Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JKalo

    tag

    Sziasztok,
    segítséget szeretnék kérni a Tinydeal-on rendelt és Paypalon keresztül kifizetett (2016.10.12 127$) telefonnal kapcsolatban.
    Bövebben
    A telo 2016.10.19. érkezett meg , 2016.12.07. indult a reklamáció a TD-n, 2017.01.30. került visszaküldésre (18$ PostaKtg) garanciális javításra. Miután megérkezett hozzájuk megvizsgálták és azóta javítják mivel a felajánlott 77$-s TD-s levásárlást nem tudtam elfogadni.
    - 2017-03-02: (I) "Sorry for the delay.
    Deduct handling charge and depreciation price, we will refund you 77USD.
    Which following way would you like to get money?
    1. We return money as TD points to your TD account, and you can use TD points to buy items directly(Every 10 TD points are equivalent to US$1, and can be used for purchase on our store). Here is the ways about how to use the points to buy on the website: http://help.tinydeal.com/faq/detail/133
    2. Refund money to your original paid account which will deduct some handling fee,please check the FAQ for the details about it charged by the bank: http://help.tinydeal.com/faq/detail/31379"(/I)

    - Ezzel telt be a pohár 2017.04.06: " I am happy to assist you further. Sorry for the delay. There are 32USD repair fee, so we send it to other supplier for checking and repairing. Could you please wait for a bit longer?
    If any other question, please reply the email directly, so that we can solve your problem in time. Thanks very much and best regards. :)"

    Mit lehet ilyenkor tenni?
    Ha jól értelmeztem,
    - a Paypal 180napig szavatol? Ebböl kicsusztam vagy a reklamáció kezdete számít?
    - a postaKtg-t 30 napon belül lehet visszakérni? Ebböl is kicsusztam :-( , jan.30. adtam postára ...

    Kösz elöre is minden segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák