- Androidos fejegységek
- Monitor hiba topik
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz PhaetonV10 #42157 üzenetére
Igen az egy fényszenzor, igazából annyi a funkciója hogy ha erős napfényt érzékel rádob a hűtésre, mielőtt még az üvegfelület miatt elkezdene felmelegedni az autó.
(#42156) Faterkam
Hát ki kell tapasztalni, az tény hogy igazából automata módban a legegyszerűbb használni, mert én hiába állítottam manuálisra, sehogy se volt jó állandóan kapcsolgattam. Aztán télen kipróbáltam az automódot, azóta meg nem igazán érdekel mikor milyen levegőt hova fúj, de egységesen tartja a hőmérsékletet az autó.
A belső keringtetést érdemes bekapcsolni, főleg az elején. Illetve ha nagy a differencia a hőrmérséklet és a beállított között, akkor sajnos elég nagy fordulattal tolja a levegő ezt én lejjebb szoktam venni manuálisan és ha érzem picit már hült akkor visszarakom automatára.
De nekem is ez az első digitklímás kocsim
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen