak ha kioldottam az immot meg az ajtot kinyitottam a pinyegovel, akkor tok inditani, a taviranyitos kulcsa sem oldaj az immot
am nekem is van kabelem, de az se er sokat: hibatorles, meg sebesseg kalibralasa, amugy csomo adat hejett ures hej van
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz bambano #19987 üzenetére
pedig az enyémen ilyen, sztem elbeszélunk egymás mellet, gyakorlatilag mind kettönknek igaza van, az enyém az 1. generásios omega, ha van kedved keress rá, de ha erre jarsz meg is mutatom szivesen a 2 kulcsot söt nyithatsz is vele
Amiröl te beszélsz az már egy ujjabb konstrukcio.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20036 üzenetére
Tapasztalt szerelő arra sem vágta rá, hogy egyértelműen az lenne az okozója. Kopott mindene ahogy 230e km után lennie kell de nem lóg semmi, nincs is válla, ettől függetlenül lehet akkora kopása együttesen az alkatrészeknek, hogy az már gondot okozzon, gondolom én bár nem értek hozzá annyira.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20049 üzenetére
Átlag ember pénztárcájához + egy havi törlesztő mellé rakva Nem a konkrét fogyasztásra céloztam
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20054 üzenetére
Tesztekben 14-17 körüli értékeket találtam ami azért egy átlag autóénál akármennyi is a súlya nagyobb. De változatlanul pusztán arra akartam célozni, hogy divat nálunk sportkocsit venni hitelre amiből pont az ilyen keveset futott autók kerülnek ki pár év alatt mert nincs pénz tankolni... akkor sem lenne a többségnek ha fele annyit enne annyira sokba van kifizetni. Persze van akinél ez nem így van de amennyi idióta van ebben az országban... Pontosan a BMW 710 esete... ha lenne 3 hengeres 1 literes de 7-es bmw akkor azt is megvennék nálunk, hogy nagy autó legyen de kis fogyasztással
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #20057 üzenetére
Ja ja, az sem poroszkálós, de már erősnek sem nevezném, max hazai viszonylatban egy közepes. Manapság mér némelyik 1.4-es is megy úgy mint az enyém. ( az más tészta meddig és mennyire pörgetve) Ennek is tolom mindig, mi lenne velem egy OPC-ben ? Lehet a majdnem 9 órás haza utam meg lenne 7 alatt is
-
adorjant
senior tag
válasz bambano #20067 üzenetére
Én is most végeztem a gumisnál,nem volt egyszerű menet,legutóbb a fékcentrumnál volt levéve a kerék,és nagyon ügyesen,és alaposan meghúzták a csavarokat,egy olyan légkulccsal tudták végül levenni a gumisnál,aminek olyan hangja volt,mint amikor az aszfaltot verik fel...
A fékcentrumnál mindig történik valami,ami miatt elégedetlen vagyok,most sem cáfolták meg magukat... -
_seth_
veterán
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20198 üzenetére
Az értelmetlen és a nem lehet nem ugyanaz. Értelmetlennek sem mondanám, ugyanúgy az ajtók nyitását és ütést, döntést figyel és riasz ha kell.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
degu
senior tag
válasz bambano #20196 üzenetére
Jopofi vagy!
Amig nem volt *feltalalva* a kozponti zar,addig minden auto riaszto nelkul szaladgalt? /Pont/
Egyebkent a klima nelkuli kocsiba az a sz*r,hogy mara mar eletveszelyesse valt!
Kiszallsz az 55 fokos kocsibol,es bemesz,kiizzadva a klimatizalt Auchanba,vagy akarmibe.
Ott max 20 fok van.Ez azt jelenti,hogy egybol 35 fokkal huvosebb terbe kerulsz!
Ez minimum sulyos megfazas,rossz esetben tudogyuszi! /Mert a hofokkulonbseg szamit ilyenkor/verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20202 üzenetére
A szemantika az teljesen más. Ha valaki autót akar venni akkor lehet nem azt kellene taglalni, hogy Te milyet nem vennél... Az pedig, hogy kinek mennyi a keret rá szintén egy dolog, gondolom nem fogod neki kipótolni valami komolyabbra.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20204 üzenetére
Ez teljesen jó is lenne de tekintve, hogy ma már 30e forintból építenek be munkadíjjal együtt kpzárat riasztóval így ha talál egy jó állapotút amiben nincs akár azt is megveheti és majd épít be utólag.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz bambano #20205 üzenetére
Engedd meg, hogy rajtad röhögjek egy jót. Főleg annak tekintetében, hogy nem kell összehasonlítást végezni a motorok között. Sima, mezei F Astra motorokról van szó, nem többről. Hiába tettek egy turbót a szerencsétlen szívó dízel motorra, attól függetlenül a benzinesekre aggatott mindenféle lófasz szenzorok és mérők darabszáma jóval több, mint ugyanezen széria TDi motorjaira kötött 0 db számú ketyere. Ha ezeket alapul veszed, mint meghibásodható dolgok egy motoron, akkor a benzines szarabb ebből a szempontból.
És ez úgy igaz, mint ahogyan most a gép előtt ülsz és ezt olvasod. Ha egy motor jó, akkor azon csak vezérlést, vízpumpát, olajat, szűrőket és (izzító)gyertyákat kell cserélni, illetve esetenként korból/használatból eredő kopó/fáradó alkatrészeket (porlasztó csúcs, tűzkarika, trafó, elosztó, kábel, stb).
-
fero02
veterán
válasz bambano #20210 üzenetére
Nem, mert nyilván minden ehhez van méretezve. Ha jó az üa minősége (és a motor), akkor nem füstül. A turbó nem szokott berohadni. A dízel technológia miatt koszosabb az olaj, de épp ezért nem 15e km-enként cserélik, hanem 7500 km-enként. A mocskos üzemanyag a benzinessel is ugyanúgy kibaszik. Ha kevés a kompresszió a benzines is kínlódik.
Amiket felsoroltál azok tényleg nem romlanak el a benzineseken, mert nincsenek is. A dízeleken a 2 db hőgombán kívül kb ennyi az elektronika, és a benzinesen? Nézd már végig csak a gyújtás részt. Szted melyikben nagyobb a hiba%? Hát nem a dízelében...
-
fero02
veterán
válasz bambano #20216 üzenetére
Ki mondta, hogy nincs? Ne ferdítsd már. Az árak adottak, ha cserélni kell, akkor cserélni kell. Ennyi erővel: melyikbe olcsóbb az elosztófedél, a kábel szett, a trafó, a jeladó, a dízelbe vagy a benzinesbe?
Te láttál már rendszeresen használt képkocsiban berozsdásodott turbót?
Akkor legközelebb mielőtt kötözködni kezdesz olvasd el, hogy mire reagáltak előtte.
-
harry
veterán
válasz bambano #20196 üzenetére
Nem igazán értem a gondolatmeneted. Egyrészt a centrálzár nélküli riasztóban nem látom, mi a gond, ugyanaz ellen véd, nem? Ha 'piszkálják' a kocsit, elkezd visítani. Vagy miben más?
Másrészt, jó, valamivel biztos kényelmetlenebb egy riasztós kocsit piszkálni, de én nem feltétlenül érezném a kocsit sokkal nagyobb biztonságban azért, mert van benne.Erre amúgy gondoltam is kitérni, bár ez itt off, szóval nem feltétlenül mennék el erre, hogy hogyan lenne érdemes védeni az autót a különböző károk ellen (lopás, törés, egyéb dolgok, amiket a kötelező nem fedez).
Motor témához: passzolom, szerintem utánajárok a dízel témának, mint írtam, ezekről még kevesebbet tudok, így az eddigi cikkek alapján azt szűrtem le, hogy a karbantartás macerásabb lehet (meghibásodási lehetőség, szerelés- és alkatrészár tekintetében), de még körbejárom a témát. Mondjuk ez nekem elég ellenérv, ha valóban, mert hozzáértés híján nem igazán szeretném, ha sokat kéne bütykölgetni, költeni nyilván nem szeret az ember, illetve nem feltétlenül számítana az esetleges kisebb fogyasztás, ilyen használat mellett.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
őstag
válasz bambano #20224 üzenetére
Nálunk a felniközép, illetve az emblémák lopása a menő .
Az előző autómról(147 alfa) a gyári felni közepeket, és az első, hátsó emblémát is lelopták.
Ezen még megvannak(kop-kop).Nem tűnik nagy tételnek, de mégis az. Főleg ha gyári cuccokat akar az ember a helyére...
Ez ellen aztán meg sehogy nem védekezik az ember, az autót meg megcsúnyítják...[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #20226 üzenetére
Jel nelkuli racsom van, felnikozepet belulrol lehet bepattintani, kivulrol nem jon, teli kereket meg mar az elozo tulajnal megloptak, uh nincs disztarcsam. Vakrozsda volt, kikezeltem.
Mondjuk ettol bebaszhassak a tahok az ablakot, ha ugy adodik.
Uh ha kilakatoltak/lepriccoltak a kocsit, rafekszunk az aktiv vedelemre. -
harry
veterán
-
fero02
veterán
válasz bambano #20235 üzenetére
"aláfeküdnek, leakasztják a váltóbowdeneket és berakják fix 2-be a váltót"
Ez egy jó nagy baromság. Régi autóknál rudazat van (meg rengeteg fiatalnál is) és kb semennyire nem lehet hozzáférni alulról. A bowdeneshez meg még annyira sem, mert azt bárhol el tudják vezetni, még az utastéren belül is akár. A modernnek nevezhető autóknál pedig szinte képtelenség bármihez is hozzáférni anélkül, hogy a borító szarokat le nem szedi az ember.
-
#81556480
törölt tag
válasz bambano #19293 üzenetére
Régi hsz-re válasz
" volt főnökömnek volt ilyenje, az m3-on a bagi emelkedőn már nem ment fel lendületből csak visszakapcsolás után... "
Vasárnap mentem pestre 4 személyel, csomaggal. Amikor felmentem miskolcnál a pályára betettem 5be és pestig ki se vettem. és ma is ugyan ez volt hazafelé. Emlékeztem erre a hsz re és már akkor is hülyeségnek találtam. az összes partnak (bagi emelkedőnek is) direkt olyan 100-110-el mentem neki majd az alján gyorsítottam és mindenhol felhúzott 140 ig,5. be visszaváltás nélkül, meg ment volna tovább is.
nem kell annyira lenézni az 1.6ot
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen