- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Androidos fejegységek
- Monitor hiba topik
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #22678 üzenetére
Az hülyeség. A 3.2 7,9 körül van százon, az 1.9 meg majdnem 10,5, ekörül van a 2.2 direct is (9,6). Ugye ezek a százas értékek, a dízelek inkább később lódulnak meg, de azt kétlem, hogy a 3.2-t befogná. Azt még az enyém sem. Szerintem map-pelve sem, bár egy próbát akkor megérne. Bár az az igazság, ma már nem gerjedek erre.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
JanR
addikt
válasz bambano #22743 üzenetére
Néztem több videót jútubon, itt az egész második sor mozdítható előre. Minden esetre, amit én néztem, oda befért egy babakocsi. Bár az se lenne benne olyan sűrűn, mert ugye azt legtöbbet toljuk, babával meg tuti nem ugrálunk annyit mint most (de majd ez is elválik). Szóval amit én láttam, oda szerintem befér. De ha konkrétan autót veszünk, akkor lemérem, megnézem. Amúgy ahogy néztem a Vectra C caravan és a Signum között nincs 20 cm különbség hosszban.
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #22748 üzenetére
Na, most már világosabb, főleg a kipufogó. Aki meg nem cseréli a motor olajat időben, az meg is érdemli, hogy behaljon neki...
Nálunk az útadó 2.2-re 951euró/év a 3.2-re meg 1809euró/év lenne
Én ebből indultam ki. A biztosítás majdnem ugyanennyi.
Így már azért máshogy fest, nem ?Logitech hardware tester
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #22759 üzenetére
Ezen lehetne vitázni, de az acél és az alumínium kiváló hővezető, és nagy felületen érintkezel a vízzel. Az olajadból pedig csak egy vékony filmréteg kerül fel, ami az összes olajmennyiség töredéke. A motorolaj üzemi hőmérséklete szintén 90-100°C, és ahogy Zenke írta, mikor a víz már beállt, az olaj kb. a felénél jár.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #22764 üzenetére
Így van. Van 7liter olajam, plusz olajhűtő, termosztát nélkül.
- a váltóban mérte és nem a motorolajról van szó Nem, a motorolajat méri.
- az olajdekli legaljában mérte, amit hűt a menetszél. Lehet, hogy alul van, de ott nincs menetszelem, mert teljesen fedett. Sőt, még hőpajzs is van ott.
- téves mérés vagy magyarázat. Ezt nem hiszem.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
kisjimy
aktív tag
válasz bambano #22749 üzenetére
Azért nem olyan rossz az autómata!Pl. nekem ott van a tetején a sport gomb,alapből a Tc kikapcsolom(bekapcsolva 15% minusz teljesitmény), és ha a pályán 90km/h val haladó kamionsort akarsz elözni megnyomod a gombot visszavált,odalépsz neki,ha kell 2 is vissza vált,és amit a 2.2 el nem mernél kilépni a belső sávba a 3.2-es ki tudsz,és gooo! Észre sem veszed,és már 160körül jársz!
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #22772 üzenetére
Érdekes egy váltó lehet. Mint mondottam 85-nél (lehet hogy 90-nél is) az enyémben a tiptronic kérdés nélkül 2-be teszi vissza 5 -ból, ha lepadlózom. De olyan gyorsan, hogy manuálisan sem lehetne gyorsabban. Pedig csak 44-es a cipőm, viszont nike. Nem lehet hogy neked puma cipőd van?
Kicsit jobban meg kellene már ismernetek azokat az autókat, amiket aláztok, hogy gyengék, meg szar a váltójuk, de mindegy...Logitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #22774 üzenetére
Aki feldobta az automata váltó témát, pont egy 2.2 Direct motorossal szemez. Neked meg volt egy rossz tapasztalatod egy másik motorossal, és rögtön általánosítassz. Ez nem profi. Hidd el, egy normális automata váltó jobban reagál, mint ahogy egy átlagos user egy szinkron váltóval.
[ Szerkesztve ]
Logitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #22776 üzenetére
Mindenek elott szeretnek elnezest kerni a stilusom miatt mindenkitol!
Sajnos ez ilyen, es nehezen tudok valtoztatni rajta. Azt hiszem hogy vicces, van akinek tetszik is, de aztan kiderul, hogy tobbnyire nem vicces vagyok, hanem arogans bunkoVisszaterve ide, nem probaltad ki az automata valtot 2.2direct-ben, ugyhogy egyaltalan nem ismered. Altalanositani meg ugye nem lehet, mert magad irtad, hogy tobb fele valto van. Mennyit vezettel azzal a signummal? Nekem egy ev alatt sikerul 35 ezer merfoldet beletekerni a kocsiba, igy azt hiszem, nagyobb a tapasztalatom.
Reggel probaltam, 92 korul mar nem kapcsol 2-be, de 88-nal meg igen. Szerintem ettol sportosabb valto nem nagyon kell.
Imadom, mert valthatsz benne manualisan is, ha akarsz, de nagy hulyeseget nem enged csinalni, mert felulirja tul magas es tul alacsony fordulatnal.JanR: hat most mondom, hogy 2005 elott a z22se a motorkodja a direct-nek De nem tudom, hogy az hany loeros
szerk2: az az, csak kicsit gyengebb
szoval a z22yh-val jobban jarsz[ Szerkesztve ]
Logitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #22788 üzenetére
Ja, varjal, atsiklottam felette...
Szoval a forumtars kerdezett egy automata valtos, z22yh motoros signumrol vagy vectrarol, te meg jol eloadtad a tapasztalataidat egy 2.0 turbos insigniarol, es leallsz velem vitazni? Ez tenyleg nem profi... Hat, ne haragudjal magadra, mert ram meg nincs miert.
Szerintem is jobb, ha lezarjuk...Logitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #22790 üzenetére
A teljes hozzaszolas:
"Na és akkor még 1 utolsó kérdés:
Az automata váltó mennyire ajánlott?
Amúgy így a végére kialakul bennem, hogy elég lesz az a 2.2 direct motor számomra"Tekintve hogy az elott meg szo volt a 3.2-es motorrol, meg mindig nem ertem hogy hogyan jutottunk el a 2.0-as insigniahoz
Altalaban ugy tudja eldonteni, ha kiprobalja, vagy meghallgat valakit, aki legalabb mar latott olyat...
Signumot/Vectrat, 2.2 vagy 3.2-es motorral, automatat.Logitech hardware tester
-
adorjant
senior tag
válasz bambano #22916 üzenetére
Én most az Abt-nál voltam az István úton,5000ft/óra.
Némi futóműrenoválás volt,és mivel minimális futóműbeállításra volt csak szükség,elengedték a beállítás díját (6k),plusz a kért fényszóróbeállítás ajándék volt,egy 40e értékű szerviznél. A kiszerelt alkatrészeket odaadják,ha kéred,az alkatrészekről,árakról pontosan tájékoztatnak,nekem nagyon szimpatikus a csapat,bár még csak kétszer voltam náluk.
Ja és a megbeszélt időre valóban végeznek isSpeciális Opel bajokra nem tudom mennyire tudnak gyógyírt,de amit tudnak,azt eddig hibátlanul teljesítették.
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #22967 üzenetére
Hali!
Eszembe jutott ez az opció is, csak az a baj, hogy mikor leveszed a pisztolyt, igen nagy gázfelhő csapódik ki mindig és igen büdös lenne bent. Azt nem tudom, hogy tilos-e, de sanszos, hogy az.IMY : Itt kint a kutas rád se hederít, mindenki magának tankol. Ez a rozsdásodás dolog abban az esetben áll fent, ha valami kókler csinálja. Csak egy luk a fémen, ami semmiben sem különbözik a többi luktól, főleg, ha lekened, lekezeled és tömíted.
10 ezerrel többért csinálnak a fémbe lukat, mint a műanyagba? Gyönyörű! Én valami 4, vagy 5 ezerért vettem ezt a töltőnyílás a "gázos boltban", adapterrel együtt.Jelenleg 0,73 cent itt a gáz, a benzin meg 1.6 euro. Eszembe se jut azzal autókázni.
Közben meg is találtam:
http://www.autogas-autogaz.hu/Autogas/s/trade/#!store/tolt.-csatlakozo---benz.-tolt.-melle--rovid
Szerintem ennyit megér, hogy ne csúnyálkodjon az betöltőnyílás és ne vagdossák szét a lökhárítót.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz bambano #22985 üzenetére
Kösz az infót! Ismerősöm használt habot ocatvia II-nél, mindjárt meg is kérdezem hogy minden rendben van-e azóta.
Ezek után megkérdezem a tisztítást is ott ahol töltik. A belső levegőkeringetés nálam is ki van akasztva, még magam csináltam. Lehet oda esetleg azt a tengelyt fémből esztergáltatni? -
őstag
válasz bambano #23002 üzenetére
Esztergomból indultam reggel bécsbe, és 12 órára ott kellett lennem, különben nagyon sok pénzt buktam volna. Fel kellett mennem Pestre, ott felkapni az üzlettársam(nincs jogsija), majd pedig elmenni egy másik autóért. Amikor beütött az első leállás check engine-el, felhívtam egy igen neves szerelőt. Opel körökben legalábbis annak számít. Lediktáltam neki a fék, gáz kombinációval kidobott hibakódokat, és azt mondta, hogy ilyen hibakód csak benzines autóban lehet, így nem lehet hibakódot olvasni, gépre kell dugni, legközelebb szerdán ér rá.
Hazaértem, ki kerestem én is a hibakódokat, és természetesen meg is találtam a hibát...[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
-
adidas4death
aktív tag
válasz bambano #23039 üzenetére
Meg is sassintom reggel, köszönöm szépen.
Nem mindenáron kell ilyen, csak ha nem muszály akkor ne kelljen egy másikat lefújatni. ha már fújatni kell akkor meg már várok vele egy kicsit mert ugyis tervben van egy karosszériás + lehet hogy fehér lesz a kicsike de ez még nem biztos, tetszik ez a szín is.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
deicide
veterán
válasz bambano #23126 üzenetére
37 vagyok, már nem vonz azért annyira a gyorsulás, mint egy tízen/huszonévest, meg a gyorshajtás is sokba kerül, nem tervezem nagyon feszegetni a határokat. Lámpázni persze jó lesz néha, meg dinamikusan előzni, de az állatkodáshoz már öreg vagyok.
Jövő hétig meg pláne semmi, mert 6000 környékén 1-ből kettőbe nemigen lehet betolni jelenleg, csak alacsony fordulaton, ugyanez 3-ba és 5-be váltáskor is megvan, tehát 3 gyűrűt mindenképpen cserélni kell, meg a kuplungot megtisztítani.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Directors
senior tag
válasz bambano #23178 üzenetére
Ezek nagyon barátságos számok.
Nem hinném,hogy nagyon nyomnám neki mert inkább lassan de biztosan oda érjek na meg haza.
Friss jogsihoz lenne. Ezért is esett erre az autóra a választás mert elég kicsi.Előbb kimaradt egy szám. 1995-1998 közöttire gondoltam.
Ismerősödnek sok gondja van a karbantartásával? Mire kell figyelni ezeknél az autóknál?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
adidas4death
aktív tag
válasz bambano #23182 üzenetére
Mivel én nem vagyok szaki, elhittem neki mert "ő a szerelő"
Noszogassam akkor de cserélje le? Ez megoldaná ezt a gondot szted?[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
amargo
addikt
válasz bambano #23265 üzenetére
Azért csináltam vele pár fékezési tesztet és nem volt probléma vele.
Az elvárásaim, Ecocontact5 és a Premiumcontact5 keveréke, leginkább a biztonság lenne a főszempont, de az sem ártana, ha benzint lehet vele spórolni - ez inkább környezet tudatossági érv. Viszont jó lenne a jó fékezési tulajdonság.A kettőt lehet keverni, azaz 2-2? Hogy a jó tapadás is megmaradjon, de még is legyen valami ECO vagy hülyeség?
Jim Tonic: Leginkább azért is akarom cserélni, mert pályán megyek leginkább, eddig ugye városban használták.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz bambano #23275 üzenetére
A biztonság egy főszempont, üti az ECO énem így marad a Premiumcontact5 vagy érdemes más márkát is nézni Michelin Energy Saver+, Michelin Energy Saver
Elindítanék még egy kérdést, egy Oepel Astra G-ről van szó van benne gyújtás és benzinpumpa megszakítás elrejtve, de ezek kintről nem látszanak, mit érdemes bele rakni, amivel meggondolják magukat? Váltó - kormányzár?
Köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz bambano #23284 üzenetére
Én 185/65 R15-ben nézek, de a Dunlop is csak 195-ben van a pirelli-ből meg ilyen nincs is.. a Michelin-t nem ajánlod, akkor marad a Conti. Még emberi áron lehet kapni a Premium 5-t.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- Diablo IV
- Horgász topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen SSD-t vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen